Gelukkig mocht hij nog wel cola, anders stort hij helemaal inquote:Op woensdag 24 december 2008 16:42 schreef TheVulture het volgende:
Jij hebt dan ook al een vertieft lichaam Giel
Precies op het goede moment hoor ikquote:
maar die lezen hier niet mee...quote:Op woensdag 24 december 2008 16:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Vlak ook Edwin en Klaas niet uit.
Tot zoquote:Op woensdag 24 december 2008 16:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Precies op het goede moment hoor ik![]()
.
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:40 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
ok
- zijn soundboard
- Lucas
- Opa
- Grappige telefoongesprekken
- Grappige interviews
- Zijn relgesprekjes en uitlokkingen via de tel.
- De Gielmobiel
- Suzanne en Fleur met het nieuws 's ochtends
Dat soort dingen
Je kan voorspellen !quote:Op woensdag 24 december 2008 16:44 schreef paultjuhhh het volgende:
ik denk dat Jordy nog wel langskomt
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het erge is dat die kneuzen van Coen & Sander menen dat dit nummer ook in hun eigen programma voorbij moet komen en dat dus vanaf januari ongetwijfeld dus gaan draaien.
Voor mij ookquote:Op woensdag 24 december 2008 16:45 schreef gateway het volgende:
de eerste keer dat ik hem helemaal ga horen, en ook nog een niet die teringmix van Armin
Samen met Giel en ik ?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:46 schreef peaceman het volgende:
Ik zeg het niet vlug, maar kan die Jordy niet eenzame opsluiting krijgen?
Voornamelijk Sander is hier schuldig aan....quote:Op woensdag 24 december 2008 16:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het erge is dat die kneuzen van Coen & Sander menen dat dit nummer ook in hun eigen programma voorbij moet komen en dat dus vanaf januari ongetwijfeld dus gaan draaien.
Inderdaad, Coen was eerst juist heel anti-Jordyquote:Op woensdag 24 december 2008 16:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Voornamelijk Sander is hier schuldig aan....
Het is veiligquote:Op woensdag 24 december 2008 16:46 schreef Marc63 het volgende:
Heb maar ff Jazzanova opgezet. Of is Jordy al afgelopen?
Die hele Jordy van Loon-hype komt door dat programmaquote:Op woensdag 24 december 2008 16:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat tekent de kracht van het liedje.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:45 schreef Krambo het volgende:
Zo triest, ik had dit nummer gewoon in mijn hoofd toen ik opstond vanmorgen
Maar dat is dan ook een muziekkenner pur sang.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
dat is kindermishandeling!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:46 schreef peaceman het volgende:
Das ook pas 20 keer gevraagdquote:Op woensdag 24 december 2008 16:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoelaat komen ze uit het glazen huis?
±20.00 uurquote:Op woensdag 24 december 2008 16:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Of ze nemen zichzelf gewoon niet zo serieus. Zouden meer mensen moeten doenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:46 schreef TheVulture het volgende:
Het erge vind ik dat je als DJ van 3FM dit gewoon écht goed vindt
als je geluk hebt over 3 uur.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:47 schreef Paaskonijn het volgende:
Zo weinig?quote:
Dat hoeft op zich niet direct. Maar als iemand zich geroepen voelt om de stembanden uit zijn strot te rukken, graagquote:Op woensdag 24 december 2008 16:46 schreef peaceman het volgende:
Ik ben net wakker. Ik ga geen 10 delen doorlezen waar het toevallig kan staan.quote:
jups volgens mij is dat timmequote:Op woensdag 24 december 2008 16:49 schreef Steephsel het volgende:
Wie is die kleine waar Coen mee loopt? De zijne?
Dat vooralquote:Op woensdag 24 december 2008 16:48 schreef alors het volgende:
[..]
Of ze nemen zichzelf gewoon niet zo serieus. Zouden meer mensen moeten doen
KLOPT, SPAMSPAMSPAM.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het is toch weer een post erbij, daar gaat het om.
Moet bij die naam gelijk aan Southpark denkenquote:
Ik vin/vond HTC niksquote:Op woensdag 24 december 2008 16:49 schreef Qunix het volgende:
Ik heb zelfde telefoon als Giel..... HTC TyTN II toch?
Arme jijquote:Op woensdag 24 december 2008 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik switch ff naar StuBru en hoor daar Marco B..
Ik wilde net zeggenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Niet jaloers toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:51 schreef N.icka het volgende:
Ilse![]()
Vreselijk zo'n altijd lief , goedgehumeurde nepblondine
wat liefquote:Op woensdag 24 december 2008 16:49 schreef Steephsel het volgende:
Wie is die kleine waar Coen mee loopt? De zijne?
Ja, ZO erg, lief en vrolijk zijn.. hoe KUN jequote:Op woensdag 24 december 2008 16:51 schreef N.icka het volgende:
Ilse![]()
Heb de mijne verkocht na enkele maanden. Toen trok ik het niet meer.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
En terecht.... Pauper telefoon... MAar ja...
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:52 schreef evert het volgende:
45.000 euro van de waterleiding
Is dat Giels vriendin ?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:52 schreef Sirolf het volgende:
Ah, daar is de breezah die heeft overnacht weer...
Nee, een luisteraar die het meeste geld met een actie had opgebracht.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Is dat Giels vriendin ?
ik heb er allemaal geen verstand van
Ze gaat er wel fantastisch in op!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
En om die instelling stond het Glazen Huis dit jaar niet in de Randstad.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:53 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik ben niet zo bekend met buitenlandse talen
Merci !quote:Op woensdag 24 december 2008 16:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, een luisteraar die het meeste geld met een actie had opgebracht.
In Amsterdam en omstreken spreken ze ook half buitenlandsquote:Op woensdag 24 december 2008 16:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En om die instelling stond het Glazen Huis dit jaar niet in de Randstad.
Eindelijk een goeie headlinesquote:Op woensdag 24 december 2008 16:55 schreef Bruce117 het volgende:
mooie samenvatting van de afgelopen dagen.
Ja idd dat is ook wel sneu voor ze, nou dan zeg ik ook nog maar een keer BrabantWaterquote:Op woensdag 24 december 2008 16:54 schreef Impry het volgende:
Blijf het altijd lastig vinden, de keuze tussen TV-stream, met zometeen podium enzo, of de radio-stream.
Erg slecht dat zo'n groot bedrijf als Brabant Water bijv. ook niet op TV is gekomen nu.
Vlak na haar vertrek heb ik hier gezegd da'k voor altijd en eeuwig verliefd op haar zal zijn. Daar blijf ik bij.quote:
Het is niet Jennifer Lopez natuurlijk...quote:Op woensdag 24 december 2008 16:56 schreef N.icka het volgende:
[..]
![]()
Ow ja , en ze is natuurlijk ook nog zo gewoon gebleven
Eiindelijk een goede headlinesquote:Op woensdag 24 december 2008 16:55 schreef Bruce117 het volgende:
mooie samenvatting van de afgelopen dagen.
klopt! plein in harderwijk!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
In Amsterdam en omstreken spreken ze ook half buitenlands![]()
Volgend jaar lekker bij mij op de VeluweZowaar een van de weinige gebieden waar men zonder accent spreekt
Waarom zijn vrouwen altijd standaard jaloers op lieve blonde meisjes?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:56 schreef N.icka het volgende:
[..]
![]()
Ow ja , en ze is natuurlijk ook nog zo gewoon gebleven
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is niet Jennifer Lopez natuurlijk...
i'm still jenny from the block
Vrouwen zijn haatdragender.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
Waarom zijn vrouwen altijd standaard jaloers op lieve blonde meisjes?
Ehm jaloers?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
dan is het plein in harderwijk toch een prima optie?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:58 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
* Intrepidity woont in het pitoreske Ermelo
Ook waar jaquote:Op woensdag 24 december 2008 16:59 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ehm jaloers?
Waarom denken mannen altijd standaard dat vrouwen jaloers zijn als ze een andere vrouw niks vinden
Omdat het onmogelijk is om Ilse niks te vinden, daaromquote:Op woensdag 24 december 2008 16:59 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ehm jaloers?
Waarom denken mannen altijd standaard dat vrouwen jaloers zijn als ze een andere vrouw niks vinden
Omdat ze ook meestal cup D hebben en maatje 25 hebbenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
Wij zijn zo tolerant.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen dingen sneller accepteren
Omdat dat bij jou wel zo overkomt namelijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:59 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ehm jaloers?
Ik vind Ilse wel leuk hoor, behalve haar 99% van haar muziekquote:Op woensdag 24 december 2008 16:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
Aan de kleine kant denk ik..quote:Op woensdag 24 december 2008 16:59 schreef evert het volgende:
[..]
dan is het plein in harderwijk toch een prima optie?
ilse is niet echt blond he.. eerder donker-blondquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:00 schreef Treezz het volgende:
[..]
Omdat ze ook meestal cup D hebben en maatje 25 hebben
Nee , dat maken jullie er vanquote:Op woensdag 24 december 2008 17:00 schreef marcodej het volgende:
[..]
Omdat dat bij jou wel zo overkomt namelijk.
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:00 schreef Treezz het volgende:
[..]
Omdat ze ook meestal cup D hebben en maatje 25 hebben
Ja hoor wat jij wilt donkerblondquote:Op woensdag 24 december 2008 17:01 schreef Treezz het volgende:
[..]
ilse is niet echt blond he.. eerder donker-blond
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Haha Giel wou Fleur weer pesten
Giel
Nu begrijp ik het , hij heeft dezelfde kinderachtige humor als jij.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Giel
Nee Patty zuigt.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:02 schreef N.icka het volgende:
[..]
Nee , dat maken jullie er van
Ik heb ook een hekel aan Patty Brard met die eeuwige stomme glimlach van haar
Nu ben ik zeker ook jaloers ?
Steeds hetzelfde blijft idd leukquote:Op woensdag 24 december 2008 17:01 schreef paultjuhhh het volgende:
Giel
Nee, want waar zou je jaloers op moeten zijn?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:02 schreef N.icka het volgende:
[..]
Nee , dat maken jullie er van
Ik heb ook een hekel aan Patty Brard met die eeuwige stomme glimlach van haar
Nu ben ik zeker ook jaloers ?
Ik niet. Vreselijk nummerquote:Op woensdag 24 december 2008 17:02 schreef MutZ het volgende:
Dit vind ik eigenlijk best wel een leuk nummer
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:02 schreef dolfg het volgende:
Timing is wel erg vreemd. Headlines als er iets leuks gebeurt in het huis en dan weer terugschakelen naar het huis als er muziek is en uitgewoonde dj's in beeld
En dat hoef ik dus echt niet te wetenquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:51 schreef N.icka het volgende:
Ilse![]()
Same herequote:Op woensdag 24 december 2008 17:04 schreef Sersjee het volgende:
Van die spotjes van Wakker Dier ga ik alleen maar mèèr kip eten...
N.icka is jaloursquote:Op woensdag 24 december 2008 17:03 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
![]()
![]()
Er wordt hier heiligschennis gepleegd !!!![]()
![]()
Ilse =![]()
Klopt Giel en ik zijn geestelijk 10 tesamenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:03 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nu begrijp ik het , hij heeft dezelfde kinderachtige humor als jij.
En weer SOKO, dat plaatje heeft wat....
nee.... ze mogen in ieder geval de radioreclames niet doorprikken op tv, dus dat betekent dat ze dan muziek moeten draaien van een bandjequote:Op woensdag 24 december 2008 17:02 schreef dolfg het volgende:
Timing is wel erg vreemd. Headlines als er iets leuks gebeurt in het huis en dan weer terugschakelen naar het huis als er muziek is en uitgewoonde dj's in beeld
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:03 schreef Briggy het volgende:
[..]
En dat hoef ik dus echt niet te weten
Van die spotjes eet ik een jaar lang nix meerquote:Op woensdag 24 december 2008 17:04 schreef Sersjee het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:04 schreef Sersjee het volgende:
Ik ook ja. Proberen ze je een schuldgevoel aan te pratenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:04 schreef Sersjee het volgende:
quote:
zie het als het wachten op een vliegtuigquote:Op woensdag 24 december 2008 17:05 schreef marcodej het volgende:
Die gasten zitten al de hele tijd alsof ze er zo uit mogen, maar ze moeten gewoon nog 3 uur. Ze doen ook nu helemaal niets meer nu.
Adopteer je een kip, geef je 'm een lekker warm huisje, is het weer niet goedquote:Op woensdag 24 december 2008 17:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ook ja. Proberen ze je een schuldgevoel aan te praten.
Dat was vorig jaar ook zo .... lekker relaxed.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:05 schreef marcodej het volgende:
Die gasten zitten al de hele tijd alsof ze er zo uit mogen, maar ze moeten gewoon nog 3 uur. Ze doen ook nu helemaal niets meer nu.
Ik dacht Cola?quote:Op woensdag 24 december 2008 17:06 schreef ThunderChild het volgende:
Zat Paul nou aan een flesje bier ??
Ja, lachen, en dan om 8 uur vertellen dat het 4,5 uur vertraging heeftquote:Op woensdag 24 december 2008 17:06 schreef evert het volgende:
[..]
zie het als het wachten op een vliegtuig
Het is iig Paul McCartney...quote:Op woensdag 24 december 2008 17:06 schreef Marc63 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of dit Genesis?
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:06 schreef Marc63 het volgende:
Kan iemand mij vertellen of dit Genesis?
Over de blauwe loper!quote:Op woensdag 24 december 2008 17:09 schreef Qunix het volgende:
Ben benieuwd hoe ze naar het podium lopen... Tis nogal druk
quote:
Blauw lijkt me niet, dat was vorig jaar vanwege het water.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:09 schreef Impry het volgende:
[..]
Over de blauwe loper!
Waar een paarhonderd man op staan![]()
Een auto staat toch ook op de parkeerplaats.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:10 schreef Marc63 het volgende:
Die man in die rolstoel 'staat' elke dag voor het huis.
Oei...
Hij ligt er toch echtquote:Op woensdag 24 december 2008 17:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Blauw lijkt me niet, dat was vorig jaar vanwege het water.
Zag er vanmorgen toch echt al een blauwe loper liggen.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Blauw lijkt me niet, dat was vorig jaar vanwege het water.
Gamma!quote:Op woensdag 24 december 2008 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zag er vanmorgen toch echt al een blauwe loper liggen.
Hij zegt dat de man staat. Niet de rolstoel.quote:Op woensdag 24 december 2008 17:10 schreef Impry het volgende:
[..]
Een auto staat toch ook op de parkeerplaats.
Ah, oke. Is goedkoper dan een nieuwe natuurlijkquote:
Misschien nog een diagonale gele er doorquote:Op woensdag 24 december 2008 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zag er vanmorgen toch echt al een blauwe loper liggen.
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 24 december 2008 17:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij zegt dat de man staat. Niet de rolstoel.
Vooral toen ze 'em live deden bij een MTV Awards met God save the queen er achteraanquote:
Mooie rooie kruizen jaquote:
Ja dat is het nadeel van die klote streamquote:Op woensdag 24 december 2008 17:12 schreef MutZ het volgende:
Ik wil nu geen headlinesIk wil Foo Fighters!
Het is gewoon op tv op de Belgquote:Op woensdag 24 december 2008 17:13 schreef marcodej het volgende:
Ik zie een rood kruis bij StuBru
Coole foto'squote:Op woensdag 24 december 2008 17:12 schreef 3FMaster het volgende:
HeyHey
Terug uit Breda, wat was dat vet! Vroeg uit mijn nest, om 1000 stond in met mn cameraatje voor ode Groote Markt in Breda. Foto's gemaakt, en beetje uitgechecked waarneer ik het beste naar de brievenbus kon lopen voor een handtekening, ik móést die hebben na het debakel van afgelopen maandag. Paul was aan het draaien, en Giel stond net bij de brievenbus. Achja, Coen, die moet ik maar een andere keer hebben. Paul mocht ik niet storen, dus alleen Giel. Ondertussen al 15 keer op TV geweest. Milow kwam, waar ik van zéér dichtbij ook een foto heb, samen met Roosmarijn. Tóén zag ik dat een felle lamp werd opgesteld dicht bij een open plek. Ik pakeerde mijzelf daar, omdat ik wist dat daar Annemiek zou staan. En jawel heur, ik stond naast de cameraman. Tevens handtekening van haar.
Toen was het tijd om te gaan naar de Coca Cola truck om te helpen. Na vijf minuten kwam Veenstra! Veenstra aanlopen. Ook Sander kwam, maar die gaf geen geld.
Even gepraat met Veenstra, met uiteraard nog een handtekening. Sander miste ik, maar Tessel stond voor de opening van de truck, maar ik heb daar geen foto/tekening van.
Oja vergeten: Nu ook een deurbelfoto.
Achteraf leuke dag. Ben niet gebleven tot de DJ's het huis uitgingen, het was gewoon heel druk.
Volgend jaar beter.
De foto's. Sommige zijn van zéér slechte kwaliteit!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vanaf de andere kant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die zal overal geld gaan gevenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:12 schreef 3FMaster het volgende:.
Toen was het tijd om te gaan naar de Coca Cola truck om te helpen. Na vijf minuten kwam Veenstra! Veenstra aanlopen. Ook Sander kwam, maar die gaf geen geld
Mooi werkquote:Op woensdag 24 december 2008 17:12 schreef 3FMaster het volgende:
HeyHey
Terug uit Breda, wat was dat vet! Vroeg uit mijn nest, om 1000 stond in met mn cameraatje voor ode Groote Markt in Breda. Foto's gemaakt, en beetje uitgechecked waarneer ik het beste naar de brievenbus kon lopen voor een handtekening, ik móést die hebben na het debakel van afgelopen maandag. Paul was aan het draaien, en Giel stond net bij de brievenbus. Achja, Coen, die moet ik maar een andere keer hebben. Paul mocht ik niet storen, dus alleen Giel. Ondertussen al 15 keer op TV geweest. Milow kwam, waar ik van zéér dichtbij ook een foto heb, samen met Roosmarijn. Tóén zag ik dat een felle lamp werd opgesteld dicht bij een open plek. Ik pakeerde mijzelf daar, omdat ik wist dat daar Annemiek zou staan. En jawel heur, ik stond naast de cameraman. Tevens handtekening van haar.
Toen was het tijd om te gaan naar de Coca Cola truck om te helpen. Na vijf minuten kwam Veenstra! Veenstra aanlopen. Ook Sander kwam, maar die gaf geen geld.
Even gepraat met Veenstra, met uiteraard nog een handtekening. Sander miste ik, maar Tessel stond voor de opening van de truck, maar ik heb daar geen foto/tekening van.
Oja vergeten: Nu ook een deurbelfoto.
Achteraf leuke dag. Ben niet gebleven tot de DJ's het huis uitgingen, het was gewoon heel druk.
Volgend jaar beter.
De foto's. Sommige zijn van zéér slechte kwaliteit!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vanaf de andere kant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben minstens 2 milquote:Op woensdag 24 december 2008 17:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ah, oke. Is goedkoper dan een nieuwe natuurlijk![]()
Foo
![]()
Chris Shiflett
Met Oud&Nieuw op de Belg metquote:
Smakelijkquote:Op woensdag 24 december 2008 17:15 schreef Impry het volgende:
Ik ga eten!![]()
Weet nog niet of ik straks hier in het topic mee ga stuiteren, of relaxed beneden op de bank.
Op een gegeven moment wordt toch niet meer gelezen wat je post en heeft het eigenlijk niet meer nut dan paginavulling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |