quote:Op woensdag 24 december 2008 16:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het erge is dat die kneuzen van Coen & Sander menen dat dit nummer ook in hun eigen programma voorbij moet komen en dat dus vanaf januari ongetwijfeld dus gaan draaien.
Voor mij ookquote:Op woensdag 24 december 2008 16:45 schreef gateway het volgende:
de eerste keer dat ik hem helemaal ga horen, en ook nog een niet die teringmix van Armin
Samen met Giel en ik ?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:46 schreef peaceman het volgende:
Ik zeg het niet vlug, maar kan die Jordy niet eenzame opsluiting krijgen?
Voornamelijk Sander is hier schuldig aan....quote:Op woensdag 24 december 2008 16:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Het erge is dat die kneuzen van Coen & Sander menen dat dit nummer ook in hun eigen programma voorbij moet komen en dat dus vanaf januari ongetwijfeld dus gaan draaien.
Inderdaad, Coen was eerst juist heel anti-Jordyquote:Op woensdag 24 december 2008 16:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Voornamelijk Sander is hier schuldig aan....
Het is veiligquote:Op woensdag 24 december 2008 16:46 schreef Marc63 het volgende:
Heb maar ff Jazzanova opgezet. Of is Jordy al afgelopen?
Die hele Jordy van Loon-hype komt door dat programmaquote:Op woensdag 24 december 2008 16:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat tekent de kracht van het liedje.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:45 schreef Krambo het volgende:
Zo triest, ik had dit nummer gewoon in mijn hoofd toen ik opstond vanmorgen
Maar dat is dan ook een muziekkenner pur sang.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:46 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |