Ja, ik ga ff 10 paginas doorspittenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit topic staat het in knoeperd.
Zeg anders gewoon ff dat het Paul isquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:48 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dit topic staat het in knoeperd.
en ik douche niet, want ik heb een roze petje...quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:47 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Ik kom niet voor Giel Beelen, want het draait altijd om Giel Beelen
Sunchaserquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:48 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Sunchaser en Missymirjam gaan vanavond.
Rond 1600-16.30 gingen ze idd van alles verbouwen. Toen we terug wilden naar het station, moesten we omlopen. We konden toen niet langs het huis, maar we moesten over het plein terug.quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:49 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zeg anders gewoon ff dat het Paul is
Hahaquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:47 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Ik kom niet voor Giel Beelen, want het draait altijd om Giel Beelen
Dat zei hij vanmiddag volgens mij ook op de radio.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:49 schreef evert het volgende:
paul zei net zelf op tv dat ie iets voor 2 een enorme blackout had en moest gaan liggen anders ging hij onderuit.
met een extra avocado sapje gaat het nu weer beter
Dat heb ik dan weer gemistquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:49 schreef evert het volgende:
paul zei net zelf op tv dat ie iets voor 2 een enorme blackout had en moest gaan liggen anders ging hij onderuit.
met een extra avocado sapje gaat het nu weer beter
Dat heb ik gedaan, misschien 10 posts voordat het werd gevraagdquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:49 schreef Krambo het volgende:
[..]
Zeg anders gewoon ff dat het Paul is
Klopt, je zag het ook wel een beetje aan hemquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dat zei hij vanmiddag volgens mij ook op de radio.
voorbij, en achterbijquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Maya komt nog regelmatig voorbij
Hij zei dat 'ie een kwartier voor het einde van zijn shift helemaal dizzy werd en echt even moest gaan liggen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:50 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Dat zei hij vanmiddag volgens mij ook op de radio.
Tsjonge jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:51 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat heb ik gedaan, misschien 10 posts voordat het werd gevraagd. Schijnbaar is het lastig om op een Mac snel door topics heen te gaan.
Dus was Sunchaser het beste wat ze konden vinden? Kom op zeg... Als hij als representative komt voor Fok dan hebben ze helemaal een slecht beeld over de gemiddelde fokker...quote:
en dan op zijn kop zetten en gaan spelen ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:51 schreef Felixa het volgende:
Die roze tuba buiten past mooi bij Giel zijn outfit.
zullen we er samen op schuivelen Hans?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:53 schreef -Hans- het volgende:
Pffff deze plaat van Anouk is bijna net zo erg als de single van Adele.
Die heeft behoorlijk wat dipjes gehad deze SR. Net zoals het optreden van Sander niet echt voor herhaling vatbaar. Imo.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
Aan Coen kan je het enorm zien dat hij een big dip heeft.
Zijn allemaal hoog opgeleide fotomodellen met banen waar mee ze vermogens winnen, en ze hosselen elk weekend 10 verschillende smatjes.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dus was Sunchaser het beste wat ze konden vinden? Kom op zeg... Als hij als representative komt voor Fok dan hebben ze helemaal een slecht beeld over de gemiddelde fokker...
neeh iddquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heb het nog nooit gehoord op de radio dat ze het promoten.
Als Armin er een leuke beat onder wil zetten dan absoluut!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:53 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
zullen we er samen op schuivelen Hans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |