Was inkoppertjequote:Op maandag 22 december 2008 23:24 schreef Litton-Lane het volgende:
TT was makkelijk verzonnen zo natuurlijk
Julia Stiles heeft zo'n vreemd kop hequote:
Omdat Giel erin zit, en die nogal erg van de levensliederen isquote:Op maandag 22 december 2008 23:17 schreef Seam het volgende:
Geweldig nummer hoor
Waarom is dit nou niet de anthem?
Ja. Al was het alleen maar omdat haar naam er bij staatquote:
Zeer zekerquote:Op maandag 22 december 2008 23:25 schreef Seam het volgende:
[..]
![]()
Blijft een opfrisser in ieder topic
Wat had je aangevraagd dan ?quote:Op maandag 22 december 2008 23:25 schreef D.Rose het volgende:
Mijn request draaien ze niet, en andere platen komen meerdere keren voorbij.
Beetje jammer
staat er ook bij he?! Juliaquote:
Daar lijkt het inderdaad erg op.quote:Op maandag 22 december 2008 23:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mensen zijn slecht in verder luisteren van een cd verder dan de eerste paar tracks.
Volgend jaar moet hij er echt niet inkomenquote:Op maandag 22 december 2008 23:25 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Omdat Giel erin zit, en die nogal erg van de levensliederen is
Blijft 3fm hequote:Op maandag 22 december 2008 23:25 schreef D.Rose het volgende:
Mijn request draaien ze niet, en andere platen komen meerdere keren voorbij.
Beetje jammer
Lekker !quote:Op maandag 22 december 2008 23:26 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik ga even de bak met cocos ijsuit de vriezer halen.
Is goed voor de keel![]()
Die ziet de gemiddelde man toch niet staan, die kijkt heel ergens anders naarquote:Op maandag 22 december 2008 23:26 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk, haar naam staat erbij.
En dat weet jij natuurlijkquote:Op maandag 22 december 2008 23:25 schreef -Hans- het volgende:
Ken die foto nog wel van vroeger.Er is ook een vergelijkbare foto waar je net iets meer ziet.
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |