quote:Op maandag 22 december 2008 23:29 schreef Seam het volgende:
Ik stem trouwens voor dat dat gifje in de OP moet
Vind ik ook wel een beetje. Ik snap dat ze sommige platen vaker draaien, maar er zijn ook minder voor de hand liggende platen die ik al meerdere keren voorbij heb horen komen. En mijn request, als jullie tenminste goed geluisterd hebben, ook nog nietquote:Op maandag 22 december 2008 23:25 schreef D.Rose het volgende:
Mijn request draaien ze niet, en andere platen komen meerdere keren voorbij.
Beetje jammer
De maffia doneert al haar zwarte geldquote:Op maandag 22 december 2008 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
Tering, er wordt ineens heel veel geld door de brievenbus getieft. Hele kratten om het in op te vangen.
Holy shit jaquote:Op maandag 22 december 2008 23:31 schreef Ambrosius het volgende:
Tering, er wordt ineens heel veel geld door de brievenbus getieft. Hele kratten om het in op te vangen.
Zo hoort het ookquote:Op maandag 22 december 2008 23:32 schreef -Hans- het volgende:
Ook nog eens de niet gecensureerde versie
Van Leur ?quote:Op maandag 22 december 2008 23:32 schreef Marc63 het volgende:
Hey, een cowgirl in het huis.
Hai
Ah, dat was Helga.
Zo kun je het inderdaad beter omschrijven.quote:Op maandag 22 december 2008 23:32 schreef DiedjeeJ het volgende:
[..]
Whehehe. Meesterlijk?! Wel grappig.
Komt zo uit Italiëquote:Op maandag 22 december 2008 23:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
De maffia doneert al haar zwarte geld
links zijn heeft niets met werkschuw te makenquote:Op maandag 22 december 2008 23:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Al dat links langharig werkschuw krakerstuig in Nijmegen om 'm heen.
ff schoppen. sorry
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |