Sorry hoor maar hoe giel hier wordt afgezeken is gewoon heel erg triestquote:Op maandag 22 december 2008 21:38 schreef Litton-Lane het volgende:
Op de melodie van Jordy:
Giel, die is een kansloos mens, die wil je toch niet horen,
Was hij maar nooit geboren, maar je ziet hem overal...
quote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef D.Rose het volgende:
Daar ben ik weer
Ik mocht niet meer met plakband spelen van mijn vrouw
Normaliter heb ik van Dr. Oetker- Big American: Cheese/Onion.quote:Op maandag 22 december 2008 21:45 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Wat voor pizza was het? Ik eet nu al een paar weken achter elkaar op woensdag zo'n America Pizza, maar die komt nu mijn neus uit.
Ik vind het wel grappigquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Sorry hoor maar hoe giel hier wordt afgezeken is gewoon heel erg triest
Ik kom net terug uit Breda en als je ziet hoe positief het publiek op Giel reageerd snap ik echt niet waarom jullie hem hier telkens zo naar beneden moet hallen door zulke domme posts te posten.
Die jongen werkt kei en kei hard voor deze actie en daar zou men best wat meer respect voor mogen hebben.
En als je huis in de fik! staat ?quote:Op maandag 22 december 2008 21:48 schreef broer het volgende:
Politie Nijmegen neemt niet op.
Wat woon ik hier toch graag!
hehequote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef D.Rose het volgende:
Daar ben ik weer
Ik postte toch helemaal niet door? Ik reageerde alleen op posts gericht aan mij, lijkt me toch iets anders.quote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee? Maar goed, geen beginnen aan bij jou.
Wat heb je dan aan de politie?quote:Op maandag 22 december 2008 21:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
En als je huis in de fik! staat ?
In 't geval vanquote:Op maandag 22 december 2008 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
wat een matennaaier is het ook
Daar op het plein is anders dan hier achter de pc/radio... Giel komt hier over als een irritant mannetjequote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Ik kom net terug uit Breda en als je ziet hoe positief het publiek op Giel reageerd snap ik echt niet waarom jullie hem hier telkens zo naar beneden moet hallen door zulke domme posts te posten.
Die jongen werkt kei en kei hard voor deze actie en daar zou men best wat meer respect voor mogen hebben.
Om daarna te zeggen laat maar de kneus.quote:Op maandag 22 december 2008 21:49 schreef gateway het volgende:
blij dat inziet dat het wel een kutstreek is
HIer sluit ik me wel bij aan, alhoewel ik ook geen Gielfan (meer) benquote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Zatte zwerfster?quote:Op maandag 22 december 2008 21:45 schreef Kolomo het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, ik heb naar de televisie gekeken tot 4 uur, net als de nacht ervoor met Ilse de Lange... en ik had me voorgenomen om dat daarom dus niet nog een keer te doen, maar ik vond Coen erg leuk bezig. Verslavend zeg... Hij heeft een moeilijkere start gehad dan Paul maar ik vind dat hij het nu prima doet. Hij was ook supergoed met buiten bezig, echt lachen met dat kleine gekke mannetje en die zatte zwerfster (of wat het was).
Mensen doneren ook kei en kei hard en krijgen daar een grote bek en lompe opmerkingen voor terug. Vervolgens vragen ze een plaat aan, vaak met emotionele waarde, en daar gooit meneer een aantal ranzige soundbytes doorheen. Daar heb ik geen respect voor. Kan me dan niet schelen of half Nederland aan z'n voeten ligt. Ik was gisteren ook in Breda en zag hem inderdaad leuk bezig zijn met de mensen maar volgens mij is ie verveeld aan het raken en in plaats van zich gedeisd te houden probeert hij weer de 'shock-jock' uit te hangen.quote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Die gaf ik je nog?quote:Op maandag 22 december 2008 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Iemand een idee waar ik de happy hardcore mix kan vinden?
Hij flikte het ook tijdens zijn vervanging van Rob.quote:Op maandag 22 december 2008 21:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
In 't geval vanTimur
vind ik 't niet erg
.
Je moet ze daar ook niet mee proberen vast te binden.....quote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef D.Rose het volgende:
Daar ben ik weer
zie OPquote:Op maandag 22 december 2008 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Giel zal best goede bedoelingen hebben, maar geen enkele grap slaagt, hij zit zijn collega's in de weg en is gewoon een verrekt saaie zak hooi.quote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Hij wist het vanacht te presteren om de 30 minuten hardcore te verpesten waar ik heel de avond voor was op gebleven! Dan word je wat minder positief over zijn doen en laten in dat huisquote:Op maandag 22 december 2008 21:50 schreef Krambo het volgende:
[..]
HIer sluit ik me wel bij aan, alhoewel ik ook geen Gielfan (meer) ben
Is zeker de moeite waard, alleen jammer van Giel's stem en kutgeluidjes ertussen, met als hoogtepunt Marco Borsato.quote:Op maandag 22 december 2008 21:49 schreef -Hans- het volgende:
Ja, met al ze bliepjes en piepjesquote:Op maandag 22 december 2008 21:49 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Daar op het plein is anders dan hier achter de pc/radio... Giel komt hier over als een irritant mannetje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |