Waarquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:37 schreef evert het volgende:
is paul flauwgevallen?
sander zei net op tv dat paul enigszins flauwgevallen was, coen er helemaal doorzit en giel ook op het einde zitquote:
Dan zal dit hem wel bevallen....quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Giel is ook homofoob, Pedo's zijn de grootste vrienden.
wordt een leuke nacht danquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:39 schreef evert het volgende:
[..]
sander zei net op tv dat paul enigszins flauwgevallen was, coen er helemaal doorzit en giel ook op het einde zit
Die sapjes geven je ook niet energiequote:Op dinsdag 23 december 2008 19:39 schreef evert het volgende:
[..]
sander zei net op tv dat paul enigszins flauwgevallen was, coen er helemaal doorzit en giel ook op het einde zit
Nog één dagje.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:39 schreef evert het volgende:
[..]
Als of er geen homos werken bij de EO.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:40 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Dan zal dit hem wel bevallen....![]()
![]()
Trieste zaak weer, als je het mij vraagt...
Idd..quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Nog één dagje.
En morgen slaat de euforie toe dat z er bijna zijn en het gehaald hebben.
Nacht zal wel zwaar worden.
Lijkt me wel, Coen is weer aan de beurt voor de grave yard-shift.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:41 schreef Krambo het volgende:
Wie is er om 10 uur aan de beurt? Ik hoop op Paul
Sander L zeker? Tsja.. No comment.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:39 schreef evert het volgende:
[..]
21.30quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Wanneer kwam Fok nou?
Half tienquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Wanneer kwam Fok nou?
21:30 dacht ik..quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:43 schreef Hephaistos. het volgende:
Wanneer kwam Fok nou?
Een triest figuur die een ander triest figuur afzeikt. Dat klinkt als iets wat ik graag wil missen.quote:
Idd, dus gewoon lezen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:46 schreef bbrother het volgende:
Wie gaat er om 22:00 uur?
Zal vast al eens gezegd zijn
MissMiriam ging toch ook mee, las ik ergens?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:46 schreef djkoelkast het volgende:
En dan komt Fok!
Of we krijgen van die puisterige nerds te zien, of tenminste iemand met een nerd-bril
Of een alto
Of sunchaser (combinatie van bovenstaande 2)
Lekker representatief voor Fok... NOT!
Zal ik maar gaan dan, dan denken ze dat heel FOK bestaat uit foto modellenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:46 schreef djkoelkast het volgende:
En dan komt Fok!
Of we krijgen van die puisterige nerds te zien, of tenminste iemand met een nerd-bril
Of een alto
Of sunchaser (combinatie van bovenstaande 2)
Lekker representatief voor Fok... NOT!
Ik kom niet voor Giel Beelen, want het draait altijd om Giel Beelenquote:
Mutz!!quote:
Volgens mij vanaf zondag.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:47 schreef Litton-Lane het volgende:
Die hekken stonden er allemaal vrijdag nog niet, die ik nu op het beeld voorbij zie komen..
Sunchaser en Missymirjam gaan vanavond.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:47 schreef northernlight81 het volgende:
Gaat Danny dat zelf brengen, of zou SHE gaan, omdat daar toch 7000 van de 10000 euro mee is opgehaald?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:47 schreef D.Rose het volgende:
het is niet om 21:30u he, maar rond die tijd
Kan dus best een half uurtje eerder of later zijn.
Dit topic staat het in knoeperd.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:47 schreef bbrother het volgende:
[..]
Ja, ik ga ff 40 topics doorspitten
Hij heeft wel gelijk, als is Sander zelf ook maar matigquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:47 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Ik kom niet voor Giel Beelen, want het draait altijd om Giel Beelen
Ik maak geen grapjesquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:47 schreef JJH het volgende:
[..]
MissMiriam ging toch ook mee, las ik ergens?
Die is weggevlogen...quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:47 schreef muisje-eliza het volgende:
waar is Maja gebleven...doen we nu opeens t alfabet
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:47 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Ik kom niet voor Giel Beelen, want het draait altijd om Giel Beelen
Maya komt nog regelmatig voorbijquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:47 schreef muisje-eliza het volgende:waar is Maja gebleven...doen we nu opeens t alfabet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |