Aangevraagd door R. Reijmer?quote:Op maandag 22 december 2008 21:32 schreef Sirolf het volgende:
Superman Can, mooi nummer van a balladeer!
quote:Op maandag 22 december 2008 21:34 schreef Steephsel het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is het er zelf ook mee eens
Superman kan helemaal niets meer bewegen.quote:Op maandag 22 december 2008 21:34 schreef DiedjeeJ het volgende:
Superman kan z'n benen niet bewegen.
[ afbeelding ]
sms giel off naar 4646quote:Op maandag 22 december 2008 21:34 schreef Steephsel het volgende:
[ afbeelding ]
TT lees je OOK al nietquote:Op maandag 22 december 2008 21:35 schreef Paaskonijn het volgende:
Wie komt er na Giel?
Dit is toch echt hèquote:Op maandag 22 december 2008 21:34 schreef Steephsel het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien is 't Superman dan wel helemaal niet.quote:Op maandag 22 december 2008 21:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Superman kan helemaal niets meer bewegen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik doe niet mee aan die Balkenende normen en waardenquote:Op maandag 22 december 2008 21:35 schreef Treezz het volgende:
mijn god...
wees niet zo negatief / chagerijnig / wreed
het is bijna kerst.. gezelligeheid allom en laat giel lekker z'n ding doen..
giel gewoon een apart mannekeis toch leuk
Wat heb ik gemist vandaag? luisteraars aan het afzeiken?quote:Op maandag 22 december 2008 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Hulde.
Ik kijk nog steeds niet. Is ie nog steeds flauwe woordverzinsels aan het maken en donateurs aan het afzeiken of is SR weer luisterenswaardig geworden?
PI!quote:
Moet zeggen jij bent echt een ras optimist , weet uit alles wel iets optimistisch te halenquote:Op maandag 22 december 2008 21:35 schreef Treezz het volgende:
mijn god...
wees niet zo negatief / chagerijnig / wreed
het is bijna kerst.. gezelligeheid allom en laat giel lekker z'n ding doen..
Stalin was ook een apart manneke.quote:Op maandag 22 december 2008 21:35 schreef Treezz het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2008 21:36 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
![]()
Verliefdheid is een toverbal
![]()
echt de hele fokking dag heb ik dat lopen zingen
![]()
![]()
We zien je over een minuut of 20...quote:Op maandag 22 december 2008 21:36 schreef Cee het volgende:
[..]
Hulde.
Ik kijk nog steeds niet. Is ie nog steeds flauwe woordverzinsels aan het maken en donateurs aan het afzeiken of is SR weer luisterenswaardig geworden?
quote:
Voorbeeld: er staat een meisje/mevrouw voor de microfoon, wil doneren, ze zegt "M'n moeder zei nog dat ik niet op tv moest komen!" en Giel zegt "Nee, ik kan 't me voorstellen. Met die oorbellen van je."quote:Op maandag 22 december 2008 21:37 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Wat heb ik gemist vandaag? luisteraars aan het afzeiken?
quote:Op maandag 22 december 2008 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat maakt je niet minder irritant...
quote:Op maandag 22 december 2008 21:39 schreef Cee het volgende:
[..]
Voorbeeld: er staat een meisje/mevrouw voor de microfoon, wil doneren, ze zegt "M'n moeder zei nog dat ik niet op tv moest komen!" en Giel zegt "Nee, ik kan 't me voorstellen. Met die oorbellen van je."
Niks bijzonders aan die oorbellen, niks raars aan het mens.
Eerlijk gezegd kan ik me Kees niet meer herinneren, maar ik weet wel dat er altijd een postbode langs kwam.quote:Op maandag 22 december 2008 21:40 schreef Sersjee het volgende:
Kent nou niemand Kees de postbode van de vorige SR's nog?! Tis een skande!
Nee de rest van de tvp's zijn geweldig.quote:Op maandag 22 december 2008 21:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat maakt je niet minder irritant...
Ik wel hoor.quote:Op maandag 22 december 2008 21:40 schreef Sersjee het volgende:
Waarom in hemelsnaam tvp'en als je toch meteen door blijft posten?quote:Op maandag 22 december 2008 21:41 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Nee de rest van de tvp's zijn geweldig.
Hij ging de pakketjes van de veiling bezorgenquote:Op maandag 22 december 2008 21:41 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd kan ik me Kees niet meer herinneren, maar ik weet wel dat er altijd een postbode langs kwam.
Jawel, hij zat in dat filmpje 2 jaar terugquote:Op maandag 22 december 2008 21:40 schreef Sersjee het volgende:
moet je ff in t vorige topic zoekequote:Op maandag 22 december 2008 21:42 schreef Qunix het volgende:
Wat voor koptelefoon heeft Armin eigenlijk?
Ik blijf helegaar niet doorpostenquote:Op maandag 22 december 2008 21:42 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Waarom in hemelsnaam tvp'en als je toch meteen door blijft posten?
Arm meisje...quote:Op maandag 22 december 2008 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
nog n voorbeeld: er staat een jonge dame voor de brievenbus, geeft Giel 40 euri met een briefje erbij dat ze graag Bright Eyes wil horen en dat hij "iets" moet zeggen over de veiling van Sandstorm....
Dat meisje wacht al 2 dagen
nou, ontzettend grappig..quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 21:42 schreef gateway het volgende:
dat er zoveel haat tegen jordy is, terwijl het GIEL was die zijn lied heeft gekozen...........
Liefde is overquote:Op maandag 22 december 2008 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
nog n voorbeeld: er staat een jonge dame voor de brievenbus, geeft Giel 40 euri met een briefje erbij dat ze graag Bright Eyes wil horen en dat hij "iets" moet zeggen over de veiling van Sandstorm....
Houd je daar dan ook aan.quote:Op maandag 22 december 2008 21:43 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ik blijf helegaar niet doorposten
Dus álles wat de DE DJ's doen of zeggen isquote:Op maandag 22 december 2008 21:42 schreef gateway het volgende:
dat er zoveel haat tegen jordy is, terwijl het DE DJ'S waren die zijn lied hebben gekozen...........
Je had het Giel-gerelateerd moeten maken, alleen dan interesseert het hem.quote:Op maandag 22 december 2008 21:42 schreef muisje-eliza het volgende:
Wat voor pizza was het? Ik eet nu al een paar weken achter elkaar op woensdag zo'n America Pizza, maar die komt nu mijn neus uit.quote:
Helemaal mee eens, ik heb naar de televisie gekeken tot 4 uur, net als de nacht ervoor met Ilse de Lange... en ik had me voorgenomen om dat daarom dus niet nog een keer te doen, maar ik vond Coen erg leuk bezig. Verslavend zeg... Hij heeft een moeilijkere start gehad dan Paul maar ik vind dat hij het nu prima doet. Hij was ook supergoed met buiten bezig, echt lachen met dat kleine gekke mannetje en die zatte zwerfster (of wat het was).quote:Op maandag 22 december 2008 21:42 schreef Timo20 het volgende:
Over Coen gesproken: had de tv vannacht in bed nog ff aanstaan en hij was toen toch wel ontzettend goed bezig: Blur, The Cure, happy birthday zingen voor iemand bij de microfoon
![]()
![]()
Of moeten zeggen dat je zusje van 15 op 'm wacht, als ie het doet.quote:Op maandag 22 december 2008 21:44 schreef Cee het volgende:
[..]
Je had het Giel-gerelateerd moeten maken, alleen dan interesseert het hem.
Want dat deed ik niet?quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 21:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Of moeten zeggen dat je zusje van 15 op 'm wacht, als ie het doet.
quote:Op maandag 22 december 2008 21:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Of moeten zeggen dat je zusje van 15 op 'm wacht, als ie het doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |