Mwoah, ik hou liever m'n eerste pick en ga er dan wel mee ten onder.quote:
Brees zal je er niet voor krijgen.quote:Op zondag 18 oktober 2009 21:59 schreef popolon het volgende:
[..]
Mwoah, ik hou liever m'n eerste pick en ga er dan wel mee ten onder.Of er moet wel iets heel lucratiefs tevoorschijn komen.
Zou wel mooi zijn, Brady als bankzitter.quote:Op zondag 18 oktober 2009 22:05 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Brees zal je er niet voor krijgen.
Ik heb Witten op een bye dus ik wilde ook Miller als vervanger. HIj was de enige TE op waivers die ik goed vond. De rest (Keller, Scheffler, Scaife, Pettigrew) vond ik allemaal maar niks. Helaas stond ik laag op de waiver list dus kon ik hem niet oppikken.quote:Op maandag 19 oktober 2009 12:29 schreef Terreros85 het volgende:
Soms is dat hele fantasy ook heel veel geluk hebben. Nou ja, eigenlijk heel vaak.
Deze week Brent Celek getrade voor Santana Moss. Dallas Clark had een bye dus ik moest op zoek naar een vervanger. Zach Miller leek me wel een goede optie. Jamarcus gooit toch alleen maar short routs. De Raiders winnen deze week en Miller vangt de enige touchdown en vangt bij elkaar 139 yards. Totaal 19.90 punten.
De win is binnen. 111 - 63 op dit moment. Ik zie Eddy Royal en Eric Weddle geen 40 punten scoren.
Ik denk dat je op dit moment weinig zult krijgen voor Maclin. Die heeft één goede game gehad dit seizoen.quote:Op maandag 19 oktober 2009 19:33 schreef YellowBlacks het volgende:
Heb deze week een aardige score behaald, meer dan 170 punten. Ik had alleen Colston niet opgesteld. Iemand interesse in een WR?? Ik heb Moss, Colston, Maclin en Jones.
Je hebt Brady tegen de Bucs volgende week Popo, dus reken maar weer op een goede game van hem.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 13:32 schreef popolon het volgende:Ja, drie met 0 punten, dat schiet niet echt op.
Ok, bring on Playmaker.
Ik denk dat de Pats de komende week juist de groundgame gaan gebruiken, zeker als Morris mee kan doen.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 14:14 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Je hebt Brady tegen de Bucs volgende week Popo, dus reken maar weer op een goede game van hem.
Kan altijd kijken of iemand hem wil. Zal geen topper voor hem vragen. Moss en Colston zijn een ander verhaal.quote:Op dinsdag 20 oktober 2009 02:00 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik denk dat je op dit moment weinig zult krijgen voor Maclin. Die heeft één goede game gehad dit seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |