Het is niet Jennifer Lopez natuurlijk...quote:Op woensdag 24 december 2008 16:56 schreef N.icka het volgende:
[..]
![]()
Ow ja , en ze is natuurlijk ook nog zo gewoon gebleven
Eiindelijk een goede headlinesquote:Op woensdag 24 december 2008 16:55 schreef Bruce117 het volgende:
mooie samenvatting van de afgelopen dagen.
klopt! plein in harderwijk!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:56 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
In Amsterdam en omstreken spreken ze ook half buitenlands![]()
Volgend jaar lekker bij mij op de VeluweZowaar een van de weinige gebieden waar men zonder accent spreekt
Waarom zijn vrouwen altijd standaard jaloers op lieve blonde meisjes?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:56 schreef N.icka het volgende:
[..]
![]()
Ow ja , en ze is natuurlijk ook nog zo gewoon gebleven
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Het is niet Jennifer Lopez natuurlijk...
i'm still jenny from the block
Vrouwen zijn haatdragender.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
Waarom zijn vrouwen altijd standaard jaloers op lieve blonde meisjes?
Ehm jaloers?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
dan is het plein in harderwijk toch een prima optie?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:58 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
* Intrepidity woont in het pitoreske Ermelo
Ook waar jaquote:Op woensdag 24 december 2008 16:59 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ehm jaloers?
Waarom denken mannen altijd standaard dat vrouwen jaloers zijn als ze een andere vrouw niks vinden
Omdat het onmogelijk is om Ilse niks te vinden, daaromquote:Op woensdag 24 december 2008 16:59 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ehm jaloers?
Waarom denken mannen altijd standaard dat vrouwen jaloers zijn als ze een andere vrouw niks vinden
Omdat ze ook meestal cup D hebben en maatje 25 hebbenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
Wij zijn zo tolerant.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:59 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik denk dat mannen dingen sneller accepteren
Omdat dat bij jou wel zo overkomt namelijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:59 schreef N.icka het volgende:
[..]
Ehm jaloers?
Ik vind Ilse wel leuk hoor, behalve haar 99% van haar muziekquote:Op woensdag 24 december 2008 16:58 schreef Krambo het volgende:
[..]
Aan de kleine kant denk ik..quote:Op woensdag 24 december 2008 16:59 schreef evert het volgende:
[..]
dan is het plein in harderwijk toch een prima optie?
ilse is niet echt blond he.. eerder donker-blondquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 17:00 schreef Treezz het volgende:
[..]
Omdat ze ook meestal cup D hebben en maatje 25 hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |