Asalam Alaikum wa rahmatullah wa barakatuh,quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:20 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Asalam Alaikum wa rahmatullah wa barakatuh,
Kutjong dat je bent.
precies, die is zondag weer aan de beurt hoorquote:Op woensdag 24 december 2008 11:51 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vette pech, had hij er maar gewoon bij moeten zijn.
Asalam Alaikum wa rahmatullah wa barakatuh,quote:Op woensdag 24 december 2008 12:25 schreef Muck het volgende:
[..]
precies, die is zondag weer aan de beurt hoor
anders gelooft niemand die onbevlekte zwangerschap natuurlijk!quote:Op woensdag 24 december 2008 12:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Na Kerst pas een beurt
zondag pas?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:25 schreef Muck het volgende:
[..]
precies, die is zondag weer aan de beurt hoor
Asalam Alaikum wa rahmatullah wa barakatuh,quote:Op woensdag 24 december 2008 12:33 schreef Muck het volgende:
[..]
anders gelooft niemand die onbevlekte zwangerschap natuurlijk!
Asalam Alaikum wa rahmatullah wa barakatuh,quote:
En het nut daarvan?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:38 schreef indahnesia.com het volgende:
zo zijn mijn posts 3x zo lang
Ik wacht nog op antwoord van jequote:Op woensdag 24 december 2008 13:00 schreef OA het volgende:
Wel makkelijk dat het Indonesische maar 5 woorden kent.
dan kun je nu vast prima sommetjes oplossenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik wacht nog op antwoord van je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:43 schreef Muck het volgende:
[..]
dan kun je nu vast prima sommetjes oplossenSterker nog...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Sterker nog...viel me op jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Josephine!quote:Op woensdag 24 december 2008 13:48 schreef Muck het volgende:
Oh ja, nog even een vreemd kerstfeitje... Mijn gebroerte is morgen jarig. Mogen jullie raden hoe mijn moeder heet
Mariaquote:Op woensdag 24 december 2008 13:48 schreef Muck het volgende:
Oh ja, nog even een vreemd kerstfeitje... Mijn gebroerte is morgen jarig. Mogen jullie raden hoe mijn moeder heet
quote:
quote:
Eens. Dat tuig komt dan niet eens werken goffedommequote:
quote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:43 schreef Muck het volgende:
[..]
dan kun je nu vast prima sommetjes oplossenMeVrouw Damart Wacht Op Antwoord?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Moet ik eerst wachten op mevrouw DaMart.quote:Op woensdag 24 december 2008 13:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
MeVrouw Damart Wacht Op Antwoord?
Toch heeft mijn naamgenoot het goed. Jij hebt het over mijn nichtjequote:Op woensdag 24 december 2008 13:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Serieus?
Ik wilde eerst zeggen wat marcb ook al zei, maar vond dat te voor de hand liggend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |