Dit was al minstens de derde keer dat de ambulance kwam en daarvan was maar 1x om geld te storten.quote:Op maandag 22 december 2008 21:56 schreef evert het volgende:
meteorologen = logen was dan wel leuk
en die ambulance was de vorige keer een grap, dus ik kan me voorstellen dat je dat niet gelijk door hebt
Joa, pruciies.quote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
Giel wil per se die mix horen dus zegt dat Armin binnen een half uur moet draaien, laat 'm dat zelf bepalen man.
Ik ben er wel blij mee, kan ik zo ook naar bed toe.quote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
Binnen half-uur omdat giel wil slapen
Giel uit zijn slaap houden tot huilens toe zou dan wel weer leuk zijnquote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
Binnen half-uur omdat giel wil slapen
Ik ben ook aardig benieuwd wat Armin er van bakt!quote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
Giel wil per se die mix horen dus zegt dat Armin binnen een half uur moet draaien, laat 'm dat zelf bepalen man.
Ja, ik hoop wel op flink wat geweld met Arminquote:Op maandag 22 december 2008 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Giel uit zijn slaap houden tot huilens toe zou dan wel weer leuk zijn
En dat ie dan morgen echt breekt
ik zie headlinesquote:Op maandag 22 december 2008 21:59 schreef Dichterbijer het volgende:
ZIEK! De regie zoomt in op het ongeval op de markt...
* JJH lecht gemeenquote:Op maandag 22 december 2008 21:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Giel uit zijn slaap houden tot huilens toe zou dan wel weer leuk zijn
En dat ie dan morgen echt breekt
Serieus?quote:Op maandag 22 december 2008 21:55 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoorde daarstraks een gesprek tussen Domien en Giel en volgens mij begint Domien het ook aardig beu te raken met Giel
Bovendien wil Coen daar waarschijnlijk ook wel iets over zeggen. Het is tenslotte zijn zendtijd...quote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef Ambrosius het volgende:
Wat is er gebeurt dan?quote:Op maandag 22 december 2008 21:59 schreef Dichterbijer het volgende:
ZIEK! De regie zoomt in op het ongeval op de markt...
Oh jij kent 'm al.quote:Op maandag 22 december 2008 21:59 schreef MxM het volgende:
[..]
en zometeen ik zie geen hand voor ogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |