Spannend he.quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:14 schreef swarmahoer het volgende:
dat paultje een topic voor je opent
Ja zucht. Je hebt gelijk..quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:14 schreef swarmahoer het volgende:
ja dus dan had je m vrijdag hangen
Nou volgens mij krijgt hij de ommekeer. Hij was bij Thunderdome en volgens mij had hij een pilletje opquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:15 schreef swarmahoer het volgende:
ja dat is toch een bagger user geen uvt
Waar komt ze vandaag swarmamén?quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:20 schreef swarmahoer het volgende:
http://hyves.nl/index.php?l1=ut&l2=photo&l3=show&media_id=359694268&media_secret=714r
Iedereen in paniekquote:
Failquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:20 schreef swarmahoer het volgende:
GODVERDOMME~!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Niet echt, maar ik gok op Mooiemeisjeslandquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:23 schreef swarmahoer het volgende:
geen idee waar ze vandaan komtkan je toch zien ?
Gastquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:25 schreef swarmahoer het volgende:
je moet sowieso nog een hyves aanmaken, miss heb je dan wel sex met yasha
Want iedereen die Hyves heeft, heeft seks met Yashi?quote:Op dinsdag 23 december 2008 01:25 schreef swarmahoer het volgende:
je moet sowieso nog een hyves aanmaken, miss heb je dan wel sex met yasha
die maakt iig een kans om op het ''zou je het doen'' lijstje te komenquote:Op dinsdag 23 december 2008 01:29 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Want iedereen die Hyves heeft, heeft seks met Yashi?
I'm off to bed.
Bedankt kerelquote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:23 schreef Mikkie het volgende:
Nah vooruit dan:
[ afbeelding ]
En waar is die van jou dan, D_K?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 02:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Die ene die vanaf morgen hier gaat posten
Jullie zijn gepwnd wie unne n00b?quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:30 schreef Nielez het volgende:
Ja het RU topic is overgenomen door andere studies.![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:58 schreef IrishBastard het volgende:
Morge
Mèn, ik had echt langer moeten slapenMaar toen ik wakker werd bedacht ik me een aantal zaken, hersenen die werken, en dan ben je wakker
![]()
Als in? "Oh shit oh shit ik heb nog 4 kilo huiswerk en een deadline over een uur?"quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:58 schreef IrishBastard het volgende:
Morge
Mèn, ik had echt langer moeten slapenMaar toen ik wakker werd bedacht ik me een aantal zaken, hersenen die werken, en dan ben je wakker
![]()
Kerstkoopavond? Ik ookquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owjah, zo aantekeningen en OV op gaan halen.. En dan maar weer eens richting ouders..
Vanavond werken![]()
quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Owjah, zo aantekeningen en OV op gaan halen.. En dan maar weer eens richting ouders..
Vanavond werken![]()
Waar ben je eigenlijk nog mod vanquote:
Nergens vanquote:Op dinsdag 23 december 2008 11:33 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waar ben je eigenlijk nog mod van? Je staat niet meer bij digital dinges viel me laatst op.
Maar je was 't toch wel of ben ik nu gekquote:
Yep, DIG, GC een tijdje en wat tijdelijke fora.quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:37 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Maar je was 't toch wel of ben ik nu gek?
Mietje man, Mikkie heeft nergens last vanquote:Op dinsdag 23 december 2008 12:06 schreef IrishBastard het volgende:
3 soorten speciaalbier, en afsluiten met Bavaria ook niet
Maar ik bijf er bij, het komt allemaal door die Bavaria
Nou, ze zagen er al niet al te smakelijk uit, De manier waarop IB ze op at hielp ook al niet.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
Maar wat was er precies zo goor aan?
..quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:06 schreef IrishBastard het volgende:
3 soorten speciaalbier, en afsluiten met Bavaria ook niet
Maar ik bijf er bij, het komt allemaal door die Bavaria
quote:
Hoezo past het nietquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
Had ik zondag toch maar vast wat kleding mee naar mn ouders genomen.. NU past het niet
Succesquote:Op dinsdag 23 december 2008 13:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Die heb ik hier nietmaar goed ik ga even ov ophalen en langs een vriendinnetje
Kermit?quote:
6 jaar toch, ik wel voor 't laatstquote:
7 dacht ikquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
6 jaar toch, ik wel voor 't laatst.
edit - Dit is trouwens m'n 7e jaar.
Ah vandaarquote:Op dinsdag 23 december 2008 14:29 schreef HostiMeister het volgende:
7 dacht ik
Tenminste ik heb m volgens mij 7 jaar gehad
quote:Op dinsdag 23 december 2008 14:47 schreef PietjePuk007 het volgende:
Is dit net zo serieus als dat je denkt dat je alle tentamens verneukt, en dat 6 weken vooraf?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jullie wachten met 300 tot als ik er weer ben!
Dat is wel netjes inderdaad. Ik ben er ook niet, wintersport bespreken.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik ben er vanavond ook niet. Paps en mams een aantal jaar getrouwd, ik geloof 29
.
Als je dat leuk vindt denk ik dat je ongeveer 65 tot 70 van de 90 artists waarvan ik muziek heb ook tof vind.quote:
Dat moet dan voor 5en, dat wordt toch krapquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:17 schreef IrishBastard het volgende:
Dus voor vanavond topic 300 in, kun je het nog meemaken
Jeweetz een txt bestand dat je opslaat als .bat.quote:
Eitje in de duurste maand van t jaarquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:20 schreef Slarioux het volgende:
Ik ga proberen zo min mogelijk geld uit te geven de komende maand. Tot 31 januari zuinig aan.
Gewoon een txt met de bestandsnamenquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:17 schreef Nielez het volgende:
Heb toevallig een directorylisting .bat-file gemaakt dus als je wilt en niks te doen hebt de rest van de vakantie..
Hehe goed plan.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:18 schreef Slarioux het volgende:
Ik post wel na het slotje in topic 300, mocht ik niet thuis zijn
Misschien wel naar Spanjequote:
Heb ik ook.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
Zo ik ga maar eens een weekje niet stappen! Een goed voornemen zo voor het einde van het jaar!
Ik las het, kut zegquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
hij wil meebetalen aan mijn motor, is 't niet leuk
Jup. Ideaal.quote:
Ik geloof je nog ook, best freakyquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
ik zou echt ongelukkiger worden als ik het niet zo doen
Je sterkste argument tot nu toe!quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
dát, naast het feit dat ik zonder motor gewoon Blo zou heten hier
Ja die uitlaat is veel goedkoper dan die nickchange die je nu kan krijgen voor 25 euro.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:25 schreef motorbloempje het volgende:
dát, naast het feit dat ik zonder motor gewoon Blo zou heten hier
whehequote:Op dinsdag 23 december 2008 15:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik geloof je nog ook, best freaky. Ieder z'n stuk blik
.
Ik bedacht me net ook of het grammaticaal wel correct wasquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:31 schreef motorbloempje het volgende:
is het ook...
meervoud van motor is motoren![]()
![]()
Sweet memories, met je zatte harses de sloot in. Ingehaakt in andere fietsen, onderdeel per onderdeel viel eraf.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:31 schreef -Mellow- het volgende:
Kan me goed voorstellen dat je gehecht raakt aan zo'n ding. Dat was ik zelfs aan mijn fiets, kon wel janken toen die gejat was
Yes ik had t goed.quote:
Dat soort dingen deed ik niet hoor, ik was heel zuinig op mijn fietsje.quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sweet memories, met je zatte harses de sloot in. Ingehaakt in andere fietsen, onderdeel per onderdeel viel eraf.
Ja, leuke filmquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:44 schreef Houniet het volgende:
Is Wall-E trouwens de moeite waard om te kijken?
Ik was vergeten dat ik beloofd had tweede kerstdag te gaan stappen. Een vriend van heul lang geleden is daar de MC/DJ weet ik veel en die heeft me op de guestlist gezet!quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:23 schreef Nielez het volgende:
[..]
Heb ik ook.
7 dagen geleden begonnen.
Geen suiker meer, at al gezond. Nu alleen nog maar fruit + water + koffie + jusdorange + avondeten (min toetjes, soms fruit als toetje) + brood. Deed het al wat langer maar nu sinds een week officieel bezig.
Oh ja. Bier mag wel gewoonsoms.
En meer sporten. Ipv 3xbasketballen,2xcrossfit nog t liefste 1xcrossfit erbij.
Absoluut! Super tofquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:44 schreef Houniet het volgende:
Is Wall-E trouwens de moeite waard om te kijken?
quote:Op dinsdag 23 december 2008 15:47 schreef Nielez het volgende:
Op mij na.
Hij is opzich wel ok..
Eventueel..
Hij is anders.
Niet de moeite om hem in de bios te gaan kijken (wat ik dus gedaan heb met vriendinlief). Daar baalde ik eigenlijk van. Het is een film voor thuis op de bank als je niks te doen hebt, niet om voor naar de bioscoop te gaan.
Nee, gewoon kijken ik ga echt niet spoilerenquote:
[x] ongeschiktquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:16 schreef IrishBastard het volgende:
Nog mensen van tafel gestoten met koffers?
[x] geschiktquote:
hahahaquote:Op dinsdag 23 december 2008 15:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Sweet memories, met je zatte harses de sloot in. Ingehaakt in andere fietsen, onderdeel per onderdeel viel eraf.
Nee, gaan we niet redden. Boeit ook niet, als ie maar geen TT heeftquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:25 schreef swarmahoer het volgende:
piet heb je t nieuwe topic al klaar staan? aan jou de eer natuurlijk
Held.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Nee, gaan we niet redden. Boeit ook niet, als ie maar geen TT heeft.
ik schrok even, dacht dat fok tegenboden deed en nog een 10tje er bovenop plaatstequote:Op dinsdag 23 december 2008 16:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Daar gaat swarmi met z'n unieke tagje.
[FOK! SERIOUS REQUEST] Tegenbod van FOK! voor bieders!
Nee, ik kan me soms best wel beschaaft gedragen hoor.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:16 schreef IrishBastard het volgende:
Nog mensen van tafel gestoten met koffers?
Ja maar ik bedacht me in de bus dat ik wat dingen vergeten was, maarja die kan ik hier ook gewoon halen dus dan dat maar doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:21 schreef Houniet het volgende:
Heb je alles meegekregen Yas?
Ah in dingen vergeten ben je dus ook goed in.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja maar ik bedacht me in de bus dat ik wat dingen vergeten was, maarja die kan ik hier ook gewoon halen dus dan dat maar doen.
Ik doe niet aan gamen, misschien stiekem GTA in de vakantie.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Voor mij hoeft ie niet volgespamd te worden, misschien gaan we zo wel ff gamen en dan ben ik al eerder weg.
Die eigenschappen van de characters zijn zo verschillend, samen met de verschillende wapens en animaties echt leukquote:
Idd ja.quote:
Oh wat heb je er opquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:37 schreef Yashaaaaa het volgende:
So! ik ga zo de oven maar eens aanzetten.. Pizza
Dat zegt me dan weer helemaal niksquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:38 schreef IrishBastard het volgende:
Net als die dingen met telepoorten, en totale ownage daardoor enzo
Watquote:
ow ik dacht dat je naar nijmegen gingquote:
Dan heeft ze ook aan mij gedachtquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja ze was vanmiddag extra naar de winkel gefietst om vlees te halen en groente en blabla.
Hoe moet ik dat nou ruiken
quote:
Uit het awardstopic Meest toffe user?quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:45 schreef swarmahoer het volgende:
wie krijgt dan de eer om 300 te openen
Die ken ik al jaquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Men Vriendin Is Vrij Saai In Bed :S
Die op
Wie de post 300 maakt natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:45 schreef swarmahoer het volgende:
wie krijgt dan de eer om 300 te openen
"Ik heb hier een vriendin. En die ken nie fatsoenlijk neuke nie"quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Men Vriendin Is Vrij Saai In Bed :S
Die op
Je hebt de boodschappen niet hoeven te betalen, je hebt het niet hoeven koken en nog loop je te zeuren?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:12 schreef Yashaaaaa het volgende:
Cordon bleu met ewrtjes en worteltjes
Heb het eens niet helemaal op want ik zat vol, begint ze weer te mauwen, leuk joh, die kerstgedachte.
Maar het lef niet dat tegen mams te zeggen?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had met alle liefde mijn eigen gekochte pizza in de oven gestopt.
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik had met alle liefde mijn eigen gekochte pizza in de oven gestopt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |