quote:
geen rob, trekt de nachtshift niet en is te vaak ziek.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:06 schreef gerbenp het volgende:
Volgend jaar Veenstra en Ekdom en Paul of Rob dan ga ik zeker de tv aan laten staan!
Nope, extra lange headlines met alles erinquote:Op woensdag 24 december 2008 16:11 schreef D.Rose het volgende:
Krijgen we nog nmuziek, of zijn de requests al op?
Hij heeft het gewoon in de vingersquote:Op woensdag 24 december 2008 16:11 schreef JDude het volgende:
Die handgrapjes blijven er in tot december 2009 vrees ik.
Zo bijzonder waren ze ook weer niet hoor, alleen het interview met Gerard was humor.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:11 schreef Marc63 het volgende:
Kunnen deze headlines op YouTube? Ik moest ze missen.
Ekdom, Veenstra en Gabberingquote:Op woensdag 24 december 2008 16:11 schreef evert het volgende:
[..]
geen rob, trekt de nachtshift niet en is te vaak ziek.
Nogalquote:Op woensdag 24 december 2008 16:11 schreef JDude het volgende:
Die handgrapjes blijven er in tot december 2009 vrees ik.
nee, rob moet dit echt niet meer doen. die trekt dit echt niet meer.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:11 schreef Krambo het volgende:
Dreamteam inderdaad, Veenstra, Ekdom en Stenders met Paul op de reservebank
24.000+ geloof ik...quote:Op woensdag 24 december 2008 16:13 schreef alors het volgende:
Maarrr is nu wel bekend gemaakt wat dat Glazen Café heeft opgeleverd??
quote:
in mijn krant stond dat tilburg en rotterdam zich aangemeld hebbenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:14 schreef MarijeH het volgende:
[..]
en het glazenhuis in Almelo of Enschede.
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:14 schreef gerbenp het volgende:
http://www.3fm.nl/page/3fm_actueel/285237/
quote:Reacties
alek vidakovic
ik vind wat doet 3fm op oudejaasdag
feestvireen in glazen huis
pretgekerstdagen
beste
dj,s
En Ilse mag een paar nachtjes komen slapenquote:
Al zou ik Coen & Sander als combinatie ook nog wel es willen zien, dan met Gerard erbij natuurlijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:15 schreef marcodej het volgende:
Ekdom, Veenstra in ieder geval en Rabbering verdiend het ook wel!
Werk ze!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:15 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga werken. Veel plezier met de finale kijken/luisteren enzulks.
Den Bosch of Eindhovenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:14 schreef MarijeH het volgende:
[..]
en het glazenhuis in Almelo of Enschede.
en een grote show van arminquote:Op woensdag 24 december 2008 16:15 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
En Ilse mag een paar nachtjes komen slapen
Werk zequote:Op woensdag 24 december 2008 16:15 schreef Noortje. het volgende:
Yup. En hij was dan ook een van de highlights van vorig jaarquote:Op woensdag 24 december 2008 16:15 schreef superworm het volgende:
Iemand zei paar topics terug dat dit jaar geen herkijkbare Youtube-momentjes waren. In t glazen huis miss niet, maar de Ekdom-handgrapjes zullen idd nog een jaar populair zijn
nee!!!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:16 schreef superworm het volgende:
[..]
Al zou ik Coen & Sander als combinatie ook nog wel es willen zien, dan met Gerard erbij natuurlijk.
En Guus mag ook een tijdje komenquote:
Succesquote:Op woensdag 24 december 2008 16:15 schreef Noortje. het volgende:
Werk zequote:Op woensdag 24 december 2008 16:15 schreef Noortje. het volgende:
Ik ga werken. Veel plezier met de finale kijken/luisteren enzulks.![]()
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:17 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Sja, restaurant. We zouden eerst dicht zijn maar toch niet. En morgen ook.
Okay, want er was geloof ik vanmorgen een ploegje van die mensen op het plein met cheque, maar die zijn niet aan het woord gekomen voor zover dat ik weetquote:Op woensdag 24 december 2008 16:15 schreef Pinpas het volgende:
[..]
http://www.hetglazencafe.nl/
¤ 24.237, maar volgens mij zijn ze nog niet in beeld geweest.
Lekker de handjes uit de mouwenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:15 schreef Noortje. het volgende:
Daar helemaal ??quote:Op woensdag 24 december 2008 16:17 schreef peaceman het volgende:
Glazen huis in Enschede volgend jaar graag.![]()
Nee. Dan kijk ik niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:16 schreef superworm het volgende:
[..]
Al zou ik Coen & Sander als combinatie ook nog wel es willen zien, dan met Gerard erbij natuurlijk.
Wat niet?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daar helemaal ??![]()
Wat is er mis met Alkmaar ??
Daar is de telefooncamera!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:18 schreef Arnhempje het volgende:
Waar zijn de live cams die die jongen volgen die nu richting Breda loopt?
Oe, dat zou prettig zijn!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:18 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daar helemaal ??![]()
Wat is er mis met Alkmaar ??
Ik kan het zo moeilijk kijken in de trein, dus ik moet afgaan op de reacties hier.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zo bijzonder waren ze ook weer niet hoor, alleen het interview met Gerard was humor.
Wat een belachelijk figuurquote:Op woensdag 24 december 2008 16:10 schreef marcodej het volgende:
[..]
Jordy in het Jeugdjournaal. Wat een figuur!
Ja das wel waar, Sander trekt zich aan Coen op. Dan blijf ik toch bij de al voorgestelde 3quote:Op woensdag 24 december 2008 16:17 schreef evert het volgende:
[..]
nee!!!
ik hoor coen liever alleen en sander kan het echt niet alleen.
Zie je de humor nog steeds niet??quote:Op woensdag 24 december 2008 16:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Wat een belachelijk figuurgadverdamme. En dan bij Paul de Leeuw dat prachtige nummer verkrachten..
En die clichés gvd zeg![]()
![]()
![]()
Nou, nee?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Zie je de humor nog steeds niet??
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:19 schreef peaceman het volgende:
Wat niet?
samenvattingen.quote:
Nope.. zijn geen Duitstalige platen geweest.quote:
Vond ik dus ookquote:Op woensdag 24 december 2008 16:22 schreef evert het volgende:
[..]
samenvattingen.
en ik vond het jammer dat die valerie van de productie niet het huis in mocht
Sapje halen in Bredaquote:Op woensdag 24 december 2008 16:23 schreef Noortje. het volgende:
Oh nog even snel, heeft er iemand een tip voor me? Ik moet namelijk nog even wat eten maar krijg echt geen hap door m'n keel.
Dat mag ik verdomme hopen ja.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:18 schreef Impry het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken zeg!
Maarja, someone has to do the dirty job!
Toch wel minimaal 200%'s-loon?
Neem een lekker sapjequote:Op woensdag 24 december 2008 16:23 schreef Noortje. het volgende:
Oh nog even snel, heeft er iemand een tip voor me? Ik moet namelijk nog even wat eten maar krijg echt geen hap door m'n keel.
quote:
ScheiBequote:Op woensdag 24 december 2008 16:22 schreef peaceman het volgende:
[..]
Nope.. zijn geen Duitstalige platen geweest.
Snertquote:Op woensdag 24 december 2008 16:23 schreef Noortje. het volgende:
quote:
Jullie lopen voor op mijquote:
Hij ruled.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:24 schreef Sersjee het volgende:
De kerstman! Wat een ouwehoer is dat...
daar heb je dat kutpaard weer...quote:Op woensdag 24 december 2008 16:22 schreef Sersjee het volgende:
Ha, Rudy lazert weer van het paard af
Nu net wel weer evenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Er is dus nu geen stream waar je fatsoenlijk kunt volgen wat in het huis gebeurt
Blijft echt ontzettend lastig iddquote:Op woensdag 24 december 2008 16:25 schreef Sirolf het volgende:
De TV gaat echt elk jaar de mist in qua hoeveelheid updates / onderbrekingen...
Ze zullen alleen 'radio kijken' wel te saai vinden. Best een misvatting, inderdaad.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:25 schreef Sirolf het volgende:
Toch vind ik het wel fijn om alles wat ik gemist heb nog te zienquote:Op woensdag 24 december 2008 16:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Blijft echt ontzettend lastig idd. Heel slecht.
VOordat je je vulture voor iets anders gaat gebruiken zegmaarquote:
Wat een onzin, niet iedereen kijkt 24 h per dag dus dan zijn die updates juist perfectquote:Op woensdag 24 december 2008 16:25 schreef Sirolf het volgende:
Idd btje andre van duin stemquote:Op woensdag 24 december 2008 16:28 schreef TheVulture het volgende:
Wie is die kerstman, hij heeft wel wat van Andre van Duin
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:27 schreef borisz het volgende:
[..]
VOordat je je vulture voor iets anders gaat gebruiken zegmaar
Ik heb ook meegezongenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:29 schreef TheVulture het volgende:
Alsof er echt 12.500 mensen meezingen op die plaat
Ik dacht je al te horen ja, behoorlijk valsquote:
Ja ik geloof nog wel dat er is gebeld maar niet dat ze allemaal te horen zijnquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:30 schreef Impry het volgende:
Surprise Truck: E 75.000,- - 24 december 2007
¤ 35.230,- meer dan vorig jaar dus qua Surprise Truck
Waar kan je het terug horen danquote:Op woensdag 24 december 2008 16:30 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik dacht je al te horen ja, behoorlijk vals.
Natuurlijk wel. Daar zouden ze toch niet over liegen?quote:Op woensdag 24 december 2008 16:29 schreef TheVulture het volgende:
Alsof er echt 12.500 mensen meezingen op die plaat
Nou inderdaad!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:29 schreef marcodej het volgende:
Wat een kutplaat.
Allemaal dankzij Veenstra Veenstra natuurlijkquote:Op woensdag 24 december 2008 16:30 schreef Impry het volgende:
Surprise Truck: E 75.000,- - 24 december 2007
¤ 35.230,- meer dan vorig jaar dus qua Surprise Truck
Als je nu naar de radio luistert pipoquote:Op woensdag 24 december 2008 16:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waar kan je het terug horen dan
Dus met stemmen van de bellers erdoorheen ?
Uhm nu op de radioquote:Op woensdag 24 december 2008 16:30 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Waar kan je het terug horen dan
Dus met stemmen van de bellers erdoorheen ?
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:30 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Allemaal dankzij Veenstra Veenstra natuurlijk
En Hit me TV
Ik hoop om Giel mee naar buiten te slaanquote:Op woensdag 24 december 2008 16:30 schreef gateway het volgende:
waarvoor is eigenlijk die paal met die rode en blauwe lamp??
Volgens mij brandt de rode lamp als de microfoon 'live' in de uitzending is of zo.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:30 schreef gateway het volgende:
Ja maar onlinequote:Op woensdag 24 december 2008 16:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als je nu naar de radio luistert pipo
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:31 schreef JDude het volgende:
[..]
Volgens mij brandt de rode lamp als de microfoon 'live' in de uitzending is of zo.
Die geeft aan of er een beller is op de interne lijn (blauwe lamp) en of er een microfoon aan staat (rode lamp).quote:Op woensdag 24 december 2008 16:30 schreef gateway het volgende:
Nee joh, dit heeft Dennis helemaal zelf gemaaktquote:Op woensdag 24 december 2008 16:31 schreef MirageF1 het volgende:
Ik hoor hier toch duidelijk Please, Please Me van The Beatles in. Of is dit al toegegeven?
Die gozer is druk bezig.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:33 schreef paultjuhhh het volgende:
Is nou niet die nieuwslezer actie?
Wie is paultjuhhh?quote:
Ja idd .quote:
Ik luister ook de 3FM-stream, maar wil via de stream toch niet de hele tijd die Headlines zienquote:Op woensdag 24 december 2008 16:34 schreef TheVulture het volgende:
Waarom luisteren jullie niet gewoon naar de radio.. ik heb nog geen 5 minuten op beeld zitten kijken
Wat een heldquote:Op woensdag 24 december 2008 16:35 schreef Briggy het volgende:
Giel heeft Fleur nat gemaakt
[ afbeelding ]
Belachelijke poll!quote:
Zoiets zal het wel zijn ja, maar het wordt er niet minder irritant van natuurlijk.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:36 schreef dolfg het volgende:
Mensen, mensen... Cola en Ziggo etc tekenen in op xx keer airtime op tv.
Dit zijn allemaal verplichtingen die nagekomen moeten worden lijkt me.
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:37 schreef TheVulture het volgende:
Ik vind eigenlijk dat we die vriendin van Giel moeten aanklagen voor pedofilie... of is het neuken van een persoon met het denkvermogen van een 3-jarige niet strafbaar
Kun je even goed onderbouwd uitleggen wat je nou in die hele Giel ziet? Ik heb het de afgelopen 6 dagen niet kunnen ontdekken namelijk.quote:
Annemiekequote:
Ik denk de overeenkomst in denkniveau... er zijn putdeksels met een hoger IQquote:Op woensdag 24 december 2008 16:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kun je even goed onderbouwd uitleggen wat je nou in die hele Giel ziet? Ik heb het de afgelopen 6 dagen niet kunnen ontdekken namelijk.
Nee, het is een belachelijk poll.quote:
okquote:Op woensdag 24 december 2008 16:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Kun je even goed onderbouwd uitleggen wat je nou in die hele Giel ziet? Ik heb het de afgelopen 6 dagen niet kunnen ontdekken namelijk.
Volgens mij heeft ze ADHD, ik heb haar geen enkele update zien presenteren zonder hyperactief bewegingen.quote:
Die ene heeft een theedoek omquote:Op woensdag 24 december 2008 16:39 schreef Qunix het volgende:
Hit Me TV.
lekker pijpbekkie!quote:Op woensdag 24 december 2008 16:37 schreef Briggy het volgende:
Veenstra Veenstra![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als je je geroepen voelt....quote:
dan roep ik het al 10 jaar verkeerd! (niet dat ik het vaak roep, vind het helemaal niets)quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:40 schreef evert het volgende:
overigens, ook nog even van deze plek dank aan sander guis voor de updates!
Dat dacht ik ookquote:
Vlak ook Edwin en Klaas niet uit.quote:Op woensdag 24 december 2008 16:40 schreef evert het volgende:
overigens, ook nog even van deze plek dank aan sander guis voor de updates!
We hebben SHE alquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 16:37 schreef Briggy het volgende:
Veenstra Veenstra![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mischien teveel cola gedronkenquote:Op woensdag 24 december 2008 16:40 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze ADHD, ik heb haar geen enkele update zien presenteren zonder hyperactief bewegingen.
Khad vannacht een screenie voor jou gemaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |