Lijkt me een goede zaak. In ieder geval leuk dat we dit jaar zoveel animo hadden. Hopelijk volgend jaar weer!quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:04 schreef Guard het volgende:
Gefeli Moonlighter!
Volgend jaar kunnen we twee league's aanmaken bij voldoende intresse, 16 teams is me toch wat teveel, de spoeling op de waiverwire is dan erg dun.
Ook via Yahoo (dus het komt in je prijzenkast als je wint), en in 't kort: Elke week voorspel je wie er wint en na 17 weken is er een winnaar.quote:
Ik ben daar zo slecht in, maar goed toch maar mee doenquote:Op vrijdag 31 juli 2009 17:52 schreef popolon het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een FOK Pro Pick'em League aangemaakt:
Voel je vrij om mee toe doen: http://football.fantasysports.yahoo.com/pickem/register/joingroup
league nr = 624
wachtwoord = fok
Regels: Elke week selecteer je de winnende teams en aan het einde van het seizoen is er een winnaar. Nou goed, veel makkelijker kan het niet.
Voor mij geen probleem, ligt aan de rest, er als er iemand op 6 sept niet kan die de week ervoor wel kan heeft het weinig nut om het te verplaatsen.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 13:20 schreef Moonlighter het volgende:
Draft Day ben ik nog op vakantie, zouden we die een week kunnen verplaatsen?
van 30 Augustus naar 6 September?
Dat zal niet echt een heel groot probleem zijn denk ik.quote:Op zaterdag 1 augustus 2009 23:37 schreef Sloppy het volgende:
geen probleem met datum, maar wel met de tijd. Kan die anderhalf tot 2 uur later beginnen?
Helaas, na vorig jaar een league te hebben gehad met meer dan 12 teams is wel duidelijk geworden dat 12 teams de absolute voorkeur heeft bij de Fok FF-spelers.quote:Op zondag 2 augustus 2009 09:59 schreef Electic het volgende:
Hmm dat gaat snel... is er nog een plekkie vrij voor een actieve owner?
Ik heb ook nog interesse om mee te doen aan een fantasy league, misschien zijn er nog meer mensen die eraan willen meedoen, zodat we toch nog een 2de league kunnen opstarten.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:20 schreef rblommers het volgende:
hmm jammmer, weer te laat voor de fantasy league. Begint standaard te worden geloof ikHeb me iig ingeschreven voor de pickem league.
Ik heb interesse!!!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:59 schreef Notredame1970 het volgende:
[..]
Ik heb ook nog interesse om mee te doen aan een fantasy league, misschien zijn er nog meer mensen die eraan willen meedoen, zodat we toch nog een 2de league kunnen opstarten.
Als je het niet erg vind, ik heb de league al opgezet. Je kan hem bij Yahoo vinden als "Fantasy Football Forum.Fok" wachtwoord is FFFF.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:35 schreef rblommers het volgende:
Ik wil opzich de 2e league wel opzetten, als iemand me suggesties kan geven voor de puntensetup.
Nee dat zijn de instellingen van die mockdrafts, wij spelen zeer zeker weer met IDP's (D, DL en DB) zoals vorig jaar.quote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:45 schreef Moonlighter het volgende:
Is de Yahoo fantasy game dit jaar veranderd? ik heb al 2 van die mock drafts gedaan, maar in die mock drafts kan je alleen maar een team Defense draften en niet een DL, DB of D spelers
Scoring & Settingsquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 15:33 schreef rblommers het volgende:
met de league1 settings, of andere settings?
Dat wordt even mijn tactiek veranderen. Ik ben niet gewend om ook nog heel veel defensive players te kiezenquote:Op vrijdag 7 augustus 2009 09:45 schreef Guard het volgende:
Deze puntentelling hanteren we in de "eerste" league
De datum van de draft staat nog niet vast. Als we meerdere deelnemers hebben kijken we even welke datum iedereen het beste uitkomt. Verder moeten we het ook nog hebben over de te draften posities, aangezien ik ook geen ervaring heb met draften van defensive players, misschie dat we toch alleen voor de stanaard posities gaan.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 09:28 schreef Raoul76 het volgende:
Heb me ingeschreven! Cool dat je nog een league heb aangemaakt. Zou de draft misschien naar de zondag 6 september kunnen, die zaterdag ben ik namelijk verhinderd? Hoop dat de league snel vol zit...
OK, zoals het er nu naar uitziet zou ik die zaterdag ook gewoon kunnen! Hoop dat de league snel vol is...quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 13:10 schreef Notredame1970 het volgende:
[..]
De datum van de draft staat nog niet vast. Als we meerdere deelnemers hebben kijken we even welke datum iedereen het beste uitkomt. Verder moeten we het ook nog hebben over de te draften posities, aangezien ik ook geen ervaring heb met draften van defensive players, misschie dat we toch alleen voor de stanaard posities gaan.
In ieder geval leuk dat je meedoet, nu zijn er nog 6 plaatsen over voor ieder die wil meedoen.
Oke Leuk!! Waarschijnlijk komt er vanmiddag nog 1 bij, dus dan zitten we op 4!quote:Op zondag 16 augustus 2009 10:18 schreef D-BaZz het volgende:
Net geregistreerd voor die tweede league
Ik doe dit jaar "slechts" mee aan 3 leagues: de twee Fok! Leagues en een league met wat vrienden uit Amerika. Ik ga niet meer zoals eerst aan 4 of meerdere leagues meedoen want dat was af en toe gewoon niet meer bij te houden zeg.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 01:38 schreef Guard het volgende:
K'heb mogen al een draft voor een andere league, twee is meer dan genoeg om me mee bezig te houden
Heb me toch maar ingeschreven voor een derde league, een keeper league.ben benieuwdquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:19 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik doe dit jaar "slechts" mee aan 3 leagues: de twee Fok! Leagues en een league met wat vrienden uit Amerika. Ik ga niet meer zoals eerst aan 4 of meerdere leagues meedoen want dat was af en toe gewoon niet meer bij te houden zeg.
Helaas is er net al ingeschreven door iemand. Als er nog iemand komt die mee zou willen doen, dan kunnen we de league uitbreiden naar 10 teams, dus dat is nog even afwachten. Hopelijk komt er nog iemand die mee wil doen!quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:03 schreef Tazmaniac het volgende:
Zet mij maar erbij als de spot nog niet weg is!!!
Die laatste was ik. Had me ingeschreven om de league toch maar vol te krijgen. Ik kan me evt nog uitschrijven. Dan richt ik me volledig op het college fantasy football. Dat interesseer me meer.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:26 schreef Notredame1970 het volgende:
[..]
Helaas is er net al ingeschreven door iemand. Als er nog iemand komt die mee zou willen doen, dan kunnen we de league uitbreiden naar 10 teams, dus dat is nog even afwachten. Hopelijk komt er nog iemand die mee wil doen!
This league is full...quote:
Dat zou voor mij in ieder geval prima uitkomen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:15 schreef Notredame1970 het volgende:
Wat vinden jullie voor de 2de league draft tijd zondag 19.00 uur?
jaquote:Op zondag 6 september 2009 20:05 schreef zjroentje het volgende:
Is dat de definitieve draftvolgorde boven aan de pagina?
Dit gaat over de "tweede" league?quote:Op zondag 6 september 2009 22:00 schreef rblommers het volgende:
hmm, onvoorzien de draft gemist. Beetje jammer.
Wel even een vraagje over de gewijzigde scoring: is punten per rush attempt en per completed pass niet een "beetje vreemd"?
Johnson was op dat moment voor mij de beste pick, had nog heel even gedacht aan een elite WR, maar toch maar niet gedaan...quote:Op maandag 7 september 2009 16:18 schreef popolon het volgende:
Ik wou eigenlijk Brady helemaal niet draften maar het kwam zo uit door de 11th pick. Alle top RB's waren al weg.C. Johnson stond op m'n lijst als late 1st rounder maar Guard was me voor.
Nou goed, als 'ie heel blijft en weer zo'n seizoen draait als in '07.
Het is niet alleen Gore voor Brees. Het is Gore en Cutler voor Brees en Colston. Hij kan een goeie RB gebruiken.quote:
Reminder......quote:Op maandag 7 september 2009 12:07 schreef Guard het volgende:
Voor de deelnemers aan de FOK Pro Pick'em League, seizoen begint donderdag, dus voor die tijd je picks maken
Dit seizoen zal hij niet meer spelen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:04 schreef Tazmaniac het volgende:
Pfff een dikke maand geleden Craptree gedraft.. gewoon weg doen of wat denken jullie???
Je hebt spelers genoeg. Ik zou hem nog even houden. Voordat iemand anders er de vruchten van plukt. Kans wordt natuurlijk met de dag kleiner dat hij nog gaat spelen dit jaar.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:04 schreef Tazmaniac het volgende:
Pfff een dikke maand geleden Craptree gedraft.. gewoon weg doen of wat denken jullie???
Josh Morgan is met het wegvallen van Crabtree ook een optie natuurlijk. Net als Isaac Bruce.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Denk dat ik me Sweed ofzo pick mocht Crabtree er over 2 weken nog niet zijn
Ik heb je trade geaccepteerd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:30 schreef Sloppy het volgende:
Ik zoek nog een goede running back. Ik heb Anquan Boldin in de aanbieding.
Ik snap je wel hoor maar toch scoorde Boldin maar 23 punten meer dan Bradshaw vorig jaar. En toen was Bradshaw de #3 RB.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:47 schreef Guard het volgende:
rare trade hoor, Boldin tegen Bradshaw. Ik zou zeker geen elite receiver tegen een RB ruilen die echt niet meer dan 25-30% van de snaps gaat krijgen (blessure Jacobs uitgezonderd)
Ik denk dat je echt wel een starting RB voor Boldin kunt krijgen
"in het verleden behaalde resultaten..."quote:Op woensdag 9 september 2009 00:21 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor maar toch scoorde Boldin maar 23 punten meer dan Bradshaw vorig jaar. En toen was Bradshaw de #3 RB.
quote:Michael Crabtree has been dropped by 10021 teams in Yahoo! leagues
Dat klopt. Maar Bradshaw is dit jaar de #2 RB en in de Giants system krijg je dan wel de nodige carries. Plus hij is de kickoff returner voor de Giants. Dus hij krijgt wel de nodige touches. Maar ik snap je standpunt wel.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:48 schreef Guard het volgende:
[..]
"in het verleden behaalde resultaten...", bovendien speelde Boldin vier wedstrijden niet (das een kwart seizoen).
Ik zeg ook alleen maar dat ik het niet zou doen, Boldin heeft in mijn ogen significant meer fantasy-potential dan Bradshaw.
Je hoeft toch niet alles in te vullen voor donderdag? Heb alleen Steelers/Titans ingevuld, de rest doe ik zondag welquote:
Yup, je snapt hem helemaal. Ward haalde vorig jaar als 2e back ook een behoorlijk aantal punten. Bovendien was Bradshaw niet mijn eerste keus. Ik wilde eerst traden voor Feix Jones, maar dat werd afgewezenquote:Op woensdag 9 september 2009 02:07 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar Bradshaw is dit jaar de #2 RB en in de Giants system krijg je dan wel de nodige carries. Plus hij is de kickoff returner voor de Giants. Dus hij krijgt wel de nodige touches. Maar ik snap je standpunt wel.
Zekere voor het onzekere.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:42 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet alles in te vullen voor donderdag?
ach, heb nog wel een redelijk backup.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:25 schreef popolon het volgende:
Je bent Troy wel kwijt een tijdje.
Serieus?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:14 schreef popolon het volgende:
Goed nieuws! De Yahoo stat tracker is dit seizoen helemaal gratis.
quote:Consumer surveys apparently revealed that our users prefer stuff that costs nothing versus stuff that costs $9.99. Odd but true.
Het is bij mijn team ook maar hopen dat Rodgers vanavond een big game heeft...quote:Op zondag 13 september 2009 22:11 schreef popolon het volgende:
Dramatisch vandaag.
quote:Op maandag 7 september 2009 21:09 schreef popolon het volgende:
Moet 'ie zelf weten. Ik vond de combo Brees - Colston wel leuk.
Maak daar maar inmiddels 20 punten van.quote:Op zondag 13 september 2009 23:38 schreef popolon het volgende:
Umenyiora is mijn beste scorer bijna.
En Play, jij staat er maar 10 achter, geen 50.
Is niet leuk om tegen Brees te spelen. Die trade heeft me tot nu toe erg geholpen.quote:Op maandag 14 september 2009 09:07 schreef Fugie het volgende:
waarom moet ik dan weer tegen brees als hij tegen de lions speelt :/
6 td's kan ik toch niet tegen concurreren :x
quote:Op maandag 7 september 2009 20:47 schreef YellowBlacks het volgende:
Johnson stond ook op mijn lijstje. Heb toen maar voor Gore gekozen. Deze gaat waarschijnlijk naar High Low Lizards en dan krijg ik Brees.
quote:
quote:Het is niet alleen Gore voor Brees. Het is Gore en Cutler voor Brees en Colston. Hij kan een goeie RB gebruiken.
Tja, achteraf heb ik er wel spijt van maar we zien wel hoe 't afloopt.quote:Op maandag 7 september 2009 21:09 schreef popolon het volgende:
Moet 'ie zelf weten. Ik vond de combo Brees - Colston wel leuk.
Ik verlies in mn eerste week dankzij een last second PAT van Keading...quote:Op maandag 14 september 2009 16:09 schreef Guard het volgende:
*zucht* met een half puntje de eerste week al verloren...
Dit seizoen gaat het weer niets worden in de Fok! league, ik weet het nu al...
*Pfew*quote:Op dinsdag 15 september 2009 07:38 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik verlies in mn eerste week dankzij een last second PAT van Keading...
dang, 122 punten heb ik vorig jaar het hele seizoen niet gehaaldquote:Op maandag 14 september 2009 20:19 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Is niet leuk om tegen Brees te spelen. Die trade heeft me tot nu toe erg geholpen.
Ja wtf, statcorrection en ik heb verlorenquote:Op dinsdag 15 september 2009 07:38 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik verlies in mn eerste week dankzij een last second PAT van Keading...
Bizar. Ik checkte vandaag om 13:00 en toen stond ik zelfs 3 punten achter. Soms snap ik die statcorrection echt niet meer...quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:41 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ja wtf, statcorrection en ik heb verloren
Brees zal deze wedtrijd geen 6 TD's gooien. De overige NO spelers zullen dan ook minder scoren.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:29 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb hem ook niet nodig. Nog niet tenminste
Dit weekend tegen de Geel-zwarten. Brees, Colston, Meachem en Shockey in een team. Hopelijk heeft NO een offday![]()
LOL heb nu al meer punten dan vorige week totaalquote:
Dat is idd erg bizar zeg.quote:Op maandag 21 september 2009 07:34 schreef Guard het volgende:150+ punten en hoogstwaarschijnlijk verliezen...
Ik kan maar beter ophouden met fantasy football dit jaar....
Ik had nog een tijdje de hoop om je in de rounders te pakken voor een derde plek, maar dat gaat ook niet meer lukken, helaas...quote:Op maandag 21 september 2009 12:55 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Schrale troost: ik heb de Fok! Fantasy Baseball League voor het derde jaar achtereen gewonnen!
Ja, een derde plek zal voor mij het hoogst haalbaar zijn dit jaar. De eerste of tweede plek kan ik wel vergeten. Die punten maak ik nooit meer goed in deze laatste 2 weken. Trouwens wel een spannende strijd om de eerste plek.quote:Op maandag 21 september 2009 12:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik had nog een tijdje de hoop om je in de rounders te pakken voor een derde plek, maar dat gaat ook niet meer lukken, helaas...
Bizar. Ik hen een keer verloren met 148 punten. Nog nooit met 150+quote:Op maandag 21 september 2009 07:34 schreef Guard het volgende:150+ punten en hoogstwaarschijnlijk verliezen...
Ik kan maar beter ophouden met fantasy football dit jaar....
Dat is bijna meer dan ik in 2 weken bij elkaar heb gesprokkeld.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:59 schreef Moonlighter het volgende:
Wat een comeback win![]()
Meer dan 170 punten
Ja dat doen we geen tweede keer.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:31 schreef Guard het volgende:
zonder Sproles had je niet gewonnen, had ik hem toch moeten oppikken....
Dat is waarquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:31 schreef Guard het volgende:
zonder Sproles had je niet gewonnen, had ik hem toch moeten oppikken....
Brees en Colston scoorde toch aardig voor me. Ik zag het somber in tegen de Eagles defence.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:05 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb met 1 punt verschil verloren
En ook omdat Frank Gore een monster dag had zondag natuurlijk.quote:Op maandag 21 september 2009 12:55 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dat is idd erg bizar zeg.![]()
Ik verlies deze week, met name omdat de gok om White te starten verkeerd uitpakt. En Rodgers wederom met een teleurstellende performance.
Ik hou een lijstje bij, YB. Deze week scoor ik meer punten (56.04 tegen 50.14), vorige week deed jij het ietsje beter... (28.48 voor mij, 57.32 voor jouquote:Op dinsdag 22 september 2009 20:04 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Brees en Colston scoorde toch aardig voor me. Ik zag het somber in tegen de Eagles defence.
Dat klopt. Maar ik twijfelde tussen White en Mike Bell. Bell had dik 15 punten en White slechts 2.50.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:24 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
En ook omdat Frank Gore een monster dag had zondag natuurlijk.
Dit zal jij wel winnen. Een RB scoort meer punten dan een WR. Brees zal wel meer scoren dan Cutler, maar niet om dit te compenseren. Ik had RB's genoeg, kon wel een betere WR gebruiken.quote:Op woensdag 23 september 2009 00:30 schreef Abe_Lenstra het volgende:
[..]
Ik hou een lijstje bij, YB. Deze week scoor ik meer punten (56.04 tegen 50.14), vorige week deed jij het ietsje beter... (28.48 voor mij, 57.32 voor jou)
Stand na week 2: High Low Lizards: 84.52 YellowBlacks:107.46
Ik mis vandaag McNabb, Barber en Tuck, dus dat compenseert mooiquote:Op zondag 27 september 2009 17:42 schreef Terreros85 het volgende:
Westbrook en Bowe spelen niet vandaag. Nu maar een lineup met Fred Jackson, Torry Holt en Lee Evans.
McCoy in mijn starting lineupquote:Op zondag 27 september 2009 17:42 schreef Terreros85 het volgende:
Westbrook en Bowe spelen niet vandaag. Nu maar een lineup met Fred Jackson, Torry Holt en Lee Evans.
Meer dan 100 yards en een TDquote:Op zondag 27 september 2009 19:31 schreef Guard het volgende:
Jackson heeft weinig hinder van het feit dat ie niet fit is, tot nu toe...
Typerend voor mijn fantasy seizoen tot nu toe...quote:Op zondag 27 september 2009 19:31 schreef Guard het volgende:
Jackson heeft weinig hinder van het feit dat ie niet fit is, tot nu toe...
Don't get me started.....quote:Op zondag 27 september 2009 20:42 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Typerend voor mijn fantasy seizoen tot nu toe...
Natuurlijk niet. Daarom scoort hij ook meteen een TD. Het lijkt wel een aflevering van Twilight Zone vandaag...quote:Op zondag 27 september 2009 22:49 schreef Guard het volgende:
Parker zeker nook niet opgesteld vandaag, PM?
Ik zat me hier ook te verbijten dat Thomas maar geen kans kreeg (had Thomas in een andere league opgesteld), totdat hij ineens de defense van de bills aan gort ging rennen...quote:Op maandag 28 september 2009 01:23 schreef popolon het volgende:
Ik ga misschien winnen.
Thomas werd op tijd wakker.
Standaard nu voor de rest van het seizoen:quote:Op dinsdag 29 september 2009 04:30 schreef popolon het volgende:
Ben de enige die deze week de Panthers als winner heeft. Rest heeft allemaal Dallas.
Guard, waar is je vertrouwen?
Ik dacht dat ik hem verlioren had. Ben nu de enige met 3 overwinningen.quote:Op donderdag 1 oktober 2009 19:53 schreef Sloppy het volgende:
Damn, Heb ik toch nog verloren, er is ergens nog een puntje van mijn score afgehaalt waardoor een nipte overwinning een nipte nederlaag is geworden. Feli YB
Ik ben nu als enige nog winless.
We hebben het natuurlijk wel over de Raiders. Daar scoort iedereen tegen.quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:12 schreef Guard het volgende:
Tssss, Slaton is pas net weg uit mijn team en begint te scoren als een gek... heel typisch
Hehehe, ik had wel een extra WR nodig, Housh doet niets, en Hester verliest ook punt return mogelijkheden..quote:Op zondag 4 oktober 2009 20:42 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
We hebben het natuurlijk wel over de Raiders. Daar scoort iedereen tegen.![]()
De enige reden dat ik voor Slaton getrade heb is dat ik een 2de RB nodig heb. Qua WR's zit ik wel goed. En de Texans komen nog een aantal mindere run defenses tegen dit jaar. We zullen zien.
quote:Op donderdag 1 oktober 2009 20:22 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hem verlioren had. Ben nu de enige met 3 overwinningen.
Het viel mij ook al op dat er spelers opgesteld werden die nauwelijks een bal vangen of een carry krijgen maar puur return specialisten zijn. Erg vreemd. Van mij hoeven de settings ook niet meer veranderd te worden maar volgend jaar gewoon graag weer de settings van vorig jaar. Return yards worden nu wel erg rijkelijk beloond.quote:Op zondag 4 oktober 2009 22:15 schreef popolon het volgende:
Return yards scoren absurd veel. Vreemd.
Mijn team gaf deze week absoluut niet thuis. Tony Romo had maar 6 punten. Ik had gewoon moeten kiezen voor Carson als qb. Iedereen scoort punten tegen de Brownsquote:Op maandag 5 oktober 2009 01:28 schreef Abe_Lenstra het volgende:
Grutjes, nog geen 88 punten deze week en waarschijnlijk toch winnen.![]()
Tenzij Donald Driver morgen even 24 punten scoort voor Terroros85
klopt, was me al eerder opgevallen en heb mijn halve roster erop aangepastquote:Op zondag 4 oktober 2009 22:15 schreef popolon het volgende:
Return yards scoren absurd veel. Vreemd.
Harvin scoort gemiddeld 23 punten per wedstrijd voor mij, dus kan nog spannend wordenquote:Op maandag 5 oktober 2009 14:31 schreef zjroentje het volgende:
20 punten voorsprong en voor vanavond nog Allen vs Harvin. Dat zou dus moeten lukken.
Steve Smith trouwens fantasy leader bij de WR's. En die pikte ik als free agent op na de draft.
iedereen wint van mijquote:Op maandag 5 oktober 2009 16:14 schreef Moonlighter het volgende:
Damn waarom scoort iedereen hoog als ze tegen mij moeten.
Van Guard kon ik dan nog winnen toen hij 150 punten had![]()
Maar de laatste 2 weken is het kut.
been there, done that, didn't even get a t-shirt...quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 05:23 schreef popolon het volgende:
Welcome to my world Guard. Rond de 130 punten en toch verliezen.
Ik zie dat je toch iemand hebt gevonden om één van je TE's te traden. Ik denk persoonlijk dat je meer zou kunnen krijgen voor iemand als Celek. Hij is op dit moment gewoon een Top 10 TE en de Eagles gebruiken hun TE erg vaak dus z'n cijfers zullen constant blijven. Santana Moss vind ik echt zo'n alles-of-niets WR. Vooral met die Skins offense.quote:Op maandag 12 oktober 2009 10:18 schreef Terreros85 het volgende:
Overtime in KC was zo slecht nog niet voor mijn fantasyteam. Bowe maakte in de laatste minuut gelijk (+6) en Romo gooide de winnende TD (+6).
120 - 86 dus die zit in de pocket
Klopt inderdaad, maar teams kunnen slechts één tight end opstellen. Hij kan helaas niet als w/r. Dat houdt concreet ook in dat er weinig teams met problemen op de TE positie zijn. Yellowblacks had alleen Dustin Keller op zijn roster. Dan is Brent Celek - Santana Moss een prima ruil. Vooral nu de rol van Fred Jackson zo ongeveer helemaal opgedroogd is in mijn team.quote:Op maandag 12 oktober 2009 19:09 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik zie dat je toch iemand hebt gevonden om één van je TE's te traden. Ik denk persoonlijk dat je meer zou kunnen krijgen voor iemand als Celek. Hij is op dit moment gewoon een Top 10 TE en de Eagles gebruiken hun TE erg vaak dus z'n cijfers zullen constant blijven. Santana Moss vind ik echt zo'n alles-of-niets WR. Vooral met die Skins offense.
Je hebt met mij getrade.quote:Op maandag 12 oktober 2009 21:15 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, maar teams kunnen slechts één tight end opstellen. Hij kan helaas niet als w/r. Dat houdt concreet ook in dat er weinig teams met problemen op de TE positie zijn. Yellowblacks had alleen Dustin Keller op zijn roster. Dan is Brent Celek - Santana Moss een prima ruil. Vooral nu de rol van Fred Jackson zo ongeveer helemaal opgedroogd is in mijn team.
quote:Op maandag 12 oktober 2009 01:56 schreef Sloppy het volgende:
22 punten voorsprong op Guard die nog Chris Johnson en Donald Brown heeft.
Ik vrees het ergste.
Ongeveer identical records als onze favoriete teams...quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 04:57 schreef popolon het volgende:
Die zag ik al aankomen. I'll be joining Guard, bottom of the league.
Maar nu heb je Brent Celekquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:22 schreef zjroentje het volgende:
Aaah, Ronnie Brown just killed me. Zeker gezien het feit dat Keller geen enkele catch had.
Moeten we ook nog eens tegen elkaar.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 08:28 schreef Guard het volgende:
[..]
Ongeveer identical records als onze favoriete teams...
Zo iemand als Joshua Cribs idd, wtf.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 14:25 schreef The_Playmaker het volgende:
Pfff, ik heb me maar ook een return specialist opgepikt. Eigenlijk te gek voor woorden dat iemand als Danny Amendola bijna 17 punten per wedstrijd scoort. Dat is meer dan de #1 RB's en #1 WR's in de Fok League. Als je naar de Top 10 kijkt van non-QB's in de Fok league dan staan er bijna alleen maar return specialists in.
Top 10 non-QB's gebasseerd op season avg:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 15:11 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Zo iemand als Joshua Cribs idd, wtf.
dat heb ik ook gezien idd. Weet nu eigenlijk niet of ik dat zelf heb gedaan (per ongeluk)quote:Op donderdag 15 oktober 2009 04:15 schreef popolon het volgende:
De settings zijn 1 punt per 10 yard. Standaard is dit 1 per 25 yard. Volgens mij is er iets fout gegaan daar.
Fred Jackson blijft idd lekker op de bank zitten. Als iemand nog belangstelling voor hem heeft, moet die het maar even zeggenquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 18:54 schreef Guard het volgende:
IK zou Fred Jackson lekker op de bank laten, de Bills offense is helemaal niks en Lynch presteert beter dan Jackson, dus veel punten zal ie niet halen (dit gezegd hebbende zal Jackson deze week wel voor 100+ yards rushen met minstens 1 TD)
Hoho, dat gaat zo makkelijk niet, van mij verliezen...quote:Op zondag 18 oktober 2009 19:58 schreef popolon het volgende:
Ik voel de bui al hangen. Zelfs verliezen van Guard, tsk tsk.
Wil je hem traden??quote:Op zondag 18 oktober 2009 20:08 schreef popolon het volgende:
Ben bang van wel, ik heb alles spelen zo'n beetje. En Brandon Jacobs is ook al niks meer waard.
Mwoah, ik hou liever m'n eerste pick en ga er dan wel mee ten onder.quote:
Brees zal je er niet voor krijgen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Mwoah, ik hou liever m'n eerste pick en ga er dan wel mee ten onder.Of er moet wel iets heel lucratiefs tevoorschijn komen.
Zou wel mooi zijn, Brady als bankzitter.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:05 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Brees zal je er niet voor krijgen.
Ik heb Witten op een bye dus ik wilde ook Miller als vervanger. HIj was de enige TE op waivers die ik goed vond. De rest (Keller, Scheffler, Scaife, Pettigrew) vond ik allemaal maar niks. Helaas stond ik laag op de waiver list dus kon ik hem niet oppikken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:29 schreef Terreros85 het volgende:
Soms is dat hele fantasy ook heel veel geluk hebben. Nou ja, eigenlijk heel vaak.
Deze week Brent Celek getrade voor Santana Moss. Dallas Clark had een bye dus ik moest op zoek naar een vervanger. Zach Miller leek me wel een goede optie. Jamarcus gooit toch alleen maar short routs. De Raiders winnen deze week en Miller vangt de enige touchdown en vangt bij elkaar 139 yards. Totaal 19.90 punten.
De win is binnen. 111 - 63 op dit moment. Ik zie Eddy Royal en Eric Weddle geen 40 punten scoren.
Ik denk dat je op dit moment weinig zult krijgen voor Maclin. Die heeft één goede game gehad dit seizoen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:33 schreef YellowBlacks het volgende:
Heb deze week een aardige score behaald, meer dan 170 punten. Ik had alleen Colston niet opgesteld. Iemand interesse in een WR?? Ik heb Moss, Colston, Maclin en Jones.
Je hebt Brady tegen de Bucs volgende week Popo, dus reken maar weer op een goede game van hem.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:32 schreef popolon het volgende:Ja, drie met 0 punten, dat schiet niet echt op.
Ok, bring on Playmaker.
Ik denk dat de Pats de komende week juist de groundgame gaan gebruiken, zeker als Morris mee kan doen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:14 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Je hebt Brady tegen de Bucs volgende week Popo, dus reken maar weer op een goede game van hem.
Kan altijd kijken of iemand hem wil. Zal geen topper voor hem vragen. Moss en Colston zijn een ander verhaal.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:00 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik denk dat je op dit moment weinig zult krijgen voor Maclin. Die heeft één goede game gehad dit seizoen.
Eddy Royal met 35 punten gisteravond.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:29 schreef Terreros85 het volgende:
Soms is dat hele fantasy ook heel veel geluk hebben. Nou ja, eigenlijk heel vaak.
Deze week Brent Celek getrade voor Santana Moss. Dallas Clark had een bye dus ik moest op zoek naar een vervanger. Zach Miller leek me wel een goede optie. Jamarcus gooit toch alleen maar short routs. De Raiders winnen deze week en Miller vangt de enige touchdown en vangt bij elkaar 139 yards. Totaal 19.90 punten.
De win is binnen. 111 - 63 op dit moment. Ik zie Eddy Royal en Eric Weddle geen 40 punten scoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |