quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
maar dan in dat andere toffe 300 topic
quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja Haal dan op zijn minst die spatie uit de op.
Ik zou er van de zekerheid een foto van maken. Met jezelf naast je beeldscherm of course. Want stel dat ze je niet geloven!quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:45 schreef Slarioux het volgende:
Later zal ik tegen mijn niet-bestaande kleinkinderen kunnen zeggen dat ik erbij was. Ik postte in deel 300 van de Nijmegen reeks.
quote:
Da's dan weer jammerquote:vanaf de andere kant van de brug
Als je snel bent kan het nog: de bus bij de Bisschop Hamerstraat (TNT kantoor) wordt pas om 19.00u geleegdquote:Op dinsdag 23 december 2008 17:54 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ohja, ik wist dat ik vandaag iets vergeten was
*burb*quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
Eindelijk! Nadat ie twee uur opgestaan heeft is mijn spaghetti saus klaar!![]()
Etenstijd!
Goede topic gevondenquote:
ja de paint duurde evenquote:
Tik hem aan.quote:
helaas waren jullie nét iets eerder bij de 300quote:Op dinsdag 23 december 2008 18:32 schreef maok het volgende:
Gefeliciteerd met het jubileum vanuit het Groningen-topic
Ik wilde heel misschien morgen gaan, vanavond wordt krap...quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:05 schreef swarmahoer het volgende:
FOK! biedt totaalbedrag SR aan bij Giel in het Glazen Huis!
nog mensen die zin hebben om daar te gaan kijken ?
Ik heb een x gehad dat er was getwittert maar dat ik geen idee had wie dat was geweest.. ik iig nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:22 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
En dan nog modrechten hebben ook
Volgens mij 18.00u toch?quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:16 schreef swarmahoer het volgende:
hoelaat is het afgelopen morgen ? is niet echt ergens te vinden
Bijna zeg! Verdomme nog maar 245 post na je of je was te laat geweest!quote:
Easy peasy vandaag. Wraps met gehakt, mais, kidneybonen en ander groenvoerquote:
Nouja, het is dat ik even moet wachten voordat ik een telefoontje kan plegen anders lag ik nu weer in bed... Ben kapot van werken, en moet morgen HALF 6! op de zaak zijn. Maar nee, dan ben ik wel vroeg thuis.... jippiequote:Op dinsdag 23 december 2008 19:45 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bijna zeg! Verdomme nog maar 245 post na je of je was te laat geweest!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
auto? of bedoel je die bandquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:05 schreef Houniet het volgende:
Straks even naar maten, maar mijn band is lek. Lopen dus.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:07 schreef swarmahoer het volgende:
1 admiraal
2 pietje puk
3 yasha
omdat je de 1e bent die t vroeg
hej homo hou eens op met dat editten van je, zo halen we groningen nooit inquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:55 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Nouja, het is dat ik even moet wachten voordat ik een telefoontje kan plegen anders lag ik nu weer in bed... Ben kapot van werken, en moet morgen HALF 6! op de zaak zijn. Maar nee, dan ben ik wel vroeg thuis.... jippiehad eigenlijk zoiets van flikker maar op alleen ik heb toch geld nodig
en dan komt die kutkerst er nog door, nja het weekend heb ik ook wel wat plannen
maar dan schiet er weer in wat ik eigenlijk wilde, namelijk gewoon even langs een goede vriend... Nu al 2 keer afgezegd omdat ik gewoon te moe was, en nu dus geen puf/tijd meer tot zondag
oja, dit was ik nietOpgelicht na date met teletekst SMS meid
je oude avator heb ik ook als msn smiley gejatquote:
Elvisquote:Op dinsdag 23 december 2008 19:45 schreef IrishBastard het volgende:
Elvis aint dead, I heard him on te raaaaadiooo
Pa & ma 31 jaar getrouwd, ik dacht 29quote:Op dinsdag 23 december 2008 19:38 schreef swarmahoer het volgende:
iemand jarig pietje of voor de lol?
Dan moet je deze er natuurlijk ook bij hebbenquote:Op dinsdag 23 december 2008 20:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
je oude avator heb ik ook als msn smiley gejat
Welke?quote:Op dinsdag 23 december 2008 20:29 schreef swarmahoer het volgende:
kan je die andere ook nog posten admiraal?
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 21:15 schreef swarmahoer het volgende:
nou tv staat aan, ben benieuwd wanneer fok voorbij komt
Is dat een ik ga weer of een ik ben er weer zoquote:
Een Eee 1000H. De 10"-versie dus. Even wennen met iets kleinere toetsen, maar best 'n lekker apparaatjequote:Op dinsdag 23 december 2008 22:07 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
NaisWat voor een heb je precies?
Ja ik snap wat je bedoelde, maar zo stond ie er al een tijdje. Ik ga 'm nu wel veranderen thoughquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:09 schreef swarmahoer het volgende:
pics mik ?
ik bedoelde het deel onder je post zegmaar sub ofzo ?
De aanslag is even wennen en blind typen ook doordat ik een MX3200 ramplank gewend ben, maar op zich werkt het wel okay. Het is overigens wel erg klein, het is echt iets voor erbij en zal voor mij nooit een desktopvervanger worden. Maar dat wist ik al eerderquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:10 schreef swarmahoer het volgende:
werkt het een beetje, kleine toetsen grote vingers?
moet ik je komen redden met zoete witte wijn?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ik het nieuwe jaar niet haal dan moet je bij mijn ouders zijn
Explain?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als ik het nieuwe jaar niet haal dan moet je bij mijn ouders zijn
Korte samenvatting:quote:
Ik vond van welquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:19 schreef Mikkie het volgende:
Was het eigenlijk nog gezellig gisteravond?
Klinkt als mijn ouders, zoals ze waren. Ben blij dat ze daar mee zijn gestoptquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Korte samenvatting:
Ze behandelen me als een puber, dus ja dan gedraag ik me maar zo!!!!
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zo; ja ik kom naar huis voor het werk niet voor jou..
Toen had ik het helemaal gedaan
jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:19 schreef Mikkie het volgende:
Was het eigenlijk nog gezellig gisteravond?
Ongesteld?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja kom op zeg, deze week wordt een hel, aangezien mijn moeder al sinds zondag op oorlogspad is.
Zeg dat dan gvd gewoonquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik zou jullie wel eens willen horen, net kwam ze weeeer zeiken over Italië en hun vakantie..
GA DAN GEWOON OP VAKANTIE mens.
quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:47 schreef swarmahoer het volgende:
moet je nog veel werken yas of pak je dalijk de laatste bus nog terug naar nijmegen
Uhuh, uiteraardquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:13 schreef Yashaaaaa het volgende:
Morgen vrij, maar ga niet de bus pakken, want morgenaaf toch weer naar hier wegens kerst. En als ik nu het huis uit zou "vluchten" is het dak er helemaal af hier.
Je moeder zeurt.quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja dat deed ik: Ja je snapt zelf wel dat we dan niet gaan. Nou daar is je antwoord. Dan ga je dus niet in augustus op vakantie.
Donderdag hadden we het er nog over dat ze dan ergens in september 2 weken naar NY zouden gaan. Maar dat is nu ineens weer veranderd ofzo, of ze ist vergeten.
Zeg dat dan. Ik bedoel, kennelijk blijft het mens twijfelen dus misschien moet jij de knoop voor hen doorhakken. Als je het nu niet uitspreekt met elkaar heb je echt een kutkerstquote:
moblo meenemenquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:23 schreef Mikkie het volgende:
Maar dan nog scheelt het me een hoop moordneigingen als ik niet tussen die duizenden krioelende mensen door hoef...
Pietjequote:Op dinsdag 23 december 2008 23:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je mag vast niet lachen bij 't teruglezen, ik deed 't toch. Yash
Ja jou schuld (mede), gelijk mamma yash maar de schuld geven. Ik bedoel, je hebt toch zeker 1 kant van 't verhaal gehoordquote:
Ga je nou een beetje mij de schuld lopen geven van je eigen tekortkomingen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja jou schuld (mede), gelijk mamma yash maar de schuld geven. Ik bedoel, je hebt toch zeker 1 kant van 't verhaal gehoord.
Ik snap 't niet. Of is dat gelijk je punt?quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:51 schreef Mikkie het volgende:
Ga je nou een beetje mij de schuld lopen geven van je eigen tekortkomingen?
Wat ben je toch ook een muppet ook hè.
Conclusie: je bent niet besluitvaardig genoeg.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat riedeltje ken je nu welen boeiend, ze hebben vast ergens wel een punt. Maar zoals ik zeg als ik het donderdag niet weet, vrijdag niet weet, en ik de andere dagen gewerkt heb en weg geweest ben, weet ik het vandaag ook niet.
Jupquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik snap 't niet. Of is dat gelijk je punt?
Kun je sarcastisch doen, maar eigenlijk komt het enkel doordat je de grap niet snapt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
welles, nietesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar mijn oom is militair en als jij nog een keer zo flauw doet dan...!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
en je pa werkt bij mac donaldsquote:Op woensdag 24 december 2008 00:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar mijn oom is militair en als jij nog een keer zo flauw doet dan...!
quote:Op woensdag 24 december 2008 00:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
welles, nietesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.alsof ik die eruit zou halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 mei 2008 10:28 schreef Spittie het volgende:swarmaspam hoer
Op maandag 4 mei 2009 16:09 schreef Broekpaling het volgende:
Swarmahoer, deleting your posts while users are still writing them.
fail.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:11 schreef Mikkie het volgende:
Ah kut. Hoe irritant. Net Office geïnstalleerd op m'n Eee, blijkt dat ik bij de registratie een typfout heb gemaakt met de naam. Eigenlijk wil ik het niet aanpassen, maar ik ken mezelf, daar ga ik me in loop van de tijd aan ergeren.
Laatste versie van office? Open word, druk linksboven op de office knop -> opties voor word -> populair -> Naam wijzigingen!quote:Op woensdag 24 december 2008 00:11 schreef Mikkie het volgende:
Ah kut. Hoe irritant. Net Office geïnstalleerd op m'n Eee, blijkt dat ik bij de registratie een typfout heb gemaakt met de naam. Eigenlijk wil ik het niet aanpassen, maar ik ken mezelf, daar ga ik me in loop van de tijd aan ergeren.
Alles opnieuw geïnstalleerd, leest ie dit.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Laatste versie van office? Open word, druk linksboven op de office knop -> opties voor word -> populair -> Naam wijzigingen!
Nope, Office XP. Ik vind Office 2007 maar irritant.quote:Op woensdag 24 december 2008 00:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Laatste versie van office? Open word, druk linksboven op de office knop -> opties voor word -> populair -> Naam wijzigingen!
Het zou zomaar kunnenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Alles opnieuw geïnstalleerd, leest ie dit.
quote:In Microsoft Word 2002
On the Tools menu, click Options.
Click the User Information tab.
Type the user name information in the Name box.
Click OK.
Volgens mij zijn daar wel plugins voor. Bovendien ben ik veel te eigenwijs om me maar te conformeren aan één of ander zaadprogramma puur 'omdat iedereen het doet'. Zo zit ik niet in elkaarquote:Op woensdag 24 december 2008 00:17 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb 2007 maar leren te gebruiken, iedereen gebruikt het tegenwoordig, altijd klote als je bestanden niet kan openen
De vorige eigenaar van m'n Eeequote:
Het is óf tosti's eten en dan wil je die weegschaal niet hebben, of de weegschaal maar dan moet je geen tosti's meer eten. The choice is yoursquote:Op woensdag 24 december 2008 00:56 schreef swarmahoer het volgende:
dilemma... neem ik n weegschaal met geheugen waar ik van schrik of een tosti ijzer (wat niet hélemaal aan mn eis voldoet)
t is dat mamma al n abbo voor de duck heeft gekocht
anders had ik die kunnen nemen, half jaar abbo
is voor mn kerstpakket btw
Als je dat nou écht zo belangrijk vind, kun je het ook gewoon opschrijven natuurlijkquote:Op woensdag 24 december 2008 01:14 schreef swarmahoer het volgende:
nouja t apparaat koop ik toch en zeker als ik op kamers gaalleen dan een andere want deze wil ik niet helemaal hebben zegmaar
en di weegschaal gok ik niet al te veel mee te doen maar klinkt zo leukhij meet je bmi ofzo en je vetwaarden en kan je gewicht onthouden
Faithy: 26 oktober 2000quote:Op woensdag 24 december 2008 02:45 schreef swarmahoer het volgende:
alle aanmeld datade rest ff opzoeken nog
slari: 10 oktober 2001
mikkie: 25 februari 2003
houniet: 15 maart 2003
brammie: 19 mei 2003
hosti: 10 oktober 2003
swine: 25 mei 2004
yasha: 14 april 2005
pietje: 11 september 2005
dupje: 8 november 2005
morgane: 5 januari 2006
swarma:12 januari 2006
ib:16 februari 2006
moblo: 3 december 2006
last request: 2 juli 2007
cali: 22 februari 2008
cp: 30 maart 2008
kardinaal: 30 juni 2008
nielez: 18 april 2008
Waarom heb je dat opgezocht?quote:Op woensdag 24 december 2008 02:45 schreef swarmahoer het volgende:
alle aanmeld datade rest ff opzoeken nog
slari: 10 oktober 2001
mikkie: 25 februari 2003
houniet: 15 maart 2003
brammie: 19 mei 2003
hosti: 10 oktober 2003
swine: 25 mei 2004
yasha: 14 april 2005
pietje: 11 september 2005
dupje: 8 november 2005
morgane: 5 januari 2006
swarma:12 januari 2006
ib:16 februari 2006
moblo: 3 december 2006
last request: 2 juli 2007
cali: 22 februari 2008
cp: 30 maart 2008
kardinaal: 30 juni 2008
nielez: 18 april 2008
Ben er trots opquote:Op woensdag 24 december 2008 11:25 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben hier gewoon het langst
Net alsof de naam uitmaakt, het blijft toch een kutstudiequote:Op woensdag 24 december 2008 11:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Woei, ik ga Giurisprudenza studeren, dat klinkt toch veul toffer dan Rechten of Law
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Whehe toch wel leuk om te zien..
"never gonna give you up van rick astley![]()
"
Fuck die is engquote:
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:32 schreef IrishBastard het volgende:
Forget zhe harpoons, arm zhe lazaaaaaars!!!
We kunnen altijd nog een bashtopic startenquote:Op woensdag 24 december 2008 13:35 schreef IrishBastard het volgende:
Juist.
Hebben we dat ook weer gehad
Alle vrouwen zijn kuthoereeeeeeeeeuuuuuuuuhhhhhhhquote:
jij?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Volgens mij heb ik zojuist Lastrequest haar kerstdiner gered!
Vertelquote:Op woensdag 24 december 2008 13:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
Najaquote:
Doe heb je dat gedaan?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:47 schreef Yashaaaaa het volgende:
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
NajaIk heb een vertaling opgezocht van een bepaald kruid. Maar misschien was dat kruid wel heel esentieel voor het hele diner!!!!
quote:Op woensdag 24 december 2008 13:49 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
NajaIk heb een vertaling opgezocht van een bepaald kruid. Maar misschien was dat kruid wel heel esentieel voor het hele diner!!!!
Die vat ik niet?quote:Op woensdag 24 december 2008 13:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
Alweer een hertog_martin uitspraak, jullie missen 'm he?
ikquote:Op woensdag 24 december 2008 13:50 schreef Mikkie het volgende:
[..]Right.
Wie hebben er hier eigenlijk allemaal gedoneerd voor Serious Request?
Jezelf goeie zaken toe-eigenen, deed Mikkie laatst ook (expres overigensquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |