Marco Borsato ?! wtf door een Happy Hardcore mix? Damn..quote:Op maandag 22 december 2008 21:52 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Is zeker de moeite waard, alleen jammer van Giel's stem en kutgeluidjes ertussen, met als hoogtepunt Marco Borsato.
In de OP dus.quote:Op maandag 22 december 2008 21:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
ooh okay. Was zeker 's ochtends? Ben ik allang weer vergeten. Dan weet ik 'm wel te vinden
Iets dat ie al LANG niet meer is. In de tijd dat ie in de avond en de nacht draaide was ie wel nog tofquote:Op maandag 22 december 2008 21:50 schreef Cee het volgende:
probeert hij weer de 'shock-jock' uit te hangen.
Echt erg...quote:Op maandag 22 december 2008 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Giel, geen grappen maken over zoiets.
Hoi Giel, welkom op Fok!quote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Sorry hoor maar hoe giel hier wordt afgezeken is gewoon heel erg triest
Ik kom net terug uit Breda en als je ziet hoe positief het publiek op Giel reageerd snap ik echt niet waarom jullie hem hier telkens zo naar beneden moet hallen door zulke domme posts te posten.
Die jongen werkt kei en kei hard voor deze actie en daar zou men best wat meer respect voor mogen hebben.
Ze deed niet eens meequote:Op maandag 22 december 2008 21:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Je moet ze daar ook niet mee proberen vast te binden.....
Ach, hij heeft wel eens over ergere dingen grappen gemaaktquote:Op maandag 22 december 2008 21:53 schreef Ambrosius het volgende:
Giel, geen grappen maken over zoiets.
echt grappig is dat niet neequote:Op maandag 22 december 2008 21:54 schreef Marc63 het volgende:
"Iemand met een epileptische aanval, die kan het wel shaken."
No comment.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |