Niet jaloers toch?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:51 schreef N.icka het volgende:
Ilse![]()
Vreselijk zo'n altijd lief , goedgehumeurde nepblondine
wat liefquote:Op woensdag 24 december 2008 16:49 schreef Steephsel het volgende:
Wie is die kleine waar Coen mee loopt? De zijne?
Ja, ZO erg, lief en vrolijk zijn.. hoe KUN jequote:Op woensdag 24 december 2008 16:51 schreef N.icka het volgende:
Ilse![]()
Vreselijk zo'n altijd lief , goedgehumeurde nepblondine
Heb de mijne verkocht na enkele maanden. Toen trok ik het niet meer.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:51 schreef Qunix het volgende:
[..]
En terecht.... Pauper telefoon... MAar ja...
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:52 schreef evert het volgende:
45.000 euro van de waterleiding
Is dat Giels vriendin ?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:52 schreef Sirolf het volgende:
Ah, daar is de breezah die heeft overnacht weer...
Nee, een luisteraar die het meeste geld met een actie had opgebracht.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:53 schreef Susi het volgende:
[..]
Is dat Giels vriendin ?
ik heb er allemaal geen verstand van
Ze gaat er wel fantastisch in op!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik switch ff naar StuBru en hoor daar Marco B..
En om die instelling stond het Glazen Huis dit jaar niet in de Randstad.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:53 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik ben niet zo bekend met buitenlandse talen
Merci !quote:Op woensdag 24 december 2008 16:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee, een luisteraar die het meeste geld met een actie had opgebracht.
In Amsterdam en omstreken spreken ze ook half buitenlandsquote:Op woensdag 24 december 2008 16:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En om die instelling stond het Glazen Huis dit jaar niet in de Randstad.
Eindelijk een goeie headlinesquote:Op woensdag 24 december 2008 16:55 schreef Bruce117 het volgende:
mooie samenvatting van de afgelopen dagen.
Ja idd dat is ook wel sneu voor ze, nou dan zeg ik ook nog maar een keer BrabantWaterquote:Op woensdag 24 december 2008 16:54 schreef Impry het volgende:
Blijf het altijd lastig vinden, de keuze tussen TV-stream, met zometeen podium enzo, of de radio-stream.
Erg slecht dat zo'n groot bedrijf als Brabant Water bijv. ook niet op TV is gekomen nu.
Vlak na haar vertrek heb ik hier gezegd da'k voor altijd en eeuwig verliefd op haar zal zijn. Daar blijf ik bij.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |