Coen en Marijn zijn al ruim een jaar uit elkaar.quote:Op maandag 22 december 2008 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is Coen eigenlijk nog wel bij de moeder van zijn zoontje
Het is een ritueel om Veenstra op te roepen.quote:Op maandag 22 december 2008 23:39 schreef Briggy het volgende:
Krijg een beetje het gevoel dat ik in het verkeerde topic zit
Klopt, in de middag bij mij ook. Foto's maken, zwaaien etc.quote:Op maandag 22 december 2008 23:38 schreef Impry het volgende:
Zo, ik lig ook weer in bed. Erg leuke middag/avond gehad. Rond een uur of 5 aangekomen op de markt (tijdens Jan Smit) Toen langzaamaan naar voren geschoven en toen van 17.20 tot 20.15 ofzo helemaal vooraan gestaan.
Stonden paar meter rechts van de brievenbus, dus hele goede plek en dan ook nog eens veel/groot in beeld geweest! (ik pm Floris nog evev over de beelden)
Het nodige gezien/gehoord en me echt goed vermaakt!
Verder wil ik echt kwijt dat Coen serieus VERUIT het leukst met het publiek omging. Overal tijd voor nemen, beetje spelen met het publiek, veel zwaaien, enz.. Dit had ik echt niet verwacht.
Morgen post ik nog wel wat gare foto's/screencaps.
Nu weer even verder luisteren!
Die is nog redelijk recent of niet ?quote:
nee, gescheidenquote:Op maandag 22 december 2008 23:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is Coen eigenlijk nog wel bij de moeder van zijn zoontje
Volgens mij welquote:Op maandag 22 december 2008 23:42 schreef Seam het volgende:
[..]
Die is nog redelijk recent of niet ?
quote:Op maandag 22 december 2008 23:42 schreef Marc63 het volgende:
Hans! Kom er maar in!
Dat zeg ik. Als een wijf.quote:Op maandag 22 december 2008 23:42 schreef Intrepidity het volgende:
[..]
Hij klinkt exact als frans bauer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |