Johnson was op dat moment voor mij de beste pick, had nog heel even gedacht aan een elite WR, maar toch maar niet gedaan...quote:Op maandag 7 september 2009 16:18 schreef popolon het volgende:
Ik wou eigenlijk Brady helemaal niet draften maar het kwam zo uit door de 11th pick. Alle top RB's waren al weg.C. Johnson stond op m'n lijst als late 1st rounder maar Guard was me voor.
Nou goed, als 'ie heel blijft en weer zo'n seizoen draait als in '07.
Het is niet alleen Gore voor Brees. Het is Gore en Cutler voor Brees en Colston. Hij kan een goeie RB gebruiken.quote:
Reminder......quote:Op maandag 7 september 2009 12:07 schreef Guard het volgende:
Voor de deelnemers aan de FOK Pro Pick'em League, seizoen begint donderdag, dus voor die tijd je picks maken
Dit seizoen zal hij niet meer spelen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:04 schreef Tazmaniac het volgende:
Pfff een dikke maand geleden Craptree gedraft.. gewoon weg doen of wat denken jullie???
Je hebt spelers genoeg. Ik zou hem nog even houden. Voordat iemand anders er de vruchten van plukt. Kans wordt natuurlijk met de dag kleiner dat hij nog gaat spelen dit jaar.quote:Op dinsdag 8 september 2009 19:04 schreef Tazmaniac het volgende:
Pfff een dikke maand geleden Craptree gedraft.. gewoon weg doen of wat denken jullie???
Josh Morgan is met het wegvallen van Crabtree ook een optie natuurlijk. Net als Isaac Bruce.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:33 schreef Tazmaniac het volgende:
Denk dat ik me Sweed ofzo pick mocht Crabtree er over 2 weken nog niet zijn
Ik heb je trade geaccepteerd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:30 schreef Sloppy het volgende:
Ik zoek nog een goede running back. Ik heb Anquan Boldin in de aanbieding.
Ik snap je wel hoor maar toch scoorde Boldin maar 23 punten meer dan Bradshaw vorig jaar. En toen was Bradshaw de #3 RB.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:47 schreef Guard het volgende:
rare trade hoor, Boldin tegen Bradshaw. Ik zou zeker geen elite receiver tegen een RB ruilen die echt niet meer dan 25-30% van de snaps gaat krijgen (blessure Jacobs uitgezonderd)
Ik denk dat je echt wel een starting RB voor Boldin kunt krijgen
"in het verleden behaalde resultaten..."quote:Op woensdag 9 september 2009 00:21 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik snap je wel hoor maar toch scoorde Boldin maar 23 punten meer dan Bradshaw vorig jaar. En toen was Bradshaw de #3 RB.
quote:Michael Crabtree has been dropped by 10021 teams in Yahoo! leagues
Dat klopt. Maar Bradshaw is dit jaar de #2 RB en in de Giants system krijg je dan wel de nodige carries. Plus hij is de kickoff returner voor de Giants. Dus hij krijgt wel de nodige touches. Maar ik snap je standpunt wel.quote:Op woensdag 9 september 2009 00:48 schreef Guard het volgende:
[..]
"in het verleden behaalde resultaten...", bovendien speelde Boldin vier wedstrijden niet (das een kwart seizoen).
Ik zeg ook alleen maar dat ik het niet zou doen, Boldin heeft in mijn ogen significant meer fantasy-potential dan Bradshaw.
Je hoeft toch niet alles in te vullen voor donderdag? Heb alleen Steelers/Titans ingevuld, de rest doe ik zondag welquote:
Yup, je snapt hem helemaal. Ward haalde vorig jaar als 2e back ook een behoorlijk aantal punten. Bovendien was Bradshaw niet mijn eerste keus. Ik wilde eerst traden voor Feix Jones, maar dat werd afgewezenquote:Op woensdag 9 september 2009 02:07 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar Bradshaw is dit jaar de #2 RB en in de Giants system krijg je dan wel de nodige carries. Plus hij is de kickoff returner voor de Giants. Dus hij krijgt wel de nodige touches. Maar ik snap je standpunt wel.
Zekere voor het onzekere.quote:Op woensdag 9 september 2009 10:42 schreef SteveBudin het volgende:
[..]
Je hoeft toch niet alles in te vullen voor donderdag?
ach, heb nog wel een redelijk backup.quote:Op vrijdag 11 september 2009 13:25 schreef popolon het volgende:
Je bent Troy wel kwijt een tijdje.
Serieus?quote:Op zaterdag 12 september 2009 17:14 schreef popolon het volgende:
Goed nieuws! De Yahoo stat tracker is dit seizoen helemaal gratis.
quote:Consumer surveys apparently revealed that our users prefer stuff that costs nothing versus stuff that costs $9.99. Odd but true.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |