Ik ben op zich erg verrast door Paul. Vind dat hij het erg leuk doet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:58 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wie weet dat het in de toekomst nog een keer gaat gebeuren. Ik ben zelf geen "fan" van Coen (saai/standaard, etc) dus van mij hoeft het niet zo nodig.
Ik was ook niet echt een "fan" van Coen, maar na gisteren hem een paar uur live in actie te hebben gezien ben ik helemaal om! Hij ging zo leuk met het publiek om!quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:58 schreef -Hans- het volgende:
Ik ben zelf geen "fan" van Coen (saai/standaard, etc) dus van mij hoeft het niet zo nodig.
Absoluutquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:59 schreef MutZ het volgende:
[..]
Geef mij het trio van vorig jaar maar
Paul doet het echt fantastisch.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben op zich erg verrast door Paul. Vind dat hij het erg leuk doet.
Eigenlijk zijn het alle drie gewoon goede/leuke DJ's, enige is alleen dat het niet echt 'flauwe grappenmakers' zijn zoals Gerard en Michiel bijvoorbeeld. Dat zorgt toch voor wat meer lachen in het huis. (maar soms werd het ook overdreven en enorm irritant)quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:59 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik ben op zich erg verrast door Paul. Vind dat hij het erg leuk doet.
Tijdens Armin bedoel je? Toen stond hij ook aardig te swingen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:59 schreef Impry het volgende:
[..]
Ik was ook niet echt een "fan" van Coen, maar na gisteren hem een paar uur live in actie te hebben gezien ben ik helemaal om! Hij ging zo leuk met het publiek om!
Dat hóópt Giel.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:00 schreef bbrother het volgende:
[..]
8 Jaar zei Giel toen hij langskwam.
Daar heb je het al.quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:00 schreef bbrother het volgende:
[..]
8 Jaar zei Giel toen hij langskwam.
Ik had van hem misschien wel het minst verwacht.quote:
Nee, niet specifiek. Zowel tijdens zijn DJ-shift (tot 6 uur) als daarna toen hij bij de brievenbus zat was hij constant met het publiek aan het spelen. Zwaaien, signeren, mensen voor de gek houden tijdens foto's maken, etc..quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tijdens Armin bedoel je? Toen stond hij ook aardig te swingen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |