Niet vragen, gewoon doen... Vrouwen houden van ruige kerelsquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:15 schreef MASD het volgende:
Jezus, converseer. Als je verlegen vraagt of het niet anders kan komt het er niet van.
En dan zeurt zn vriendin: Nouhouu laat me op de rug liggenquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:18 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niet vragen, gewoon doen... Vrouwen houden van ruige kerels
Dat leert ze wel af met een fikse tik... luisteren, dat zal zequote:Op dinsdag 18 november 2008 23:22 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
En dan zeurt zn vriendin: Nouhouu laat me op de rug liggen
Volgens mij ben je best dominant in bedquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:28 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Dat leert ze wel af met een fikse tik... luisteren, dat zal ze
Ik, integendeelquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:29 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Volgens mij ben je best dominant in bed![]()
Arme mannen
+1quote:Op dinsdag 18 november 2008 23:33 schreef Rnej het volgende:
misschien als je beter leert schrijven dat ze 't dan wel wil?
maarre... klinkt me in de oren alsof ze 't allemaal niet zo spannend vindt... of lekker vind.. probeer het haar eens zoveel mogelijk naar d'r zin te maken... misschien komt ze er dan achter dat als ze wat initiatief toont, dat ze er ook wat voor terugkrijgt.... ?
Vooral flink gaan beffen als ze saai doet / lui isquote:Op dinsdag 18 november 2008 23:35 schreef Remake het volgende:
[..]
+1
Voorspel, beffen, alle bekende truukjes en dat alles zonder je piemel te gebruiken, kijken wat ze daar van vind
quote:Op woensdag 19 november 2008 00:04 schreef Pony-Lover het volgende:
[..]
Vooral flink gaan beffen als ze saai doet / lui is![]()
Dat is het belonen van slecht gedrag![]()
![]()
Jij wilt hem dus wel graag van achterquote:Op woensdag 19 november 2008 17:14 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Scheer niet alle vrouwen over één kam he
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |