Ik vind ook dat je een leuke avater hebt.quote:
moet ze niet na sesamstraat naar bed toe dan ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:29 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Zou morgen z'n vriendinnetje er ook zijn?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:30 schreef Kinga het volgende:
Zo.... is toverbal nog steeds het anthem?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:29 schreef Sirolf het volgende:
Die TT...
* Sirolf is net even bezig geweest om de LIVE-optredens van Guus Meeuwis op YouTube te gooien.
Klopt, maar de hele tijd Dochters moet ik ook niet aan denkenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:28 schreef Impry het volgende:
Borsato/Adele wordt eigenlijk ook veel te weinig gedraaid t.o.v. het aantal aanvragen.
Inderdaad, ik glij zowat van de bank hier!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:31 schreef Briggy het volgende:
Die 2 stemmen, daar smelt een mens toch bij weg
Het is vakantie, dan mag ze een uurtje langer opblijven.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:30 schreef linebear het volgende:
[..]
moet ze niet na sesamstraat naar bed toe dan ?
Was al bang dat ik de enige wasquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:32 schreef Felixa het volgende:
[..]
Inderdaad, ik glij zowat van de bank hier!
Dankjequote:Op dinsdag 23 december 2008 19:30 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Ik vind ook dat je een leuke avater hebt.
"Het is kwart over zeven op zondagmorgen"quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, maar de hele tijd Dochters moet ik ook niet aan denken
Gelijk de slaapkamer ingenomen, vandaar de spermavlekken op het lakenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Het is vakantie, dan mag ze een uurtje langer opblijven.
Maar goed, zondagmiddag stond er ineens een blonde dame voor het huis, en Giel belde haar, en een minuut later mocht ze backstage. Misschien was zij dat wel.
ze heeft vakantie he, dan mag ze langer opbllijvenquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:30 schreef linebear het volgende:
[..]
moet ze niet na sesamstraat naar bed toe dan ?
En vanavond direct na het bezoek van FOK! kruip ik weer achter die PC (is eigenlijk m'n thuisserver/mediacenterquote:
Pics.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gelijk de slaapkamer ingenomen, vandaar de spermavlekken op het laken
TMIquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Een van de weinig Borsato nummers die ik erg goed vind!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:32 schreef Impry het volgende:
[..]
"Het is kwart over zeven op zondagmorgen"
![]()
Ik vind het een prachtig nummer!
Ow ja, inderdaad!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Iddquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:35 schreef linebear het volgende:
gatver.... ben gelijk misselijk. Het idee sex met Giel....
Sex met Giel, just do not do itquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:35 schreef linebear het volgende:
gatver.... ben gelijk misselijk. Het idee sex met Giel....
Vast welquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:37 schreef linebear het volgende:
zou ie dan ook zijn petje ophouden ?
Nou echt wel!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Heerlijjk toch dat je dit soort nummers weer voorbij hoort schuiven?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:37 schreef linebear het volgende:
zou ie dan ook zijn petje ophouden ?
quote:mark336: "Goedeavond 3FM SR, wat kan ik voor u doen?" "Ja kunt u mij dat wachtmuziekje laten horen voor 40 euro".. In de wacht en hup 40 eurie
Nee toch?quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Heerlijjk toch dat je dit soort nummers weer voorbij hoort schuiven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |