Aangevraagd door R. Reijmer?quote:Op maandag 22 december 2008 21:32 schreef Sirolf het volgende:
Superman Can, mooi nummer van a balladeer!
quote:Op maandag 22 december 2008 21:34 schreef Steephsel het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is het er zelf ook mee eens
Superman kan helemaal niets meer bewegen.quote:Op maandag 22 december 2008 21:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
Superman kan z'n benen niet bewegen.
[ afbeelding ]
sms giel off naar 4646quote:Op maandag 22 december 2008 21:34 schreef Steephsel het volgende:
[ afbeelding ]
TT lees je OOK al nietquote:Op maandag 22 december 2008 21:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie komt er na Giel?
Dit is toch echt hčquote:Op maandag 22 december 2008 21:34 schreef Steephsel het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is 't Superman dan wel helemaal niet.quote:Op maandag 22 december 2008 21:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Superman kan helemaal niets meer bewegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik doe niet mee aan die Balkenende normen en waardenquote:Op maandag 22 december 2008 21:35 schreef Treezz het volgende:
mijn god...
wees niet zo negatief / chagerijnig / wreed
het is bijna kerst.. gezelligeheid allom en laat giel lekker z'n ding doen..
giel gewoon een apart mannekeis toch leuk
Wat heb ik gemist vandaag? luisteraars aan het afzeiken?quote:Op maandag 22 december 2008 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Hulde.
Ik kijk nog steeds niet. Is ie nog steeds flauwe woordverzinsels aan het maken en donateurs aan het afzeiken of is SR weer luisterenswaardig geworden?
PI!quote:
Moet zeggen jij bent echt een ras optimist , weet uit alles wel iets optimistisch te halenquote:Op maandag 22 december 2008 21:35 schreef Treezz het volgende:
mijn god...
wees niet zo negatief / chagerijnig / wreed
het is bijna kerst.. gezelligeheid allom en laat giel lekker z'n ding doen..
Stalin was ook een apart manneke.quote:Op maandag 22 december 2008 21:35 schreef Treezz het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2008 21:36 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
![]()
Verliefdheid is een toverbal
![]()
echt de hele fokking dag heb ik dat lopen zingen
![]()
![]()
We zien je over een minuut of 20...quote:Op maandag 22 december 2008 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Hulde.
Ik kijk nog steeds niet. Is ie nog steeds flauwe woordverzinsels aan het maken en donateurs aan het afzeiken of is SR weer luisterenswaardig geworden?
quote:
Voorbeeld: er staat een meisje/mevrouw voor de microfoon, wil doneren, ze zegt "M'n moeder zei nog dat ik niet op tv moest komen!" en Giel zegt "Nee, ik kan 't me voorstellen. Met die oorbellen van je."quote:Op maandag 22 december 2008 21:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist vandaag? luisteraars aan het afzeiken?
quote:Op maandag 22 december 2008 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat maakt je niet minder irritant...
quote:Op maandag 22 december 2008 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Voorbeeld: er staat een meisje/mevrouw voor de microfoon, wil doneren, ze zegt "M'n moeder zei nog dat ik niet op tv moest komen!" en Giel zegt "Nee, ik kan 't me voorstellen. Met die oorbellen van je."
Niks bijzonders aan die oorbellen, niks raars aan het mens.
Eerlijk gezegd kan ik me Kees niet meer herinneren, maar ik weet wel dat er altijd een postbode langs kwam.quote:Op maandag 22 december 2008 21:40 schreef Sersjee het volgende:
Kent nou niemand Kees de postbode van de vorige SR's nog?! Tis een skande!
Nee de rest van de tvp's zijn geweldig.quote:Op maandag 22 december 2008 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat maakt je niet minder irritant...
Ik wel hoor.quote:Op maandag 22 december 2008 21:40 schreef Sersjee het volgende:
Waarom in hemelsnaam tvp'en als je toch meteen door blijft posten?quote:Op maandag 22 december 2008 21:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee de rest van de tvp's zijn geweldig.
Hij ging de pakketjes van de veiling bezorgenquote:Op maandag 22 december 2008 21:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kan ik me Kees niet meer herinneren, maar ik weet wel dat er altijd een postbode langs kwam.
Jawel, hij zat in dat filmpje 2 jaar terugquote:Op maandag 22 december 2008 21:40 schreef Sersjee het volgende:
moet je ff in t vorige topic zoekequote:Op maandag 22 december 2008 21:42 schreef Qunix het volgende:
Wat voor koptelefoon heeft Armin eigenlijk?
Ik blijf helegaar niet doorpostenquote:Op maandag 22 december 2008 21:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam tvp'en als je toch meteen door blijft posten?
Arm meisje...quote:Op maandag 22 december 2008 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
nog n voorbeeld: er staat een jonge dame voor de brievenbus, geeft Giel 40 euri met een briefje erbij dat ze graag Bright Eyes wil horen en dat hij "iets" moet zeggen over de veiling van Sandstorm....
Dat meisje wacht al 2 dagen
nou, ontzettend grappig..quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 21:42 schreef gateway het volgende:
dat er zoveel haat tegen jordy is, terwijl het GIEL was die zijn lied heeft gekozen...........
Liefde is overquote:Op maandag 22 december 2008 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
nog n voorbeeld: er staat een jonge dame voor de brievenbus, geeft Giel 40 euri met een briefje erbij dat ze graag Bright Eyes wil horen en dat hij "iets" moet zeggen over de veiling van Sandstorm....
Houd je daar dan ook aan.quote:Op maandag 22 december 2008 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik blijf helegaar niet doorposten
Dus álles wat de DE DJ's doen of zeggen isquote:Op maandag 22 december 2008 21:42 schreef gateway het volgende:
dat er zoveel haat tegen jordy is, terwijl het DE DJ'S waren die zijn lied hebben gekozen...........
Je had het Giel-gerelateerd moeten maken, alleen dan interesseert het hem.quote:Op maandag 22 december 2008 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
Wat voor pizza was het? Ik eet nu al een paar weken achter elkaar op woensdag zo'n America Pizza, maar die komt nu mijn neus uit.quote:
Helemaal mee eens, ik heb naar de televisie gekeken tot 4 uur, net als de nacht ervoor met Ilse de Lange... en ik had me voorgenomen om dat daarom dus niet nog een keer te doen, maar ik vond Coen erg leuk bezig. Verslavend zeg... Hij heeft een moeilijkere start gehad dan Paul maar ik vind dat hij het nu prima doet. Hij was ook supergoed met buiten bezig, echt lachen met dat kleine gekke mannetje en die zatte zwerfster (of wat het was).quote:Op maandag 22 december 2008 21:42 schreef Timo20 het volgende:
Over Coen gesproken: had de tv vannacht in bed nog ff aanstaan en hij was toen toch wel ontzettend goed bezig: Blur, The Cure, happy birthday zingen voor iemand bij de microfoon
![]()
![]()
Of moeten zeggen dat je zusje van 15 op 'm wacht, als ie het doet.quote:Op maandag 22 december 2008 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Je had het Giel-gerelateerd moeten maken, alleen dan interesseert het hem.
Want dat deed ik niet?quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 21:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Of moeten zeggen dat je zusje van 15 op 'm wacht, als ie het doet.
quote:Op maandag 22 december 2008 21:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Of moeten zeggen dat je zusje van 15 op 'm wacht, als ie het doet.
Sorry hoor maar hoe giel hier wordt afgezeken is gewoon heel erg triestquote:Op maandag 22 december 2008 21:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Op de melodie van Jordy:
Giel, die is een kansloos mens, die wil je toch niet horen,
Was hij maar nooit geboren, maar je ziet hem overal...
quote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef D.Rose het volgende:
Daar ben ik weer
Ik mocht niet meer met plakband spelen van mijn vrouw
Normaliter heb ik van Dr. Oetker- Big American: Cheese/Onion.quote:Op maandag 22 december 2008 21:45 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat voor pizza was het? Ik eet nu al een paar weken achter elkaar op woensdag zo'n America Pizza, maar die komt nu mijn neus uit.
Ik vind het wel grappigquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Sorry hoor maar hoe giel hier wordt afgezeken is gewoon heel erg triest
Ik kom net terug uit Breda en als je ziet hoe positief het publiek op Giel reageerd snap ik echt niet waarom jullie hem hier telkens zo naar beneden moet hallen door zulke domme posts te posten.
Die jongen werkt kei en kei hard voor deze actie en daar zou men best wat meer respect voor mogen hebben.
En als je huis in de fik! staat ?quote:Op maandag 22 december 2008 21:48 schreef broer het volgende:
Politie Nijmegen neemt niet op.
Wat woon ik hier toch graag!
hehequote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef D.Rose het volgende:
Daar ben ik weer
Ik postte toch helemaal niet door? Ik reageerde alleen op posts gericht aan mij, lijkt me toch iets anders.quote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee? Maar goed, geen beginnen aan bij jou.
Wat heb je dan aan de politie?quote:Op maandag 22 december 2008 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En als je huis in de fik! staat ?
In 't geval vanquote:Op maandag 22 december 2008 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat een matennaaier is het ook
Daar op het plein is anders dan hier achter de pc/radio... Giel komt hier over als een irritant mannetjequote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Ik kom net terug uit Breda en als je ziet hoe positief het publiek op Giel reageerd snap ik echt niet waarom jullie hem hier telkens zo naar beneden moet hallen door zulke domme posts te posten.
Die jongen werkt kei en kei hard voor deze actie en daar zou men best wat meer respect voor mogen hebben.
Om daarna te zeggen laat maar de kneus.quote:Op maandag 22 december 2008 21:49 schreef gateway het volgende:
blij dat inziet dat het wel een kutstreek is
HIer sluit ik me wel bij aan, alhoewel ik ook geen Gielfan (meer) benquote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Zatte zwerfster?quote:Op maandag 22 december 2008 21:45 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik heb naar de televisie gekeken tot 4 uur, net als de nacht ervoor met Ilse de Lange... en ik had me voorgenomen om dat daarom dus niet nog een keer te doen, maar ik vond Coen erg leuk bezig. Verslavend zeg... Hij heeft een moeilijkere start gehad dan Paul maar ik vind dat hij het nu prima doet. Hij was ook supergoed met buiten bezig, echt lachen met dat kleine gekke mannetje en die zatte zwerfster (of wat het was).
Mensen doneren ook kei en kei hard en krijgen daar een grote bek en lompe opmerkingen voor terug. Vervolgens vragen ze een plaat aan, vaak met emotionele waarde, en daar gooit meneer een aantal ranzige soundbytes doorheen. Daar heb ik geen respect voor. Kan me dan niet schelen of half Nederland aan z'n voeten ligt. Ik was gisteren ook in Breda en zag hem inderdaad leuk bezig zijn met de mensen maar volgens mij is ie verveeld aan het raken en in plaats van zich gedeisd te houden probeert hij weer de 'shock-jock' uit te hangen.quote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Die gaf ik je nog?quote:Op maandag 22 december 2008 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Iemand een idee waar ik de happy hardcore mix kan vinden?
Hij flikte het ook tijdens zijn vervanging van Rob.quote:Op maandag 22 december 2008 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In 't geval vanTimur
vind ik 't niet erg
.
Je moet ze daar ook niet mee proberen vast te binden.....quote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef D.Rose het volgende:
Daar ben ik weer
zie OPquote:Op maandag 22 december 2008 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Giel zal best goede bedoelingen hebben, maar geen enkele grap slaagt, hij zit zijn collega's in de weg en is gewoon een verrekt saaie zak hooi.quote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Hij wist het vanacht te presteren om de 30 minuten hardcore te verpesten waar ik heel de avond voor was op gebleven! Dan word je wat minder positief over zijn doen en laten in dat huisquote:Op maandag 22 december 2008 21:50 schreef Krambo het volgende:
[..]
HIer sluit ik me wel bij aan, alhoewel ik ook geen Gielfan (meer) ben
Is zeker de moeite waard, alleen jammer van Giel's stem en kutgeluidjes ertussen, met als hoogtepunt Marco Borsato.quote:Op maandag 22 december 2008 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Ja, met al ze bliepjes en piepjesquote:Op maandag 22 december 2008 21:49 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Daar op het plein is anders dan hier achter de pc/radio... Giel komt hier over als een irritant mannetje
Marco Borsato ?! wtf door een Happy Hardcore mix? Damn..quote:Op maandag 22 december 2008 21:52 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Is zeker de moeite waard, alleen jammer van Giel's stem en kutgeluidjes ertussen, met als hoogtepunt Marco Borsato.
In de OP dus.quote:Op maandag 22 december 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ooh okay. Was zeker 's ochtends? Ben ik allang weer vergeten. Dan weet ik 'm wel te vinden
Iets dat ie al LANG niet meer is. In de tijd dat ie in de avond en de nacht draaide was ie wel nog tofquote:Op maandag 22 december 2008 21:50 schreef Cee het volgende:
probeert hij weer de 'shock-jock' uit te hangen.
Echt erg...quote:Op maandag 22 december 2008 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Giel, geen grappen maken over zoiets.
Hoi Giel, welkom op Fok!quote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Ze deed niet eens meequote:Op maandag 22 december 2008 21:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Je moet ze daar ook niet mee proberen vast te binden.....
Ach, hij heeft wel eens over ergere dingen grappen gemaaktquote:Op maandag 22 december 2008 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Giel, geen grappen maken over zoiets.
echt grappig is dat niet neequote:Op maandag 22 december 2008 21:54 schreef Marc63 het volgende:
"Iemand met een epileptische aanval, die kan het wel shaken."
No comment.
Wel comment.quote:Op maandag 22 december 2008 21:54 schreef Marc63 het volgende:
"Iemand met een epileptische aanval, die kan het wel shaken."
No comment.
Ik hoorde daarstraks een gesprek tussen Domien en Giel en volgens mij begint Domien het ook aardig beu te raken met Gielquote:Op maandag 22 december 2008 21:54 schreef djkoelkast het volgende:
Hij probeerd woordspelingen te maken, maar helaas, Gerard Ekdom is de koning van de woordspelingen. Die van Giel vind ik niet grappig.
Mwa, als Hans Teeuwen, of Theo Maassen zo'n grap maken dan mag het wel? Kom op zeg, niet alles wat Giel zegt afzeiken aub.quote:Op maandag 22 december 2008 21:53 schreef Cee het volgende:
"Een of andere epileptische aanval, die kan het wel shaken natuurlijk."
Nou en DAT bedoel ik dus.Wat een lol wat een pret.
Las/hoorde hem alquote:Op maandag 22 december 2008 21:55 schreef Qunix het volgende:
[..]
"Die kan het wel shaken"
-Giel grap.
En terechtquote:Op maandag 22 december 2008 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoorde daarstraks een gesprek tussen Domien en Giel en volgens mij begint Domien het ook aardig beu te raken met Giel
Cabaret is iets anders dan radio.quote:Op maandag 22 december 2008 21:55 schreef Krambo het volgende:
[..]
Mwa, als Hans Teeuwen, of Theo Maassen zo'n grap maken dan mag het wel? Kom op zeg, niet alles wat Giel zegt afzeiken aub.
Die zijn ook niet leuk maar die doen het ook waarschijnlijk niet op het moment dat iemand dat čcht overkomt op dat moment...quote:Op maandag 22 december 2008 21:55 schreef Krambo het volgende:
[..]
Mwa, als Hans Teeuwen, of Theo Maassen zo'n grap maken dan mag het wel? Kom op zeg, niet alles wat Giel zegt afzeiken aub.
quote:Op maandag 22 december 2008 21:53 schreef Cee het volgende:
"Een of andere epileptische aanval, die kan het wel shaken natuurlijk."
Nou en DAT bedoel ik dus.Wat een lol wat een pret.
Die doen het niet terwijl er iemand onder hun neus neergaat... en wie weet is het wel iets heel andersquote:Op maandag 22 december 2008 21:55 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dan betaal je voor grappen en weet je dat je zoiets kan verwachten, of je het nu gepast vindt of niet. Nu betaal je voor een goed doel en mooie muziek. Giel is een DJ die plaatjes moet draaien en af en toe iets moet zeggen. Hij moet niet proberen de cabaretier uit te hangen.quote:Op maandag 22 december 2008 21:55 schreef Krambo het volgende:
[..]
Dit was al minstens de derde keer dat de ambulance kwam en daarvan was maar 1x om geld te storten.quote:Op maandag 22 december 2008 21:56 schreef evert het volgende:
meteorologen = logen was dan wel leuk
en die ambulance was de vorige keer een grap, dus ik kan me voorstellen dat je dat niet gelijk door hebt
Joa, pruciies.quote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
Giel wil per se die mix horen dus zegt dat Armin binnen een half uur moet draaien, laat 'm dat zelf bepalen man.
Ik ben er wel blij mee, kan ik zo ook naar bed toe.quote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
Binnen half-uur omdat giel wil slapen
Giel uit zijn slaap houden tot huilens toe zou dan wel weer leuk zijnquote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
Binnen half-uur omdat giel wil slapen
Ik ben ook aardig benieuwd wat Armin er van bakt!quote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
Giel wil per se die mix horen dus zegt dat Armin binnen een half uur moet draaien, laat 'm dat zelf bepalen man.
Ja, ik hoop wel op flink wat geweld met Arminquote:Op maandag 22 december 2008 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Giel uit zijn slaap houden tot huilens toe zou dan wel weer leuk zijn
En dat ie dan morgen echt breekt
ik zie headlinesquote:Op maandag 22 december 2008 21:59 schreef Dichterbijer het volgende:
ZIEK! De regie zoomt in op het ongeval op de markt...
* JJH lecht gemeenquote:Op maandag 22 december 2008 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Giel uit zijn slaap houden tot huilens toe zou dan wel weer leuk zijn
En dat ie dan morgen echt breekt
Serieus?quote:Op maandag 22 december 2008 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoorde daarstraks een gesprek tussen Domien en Giel en volgens mij begint Domien het ook aardig beu te raken met Giel
Bovendien wil Coen daar waarschijnlijk ook wel iets over zeggen. Het is tenslotte zijn zendtijd...quote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
Wat is er gebeurt dan?quote:Op maandag 22 december 2008 21:59 schreef Dichterbijer het volgende:
Oh jij kent 'm al.quote:Op maandag 22 december 2008 21:59 schreef MxM het volgende:
[..]
en zometeen ik zie geen hand voor ogen
Handigheid kan wel handig zijn.quote:
Iddquote:Op maandag 22 december 2008 21:59 schreef Dichterbijer het volgende:
Oh daar heb ik net even overheen gelezen. Ik zou het ook wel terug willen luisteren als dat kan.quote:Op maandag 22 december 2008 21:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Serieus?kan ik dat nog ergens terug luisteren?
Anyway... Giel is nu naar bed, de Gielbashers kunnen weer opgelucht ademhalen tot 6 uur morgenvroeg, en weer gewoon lekker SR kijkenquote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Dan betaal je voor grappen en weet je dat je zoiets kan verwachten, of je het nu gepast vindt of niet. Nu betaal je voor een goed doel en mooie muziek. Giel is een DJ die plaatjes moet draaien en af en toe iets moet zeggen. Hij moet niet proberen de cabaretier uit te hangen.
Ga even een nachtje in de kelder van SCH zitten ofzo, dan koel je even afquote:Op maandag 22 december 2008 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil trouwens wel even bedanken voor de gouden zet van de leiding van 3FM om Giel in het huis te zetten ipv een DJ die inhoudelijk niets te melden heeft zoals Annemieke, Domien, Rudy of Roos... grote klasse!
Het was volgens mij tijdens een callcenter-update vanmiddag, ik gok rond een uur of half 4 ofzo..quote:Op maandag 22 december 2008 21:59 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Serieus?kan ik dat nog ergens terug luisteren?
hoe en wat? ja,.. wat zie je..??quote:Op maandag 22 december 2008 21:59 schreef Dichterbijer het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2008 22:01 schreef borisz het volgende:
[..]
Ga even een nachtje in de kelder van SCH zitten ofzo, dan koel je even af
Ophangen!quote:Op maandag 22 december 2008 22:02 schreef Steephsel het volgende:
Wat zullen ze doen als ik bel dat ik 5000 Euro overmaak als ze Giel het huis uit zetten
Hij is nog niet hoor, hij wil armin nog heuren.quote:Op maandag 22 december 2008 22:00 schreef Krambo het volgende:
[..]
Anyway... Giel is nu naar bed, de Gielbashers kunnen weer opgelucht ademhalen tot 6 uur morgenvroeg, en weer gewoon lekker SR kijken
quote:Op maandag 22 december 2008 22:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
En nu maar hopen dat Ekdom geen open tbc door Nederland aan 't verspreiden is
Is het je maandelijkse periode?quote:Op maandag 22 december 2008 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Ik wil trouwens wel even bedanken voor de gouden zet van de leiding van 3FM om Giel in het huis te zetten ipv een DJ die inhoudelijk niets te melden heeft zoals Annemieke, Domien, Rudy of Roos... grote klasse!
al uitgetennist?quote:Op maandag 22 december 2008 22:00 schreef TheVulture het volgende:
Ilsequote:Op maandag 22 december 2008 21:59 schreef marcodej het volgende:
Typisch Giel: zeiken dat ie het niets vind (goeie reactie ook van Ilse) en dan blijkt het supermooi te zijn en dan moet ie door het stof
Jou ¤2000,- laten overmaken dan gaan ze zorgen dat hij niet meer zo stom/flauw/kut doet.quote:Op maandag 22 december 2008 22:02 schreef Steephsel het volgende:
Wat zullen ze doen als ik bel dat ik 5000 Euro overmaak als ze Giel het huis uit zetten
Nee. Vind ik ook niet geweldig.quote:Op maandag 22 december 2008 21:59 schreef evert het volgende:
tjone jonge. als theo maassen de camera van iemand in het publiek vernield (of tleefoon) is het ineens wel geweldig? ik vind jullie nu wel heel selectief in je verontwaardiging
Beter laten ze volgend jaar het publiek kiezen!quote:Op maandag 22 december 2008 22:03 schreef Kolomo het volgende:
Dikke kans dat Giel toch volgend jaar gewoon weer het huis ingestemd wordt: hij blijft ten slotte een van de bekendste namen voor de gemiddelde nederlander.... Erg jammer want er zit een boel frisser (letterlijk en figuurlijk) en leuker talent binnen 3FM...
Alstie maar wat liever isquote:Op maandag 22 december 2008 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jou ¤2000,- laten overmaken dan gaan ze zorgen dat hij niet meer zo stom/flauw/kut doet.
dat is toch ook het geval? Ik heb dit jaar in ieder geval gestemd, volgens mij op Paul, Domien en Rudy..quote:Op maandag 22 december 2008 22:04 schreef MxM het volgende:
[..]
Beter laten ze volgend jaar het publiek kiezen!
Dus om 6 uur moet ik weer wakker worden met Giel?quote:Op maandag 22 december 2008 22:00 schreef Krambo het volgende:
[..]
Anyway... Giel is nu naar bed, de Gielbashers kunnen weer opgelucht ademhalen tot 6 uur morgenvroeg, en weer gewoon lekker SR kijken
Yeah, Anita Meyer.. tof nummer!quote:Op maandag 22 december 2008 22:05 schreef Treezz het volgende:
mensen..
wat zijn jullie toch negatief..
why tell me why..
o ja.. die reden heb ik al veel gehoord...
Hmmz dat is dan geheel aan mij voorbij gegaanquote:Op maandag 22 december 2008 22:05 schreef Kolomo het volgende:
[..]
dat is toch ook het geval? Ik heb dit jaar in ieder geval gestemd, volgens mij op Paul, Domien en Rudy..
Lijkt me onmogelijk. Ze zijn door 3fm zelf gekozen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:05 schreef Kolomo het volgende:
[..]
dat is toch ook het geval? Ik heb dit jaar in ieder geval gestemd, volgens mij op Paul, Domien en Rudy..
fdat is knap, je kon dit jaar niet stemmen....quote:Op maandag 22 december 2008 22:05 schreef Kolomo het volgende:
[..]
correctie, het gesprek was van 18.25 uur toen Giel een grap maakte met een geluidsfragment over de avond vallen... je hoorde Domien echt zuchten vanquote:Op maandag 22 december 2008 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was volgens mij tijdens een callcenter-update vanmiddag, ik gok rond een uur of half 4 ofzo..
Ik slaap lekker uit tot... uuuuh 10:00 uurquote:Op maandag 22 december 2008 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus om 6 uur moet ik weer wakker worden met Giel?![]()
Whyyyyy.
tja..quote:Op maandag 22 december 2008 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Whyyyyy.
Echt? Zou dit dan alweer vorig jaar zijn geweestquote:Op maandag 22 december 2008 22:06 schreef Cee het volgende:
[..]
Lijkt me onmogelijk. Ze zijn door 3fm zelf gekozen.
Ik gelukig niet, even na zessen ben ik de deur al uit.quote:Op maandag 22 december 2008 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Whyyyyy.
En tegen het raam tikkenquote:Op maandag 22 december 2008 22:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
Die travestieten maar op de 'bel' drukken
Lucky you! Nog twee daagjes volhouden en dan kan ik ook anderhalve week vakantie vieren.quote:Op maandag 22 december 2008 22:06 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik slaap lekker uit tot... uuuuh 10:00 uur
Jij zou dat erg vinden...quote:Op maandag 22 december 2008 22:07 schreef evert het volgende:
als de ambulance maar niet voor jordy toverbal was die flauwviel omdat zijn nummer verbouwd wordt
Knap! Dan bij jij de enigste die gestemt heeft, maar Domien en Ruby zitten er niet inquote:Op maandag 22 december 2008 22:05 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Dat wil niet zeggen dat ie goed isquote:Op maandag 22 december 2008 22:02 schreef evert het volgende:
[..]
al uitgetennist?
en uit alle polls blijkt dat giel gewoon heel populair is, zie ook zijn publieksprijzen.
ik kan me nog herinneren dat iedereen op fok riep dat het uurtje extra giel in de ochtend veel luisteraars zou kosten. en wat blijkt uit de luistercijfers van oktober november van vanochtend? grootste stijger in marktaandeel.
Relax, neem een wijntje of een biertje en ga lekker SR kijkenquote:Op maandag 22 december 2008 22:07 schreef Treezz het volgende:
[..]
tja..
why tell me why..
tis me wat he.. giel och och wat erg.. giel op de radio
d'r zijn duizenden radio stations.. ga naar 538 daar is evers te horen..
mijn god..
mensen lief..
me = angry
quote:Op maandag 22 december 2008 22:07 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Echt? Zou dit dan alweer vorig jaar zijn geweestWaar blijft de tijd... in dat geval: ja, doe maar weer stemmen volgend jaar!
Leuke stad? Toen was het plein gewoon leeg! Kan ook te maken hebben met de kou, maar het is nu wel 10x drukker dan vorig jaar.quote:Op maandag 22 december 2008 22:07 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Vorig jaar was leuk, goeie stad, goeie mensen in't huis
Vooral dat laatstequote:Op maandag 22 december 2008 22:07 schreef Steephsel het volgende:
[..]
Vorig jaar was leuk, goeie stad, goeie mensen in't huis
Coeniej !!!quote:
Zal de kou zijnquote:Op maandag 22 december 2008 22:09 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Leuke stad? Toen was het plein gewoon leeg! Kan ook te maken hebben met de kou, maar het is nu wel 10x drukker dan vorig jaar.
ja da doe ik ook.. ik kijk relax en verslaven naar sr..quote:Op maandag 22 december 2008 22:08 schreef Krambo het volgende:
[..]
Relax, neem een wijntje of een biertje en ga lekker SR kijken
Volgend jaar deze combi, Paul heeft zich echt bewezenquote:Op maandag 22 december 2008 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Vorig jaar. Toen had ik gestemd op Veenstra, Ekdom en Rabbering.
Mijn keuzes kwamen alle 3 in het huisquote:Op maandag 22 december 2008 22:08 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Vorig jaar. Toen had ik gestemd op Veenstra, Ekdom en Rabbering.
En saai. Zoals verwachtquote:Op maandag 22 december 2008 22:10 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Volgend jaar deze combi, Paul heeft zich echt bewezen
Coen vind ik een beetje oppervlakkig....
Mja...quote:Op maandag 22 december 2008 22:09 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Leuke stad? Toen was het plein gewoon leeg! Kan ook te maken hebben met de kou, maar het is nu wel 10x drukker dan vorig jaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |