Staat niet in de OP dat je geen mokkels mag posten.quote:Op maandag 22 december 2008 23:41 schreef Briggy het volgende:
[..]
Zie alleen maar mokkels![]()
Dit is toch het SR topic![]()
![]()
Kzal een linkje naar het topic voor um bewarenquote:Op maandag 22 december 2008 23:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Het is een ritueel om Veenstra op te roepen.
Kan me vergissen, maar volgens mij zijn ze nooit getrouwd geweest. Boeit verder niet overigens, maar goed.quote:
Of het tegenovergesteldequote:Op maandag 22 december 2008 23:41 schreef redcable het volgende:
haha JORDY thuis op de bank aant huilen .. aaah mijn numerr
't Is een echte 3FM-only plaat geweest. Vooral veel gedraaid door Gerard volgens mij, maar nooit echt een hit geworden.quote:
laat raggel het maar niet horen, ze wordt snel boosquote:Op maandag 22 december 2008 23:41 schreef TheVulture het volgende:
"Verliefdheid is een toverbal" is qua tekst overigens zo kitsch dat Andre Hazes zich omdraait in zijn urn/vuurpijl
Neuh, al vrij oud voor zover je daar bij Alizee van kan spreken.quote:Op maandag 22 december 2008 23:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Die is nog redelijk recent of niet ?
Dacht ik ook. Maar misschien vergis ik mij dan ook.quote:Op maandag 22 december 2008 23:43 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Kan me vergissen, maar volgens mij zijn ze nooit getrouwd geweest. Boeit verder niet overigens, maar goed.
Hahaquote:Op maandag 22 december 2008 23:43 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kzal een linkje naar het topic voor um bewaren
Kom je na de SR vaker meepostenquote:Op maandag 22 december 2008 23:43 schreef Briggy het volgende:
[..]
Kzal een linkje naar het topic voor um bewaren
Okee, vind het trouwens maar een matig nummer eigenlijkquote:Op maandag 22 december 2008 23:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
't Is een echte 3FM-only plaat geweest. Vooral veel gedraaid door Gerard volgens mij, maar nooit echt een hit geworden.
Staat ook niet in dat je geen lekkere kerels mag posten...quote:Op maandag 22 december 2008 23:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
Staat niet in de OP dat je geen mokkels mag posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |