Ah, oke. Is goedkoper dan een nieuwe natuurlijkquote:
Misschien nog een diagonale gele er doorquote:Op woensdag 24 december 2008 17:10 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zag er vanmorgen toch echt al een blauwe loper liggen.
Daar heb je een puntquote:Op woensdag 24 december 2008 17:11 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hij zegt dat de man staat. Niet de rolstoel.
Vooral toen ze 'em live deden bij een MTV Awards met God save the queen er achteraanquote:
Mooie rooie kruizen jaquote:
Ja dat is het nadeel van die klote streamquote:Op woensdag 24 december 2008 17:12 schreef MutZ het volgende:
Ik wil nu geen headlinesIk wil Foo Fighters!
Het is gewoon op tv op de Belgquote:Op woensdag 24 december 2008 17:13 schreef marcodej het volgende:
Ik zie een rood kruis bij StuBru
Coole foto'squote:Op woensdag 24 december 2008 17:12 schreef 3FMaster het volgende:
HeyHey
Terug uit Breda, wat was dat vet! Vroeg uit mijn nest, om 1000 stond in met mn cameraatje voor ode Groote Markt in Breda. Foto's gemaakt, en beetje uitgechecked waarneer ik het beste naar de brievenbus kon lopen voor een handtekening, ik móést die hebben na het debakel van afgelopen maandag. Paul was aan het draaien, en Giel stond net bij de brievenbus. Achja, Coen, die moet ik maar een andere keer hebben. Paul mocht ik niet storen, dus alleen Giel. Ondertussen al 15 keer op TV geweest. Milow kwam, waar ik van zéér dichtbij ook een foto heb, samen met Roosmarijn. Tóén zag ik dat een felle lamp werd opgesteld dicht bij een open plek. Ik pakeerde mijzelf daar, omdat ik wist dat daar Annemiek zou staan. En jawel heur, ik stond naast de cameraman. Tevens handtekening van haar.
Toen was het tijd om te gaan naar de Coca Cola truck om te helpen. Na vijf minuten kwam Veenstra! Veenstra aanlopen. Ook Sander kwam, maar die gaf geen geld.
Even gepraat met Veenstra, met uiteraard nog een handtekening. Sander miste ik, maar Tessel stond voor de opening van de truck, maar ik heb daar geen foto/tekening van.
Oja vergeten: Nu ook een deurbelfoto.
Achteraf leuke dag. Ben niet gebleven tot de DJ's het huis uitgingen, het was gewoon heel druk.
Volgend jaar beter.
De foto's. Sommige zijn van zéér slechte kwaliteit!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vanaf de andere kant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die zal overal geld gaan gevenquote:Op woensdag 24 december 2008 17:12 schreef 3FMaster het volgende:.
Toen was het tijd om te gaan naar de Coca Cola truck om te helpen. Na vijf minuten kwam Veenstra! Veenstra aanlopen. Ook Sander kwam, maar die gaf geen geld
Mooi werkquote:Op woensdag 24 december 2008 17:12 schreef 3FMaster het volgende:
HeyHey
Terug uit Breda, wat was dat vet! Vroeg uit mijn nest, om 1000 stond in met mn cameraatje voor ode Groote Markt in Breda. Foto's gemaakt, en beetje uitgechecked waarneer ik het beste naar de brievenbus kon lopen voor een handtekening, ik móést die hebben na het debakel van afgelopen maandag. Paul was aan het draaien, en Giel stond net bij de brievenbus. Achja, Coen, die moet ik maar een andere keer hebben. Paul mocht ik niet storen, dus alleen Giel. Ondertussen al 15 keer op TV geweest. Milow kwam, waar ik van zéér dichtbij ook een foto heb, samen met Roosmarijn. Tóén zag ik dat een felle lamp werd opgesteld dicht bij een open plek. Ik pakeerde mijzelf daar, omdat ik wist dat daar Annemiek zou staan. En jawel heur, ik stond naast de cameraman. Tevens handtekening van haar.
Toen was het tijd om te gaan naar de Coca Cola truck om te helpen. Na vijf minuten kwam Veenstra! Veenstra aanlopen. Ook Sander kwam, maar die gaf geen geld.
Even gepraat met Veenstra, met uiteraard nog een handtekening. Sander miste ik, maar Tessel stond voor de opening van de truck, maar ik heb daar geen foto/tekening van.
Oja vergeten: Nu ook een deurbelfoto.
Achteraf leuke dag. Ben niet gebleven tot de DJ's het huis uitgingen, het was gewoon heel druk.
Volgend jaar beter.
De foto's. Sommige zijn van zéér slechte kwaliteit!![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En vanaf de andere kant:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze hebben minstens 2 milquote:Op woensdag 24 december 2008 17:12 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ah, oke. Is goedkoper dan een nieuwe natuurlijk![]()
Foo
![]()
Chris Shiflett
Met Oud&Nieuw op de Belg metquote:
Smakelijkquote:Op woensdag 24 december 2008 17:15 schreef Impry het volgende:
Ik ga eten!![]()
Weet nog niet of ik straks hier in het topic mee ga stuiteren, of relaxed beneden op de bank.
Op een gegeven moment wordt toch niet meer gelezen wat je post en heeft het eigenlijk niet meer nut dan paginavulling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |