quote:Op maandag 22 december 2008 23:29 schreef Seam het volgende:
Ik stem trouwens voor dat dat gifje in de OP moet
Vind ik ook wel een beetje. Ik snap dat ze sommige platen vaker draaien, maar er zijn ook minder voor de hand liggende platen die ik al meerdere keren voorbij heb horen komen. En mijn request, als jullie tenminste goed geluisterd hebben, ook nog nietquote:Op maandag 22 december 2008 23:25 schreef D.Rose het volgende:
Mijn request draaien ze niet, en andere platen komen meerdere keren voorbij.
Beetje jammer
De maffia doneert al haar zwarte geldquote:Op maandag 22 december 2008 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
Tering, er wordt ineens heel veel geld door de brievenbus getieft. Hele kratten om het in op te vangen.
Holy shit jaquote:Op maandag 22 december 2008 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
Tering, er wordt ineens heel veel geld door de brievenbus getieft. Hele kratten om het in op te vangen.
Zo hoort het ookquote:Op maandag 22 december 2008 23:32 schreef -Hans- het volgende:
Ook nog eens de niet gecensureerde versie
Van Leur ?quote:Op maandag 22 december 2008 23:32 schreef Marc63 het volgende:
Hey, een cowgirl in het huis.
Hai
Ah, dat was Helga.
Zo kun je het inderdaad beter omschrijven.quote:Op maandag 22 december 2008 23:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Whehehe. Meesterlijk?! Wel grappig.
Komt zo uit Italiëquote:Op maandag 22 december 2008 23:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De maffia doneert al haar zwarte geld
links zijn heeft niets met werkschuw te makenquote:Op maandag 22 december 2008 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Al dat links langharig werkschuw krakerstuig in Nijmegen om 'm heen.
ff schoppen. sorry
Heb je niks voor de dames... van Bolke word ik niet echt wildquote:Op maandag 22 december 2008 23:33 schreef peaceman het volgende:
Nog 1tje voor de heren:
[ afbeelding ]
quote:
Succesquote:Op maandag 22 december 2008 23:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo, ik ga (na een heeriljk frit-uurtje) toch eens onder de wol om morgen naar het callcenter te gaan
eeuhm wel hoorquote:Op maandag 22 december 2008 23:33 schreef Timo20 het volgende:
[..]
links zijn heeft niets met werkschuw te maken
quote:Op maandag 22 december 2008 23:33 schreef Briggy het volgende:
[..]
Heb je niks voor de dames... van Bolke word ik niet echt wild
quote:Op maandag 22 december 2008 23:30 schreef -Hans- het volgende:
Respect the ODB ! Wu-tang Clan![]()
die tekst ook.. de clip is helemaal gaaf.
Ik keek gelukkig even nietquote:Op maandag 22 december 2008 23:33 schreef Ambrosius het volgende:
Haha, of je zoomt in op het achterwerk van Helga.
quote:Op maandag 22 december 2008 23:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wel gemakkelijk die eurozone
quote:Op maandag 22 december 2008 23:33 schreef peaceman het volgende:
Nog 1tje voor de heren:
[ afbeelding ]
Topper! zometeen maar weer eens checken.quote:
Welterustenquote:Op maandag 22 december 2008 23:28 schreef Diaan73 het volgende:
Hier ook, ik heb net al eventjes geslapen tijdens de film.
Tot morgen![]()
Ik ga nog wel even in bed kijken en met SR in slaap vallen voor de 4e keer.![]()
quote:
Ken je klassiekersquote:
dat dusquote:
Maikel schiet al te hulp.quote:Op maandag 22 december 2008 23:34 schreef Ambrosius het volgende:
Coen moet steeds naar de brievenbus, omdat Armin blijft mixen op z'n laptop.
Daar houden dames toch van?quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 23:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Alizeeeeeeeeee
Tegenwoordig moeder, ofzo iets.
Helga van Leurquote:Op maandag 22 december 2008 23:34 schreef Seam het volgende:
[..]
Leuke foto als hij van wat betere kwaliteit was
pm me eens als je daar zit op welke plek je zit.quote:Op maandag 22 december 2008 23:33 schreef WebHawkjuh het volgende:
Zo, ik ga (na een heeriljk frit-uurtje) toch eens onder de wol om morgen naar het callcenter te gaan
Ik lust geen melkchocoladequote:
geef mij maar Alizeequote:Op maandag 22 december 2008 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Helga van Leur
[ afbeelding ]
best wel knappe milf
Sowieso leuke vrouwquote:Op maandag 22 december 2008 23:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Helga van Leur
[ afbeelding ]
best wel knappe milf
Toch nietquote:Op maandag 22 december 2008 23:34 schreef gers het volgende:
[..]
eeuhm wel hoor![]()
die hippies moeten werken ipv kraken
Die is nog onderweg uit Groningen.quote:Op maandag 22 december 2008 23:36 schreef Marc63 het volgende:
Normaal gesproken komt Veenstra het topic binnenvallen als er zoveel vrouwelijk schoon gepost wordt.
Die bedoel ik ookquote:Op maandag 22 december 2008 23:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ho!Niet over deze song, sweet dreams. Máár daarvoor. Dat rapnummer met die Money ofzo erin.
dat heb ik der wel voor overquote:Op maandag 22 december 2008 23:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Te klein, moet ik te ver bukken
quote:Op maandag 22 december 2008 23:37 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ho!Niet over deze song, sweet dreams. Máár daarvoor. Dat rapnummer met die Money ofzo erin.
Amen. Zit nog te denken om em te requesten.quote:Op maandag 22 december 2008 23:37 schreef Aisumasen het volgende:
Coen heeft echt al de hele dag alleen maar Jazzanova als bedje, hij mag 'em ook wel eens volledig draaien!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |