jamaar als hij dr een beat onder zet kan je niemeer schuivelenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:55 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als Armin er een leuke beat onder wil zetten dan absoluut!![]()
En ik denk dat ik AC/DC
Op zich vind ik wel dat Coen het goed doet in het huis, dus voor mijn part zou 'ie er wel vaker in mogen, mochten m'n echte favorieten niet kunnen (Gerard, Michiel en Paul).quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die heeft behoorlijk wat dipjes gehad deze SR. Net zoals het optreden van Sander niet echt voor herhaling vatbaar. Imo.
Nooit Fok tv gezien?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:54 schreef muisje-eliza het volgende:
is dr n foto van die sunchaser?
http://fotoboek.fok.nl/SunChaserquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:54 schreef muisje-eliza het volgende:
is dr n foto van die sunchaser?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:53 schreef Sirolf het volgende:
Guus LIVE in het huis:
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-video
Haha, daar heb je nog hartstikke gelijk in ook.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:55 schreef muisje-eliza het volgende:
jamaar als hij dr een beat onder zet kan je niemeer schuivelen
Geld staat ook rente te trekkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:56 schreef Litton-Lane het volgende:
Het geld komt niet van de overheid, maar van de belasting centen van de Nederlandse belastingbetaler
Ik niet in ieders geval.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Nooit Fok tv gezien?
Of dat datingprogramma met die ene brutale meid en Danny Rook?
Ja klopt, in Ijsland.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Geld staat ook rente te trekken
Wie weet dat het in de toekomst nog een keer gaat gebeurenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:56 schreef Sirolf het volgende:
Op zich vind ik wel dat Coen het goed doet in het huis, dus voor mijn part zou 'ie er wel vaker in mogen, mochten m'n echte favorieten niet kunnen (Gerard, Michiel en Paul).
Geef mij het trio van vorig jaar maarquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die heeft behoorlijk wat dipjes gehad deze SR. Net zoals het optreden van Sander niet echt voor herhaling vatbaar. Imo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |