Nee. Vind ik ook niet geweldig.quote:Op maandag 22 december 2008 21:59 schreef evert het volgende:
tjone jonge. als theo maassen de camera van iemand in het publiek vernield (of tleefoon) is het ineens wel geweldig? ik vind jullie nu wel heel selectief in je verontwaardiging
Beter laten ze volgend jaar het publiek kiezen!quote:Op maandag 22 december 2008 22:03 schreef Kolomo het volgende:
Dikke kans dat Giel toch volgend jaar gewoon weer het huis ingestemd wordt: hij blijft ten slotte een van de bekendste namen voor de gemiddelde nederlander.... Erg jammer want er zit een boel frisser (letterlijk en figuurlijk) en leuker talent binnen 3FM...
Alstie maar wat liever isquote:Op maandag 22 december 2008 22:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Jou ¤2000,- laten overmaken dan gaan ze zorgen dat hij niet meer zo stom/flauw/kut doet.
dat is toch ook het geval? Ik heb dit jaar in ieder geval gestemd, volgens mij op Paul, Domien en Rudy..quote:Op maandag 22 december 2008 22:04 schreef MxM het volgende:
[..]
Beter laten ze volgend jaar het publiek kiezen!
Dus om 6 uur moet ik weer wakker worden met Giel?quote:Op maandag 22 december 2008 22:00 schreef Krambo het volgende:
[..]
Anyway... Giel is nu naar bed, de Gielbashers kunnen weer opgelucht ademhalen tot 6 uur morgenvroeg, en weer gewoon lekker SR kijken
Yeah, Anita Meyer.. tof nummer!quote:Op maandag 22 december 2008 22:05 schreef Treezz het volgende:
mensen..
wat zijn jullie toch negatief..
why tell me why..
o ja.. die reden heb ik al veel gehoord...
Hmmz dat is dan geheel aan mij voorbij gegaanquote:Op maandag 22 december 2008 22:05 schreef Kolomo het volgende:
[..]
dat is toch ook het geval? Ik heb dit jaar in ieder geval gestemd, volgens mij op Paul, Domien en Rudy..
Lijkt me onmogelijk. Ze zijn door 3fm zelf gekozen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:05 schreef Kolomo het volgende:
[..]
dat is toch ook het geval? Ik heb dit jaar in ieder geval gestemd, volgens mij op Paul, Domien en Rudy..
fdat is knap, je kon dit jaar niet stemmen....quote:Op maandag 22 december 2008 22:05 schreef Kolomo het volgende:
[..]
correctie, het gesprek was van 18.25 uur toen Giel een grap maakte met een geluidsfragment over de avond vallen... je hoorde Domien echt zuchten vanquote:Op maandag 22 december 2008 22:01 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het was volgens mij tijdens een callcenter-update vanmiddag, ik gok rond een uur of half 4 ofzo..
Ik slaap lekker uit tot... uuuuh 10:00 uurquote:Op maandag 22 december 2008 22:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Dus om 6 uur moet ik weer wakker worden met Giel?![]()
Whyyyyy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |