Maar zouden de mensen alleen maar die plaat kennen? Net zoals dat je alleen maar Human hoort. :’(quote:
Oen :pquote:Op maandag 22 december 2008 23:24 schreef Marc63 het volgende:
Zou er nog iets anders rijmen op Coen dan Poen?
Dat jij haar herkentquote:
Vrijdagochtend om half 8 is ook Mr. Brightside gedraaid.quote:Op maandag 22 december 2008 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar zouden de mensen alleen maar die plaat kennen? Net zoals dat je alleen maar Human hoort. :’(
Mensen zijn slecht in verder luisteren van een cd verder dan de eerste paar tracks.quote:Op maandag 22 december 2008 23:24 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Maar zouden de mensen alleen maar die plaat kennen? Net zoals dat je alleen maar Human hoort. :’(
is dat niet julia stilesquote:
quote:
stuk onfatsoenquote:Op maandag 22 december 2008 23:24 schreef Marc63 het volgende:
Zou er nog iets anders rijmen op Coen dan Poen?
Ken die foto nog wel van vroeger.quote:Op maandag 22 december 2008 23:24 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat jij haar herkent
Moest ff heel goed kijken![]()
Was inkoppertjequote:Op maandag 22 december 2008 23:24 schreef Litton-Lane het volgende:
TT was makkelijk verzonnen zo natuurlijk
Julia Stiles heeft zo'n vreemd kop hequote:
Omdat Giel erin zit, en die nogal erg van de levensliederen isquote:Op maandag 22 december 2008 23:17 schreef Seam het volgende:
Geweldig nummer hoor
Waarom is dit nou niet de anthem?
Ja. Al was het alleen maar omdat haar naam er bij staatquote:
Zeer zekerquote:Op maandag 22 december 2008 23:25 schreef Seam het volgende:
[..]
![]()
Blijft een opfrisser in ieder topic
Wat had je aangevraagd dan ?quote:Op maandag 22 december 2008 23:25 schreef D.Rose het volgende:
Mijn request draaien ze niet, en andere platen komen meerdere keren voorbij.
Beetje jammer
staat er ook bij he?! Juliaquote:
Daar lijkt het inderdaad erg op.quote:Op maandag 22 december 2008 23:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mensen zijn slecht in verder luisteren van een cd verder dan de eerste paar tracks.
Volgend jaar moet hij er echt niet inkomenquote:Op maandag 22 december 2008 23:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Omdat Giel erin zit, en die nogal erg van de levensliederen is
Blijft 3fm hequote:Op maandag 22 december 2008 23:25 schreef D.Rose het volgende:
Beetje jammer
Lekker !quote:Op maandag 22 december 2008 23:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga even de bak met cocos ijsuit de vriezer halen.
Is goed voor de keel![]()
Die ziet de gemiddelde man toch niet staan, die kijkt heel ergens anders naarquote:Op maandag 22 december 2008 23:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, haar naam staat erbij.
En dat weet jij natuurlijkquote:Op maandag 22 december 2008 23:25 schreef -Hans- het volgende:
Ken die foto nog wel van vroeger.Er is ook een vergelijkbare foto waar je net iets meer ziet.
![]()
Heb ik zoveel vertragingquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 23:25 schreef Seam het volgende:
[..]
Julia Stiles heeft zo'n vreemd kop he
Hier ook, ik heb net al eventjes geslapen tijdens de film.quote:
Mijn andere request Eva de Roovere is ook nog niet voorbij gekomenquote:Op maandag 22 december 2008 23:25 schreef D.Rose het volgende:
Beetje jammer
Doe maar mij Jessica Albaquote:
Mooie radio ook.quote:Op maandag 22 december 2008 23:27 schreef Sersjee het volgende:
Erg leuk, liedjes zingen bij een kampvuur
quote:Op maandag 22 december 2008 23:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Doe maar mij Jessica Alba![]()
Of Ilse natuurlijk![]()
[ afbeelding ]
TRusten !quote:Op maandag 22 december 2008 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hier ook, ik heb net al eventjes geslapen tijdens de film.
Tot morgen![]()
quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 23:28 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Dat tijdsverschil is altijd bijzonder. In Amsterdam is het nog geen bedtijd.
Bolkequote:
Nou, behoorlijk.quote:Op maandag 22 december 2008 23:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
Wat 'n baggerplaat is dit eigenlijk toch ook.
Perfect inderdaadquote:Op maandag 22 december 2008 23:30 schreef -Hans- het volgende:
Respect the ODB ! Wu-tang Clan![]()
die tekst ook.. de clip is helemaal gaaf.
De tekst is meestelijk.quote:Op maandag 22 december 2008 23:30 schreef DiedjeeJ het volgende:
Wat 'n baggerplaat is dit eigenlijk toch ook.
Leuk was dat he?!quote:
dacht het niet ...quote:Op maandag 22 december 2008 23:30 schreef MxM het volgende:
Is er vanacht om 12 uur weer hakkuh??
Puik plan!!quote:Op maandag 22 december 2008 23:29 schreef Seam het volgende:
Ik stem trouwens voor dat dat gifje in de OP moet
nee, dat mag niet, wilde giel al doen en toen werd het hele forum boosquote:Op maandag 22 december 2008 23:28 schreef redcable het volgende:
Timorrr in z'n kampje.. bel de politie
quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 23:29 schreef Seam het volgende:
Ik stem trouwens voor dat dat gifje in de OP moet
Vind ik ook wel een beetje. Ik snap dat ze sommige platen vaker draaien, maar er zijn ook minder voor de hand liggende platen die ik al meerdere keren voorbij heb horen komen. En mijn request, als jullie tenminste goed geluisterd hebben, ook nog nietquote:Op maandag 22 december 2008 23:25 schreef D.Rose het volgende:
Beetje jammer
De maffia doneert al haar zwarte geldquote:Op maandag 22 december 2008 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
Tering, er wordt ineens heel veel geld door de brievenbus getieft. Hele kratten om het in op te vangen.
Holy shit jaquote:Op maandag 22 december 2008 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
Tering, er wordt ineens heel veel geld door de brievenbus getieft. Hele kratten om het in op te vangen.
Zo hoort het ookquote:Op maandag 22 december 2008 23:32 schreef -Hans- het volgende:
Ook nog eens de niet gecensureerde versie
Van Leur ?quote:Op maandag 22 december 2008 23:32 schreef Marc63 het volgende:
Hey, een cowgirl in het huis.
Hai
Ah, dat was Helga.
Zo kun je het inderdaad beter omschrijven.quote:Op maandag 22 december 2008 23:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Whehehe. Meesterlijk?! Wel grappig.
Komt zo uit Italiëquote:Op maandag 22 december 2008 23:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De maffia doneert al haar zwarte geld
links zijn heeft niets met werkschuw te makenquote:Op maandag 22 december 2008 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Al dat links langharig werkschuw krakerstuig in Nijmegen om 'm heen.
ff schoppen. sorry
Heb je niks voor de dames... van Bolke word ik niet echt wildquote:Op maandag 22 december 2008 23:33 schreef peaceman het volgende:
Nog 1tje voor de heren:
[ afbeelding ]
quote:
Succesquote:Op maandag 22 december 2008 23:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo, ik ga (na een heeriljk frit-uurtje) toch eens onder de wol om morgen naar het callcenter te gaan
eeuhm wel hoorquote:Op maandag 22 december 2008 23:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
links zijn heeft niets met werkschuw te maken
quote:Op maandag 22 december 2008 23:33 schreef Briggy het volgende:
[..]
Heb je niks voor de dames... van Bolke word ik niet echt wild
quote:Op maandag 22 december 2008 23:30 schreef -Hans- het volgende:
Respect the ODB ! Wu-tang Clan![]()
die tekst ook.. de clip is helemaal gaaf.
Ik keek gelukkig even nietquote:Op maandag 22 december 2008 23:33 schreef Ambrosius het volgende:
Haha, of je zoomt in op het achterwerk van Helga.
quote:Op maandag 22 december 2008 23:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wel gemakkelijk die eurozone
quote:Op maandag 22 december 2008 23:33 schreef peaceman het volgende:
Nog 1tje voor de heren:
[ afbeelding ]
Topper! zometeen maar weer eens checken.quote:
Welterustenquote:Op maandag 22 december 2008 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
Hier ook, ik heb net al eventjes geslapen tijdens de film.
Tot morgen![]()
Ik ga nog wel even in bed kijken en met SR in slaap vallen voor de 4e keer.![]()
quote:
Ken je klassiekersquote:
dat dusquote:
Maikel schiet al te hulp.quote:Op maandag 22 december 2008 23:34 schreef Ambrosius het volgende:
Coen moet steeds naar de brievenbus, omdat Armin blijft mixen op z'n laptop.
Daar houden dames toch van?quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alizeeeeeeeeee
Tegenwoordig moeder, ofzo iets.
Helga van Leurquote:Op maandag 22 december 2008 23:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Leuke foto als hij van wat betere kwaliteit was
pm me eens als je daar zit op welke plek je zit.quote:Op maandag 22 december 2008 23:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo, ik ga (na een heeriljk frit-uurtje) toch eens onder de wol om morgen naar het callcenter te gaan
Ik lust geen melkchocoladequote:
geef mij maar Alizeequote:Op maandag 22 december 2008 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Helga van Leur
[ afbeelding ]
best wel knappe milf
Sowieso leuke vrouwquote:Op maandag 22 december 2008 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Helga van Leur
[ afbeelding ]
best wel knappe milf
Toch nietquote:Op maandag 22 december 2008 23:34 schreef gers het volgende:
[..]
eeuhm wel hoor![]()
die hippies moeten werken ipv kraken
Die is nog onderweg uit Groningen.quote:Op maandag 22 december 2008 23:36 schreef Marc63 het volgende:
Normaal gesproken komt Veenstra het topic binnenvallen als er zoveel vrouwelijk schoon gepost wordt.
Die bedoel ik ookquote:Op maandag 22 december 2008 23:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ho!Niet over deze song, sweet dreams. Máár daarvoor. Dat rapnummer met die Money ofzo erin.
dat heb ik der wel voor overquote:Op maandag 22 december 2008 23:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Te klein, moet ik te ver bukken
quote:Op maandag 22 december 2008 23:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ho!Niet over deze song, sweet dreams. Máár daarvoor. Dat rapnummer met die Money ofzo erin.
Amen. Zit nog te denken om em te requesten.quote:Op maandag 22 december 2008 23:37 schreef Aisumasen het volgende:
Coen heeft echt al de hele dag alleen maar Jazzanova als bedje, hij mag 'em ook wel eens volledig draaien!
quote:
Is Coen eigenlijk nog wel bij de moeder van zijn zoontjequote:Op maandag 22 december 2008 23:37 schreef evert het volgende:
is coen zijn zoontje eigenlijk al in het huis geweest?
Goed idee! En dan de volledige 7 minuten-versie hèquote:Op maandag 22 december 2008 23:38 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Amen. Zit nog te denken om em te requesten.
Volgens mij niet.quote:Op maandag 22 december 2008 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is Coen eigenlijk nog wel bij de moeder van zijn zoontje
Yoquote:Op maandag 22 december 2008 23:38 schreef Impry het volgende:
Zo, ik lig ook weer in bed. Erg leuke middag/avond gehad. Rond een uur of 5 aangekomen op de markt (tijdens Jan Smit) Toen langzaamaan naar voren geschoven en toen van 17.20 tot 20.15 ofzo helemaal vooraan gestaan.
Stonden paar meter rechts van de brievenbus, dus hele goede plek en dan ook nog eens veel/groot in beeld geweest! (ik pm Floris nog evev over de beelden)
Het nodige gezien/gehoord en me echt goed vermaakt!
Verder wil ik echt kwijt dat Coen serieus VERUIT het leukst met het publiek omging. Overal tijd voor nemen, beetje spelen met het publiek, veel zwaaien, enz.. Dit had ik echt niet verwacht.
Morgen post ik nog wel wat gare foto's/screencaps.
Nu weer even verder luisteren!
Die vind ik dan weer iets minder. Maar misschien komt dat omdat ze altijd van die huilies speelde naast veel leukere dames.quote:Op maandag 22 december 2008 23:38 schreef peaceman het volgende:
Nog eentje voor de heren:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op maandag 22 december 2008 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 december 2008 23:39 schreef Briggy het volgende:
Krijg een beetje het gevoel dat ik in het verkeerde topic zit
quote:Op maandag 22 december 2008 23:39 schreef Briggy het volgende:
wrm?quote:Op maandag 22 december 2008 23:39 schreef Briggy het volgende:
Zie alleen maar mokkelsquote:
Coen en Marijn zijn al ruim een jaar uit elkaar.quote:Op maandag 22 december 2008 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het is een ritueel om Veenstra op te roepen.quote:Op maandag 22 december 2008 23:39 schreef Briggy het volgende:
Klopt, in de middag bij mij ook. Foto's maken, zwaaien etc.quote:Op maandag 22 december 2008 23:38 schreef Impry het volgende:
Zo, ik lig ook weer in bed. Erg leuke middag/avond gehad. Rond een uur of 5 aangekomen op de markt (tijdens Jan Smit) Toen langzaamaan naar voren geschoven en toen van 17.20 tot 20.15 ofzo helemaal vooraan gestaan.
Stonden paar meter rechts van de brievenbus, dus hele goede plek en dan ook nog eens veel/groot in beeld geweest! (ik pm Floris nog evev over de beelden)
Het nodige gezien/gehoord en me echt goed vermaakt!
Verder wil ik echt kwijt dat Coen serieus VERUIT het leukst met het publiek omging. Overal tijd voor nemen, beetje spelen met het publiek, veel zwaaien, enz.. Dit had ik echt niet verwacht.
Morgen post ik nog wel wat gare foto's/screencaps.
Nu weer even verder luisteren!
Die is nog redelijk recent of niet ?quote:
nee, gescheidenquote:Op maandag 22 december 2008 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Volgens mij welquote:Op maandag 22 december 2008 23:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Die is nog redelijk recent of niet ?
quote:Op maandag 22 december 2008 23:42 schreef Marc63 het volgende:
Hans! Kom er maar in!
Dat zeg ik. Als een wijf.quote:Op maandag 22 december 2008 23:42 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hij klinkt exact als frans bauer
Staat niet in de OP dat je geen mokkels mag posten.quote:Op maandag 22 december 2008 23:41 schreef Briggy het volgende:
[..]
Zie alleen maar mokkels![]()
Dit is toch het SR topic![]()
![]()
Kzal een linkje naar het topic voor um bewarenquote:Op maandag 22 december 2008 23:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is een ritueel om Veenstra op te roepen.
Kan me vergissen, maar volgens mij zijn ze nooit getrouwd geweest. Boeit verder niet overigens, maar goed.quote:
Of het tegenovergesteldequote:Op maandag 22 december 2008 23:41 schreef redcable het volgende:
haha JORDY thuis op de bank aant huilen .. aaah mijn numerr
't Is een echte 3FM-only plaat geweest. Vooral veel gedraaid door Gerard volgens mij, maar nooit echt een hit geworden.quote:
laat raggel het maar niet horen, ze wordt snel boosquote:Op maandag 22 december 2008 23:41 schreef TheVulture het volgende:
"Verliefdheid is een toverbal" is qua tekst overigens zo kitsch dat Andre Hazes zich omdraait in zijn urn/vuurpijl
Neuh, al vrij oud voor zover je daar bij Alizee van kan spreken.quote:Op maandag 22 december 2008 23:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Die is nog redelijk recent of niet ?
Dacht ik ook. Maar misschien vergis ik mij dan ook.quote:Op maandag 22 december 2008 23:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kan me vergissen, maar volgens mij zijn ze nooit getrouwd geweest. Boeit verder niet overigens, maar goed.
Hahaquote:Op maandag 22 december 2008 23:43 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kzal een linkje naar het topic voor um bewaren
Kom je na de SR vaker meepostenquote:Op maandag 22 december 2008 23:43 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kzal een linkje naar het topic voor um bewaren
Okee, vind het trouwens maar een matig nummer eigenlijkquote:Op maandag 22 december 2008 23:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Is een echte 3FM-only plaat geweest. Vooral veel gedraaid door Gerard volgens mij, maar nooit echt een hit geworden.
Staat ook niet in dat je geen lekkere kerels mag posten...quote:Op maandag 22 december 2008 23:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Staat niet in de OP dat je geen mokkels mag posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |