Nu niet meerquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:24 schreef Sersjee het volgende:
Jack is oké, alleen al omdat ie elk jaar Trapped aanvraagt![]()
Beetje erg jammer dat ze er doorheen lullen...
Positief nieuws!quote:
I know, maar toch "quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Heeft iemand anders voor mij verzonnen hoor
dolf jansenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:27 schreef djkoelkast het volgende:
Giel was een beetje aan het klooien, ik hoorde opeens Jack Spijkerman erdoor
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:27 schreef Steephsel het volgende:
Bono is er ook:
[ afbeelding ]
Linksbovenin
Foutquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:27 schreef evert het volgende:
DJ van Buuren speelt met toverbal Jordy van Loon
''''
leuke kop op telegraaf.nl
Giel is ook homofoobquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:27 schreef linebear het volgende:
damn, jammer dat dat geneuzel er door moet....
heb het huwelijk niet gehoord, maar daarvoor vond ik Giel nogal homofobe opmerkingen maken...
Vannacht op radio 1 gehoord. Die draaien het best vaakquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:14 schreef Roel_Jewel het volgende:
Woei, Fleet Foxes gratis single van de week in de iTunes store
Hij heeft ook wel wat weg van Adam Curry.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:27 schreef Steephsel het volgende:
Bono is er ook:
[ afbeelding ]
Linksbovenin
Zou morgen z'n vriendinnetje er ook zijn?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel is ook homofoob, Pedo's zijn de grootste vrienden.
Maar dan met vlees op z'n bottenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:28 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel wat weg van Adam Curry.
Ik vind ook dat je een leuke avater hebt.quote:
moet ze niet na sesamstraat naar bed toe dan ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zou morgen z'n vriendinnetje er ook zijn?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:30 schreef Kinga het volgende:
Zo.... is toverbal nog steeds het anthem?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:29 schreef Sirolf het volgende:
Die TT...
* Sirolf is net even bezig geweest om de LIVE-optredens van Guus Meeuwis op YouTube te gooien.
Klopt, maar de hele tijd Dochters moet ik ook niet aan denkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:28 schreef Impry het volgende:
Borsato/Adele wordt eigenlijk ook veel te weinig gedraaid t.o.v. het aantal aanvragen.
Inderdaad, ik glij zowat van de bank hier!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:31 schreef Briggy het volgende:
Die 2 stemmen, daar smelt een mens toch bij weg
Het is vakantie, dan mag ze een uurtje langer opblijven.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:30 schreef linebear het volgende:
[..]
moet ze niet na sesamstraat naar bed toe dan ?
Was al bang dat ik de enige wasquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:32 schreef Felixa het volgende:
[..]
Inderdaad, ik glij zowat van de bank hier!
Dankjequote:Op dinsdag 23 december 2008 19:30 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je een leuke avater hebt.
"Het is kwart over zeven op zondagmorgen"quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, maar de hele tijd Dochters moet ik ook niet aan denken
Gelijk de slaapkamer ingenomen, vandaar de spermavlekken op het lakenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is vakantie, dan mag ze een uurtje langer opblijven.
Maar goed, zondagmiddag stond er ineens een blonde dame voor het huis, en Giel belde haar, en een minuut later mocht ze backstage. Misschien was zij dat wel.
ze heeft vakantie he, dan mag ze langer opbllijvenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:30 schreef linebear het volgende:
[..]
moet ze niet na sesamstraat naar bed toe dan ?
En vanavond direct na het bezoek van FOK! kruip ik weer achter die PC (is eigenlijk m'n thuisserver/mediacenterquote:
Pics.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gelijk de slaapkamer ingenomen, vandaar de spermavlekken op het laken
TMIquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Een van de weinig Borsato nummers die ik erg goed vind!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:32 schreef Impry het volgende:
[..]
"Het is kwart over zeven op zondagmorgen"
![]()
Ik vind het een prachtig nummer!
Ow ja, inderdaad!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Iddquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:35 schreef linebear het volgende:
gatver.... ben gelijk misselijk. Het idee sex met Giel....
Sex met Giel, just do not do itquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:35 schreef linebear het volgende:
gatver.... ben gelijk misselijk. Het idee sex met Giel....
Vast welquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:37 schreef linebear het volgende:
zou ie dan ook zijn petje ophouden ?
Nou echt wel!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Heerlijjk toch dat je dit soort nummers weer voorbij hoort schuiven?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:37 schreef linebear het volgende:
zou ie dan ook zijn petje ophouden ?
quote:mark336: "Goedeavond 3FM SR, wat kan ik voor u doen?" "Ja kunt u mij dat wachtmuziekje laten horen voor 40 euro".. In de wacht en hup 40 eurie
Nee toch?quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Heerlijjk toch dat je dit soort nummers weer voorbij hoort schuiven?
Waarquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:37 schreef evert het volgende:
is paul flauwgevallen?
sander zei net op tv dat paul enigszins flauwgevallen was, coen er helemaal doorzit en giel ook op het einde zitquote:
Dan zal dit hem wel bevallen....quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel is ook homofoob, Pedo's zijn de grootste vrienden.
wordt een leuke nacht danquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:39 schreef evert het volgende:
[..]
sander zei net op tv dat paul enigszins flauwgevallen was, coen er helemaal doorzit en giel ook op het einde zit
Die sapjes geven je ook niet energiequote:Op dinsdag 23 december 2008 19:39 schreef evert het volgende:
[..]
sander zei net op tv dat paul enigszins flauwgevallen was, coen er helemaal doorzit en giel ook op het einde zit
Nog één dagje.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:39 schreef evert het volgende:
[..]
Als of er geen homos werken bij de EO.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dan zal dit hem wel bevallen....![]()
![]()
Trieste zaak weer, als je het mij vraagt...
Idd..quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog één dagje.
En morgen slaat de euforie toe dat z er bijna zijn en het gehaald hebben.
Nacht zal wel zwaar worden.
Lijkt me wel, Coen is weer aan de beurt voor de grave yard-shift.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:41 schreef Krambo het volgende:
Wie is er om 10 uur aan de beurt? Ik hoop op Paul
Sander L zeker? Tsja.. No comment.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:39 schreef evert het volgende:
[..]
21.30quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Wanneer kwam Fok nou?
Half tienquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Wanneer kwam Fok nou?
21:30 dacht ik..quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Wanneer kwam Fok nou?
Een triest figuur die een ander triest figuur afzeikt. Dat klinkt als iets wat ik graag wil missen.quote:
Idd, dus gewoon lezen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:46 schreef bbrother het volgende:
Wie gaat er om 22:00 uur?
Zal vast al eens gezegd zijn
MissMiriam ging toch ook mee, las ik ergens?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:46 schreef djkoelkast het volgende:
En dan komt Fok!
Of we krijgen van die puisterige nerds te zien, of tenminste iemand met een nerd-bril
Of een alto
Of sunchaser (combinatie van bovenstaande 2)
Lekker representatief voor Fok... NOT!
Zal ik maar gaan dan, dan denken ze dat heel FOK bestaat uit foto modellenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:46 schreef djkoelkast het volgende:
En dan komt Fok!
Of we krijgen van die puisterige nerds te zien, of tenminste iemand met een nerd-bril
Of een alto
Of sunchaser (combinatie van bovenstaande 2)
Lekker representatief voor Fok... NOT!
Ik kom niet voor Giel Beelen, want het draait altijd om Giel Beelenquote:
Mutz!!quote:
Volgens mij vanaf zondag.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Die hekken stonden er allemaal vrijdag nog niet, die ik nu op het beeld voorbij zie komen..
Sunchaser en Missymirjam gaan vanavond.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:47 schreef northernlight81 het volgende:
Gaat Danny dat zelf brengen, of zou SHE gaan, omdat daar toch 7000 van de 10000 euro mee is opgehaald?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:47 schreef D.Rose het volgende:
het is niet om 21:30u he, maar rond die tijd
Kan dus best een half uurtje eerder of later zijn.
Dit topic staat het in knoeperd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:47 schreef bbrother het volgende:
[..]
Ja, ik ga ff 40 topics doorspitten
Hij heeft wel gelijk, als is Sander zelf ook maar matigquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:47 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Ik kom niet voor Giel Beelen, want het draait altijd om Giel Beelen
Ik maak geen grapjesquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:47 schreef JJH het volgende:
[..]
MissMiriam ging toch ook mee, las ik ergens?
Die is weggevlogen...quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:47 schreef muisje-eliza het volgende:
waar is Maja gebleven...doen we nu opeens t alfabet
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:47 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Maya komt nog regelmatig voorbijquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:47 schreef muisje-eliza het volgende:waar is Maja gebleven...doen we nu opeens t alfabet
Ja, ik ga ff 10 paginas doorspittenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit topic staat het in knoeperd.
Zeg anders gewoon ff dat het Paul isquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit topic staat het in knoeperd.
en ik douche niet, want ik heb een roze petje...quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:47 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Sunchaserquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sunchaser en Missymirjam gaan vanavond.
Rond 1600-16.30 gingen ze idd van alles verbouwen. Toen we terug wilden naar het station, moesten we omlopen. We konden toen niet langs het huis, maar we moesten over het plein terug.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:49 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zeg anders gewoon ff dat het Paul is
Hahaquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:47 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Dat zei hij vanmiddag volgens mij ook op de radio.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:49 schreef evert het volgende:
paul zei net zelf op tv dat ie iets voor 2 een enorme blackout had en moest gaan liggen anders ging hij onderuit.
met een extra avocado sapje gaat het nu weer beter
Dat heb ik dan weer gemistquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:49 schreef evert het volgende:
paul zei net zelf op tv dat ie iets voor 2 een enorme blackout had en moest gaan liggen anders ging hij onderuit.
met een extra avocado sapje gaat het nu weer beter
Dat heb ik gedaan, misschien 10 posts voordat het werd gevraagdquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:49 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zeg anders gewoon ff dat het Paul is
Klopt, je zag het ook wel een beetje aan hemquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dat zei hij vanmiddag volgens mij ook op de radio.
voorbij, en achterbijquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Maya komt nog regelmatig voorbij
Hij zei dat 'ie een kwartier voor het einde van zijn shift helemaal dizzy werd en echt even moest gaan liggen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dat zei hij vanmiddag volgens mij ook op de radio.
Tsjonge jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, misschien 10 posts voordat het werd gevraagd. Schijnbaar is het lastig om op een Mac snel door topics heen te gaan.
Dus was Sunchaser het beste wat ze konden vinden? Kom op zeg... Als hij als representative komt voor Fok dan hebben ze helemaal een slecht beeld over de gemiddelde fokker...quote:
en dan op zijn kop zetten en gaan spelen ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:51 schreef Felixa het volgende:
Die roze tuba buiten past mooi bij Giel zijn outfit.
zullen we er samen op schuivelen Hans?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:53 schreef -Hans- het volgende:
Pffff deze plaat van Anouk is bijna net zo erg als de single van Adele.
Die heeft behoorlijk wat dipjes gehad deze SR. Net zoals het optreden van Sander niet echt voor herhaling vatbaar. Imo.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Aan Coen kan je het enorm zien dat hij een big dip heeft.
Zijn allemaal hoog opgeleide fotomodellen met banen waar mee ze vermogens winnen, en ze hosselen elk weekend 10 verschillende smatjes.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dus was Sunchaser het beste wat ze konden vinden? Kom op zeg... Als hij als representative komt voor Fok dan hebben ze helemaal een slecht beeld over de gemiddelde fokker...
neeh iddquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gehoord op de radio dat ze het promoten.
Als Armin er een leuke beat onder wil zetten dan absoluut!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zullen we er samen op schuivelen Hans?
jamaar als hij dr een beat onder zet kan je niemeer schuivelenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als Armin er een leuke beat onder wil zetten dan absoluut!![]()
En ik denk dat ik AC/DC
Op zich vind ik wel dat Coen het goed doet in het huis, dus voor mijn part zou 'ie er wel vaker in mogen, mochten m'n echte favorieten niet kunnen (Gerard, Michiel en Paul).quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die heeft behoorlijk wat dipjes gehad deze SR. Net zoals het optreden van Sander niet echt voor herhaling vatbaar. Imo.
Nooit Fok tv gezien?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:54 schreef muisje-eliza het volgende:
is dr n foto van die sunchaser?
http://fotoboek.fok.nl/SunChaserquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:54 schreef muisje-eliza het volgende:
is dr n foto van die sunchaser?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:53 schreef Sirolf het volgende:
Guus LIVE in het huis:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Haha, daar heb je nog hartstikke gelijk in ook.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
jamaar als hij dr een beat onder zet kan je niemeer schuivelen
Geld staat ook rente te trekkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:56 schreef Litton-Lane het volgende:
Het geld komt niet van de overheid, maar van de belasting centen van de Nederlandse belastingbetaler
Ik niet in ieders geval.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nooit Fok tv gezien?
Of dat datingprogramma met die ene brutale meid en Danny Rook?
Ja klopt, in Ijsland.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geld staat ook rente te trekken
Wie weet dat het in de toekomst nog een keer gaat gebeurenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
Op zich vind ik wel dat Coen het goed doet in het huis, dus voor mijn part zou 'ie er wel vaker in mogen, mochten m'n echte favorieten niet kunnen (Gerard, Michiel en Paul).
Geef mij het trio van vorig jaar maarquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die heeft behoorlijk wat dipjes gehad deze SR. Net zoals het optreden van Sander niet echt voor herhaling vatbaar. Imo.
Ik ben op zich erg verrast door Paul. Vind dat hij het erg leuk doet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wie weet dat het in de toekomst nog een keer gaat gebeuren. Ik ben zelf geen "fan" van Coen (saai/standaard, etc) dus van mij hoeft het niet zo nodig.
Ik was ook niet echt een "fan" van Coen, maar na gisteren hem een paar uur live in actie te hebben gezien ben ik helemaal om! Hij ging zo leuk met het publiek om!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Ik ben zelf geen "fan" van Coen (saai/standaard, etc) dus van mij hoeft het niet zo nodig.
Absoluutquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
Geef mij het trio van vorig jaar maar
Paul doet het echt fantastisch.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben op zich erg verrast door Paul. Vind dat hij het erg leuk doet.
Eigenlijk zijn het alle drie gewoon goede/leuke DJ's, enige is alleen dat het niet echt 'flauwe grappenmakers' zijn zoals Gerard en Michiel bijvoorbeeld. Dat zorgt toch voor wat meer lachen in het huis. (maar soms werd het ook overdreven en enorm irritant)quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben op zich erg verrast door Paul. Vind dat hij het erg leuk doet.
Tijdens Armin bedoel je? Toen stond hij ook aardig te swingen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik was ook niet echt een "fan" van Coen, maar na gisteren hem een paar uur live in actie te hebben gezien ben ik helemaal om! Hij ging zo leuk met het publiek om!
Dat hóópt Giel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:00 schreef bbrother het volgende:
[..]
8 Jaar zei Giel toen hij langskwam.
Daar heb je het al.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:00 schreef bbrother het volgende:
[..]
8 Jaar zei Giel toen hij langskwam.
Ik had van hem misschien wel het minst verwacht.quote:
Nee, niet specifiek. Zowel tijdens zijn DJ-shift (tot 6 uur) als daarna toen hij bij de brievenbus zat was hij constant met het publiek aan het spelen. Zwaaien, signeren, mensen voor de gek houden tijdens foto's maken, etc..quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tijdens Armin bedoel je? Toen stond hij ook aardig te swingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |