Brees zal deze wedtrijd geen 6 TD's gooien. De overige NO spelers zullen dan ook minder scoren.quote:Op donderdag 17 september 2009 11:29 schreef Terreros85 het volgende:
Ik heb hem ook niet nodig. Nog niet tenminste
Dit weekend tegen de Geel-zwarten. Brees, Colston, Meachem en Shockey in een team. Hopelijk heeft NO een offday![]()
LOL heb nu al meer punten dan vorige week totaalquote:
Dat is idd erg bizar zeg.quote:Op maandag 21 september 2009 07:34 schreef Guard het volgende:150+ punten en hoogstwaarschijnlijk verliezen...
Ik kan maar beter ophouden met fantasy football dit jaar....
Ik had nog een tijdje de hoop om je in de rounders te pakken voor een derde plek, maar dat gaat ook niet meer lukken, helaas...quote:Op maandag 21 september 2009 12:55 schreef The_Playmaker het volgende:
[..]
Schrale troost: ik heb de Fok! Fantasy Baseball League voor het derde jaar achtereen gewonnen!
Ja, een derde plek zal voor mij het hoogst haalbaar zijn dit jaar. De eerste of tweede plek kan ik wel vergeten. Die punten maak ik nooit meer goed in deze laatste 2 weken. Trouwens wel een spannende strijd om de eerste plek.quote:Op maandag 21 september 2009 12:58 schreef Guard het volgende:
[..]
Ik had nog een tijdje de hoop om je in de rounders te pakken voor een derde plek, maar dat gaat ook niet meer lukken, helaas...
Bizar. Ik hen een keer verloren met 148 punten. Nog nooit met 150+quote:Op maandag 21 september 2009 07:34 schreef Guard het volgende:150+ punten en hoogstwaarschijnlijk verliezen...
Ik kan maar beter ophouden met fantasy football dit jaar....
Dat is bijna meer dan ik in 2 weken bij elkaar heb gesprokkeld.quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:59 schreef Moonlighter het volgende:
Wat een comeback win![]()
Meer dan 170 punten
Ja dat doen we geen tweede keer.quote:Op dinsdag 22 september 2009 12:31 schreef Guard het volgende:
zonder Sproles had je niet gewonnen, had ik hem toch moeten oppikken....
Dat is waarquote:Op dinsdag 22 september 2009 12:31 schreef Guard het volgende:
zonder Sproles had je niet gewonnen, had ik hem toch moeten oppikken....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |