Het is bij mijn team ook maar hopen dat Rodgers vanavond een big game heeft...quote:Op zondag 13 september 2009 22:11 schreef popolon het volgende:
Dramatisch vandaag.
quote:Op maandag 7 september 2009 21:09 schreef popolon het volgende:
Moet 'ie zelf weten. Ik vond de combo Brees - Colston wel leuk.
Maak daar maar inmiddels 20 punten van.quote:Op zondag 13 september 2009 23:38 schreef popolon het volgende:
Umenyiora is mijn beste scorer bijna.
En Play, jij staat er maar 10 achter, geen 50.
Is niet leuk om tegen Brees te spelen. Die trade heeft me tot nu toe erg geholpen.quote:Op maandag 14 september 2009 09:07 schreef Fugie het volgende:
waarom moet ik dan weer tegen brees als hij tegen de lions speelt :/
6 td's kan ik toch niet tegen concurreren :x
quote:Op maandag 7 september 2009 20:47 schreef YellowBlacks het volgende:
Johnson stond ook op mijn lijstje. Heb toen maar voor Gore gekozen. Deze gaat waarschijnlijk naar High Low Lizards en dan krijg ik Brees.
quote:
quote:Het is niet alleen Gore voor Brees. Het is Gore en Cutler voor Brees en Colston. Hij kan een goeie RB gebruiken.
Tja, achteraf heb ik er wel spijt van maar we zien wel hoe 't afloopt.quote:Op maandag 7 september 2009 21:09 schreef popolon het volgende:
Moet 'ie zelf weten. Ik vond de combo Brees - Colston wel leuk.
Ik verlies in mn eerste week dankzij een last second PAT van Keading...quote:Op maandag 14 september 2009 16:09 schreef Guard het volgende:
*zucht* met een half puntje de eerste week al verloren...
Dit seizoen gaat het weer niets worden in de Fok! league, ik weet het nu al...
*Pfew*quote:Op dinsdag 15 september 2009 07:38 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik verlies in mn eerste week dankzij een last second PAT van Keading...
dang, 122 punten heb ik vorig jaar het hele seizoen niet gehaaldquote:Op maandag 14 september 2009 20:19 schreef YellowBlacks het volgende:
[..]
Is niet leuk om tegen Brees te spelen. Die trade heeft me tot nu toe erg geholpen.
Ja wtf, statcorrection en ik heb verlorenquote:Op dinsdag 15 september 2009 07:38 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Ik verlies in mn eerste week dankzij een last second PAT van Keading...
Bizar. Ik checkte vandaag om 13:00 en toen stond ik zelfs 3 punten achter. Soms snap ik die statcorrection echt niet meer...quote:Op dinsdag 15 september 2009 19:41 schreef Boe-man het volgende:
[..]
Ja wtf, statcorrection en ik heb verloren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |