quote:
Duits bierquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:10 schreef PeZu het volgende:
zei er iemand bier?
thermoskanquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:12 schreef DaMart het volgende:
Maar goed, in mijn kast stonden wijnglazen, champagneglazen en bierglazen al een jaar of 2 te staan. En die zijn dus wat vettig geworden. En voordat ik ze terug zet in de kast, gaan ze even door de afwasbak.
En na een telling kan ik melden dat het exact 48 glazen, 4 bekers en een thermoskan zijn.
Ik heb iets te weinig, vooral te weinig mokken als mijn vriend er is. Die denkt dat hij elke keer een nieuwe moet pakken ofzo. Vet irritant.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hebben veel te veel servies in huis
de ene helft kruipt al door de keuken terwijl de andere helft nog glanzend op de volgende gebruiker staat te wachten.
Ja, ik ook. Ik kan een week of 3 iedere dag een schone melkbeker pakken zonder af te hoeven wassenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij hebben veel te veel servies in huis
de ene helft kruipt al door de keuken terwijl de andere helft nog glanzend op de volgende gebruiker staat te wachten.
DAT kan ik ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik ook. Ik kan een week of 3 iedere dag een schone melkbeker pakken zonder af te hoeven wassen.
Toen ik op mezelf ging wonen, had mijn oma ineens wat mokken over, mijn ouders hadden er teveel en voor ik het wist had ik een hele verzameling...quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DAT kan ik ookIk hou aan elke klant waar ik gedetacheerd (geweest) ben altijd ooit wel 1 of 2 mokken over
Je moest eens weten, mijn hele familie is zielsblij dat ik nou eindelijk eens fatsoenlijk ga wonen. Kunnen ze hun eigen garage / berging / opslag eindelijk zelf gebruikenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:25 schreef DaMart het volgende:
Toen ik op mezelf ging wonen, had mijn oma ineens wat mokken over,
Oh myquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moest eens weten, mijn hele familie is zielsblij dat ik nou eindelijk eens fatsoenlijk ga wonen. Kunnen ze hun eigen garage / berging / opslag eindelijk zelf gebruiken![]()
Daar staat al jaren op mij te wachten:
Een eetkamertafel met 6 stoelen
een nieuw bed, met 2 matrassen
een 12persoons servies, compleet met alles wat je er maar aan kunt verzinnen
een 12persoons bestekcassette, compleet met alles wat je er maar aan kunt verzinnen
en zo nog wel wat dingen meer
Lekker tochquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moest eens weten, mijn hele familie is zielsblij dat ik nou eindelijk eens fatsoenlijk ga wonen. Kunnen ze hun eigen garage / berging / opslag eindelijk zelf gebruiken![]()
een 12persoons bestekcassette, compleet met alles wat je er maar aan kunt verzinnen
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:45 schreef Fha het volgende:
Jullie krijgen allemaal een kusje van mijn kat. denk ik. ze likt het scherm ineens
wel vaker dan somsquote:
Hehe... wel handig, zoveel opslagruimte voor jou!quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ookquote:
* Dr_Flash Fha-pussy terugliktquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:45 schreef Fha het volgende:
Jullie krijgen allemaal een kusje van mijn kat. denk ik. ze likt het scherm ineens
quote:
Mwa ik heb je wel eens mooiere pogingen zien doenquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Was toch aardig geprobeerd, zeg zelf
Zelden serieus thoughquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Mwa ik heb je wel eens mooiere pogingen zien doen
wehehehquote:
Rellen met chocola en cocos, kei hipquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Rellen met chocola en cocos, kei hip
Wacht maar tot jij een cocosnoot moet koppenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stupidity has become as common as common sense was before
Doe je best, je kan hetquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat is het enige boek dat hier in de kast staat waar ik dus echt niet doorheen kon komen.
Nee, ik heb het opgegevenquote:
Nieuwe versie zoeken dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb het opgegeven.
Tientallen namen die je zonder terugbladeren amper kunt onthouden, zoveel scheepstermen die ik niet ken... en een versie die in oubollig Nederlands is geschreven uit de jaren '60...
nietus hoorquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Cultuurbarbarinnetje dat je bent
Ja Fha. Jezus nogquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Cultuurbarbarinnetje dat je bent
nouwquote:
ik geloof dat ik billenkoek van fles krijgquote:
Sterkte danquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:23 schreef Fha het volgende:
[..]
ik geloof dat ik billenkoek van fles krijg
ze vinden mij cultuurbarbaarquote:
Dat geloof ik ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:23 schreef Fha het volgende:
[..]
ik geloof dat ik billenkoek van fles krijg
Ik wil nietquote:
Wrom?quote:
Gewoon een beetje knuffen dan?quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een beetje knuffen dan?![]()
Maar dan geen culturele dingessen erbij hmm
iets over een boek waar ik nog nooit van heb gehoord ofzoquote:
okquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gewoon een beetje knuffen dan?![]()
Maar dan geen culturele dingessen erbij hmm
zwelgjequote:
wie?quote:
Oh, vast niet belangrijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:39 schreef Fha het volgende:
[..]
iets over een boek waar ik nog nooit van heb gehoord ofzo
het spijt mequote:
het is klein en groeit naar iets heul grootsquote:
Mutiny on the Bountyquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, vast niet belangrijk.![]()
Welk boek?
piemelquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:46 schreef PeZu het volgende:
[..]
het is klein en groeit naar iets heul groots
En nee, jij krijgt het niet... dat vind ik dan ook weer zondequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, vast niet belangrijk.![]()
Welk boek?
Ik krijg er van de week ook weer een paarquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, ik heb nog zoveel andere boeken te lezen!
nee zwelgje de zwelbast zo'n lief draakje dat de heer olivier b bommel vond, is een leuke tekenfilm uit mijn jeugdquote:
WAT!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
toen was ik nog niet geborenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee zwelgje de zwelbast zo'n lief draakje dat de heer olivier b bommel vond, is een leuke tekenfilm uit mijn jeugd
Je gunt die arme papier ook niks hequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
En nee, jij krijgt het niet... dat vind ik dan ook weer zonde.
Hij mag de telefoongids hebben!quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Je gunt die arme papier ook niks he. En het is nog wel bijna kerst
.
ooh in dat geval reken ik piemel ook goedquote:
Toch was ik in PeZu's jeugd nog steeds niet geborenquote:
PeZu is dan ook wel heel erg bejaardquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:54 schreef Fha het volgende:
[..]
Toch was ik in PeZu's jeugd nog steeds niet geboren
Goeie!quote:
Ja echt bizarquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
PeZu is dan ook wel heel erg bejaard
ja het voldeed aan de beschrijvingquote:
achtelijk oud, en bedankt hehquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja echt bizarlijkt mijn vriend wel, die is ook zo achtelijk oud
met liefdequote:
eik best wel oudquote:Geboortedatum 28-10-1813
Genereus van jequote:
Hoe oud is achtelijk oudquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja echt bizarlijkt mijn vriend wel, die is ook zo achtelijk oud
31quote:Op woensdag 24 december 2008 00:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Genereus van je.
[..]
Hoe oud is achtelijk oud.
Nou zie jequote:
woohoooquote:
Ik ook nietquote:
Ik ook nietquote:
best een prestatie tochquote:
Woohooquote:
zie ik er nog best kek uit heh, ik moe ook nog zo'n 450 jaar meerquote:
Ik ben trots op onsquote:
Geen idee hoe jij eruit zietquote:Op woensdag 24 december 2008 00:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
zie ik er nog best kek uit heh, ik moe ook nog zo'n 450 jaar meer
dan moet je even fobo spiekenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee hoe jij eruit ziet
Dus of dat goed is of niet
Ik ookquote:
dan komt het helemaal goedquote:
Dan ben ik blij.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:27 schreef Fha het volgende:
[..]
dan komt het helemaal goed![]()
met wat weet ik niet, maar het komt goed!
wooohoooquote:Op woensdag 24 december 2008 00:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan ben ik blij.:D Ik weet niet waarom, maar ik ben blij!
Thee voor het slapen gaan?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef Fha het volgende:
[..]
wooohoooik heb thee
om de een of andere reden wil ik jou ook thee geven
* Fha geeft thee
hij heetquote:
Dank jequote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef Fha het volgende:
[..]
wooohoooik heb thee
om de een of andere reden wil ik jou ook thee geven
* Fha geeft thee
lipton diazepam valium ftwquote:
Om de een of andere reden word ik daar ook heel blij vanquote:Op woensdag 24 december 2008 00:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dank jeIk heb liever koffie maar om een of andere reden drink ik nu thee
Om een of andere redenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Om de een of andere reden word ik daar ook heel blij van![]()
Wat grappigquote:Op woensdag 24 december 2008 00:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Om een of andere redenword ik daar heel slaperig
van
Trustenquote:
Mja ik ga toch maar wel inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga ookAls je dat eerste gaat doen, slapen de buren vast ook nog even niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakantie doet rare dingen met jequote:Op woensdag 24 december 2008 01:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, ik begin nu in te dutten, geloof ik.
Wel lang geleden dat ik zo laat nog online was.
Ja! Kasten opruimen, afwas maken...quote:Op woensdag 24 december 2008 01:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vakantie doet rare dingen met je
quote:Op woensdag 24 december 2008 06:52 schreef Pheno het volgende:
En nu weer offline, vandaag de laatste loodjes op locatie. En daar fok ik niet, wegens monitoring wat 100% wel tegen me gebruikt gaat worden
quote:Op woensdag 24 december 2008 06:51 schreef Pheno het volgende:
Kerst mis
Hypocriet gezeik. Maar he, de vrije dagen zijn prima
Ik vind het discutabel dat jij op sites komt waar elke keer weer zulke walgelijkheid vandaan komtquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Grieperig![]()
Maar ja, toch maar naar kantoor, het zal wel rustig worden. Denk je dan. Maar nee hoor, gezeik over foutmeldingen. Het zelfde wat we het hele jaar al hebben
Ik had een blauw scherm op mijn pcmonitor vanochtendquote:
Stukquote:Op woensdag 24 december 2008 10:32 schreef Frutsel het volgende:
Ik had een blauw scherm op mijn pcmonitor vanochtend![]()
Iets met een kernel-probleem
ja want amy winehouse is natuurlijk een erg slechte artiest (los van haar gedrag)quote:Op woensdag 24 december 2008 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Amy's domineren hitlijsten
Arme Amy McDonaldJe zal maar in 1 adem genoemd worden met Achmy The Dead Winehouse
das lastig, 10 delen door 4quote:Op woensdag 24 december 2008 11:27 schreef Muck het volgende:
Mart
Indah
PeZu
Fruts![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
<- eerlijk delen he?
Frutsquote:Op woensdag 24 december 2008 11:19 schreef Frutsel het volgende:
Jort![]()
![]()
Flash![]()
![]()
OA![]()
![]()
Marcb![]()
Muck![]()
![]()
![]()
![]()
PeZu![]()
![]()
Indah![]()
![]()
DaMart![]()
*zwaaitopic*
Doe mij er maar 7 dan.. die andere drie kunnen namelijk wel eerlijk verdeeld worden.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:27 schreef Muck het volgende:
Mart
Indah
PeZu
Fruts![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
<- eerlijk delen he?
psychologische oorlogsvoering 8)quote:
ah, opgelostquote:Op woensdag 24 december 2008 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Doe mij er maar 7 dan.. die andere drie kunnen namelijk wel eerlijk verdeeld worden.
*schuift plak kerstbrood naar indah toequote:Op woensdag 24 december 2008 11:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die heb ik psychologisch direct voor je opgelost
Lekker.. hier dan mag jij mijn zes eieren hebben die ik nog in de koelkast heb liggen.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:41 schreef Muck het volgende:
[..]
*schuift plak kerstbrood naar indah toe
MPG krijgt er lekker nulquote:Op woensdag 24 december 2008 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Doe mij er maar 7 dan.. die andere drie kunnen namelijk wel eerlijk verdeeld worden.
6 is goed manquote:Op woensdag 24 december 2008 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey, een van mijn websites heeft een Google PageRank van 6 nu.. niet dat me dat heel veel kan boeien, maar dan weet ik wel waar al die mensen vandaan komen die ineens willen linken.
Lekker gedaan weerquote:AMSTERDAM - De Rabobank heeft duizenden creditcardhouders een brief gestuurd met de mededeling per 29 december een onbekend bedrag te zullen afschrijven. De bank schreef ook dat klanten geen bezwaar konden maken.
Onder hen brak paniek uit en de bank werd plat gebeld. Een woordvoerder van de bank zegt in De Telegraaf dat de brief een gevolg is van de omwisseling naar een nieuwe kaart.
“Er zal op 29 december niets worden geīncasseerd. Alle gegevens worden eerst nog eens gecontroleerd.”
Whehe.. dan krijg ik midden januari dus weer twee brieven op de deurmat hier.. uiteraard achterhaald, maar vooral een verspilling simpelweg omdat er iemand heeft zitten slapen bij het bekijken van de voorbeeldbrief...quote:
Asalam Alaikum wa rahmatullah wa barakatuh,quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Asalam Alaikum wa rahmatullah wa barakatuh,
Kutjong dat je bent.
precies, die is zondag weer aan de beurt hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vette pech, had hij er maar gewoon bij moeten zijn.
Asalam Alaikum wa rahmatullah wa barakatuh,quote:Op woensdag 24 december 2008 12:25 schreef Muck het volgende:
[..]
precies, die is zondag weer aan de beurt hoor
anders gelooft niemand die onbevlekte zwangerschap natuurlijk!quote:Op woensdag 24 december 2008 12:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Na Kerst pas een beurt
zondag pas?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:25 schreef Muck het volgende:
[..]
precies, die is zondag weer aan de beurt hoor
Asalam Alaikum wa rahmatullah wa barakatuh,quote:Op woensdag 24 december 2008 12:33 schreef Muck het volgende:
[..]
anders gelooft niemand die onbevlekte zwangerschap natuurlijk!
Asalam Alaikum wa rahmatullah wa barakatuh,quote:
En het nut daarvan?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:38 schreef indahnesia.com het volgende:
zo zijn mijn posts 3x zo lang
Ik wacht nog op antwoord van jequote:Op woensdag 24 december 2008 13:00 schreef OA het volgende:
Wel makkelijk dat het Indonesische maar 5 woorden kent.
dan kun je nu vast prima sommetjes oplossenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wacht nog op antwoord van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:43 schreef Muck het volgende:
[..]
dan kun je nu vast prima sommetjes oplossenSterker nog...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sterker nog...viel me op jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Josephine!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:48 schreef Muck het volgende:
Oh ja, nog even een vreemd kerstfeitje... Mijn gebroerte is morgen jarig. Mogen jullie raden hoe mijn moeder heet
Mariaquote:Op woensdag 24 december 2008 13:48 schreef Muck het volgende:
Oh ja, nog even een vreemd kerstfeitje... Mijn gebroerte is morgen jarig. Mogen jullie raden hoe mijn moeder heet
quote:
quote:
Eens. Dat tuig komt dan niet eens werken goffedommequote:
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:43 schreef Muck het volgende:
[..]
dan kun je nu vast prima sommetjes oplossenMeVrouw Damart Wacht Op Antwoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
Moet ik eerst wachten op mevrouw DaMart.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
MeVrouw Damart Wacht Op Antwoord?
Toch heeft mijn naamgenoot het goed. Jij hebt het over mijn nichtjequote:Op woensdag 24 december 2008 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Serieus?
Ik wilde eerst zeggen wat marcb ook al zei, maar vond dat te voor de hand liggend.
Hoe oud is je nichtje? En indien boven de 18, heb je foto's van haar?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:00 schreef MPG het volgende:
[..]
Toch heeft mijn naamgenoot het goed. Jij hebt het over mijn nichtje.
nee scheermesjes om me polsen mee door te snijdenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stond je weer in de rij voor het schap met vibrators en inlegkruisjes?
Boven de achttien, zelfs boven de 24. Verder is ze getrouwd en heb ik geen foto's voor je.quote:Op woensdag 24 december 2008 14:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe oud is je nichtje? En indien boven de 18, heb je foto's van haar?.
In de lengte he, niet breedtequote:Op woensdag 24 december 2008 14:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee scheermesjes om me polsen mee door te snijden_!
Omdat je smiley is weggerold?quote:Op woensdag 24 december 2008 14:02 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee scheermesjes om me polsen mee door te snijden_!
Ze is dus 25 en getrouwd... nou ja, dat laatste hoeft geen probleem te zijn, tochquote:Op woensdag 24 december 2008 14:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Boven de achttien, zelfs boven de 24. Verder is ze getrouwd en heb ik geen foto's voor je.
ik zoek wel een glazen deur op, handen rect voor uit en keihard erdoor heen rennenquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:04 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ze is dus 25 en getrouwd... nou ja, dat laatste hoeft geen probleem te zijn, toch.
Foto's daar van graagquote:Op woensdag 24 december 2008 14:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik zoek wel een glazen deur op, handen rect voor uit en keihard erdoor heen rennen
nee mijn uil is doodquote:Op woensdag 24 december 2008 14:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Omdat je smiley is weggerold?
[ afbeelding ]
Reken maar!quote:Op woensdag 24 december 2008 14:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet ik eerst wachten op mevrouw DaMart.
dan ken je mij nog nietquote:Op woensdag 24 december 2008 14:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Foto's daar van graag
Denk niet dat het zo gaat lukken namelijk
Van mij?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wacht nog op antwoord van je.
Eerder in het tpoic vroeg Mart voor statsquote:
Aha. Ik ben de laatste tijd erg veel afwezig hier, dus ik lees niet alles...quote:Op woensdag 24 december 2008 14:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Eerder in het tpoic vroeg Mart voor stats.
Komt eraan. Overigens alleen van deze week. Alle stats van daarvoor houd je niet tegoed.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:17 schreef DaMart het volgende:
OA, wanneer krijgen we weer statistieken?![]()
Ik ben nu eenmaal dol op tradities... en die moeten in stand worden gehouden... en op statistiekenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:18 schreef MPG het volgende:
[..]
Eerder in het tpoic vroeg Mart voor stats.
Heb de lijst 2x doorgenomen, maar verder dan Jort kwam ik niet...quote:Op maandag 22 december 2008 01:37 schreef Stomme_Eend het volgende:Top 100 van zondag 21 december 2008
Plaats / aantal berichten / gebruiker
060. 0095 JortK
Plaats 51 heeft nog meer dan 100 posts...quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:41 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van maandag 22 december 2008
32. 151 Fha
34. 139 Ladylike
51. 110 DaMart
67. 093 marcb1974
70. 088 Papierversnipperaar
86. 073 Dr_Flash
dat lijkt me stugquote:Op woensdag 24 december 2008 14:27 schreef OA het volgende:
[..]
Heb de lijst 2x doorgenomen, maar verder dan Jort kwam ik niet...
quote:Op woensdag 24 december 2008 01:42 schreef Stomme_Eend het volgende:
Top 100 van dinsdag 23 december 2008
01. 532 -Hans-
Deze is nog erger...quote:14. 227 Fha
39. 136 Dr_Flash
46. 129 JortK
61. 109 Papierversnipperaar
63. 104 marcb1974
63. 104 Ladylike
84. 083 DaMart
92. 077 indahnesia.com
O, doe jij tegenwoordig ook weer mee...quote:
ja, ik denk dat ik ook gelijk weer bovenaan staquote:Op woensdag 24 december 2008 14:31 schreef OA het volgende:
[..]
O, doe jij tegenwoordig ook weer mee...![]()
Bedenk jezelf er even bij dan!quote:Op woensdag 24 december 2008 14:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja, ik denk dat ik ook gelijk weer bovenaan sta_!
Dat is wel een beetje overdreven idd jaquote:Op woensdag 24 december 2008 14:42 schreef DaMart het volgende:
Ik wel.
En de #1 van zondag is pas erg... 1212 posts.
Ik heb dit jaar een keer 315 of zo gehaald, en had al grote moeite met dat aantalquote:Op woensdag 24 december 2008 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje overdreven idd jaMijn PR is 1137 en ik weet nog hoe at ging. Dat is echt topsport
ja topsport, net zoals dartenquote:Op woensdag 24 december 2008 14:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje overdreven idd jaMijn PR is 1137 en ik weet nog hoe at ging. Dat is echt topsport
Ik heb een paar keer geprobeerd bovenaan de lijst te komen, als er al dagen weinig gepost wordt. Dan had de bovenste maximaal 160 posts ofzo. De dag dat ik dan ging spammen, deed heel FOK dat en stond ik met 322 post op plaats 9 ofzo...quote:Op woensdag 24 december 2008 14:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb dit jaar een keer 315 of zo gehaald, en had al grote moeite met dat aantal.
quote:Op woensdag 24 december 2008 14:52 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb een paar keer geprobeerd bovenaan de lijst te komen, als er al dagen weinig gepost wordt. Dan had de bovenste maximaal 160 posts ofzo. De dag dat ik dan ging spammen, deed heel FOK dat en stond ik met 322 post op plaats 9 ofzo...![]()
![]()
Ik had dus eigenlijk de nr1 van zondag moeten quoten...quote:Op woensdag 24 december 2008 14:42 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wel.
En de #1 van zondag is pas erg... 1212 posts.
quote:
Wat dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 15:15 schreef JortK het volgende:
Wat een hypocriete kut mods op MUZ zeg.
Nog een forum waar ik nog nooit heb gepost.quote:Op woensdag 24 december 2008 15:15 schreef JortK het volgende:
Wat een hypocriete kut mods op MUZ zeg.
Nou, heel wat aan de hand iddquote:Op woensdag 24 december 2008 15:16 schreef JortK het volgende:
Lezen vanaf hier: [Hardstyle #79] Showtek is kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |