Ik ook nietquote:
Ik ook nietquote:
best een prestatie tochquote:
Woohooquote:
zie ik er nog best kek uit heh, ik moe ook nog zo'n 450 jaar meerquote:
Ik ben trots op onsquote:
Geen idee hoe jij eruit zietquote:Op woensdag 24 december 2008 00:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
zie ik er nog best kek uit heh, ik moe ook nog zo'n 450 jaar meer
dan moet je even fobo spiekenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee hoe jij eruit ziet
Dus of dat goed is of niet
Ik ookquote:
dan komt het helemaal goedquote:
Dan ben ik blij.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:27 schreef Fha het volgende:
[..]
dan komt het helemaal goed![]()
met wat weet ik niet, maar het komt goed!
wooohoooquote:Op woensdag 24 december 2008 00:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan ben ik blij.:D Ik weet niet waarom, maar ik ben blij!
Thee voor het slapen gaan?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef Fha het volgende:
[..]
wooohoooik heb thee
om de een of andere reden wil ik jou ook thee geven
* Fha geeft thee
hij heetquote:
Dank jequote:Op woensdag 24 december 2008 00:32 schreef Fha het volgende:
[..]
wooohoooik heb thee
om de een of andere reden wil ik jou ook thee geven
* Fha geeft thee
lipton diazepam valium ftwquote:
Om de een of andere reden word ik daar ook heel blij vanquote:Op woensdag 24 december 2008 00:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dank jeIk heb liever koffie maar om een of andere reden drink ik nu thee
Om een of andere redenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:35 schreef Fha het volgende:
[..]
Om de een of andere reden word ik daar ook heel blij van![]()
Wat grappigquote:Op woensdag 24 december 2008 00:44 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Om een of andere redenword ik daar heel slaperig
van
Trustenquote:
Mja ik ga toch maar wel inderdaadquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ga ookAls je dat eerste gaat doen, slapen de buren vast ook nog even niet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vakantie doet rare dingen met jequote:Op woensdag 24 december 2008 01:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, ik begin nu in te dutten, geloof ik.
Wel lang geleden dat ik zo laat nog online was.
Ja! Kasten opruimen, afwas maken...quote:Op woensdag 24 december 2008 01:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vakantie doet rare dingen met je
quote:Op woensdag 24 december 2008 06:52 schreef Pheno het volgende:
En nu weer offline, vandaag de laatste loodjes op locatie. En daar fok ik niet, wegens monitoring wat 100% wel tegen me gebruikt gaat worden
quote:Op woensdag 24 december 2008 06:51 schreef Pheno het volgende:
Kerst mis
Hypocriet gezeik. Maar he, de vrije dagen zijn prima
Ik vind het discutabel dat jij op sites komt waar elke keer weer zulke walgelijkheid vandaan komtquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 10:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Grieperig![]()
Maar ja, toch maar naar kantoor, het zal wel rustig worden. Denk je dan. Maar nee hoor, gezeik over foutmeldingen. Het zelfde wat we het hele jaar al hebben
Ik had een blauw scherm op mijn pcmonitor vanochtendquote:
Stukquote:Op woensdag 24 december 2008 10:32 schreef Frutsel het volgende:
Ik had een blauw scherm op mijn pcmonitor vanochtend![]()
Iets met een kernel-probleem
ja want amy winehouse is natuurlijk een erg slechte artiest (los van haar gedrag)quote:Op woensdag 24 december 2008 11:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Amy's domineren hitlijsten
Arme Amy McDonaldJe zal maar in 1 adem genoemd worden met Achmy The Dead Winehouse
das lastig, 10 delen door 4quote:Op woensdag 24 december 2008 11:27 schreef Muck het volgende:
Mart
Indah
PeZu
Fruts![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
<- eerlijk delen he?
Frutsquote:Op woensdag 24 december 2008 11:19 schreef Frutsel het volgende:
Jort![]()
![]()
Flash![]()
![]()
OA![]()
![]()
Marcb![]()
Muck![]()
![]()
![]()
![]()
PeZu![]()
![]()
Indah![]()
![]()
DaMart![]()
*zwaaitopic*
Doe mij er maar 7 dan.. die andere drie kunnen namelijk wel eerlijk verdeeld worden.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:27 schreef Muck het volgende:
Mart
Indah
PeZu
Fruts![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
<- eerlijk delen he?
psychologische oorlogsvoering 8)quote:
ah, opgelostquote:Op woensdag 24 december 2008 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Doe mij er maar 7 dan.. die andere drie kunnen namelijk wel eerlijk verdeeld worden.
*schuift plak kerstbrood naar indah toequote:Op woensdag 24 december 2008 11:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die heb ik psychologisch direct voor je opgelost
Lekker.. hier dan mag jij mijn zes eieren hebben die ik nog in de koelkast heb liggen.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:41 schreef Muck het volgende:
[..]
*schuift plak kerstbrood naar indah toe
MPG krijgt er lekker nulquote:Op woensdag 24 december 2008 11:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Doe mij er maar 7 dan.. die andere drie kunnen namelijk wel eerlijk verdeeld worden.
6 is goed manquote:Op woensdag 24 december 2008 11:37 schreef indahnesia.com het volgende:
Hey, een van mijn websites heeft een Google PageRank van 6 nu.. niet dat me dat heel veel kan boeien, maar dan weet ik wel waar al die mensen vandaan komen die ineens willen linken.
Lekker gedaan weerquote:AMSTERDAM - De Rabobank heeft duizenden creditcardhouders een brief gestuurd met de mededeling per 29 december een onbekend bedrag te zullen afschrijven. De bank schreef ook dat klanten geen bezwaar konden maken.
Onder hen brak paniek uit en de bank werd plat gebeld. Een woordvoerder van de bank zegt in De Telegraaf dat de brief een gevolg is van de omwisseling naar een nieuwe kaart.
“Er zal op 29 december niets worden geïncasseerd. Alle gegevens worden eerst nog eens gecontroleerd.”
Whehe.. dan krijg ik midden januari dus weer twee brieven op de deurmat hier.. uiteraard achterhaald, maar vooral een verspilling simpelweg omdat er iemand heeft zitten slapen bij het bekijken van de voorbeeldbrief...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |