abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_64253185

Inleiding

Je bevindt je samen met de andere deelnemers in een dorp waar je leven niet zeker is. Twee groeperingen, de maffia leden en de weerwolven hebben besloten dat de laatste dagen van het dorp geteld zijn, en er is een heftige strijd ontstaan tussen gewone dorpelingen, weerwolven en maffiosi.

De maffialeden en weerwolven doen zich overdag voor als dorpsbewoners, en komen iedere nacht langs om dorpelingen te vermoorden. Iedere nacht krijgen beide groepen de mogelijkheid tot het doden van 1 man.
Mocht een groep er voor kiezen om ’s nachts een slachtoffer te maken, dan laten ze daarbij aanwijzingen achter naar de leden van de groep. Op basis van deze informatie, psychologie en sommige speciale rollen kunnen de dorpelingen iedere dag proberen iemand te lynchen, maar pas op: De maffialeden en weerwolven kunnen ook gewoon meestemmen en discussiëren. Zorg dus dat je niet iedereen vertrouwd.

Sommige dorpelingen hebben naast hun mogelijkheid tot het stemmen voor de lynch, het oplossen van hints en het mee discussiëren nog een of meerdere extra vaardigheden, deze staan verderop in deze post beschreven. Lees ze goed door, want sommige rollen kunnen een grote impact hebben.
Welke rol je hebt (maffia, weerwolf, gewone dorpeling of een van de speciale dorpeling rollen) wordt vermeld in de Pm die je als het goed is ontvangen hebt aan het begin van het spel. Heb je geen PM ontvangen, laat het ons dan even weten en je krijgt een nieuwe PM.

Stemregels
1. Iedere dag om 19:00 word er iemand gelyncht, post je stem hier in het topic volgens de onderstaande regels, degene die om 19:00 te meeste stemmen heeft word afgemaakt.
2. Alle stemmen na 18:59 worden ongeldig verklaard.
3. Geef duidelijk aan op wie je wil stemmen, doe dit door “##vote naam” te posten in de thread, voeg ook je naam aan het stemmen-lijstje toe.
4. Als je je stem wilt wijzigen, zeg dan: “##unvote” in dit topic, verwijder ook je naam uit het lijstje.
5. Je mag niet op jezelf, een dode, of iemand die niet mee doet aan het spel stemmen.
6. Als om 19:00 twee mensen gelijk bovenaan staan, dan word degene gelyncht die als eerste het aantal stemmen heeft bereikt.
7. De spelleiders houden zich het recht voor om de dagpost wat later te posten dan 19:00, maar alle stemmen na 18:59 blijven ongeldig. Als de dag-post veel te laat komt, kan de nacht-deadline opgeschoven worden.
8. In sommige gevallen kan er een dubbele lynch komen, wanneer dit gebeurd worden er 2 dorpelingen gelyncht, en iedere inwoner van het dorp krijgt 2 stemmen (je mag 2 keer op 1 persoon stemmen).

Algemene gameregels:
1. Zodra je dood bent mag je niets zeggen dat het spel kan beïnvloeden. Je mag gerust posten, maar let op wat je zegt.
2. Probeer aub de posts gerelateerd te houden aan het spel.
3. Zorg dat je betrokken blijft bij het spel; dit hoeft niet door 24/7 je aanwezigheid te melden in het topic, maar zorg wel dat je stemt. Vooral als je een speciale rol hebt, is je aanwezigheid eigenlijk elke dag even nodig. Als je 2 volledige dagen niet post (een 24 uur cyclus) dan kan de spelleider je modkillen, maar er zijn vaak uitzonderingen op deze regel.
4. En ruzies zijn uit den boze, die vecht je maar via PM uit. Let’s keep it gezellig
5. Er mogen geen kopieën van je rol Pm, screenshots ervan, of wat dan ook, doorgestuurd worden of in de topic geplaatst worden. Roepen dat je een rol hebt is natuurlijk wel toegestaan (ook als je deze niet hebt)
6. De spelleider kan je modkillen als je, je overduidelijk niet aan de regels houd, maar dit komt niet heel vaak voor.

Deadlines

1. Alle lynchstemmen en dagvaardigheden moeten voor 19:00 binnen zijn.
2. Alle nachtvaardigheden moeten voor 21:40 binnen zijn.
3. Zijn de Spelleiders een keer veel te laat dan kunnen deadlines wat opgeschoven worden

Rollen

De volgende rollen zijn onder de dorpelingen verdeeld tijdens deze ronde, alle (levende) spelers kunnen stemmen, discussiëren en hints oplossen.

Maffia rollen (spelers met deze rol winnen als alleen spelers met maffia rollen nog over zijn):

Maffialid:
Alle maffialeden kennen elkaar, en mogen elke nacht samen iemand om het leven brengen.

Maffiarolblokker:
Dit speciale maffialid gaat elke nacht op pad om een dorpsbewoner bezig te houden. Deze speler zal die nacht zijn rol niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar 1 keer worden geblokkeerd.

Spion
Je hebt sympathie voor de maffia/wolven, al behoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffiosi/wolven zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia/wolven!

Weerwolf rollen (spelers met deze rol winnen als alleen spelers met weerwolf rollen nog over zijn):

Weerwolf:
Alle weerwolven kennen elkaar, en mogen elke nacht samen iemand om het leven brengen.

Weerwolf rolblokker:
Dit speciale maffialid gaat elke nacht op pad om een dorpsbewoner bezig te houden. Deze speler zal die nacht zijn rol niet kunnen uitvoeren. Een speler mag maar 1 keer worden geblokkeerd.

Spion
Je hebt sympathie voor de maffia/wolven, al behoor je zelf niet tot deze bende. Jij weet wie de maffiosi/wolven zijn, maar zij weten niet wie jij bent. Je helpt de maffia door niet op ze te stemmen bij de dorpslynch. Als je het 3 dagen volhoudt, wordt je toegelaten tot de maffia/wolven!

Gewone rollen (spelers met deze rol winnen als alleen spelers met gewone rollen nog over zijn):

Dorpeling:
Heeft geen speciale vaardigheden.

Rechercheur:
Kan iedere nacht aan de spelleiders vragen of iemand een maffialid is.

Waarzegger:
Kan iedere nacht aan de spelleiders vragen of iemand een weerwolf is.

Dokter:
Kan iedere nacht iemand beschermen, mocht het doel van de dokter deze nacht normaalgesproken dood gaan, dan blijft deze nu in leven.
(kan iemand niet 2 keer achter elkaar beschermen en zichzelf ook niet)

Zwakke Dokter:
Een dokter die omkomt als hij een maffialid of weerwolf probeert te beschermen.
(kan iemand niet 2 keer achter elkaar beschermen en zichzelf ook niet)

Stalker:
De stalker kan iedere nacht iemand volgen, hij komt dan te weten of zijn doel op pad ging, en naar wie.

Sluipschutter:
Mag vanaf de tweede nacht, ’s nachts iemand doodschieten, hij kan dit maar 1 keer doen.

Dorpsoudste:
Mag iedere dag voor de lynch een extra stem insturen naar de spelleiders.

Burgemeester:
De burgemeester mag een dubbele lynch uitspreken door dit overdag aan de spelleiders te melden. Dit moet voor 16:00 gedaan worden om de spelers een kans te geven hun tweede stem uit te brengen.
De burgemeester word beschermd door zijn bodyguard en kan niet ‘s nachts doodgaan tenzij de bodyguard al dood is, hij kan wel gelyncht worden.

Bodyguard
De bodyguard kent zijn burgemeester, en beschermd hem. Zie de burgemeester rol beschrijven voor meer info.

Rechercheur (andere versie)
Elke dag/nachtcyclus mag je me één van de volgende vragen stellen: of een bepaalde aanwijzing naar een bepaald persoon leidt, of hoeveel maffia er op een bepaald persoon gestemd hebben
Nachtwaker
Je neemt het recht in eigen hand. Je kunt elke avond, behalve de eerste avond, iemand naar eigen keus vermoorden. Let op! Er zal wel een aanwijzing over jou aanwezig zijn bij de nachtkills zodra je iemand vermoordt. Je wint als alle maffia dood is.

Gekke velddokter

De gekke velddokter kiest net zoals de normale velddokter elke nacht iemand uit om te beschermen. Bij de gekke dokter is er alleen één probleem: hij heeft 50% kans om diegene te vermoorden ipv beschermen. Er wordt niet vermeld of je gekke velddokter bent of ‘gewone’ velddokter.

Cupido
Cupido mag zijn pijlen van liefde op 2 personen schieten. Deze personen zullen ongelofelijk verliefd op elkaar worden. Zo verliefd zelfs, dat als de een sterft, de ander ook zal sterven. De geliefden krijgen elkaars rol niet te horen. De Cupido moet voor het einde van de burgemeestersverkiezing naar de spelleider gestuurd hebben wie hij verliefd maakt.

Bom
Als de bom 's nachts sterft dan gaat degene die de kill maakte dood, als er meerdere mensen op de bom afgingen, dan wordt de dode random bepaald. Word de bom gelyncht dan gaat degene die de laatste stem gaf dood.

Busdriver
De Busdriver kiest elke nacht twee mensen die met elkaar van plek verwisselen. Deze twee mensen wisselen alleen die nacht. Als Persoon A door de maffia wordt doodgeschoten, is het Persoon B die dood gaat. Op deze manier kan de maffia zichzelf ook per ongeluk afmaken. De busdriver mag niet 2 keer dezelfde spelers switchen, en mag ook zichzelf niet switchen.

De beul
De beul kan tijdens de lynch besluiten dat het genoeg is en iemand afmaken die 50% of meer van de stemmen heeft. De lynch van vandaag gaat dan niet meer door. Tijdens een dubbele lynch zal de beul twee doelen moeten hebben die 35% van de stemmen hebben (rekeningen houdend met de dubbele stemmen van mensen).

Wiki
We hebben ook een kleine wiki opgestart (word aan gewerkt) deze is te vinden op :http://fokmaffia.wikispaces.com/

Voorbeeld

Voor men die wilt weten hoe het spel gaat, hier is een voorbeeld -> Het grote Fok! Mafia spel #42. Hallo
De spelregels in dit spel zijn wel behoorlijk anders, maar het idee is ongeveer hetzelfde.

Deelnemerslijst.

Belangrijke posts:
pi_64253213
Effe serieus: volgens mij is die Hara echt wel een lekker wijf. Of zou ze memmen hebben omdat ze 100 kg+ is?
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
pi_64253278
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:45 schreef Harajuku. het volgende:
Dat ik geen echte tettenfoto ga doen, maar dat je hier een beetje ziet. Omdat Adelante zo nodig mijn posts moest naapassen, ik ben de kwaadste niet
Ik ben tevreden hoor.
Al leek het me eigenlijk leuker als je nog een liedje zou zingen en dat dan op youtube zou plaatsen ofzo.
  maandag 22 december 2008 @ 18:49:39 #4
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64253306
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:46 schreef PrincePolly het volgende:
Effe serieus: volgens mij is die Hara echt wel een lekker wijf. Of zou ze memmen hebben omdat ze 100 kg+ is?
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:48 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Ik ben tevreden hoor.
Al leek het me eigenlijk leuker als je nog een liedje zou zingen en dat dan op youtube zou plaatsen ofzo.
Geloof me, dat wil je niet

ajf
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 22 december 2008 @ 18:49:56 #5
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_64253314
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:48 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Ik ben tevreden hoor.
En dat mag dan natuurlijk al topless
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
Op zaterdag 30 april 2011 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
ajf is de enige kakkerlak waar ik een uitzondering voor maak :9~
  maandag 22 december 2008 @ 18:50:27 #6
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_64253336
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:49 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

[..]

Geloof me, dat wil je niet

ajf
Graag gedaan schat
Op donderdag 4 februari 2010 23:33 schreef suikertaartje het volgende: ajf, poppekontje, ik hou van je!
  maandag 22 december 2008 @ 18:52:24 #7
163094 Ladidadida
En zo is het. En niet anders.
pi_64253418
TVP.
Op vrijdag 6 februari 2009 08:48 schreef ajf het volgende:
Cada día te quiero más que ayer y menos que mañana O+
pi_64253447
Een SHE is genoeg wat mij betreft.

Daarnaast, topless kan alleen maar tegenvallen nu.
pi_64253464
  maandag 22 december 2008 @ 18:55:36 #10
202348 Susi
Temple of Love
pi_64253528
69
pi_64253551
Dit wordt een geil topique
"Ow, en betreffende PP: Iedereen weet toch dat dat een verbitterde piemel is, die alleen maar op anderen kan kankeren? Daarom is hij ook zo leuk. Zonder PP zou het leven maar saai zijn "
  maandag 22 december 2008 @ 18:57:34 #12
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_64253587
Waar is het lijstje?
A little knowledge is a dangerous thing.
  maandag 22 december 2008 @ 18:58:12 #13
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64253603
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:53 schreef Lekiamh het volgende:
Een SHE is genoeg wat mij betreft.

Daarnaast, topless kan alleen maar tegenvallen nu.
Heb je geld gegeven?
  maandag 22 december 2008 @ 18:59:05 #14
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64253625
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:57 schreef -SG- het volgende:
Waar is het lijstje?
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
pi_64253665
quote:
Jij doet echt alles voor die sloffen he? (nu ja adelante pesten dan)
pi_64253687
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:57 schreef -SG- het volgende:
Waar is het lijstje?
Deze?

1. Lekiamh
2. Sheepcidus
3. Silver_Shark
4. ajf
5. Ladidadida
6. Isdatzo
7. Susi
8. Lynda
9. Trevland
10 CLX
11. Hara
12. Syb-rund
13 Duimelot
14. Clesar03
15. PP
  maandag 22 december 2008 @ 19:01:37 #17
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64253695
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:00 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Jij doet echt alles voor die sloffen he? (nu ja adelante pesten dan)
Hij zit me steeds uit te lachen dat ik maar 2 users heb Adelante pwnd
pi_64253727
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:58 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Heb je geld gegeven?
Nee.

Zou je het doen voor geld dan?
  maandag 22 december 2008 @ 19:04:07 #19
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64253773
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:02 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Nee.

Zou je het doen voor geld dan?
Nee :") SHE wel
pi_64253929
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:04 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee :") SHE wel
Wil net zeggen.

Naakt spreekt minder tot de verbeelding.
Erg origineel, ook...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Siesta:
Bij hoeveel spelers gaan we starten? Misschien ook handig om na de kerstviering pas te beginnen.
pi_64254039
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:08 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Wil net zeggen.

Naakt spreekt minder tot de verbeelding.
Erg origineel, ook...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@Siesta:
Bij hoeveel spelers gaan we starten? Misschien ook handig om na de kerstviering pas te beginnen.
Kerst... duurt wel heel lang...

Maar ik denk morgen toch wel, misschien nog even een paar die vorige ronde meededen nog een pm sturen ofzo, ik heb het met PS ook nog weinig over de setup gehad (lees: ze heeft het druk en is er niet )...
pi_64254126
die sloffen zijn trouwens wel ff vet cool!
Ho wacht.. ik ben over 3 weken jarig
  maandag 22 december 2008 @ 19:16:56 #23
202348 Susi
Temple of Love
pi_64254163
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:16 schreef lynda het volgende:
Ik ook -> 9e
  maandag 22 december 2008 @ 19:17:50 #24
163094 Ladidadida
pi_64254198
Na de kerst is misschien wel net zo handig..
pi_64254250
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:16 schreef Susi het volgende:

[..]

Ik ook -> 9e
14e
pi_64254255
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:12 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Kerst... duurt wel heel lang...

Maar ik denk morgen toch wel, misschien nog even een paar die vorige ronde meededen nog een pm sturen ofzo, ik heb het met PS ook nog weinig over de setup gehad (lees: ze heeft het druk en is er niet )...
Ja, er werd ergens in het vorige topic gesteld dat we te weinig spelers hadden... Waar ik het op zich wel mee eens ben.
We zouden kunnen wachten tot na Kerst, genoeg tijd om mensen in te laten schrijven, nieuwe spelopzet ed.
Hopelijk wel weer de start bij 20~ spelers.
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:16 schreef lynda het volgende:
Had je je ook in moeten schrijven... En dan pics posten natuurlijk.

pi_64254344
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:19 schreef Lekiamh het volgende:

[..]

Ja, er werd ergens in het vorige topic gesteld dat we te weinig spelers hadden... Waar ik het op zich wel mee eens ben.
We zouden kunnen wachten tot na Kerst, genoeg tijd om mensen in te laten schrijven, nieuwe spelopzet ed.
Hopelijk wel weer de start bij 20~ spelers.
[..]

Had je je ook in moeten schrijven... En dan pics posten natuurlijk.

Ik ga ze gewoon vinden
  maandag 22 december 2008 @ 19:58:43 #28
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64255760
Booya!
Huilen dan.
pi_64256219
quote:
Op maandag 22 december 2008 19:58 schreef Isdatzo het volgende:
Booya!
kasha
  maandag 22 december 2008 @ 20:35:35 #30
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64257219
Puntenslijpsel
pi_64257527
Ik wil trouwens wel mee doen, als jullie er geen bezwaar bij hebben dat ik maar af en toe on-line kom, omdat ik in het buitenland vertoef.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_64257555
quote:
Op maandag 22 december 2008 18:55 schreef Susi het volgende:
69
pi_64257771
tvp
als ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-
  maandag 22 december 2008 @ 21:00:49 #34
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64258286
Hoi.
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_64259107
you're welcome Hara
Ik moet zeggen, ben niet benieuwd naar je voorgevel, doch wel naar je uiterlijk algemeen...
Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
  maandag 22 december 2008 @ 21:42:23 #36
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64260151
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
you're welcome Hara
Ik moet zeggen, ben niet benieuwd naar je voorgevel, doch wel naar je uiterlijk algemeen...
Maar dat wil ik allemaal niet op Fok

Ze hebben net over me gepraat op fok radio
  maandag 22 december 2008 @ 21:45:45 #37
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64260301
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:42 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

*gniffel*
Huilen dan.
pi_64260364
quote:

[..]

Kan me voorstellen... maar ben toch benieuwd
Live from Chicago
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
pi_64260483
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Kan me voorstellen... maar ben toch benieuwd
Humm ja ik toch ook wel, je krijgt toch altijd op de een of andere manier het beeld van de avatar mee. En wel, je snapt mijn probleem.
  maandag 22 december 2008 @ 21:53:00 #40
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64260655
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:49 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Humm ja ik toch ook wel, je krijgt toch altijd op de een of andere manier het beeld van de avatar mee. En wel, je snapt mijn probleem.
Welk beeld heb je bij mij?

* Isdatzo benieuwd is.
Huilen dan.
pi_64260673
Ik lijk niet op een appel
Live from Chicago
  maandag 22 december 2008 @ 21:54:43 #42
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64260743
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik vorm altijd een tiet-image adhv usericons.

Huilen dan.
pi_64260864
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:53 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Echt?

Nee jij hebt tenminste nog goede fotos in je fobo Al lijk je heel anders op je circus fotos dan op die anderen...

Umm isdatzo jij hebt ook wel een foto in je fobo.. Maar om de een of andere reden blijft john cleese toch meer hangen
  maandag 22 december 2008 @ 21:59:12 #44
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64260978
Jullie hebben nu toch n heel deelv an me gezien
  maandag 22 december 2008 @ 22:01:18 #45
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64261094
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Echt?

Nee jij hebt tenminste nog goede fotos in je fobo Al lijk je heel anders op je circus fotos dan op die anderen...

Umm isdatzo jij hebt ook wel een foto in je fobo.. Maar om de een of andere reden blijft john cleese toch meer hangen
Huilen dan.
pi_64261095
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:54 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik vorm altijd een tiet-image adhv usericons.

Live from Chicago
  maandag 22 december 2008 @ 22:01:31 #47
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64261099
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
't belangrijkste
Huilen dan.
pi_64261126
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Echt?

jamaar... dat is circus. en verreweg t meest recent
Live from Chicago
pi_64261208
quote:
Op maandag 22 december 2008 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
Hmmja... maar het is nou niet echt het stuk waaraan ik mensen zou herkennen...
  maandag 22 december 2008 @ 22:04:39 #50
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64261245
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:03 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Hmmja... maar het is nou niet echt het stuk waaraan ik mensen zou herkennen...
Zeg, ben jij nou een man of...?

HOMO!!!!!!!!!!!!
Huilen dan.
pi_64261487
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

HOMO!!!!!!!!!!!!

Jij wil zeggen dat je aaan de vorm mensen kan herkennen? Dat zal wel gezellig praten met jou zijn als vrouw
pi_64261558
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:09 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Jij wil zeggen dat je aaan de vorm mensen kan herkennen? Dat zal wel gezellig praten met jou zijn als vrouw
Ja, daar bij deze een klacht over. Dat is zó irritant . Mijn ogen zitten iets hoger, ja alsjeblieftdankjewel!
Live from Chicago
  maandag 22 december 2008 @ 22:13:05 #53
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64261645
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

HOMO!!!!!!!!!!!!
pi_64261751
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

jamaar... dat is circus. en verreweg t meest recent
Ik zie het nu pas Ik zat te kijken naar die cri cri van dichtbij foto, en het was me nooit opgevallen dat er nog een stuk van je arm zichtbaar was naast je gezicht Nee nu zie ik de overeenkomst wel... Man wat heb ik me daar verschrikkelijk op verkeken.

Er blijft alleen een groot mysterie, is de pupil van je rechteroog verborgen achter je haar, of doe je een poging beide kanten tegelijk op te kijken?
pi_64261818
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:15 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Ik zie het nu pas Ik zat te kijken naar die cri cri van dichtbij foto, en het was me nooit opgevallen dat er nog een stuk van je arm zichtbaar was naast je gezicht Nee nu zie ik de overeenkomst wel... Man wat heb ik me daar verschrikkelijk op verkeken.

Er blijft alleen een groot mysterie, is de pupil van je rechteroog verborgen achter je haar, of doe je een poging beide kanten tegelijk op te kijken?
Je dacht die heeft een enorm gezwel op dr hoofd opeens
Oh en die zit achter mn haar Zo circustechnisch ben ik nog niet
Live from Chicago
pi_64262100
quote:

[..]

Via pm's kun je ook nudie-pictures sturen. Ken niet met je msn hè.

Ben benieuwd of ik dalijk net als dutank ga praten. M'n fles Bacardi gaat eraan nl.
  maandag 22 december 2008 @ 22:23:26 #57
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64262190
Ik zil al vol drank
pi_64262250
Ik ben nuchter
Live from Chicago
pi_64262264
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Je dacht die heeft een enorm gezwel op dr hoofd opeens
Oh en die zit achter mn haar Zo circustechnisch ben ik nog niet
Nou ja gezwel... Door de hoek van je hoofd tenopzichte van de camera en die lok haar die de ronding van het stuk hoofd wat ik erbij heb verzonnen volgde leek het eigenlijk nog niet eens heel onnatuurlijk... Pas toen ik maar eens even goed ging kijken waarom je nu zoveel anders leek ging het ongeveer zo: "humm, haar gezicht lijkt wel ietsje breder, wat zeg ik? Veel breder! maar niks te zien aan de andere kant... WTF is dat?!?!? ieuw zelfs de kleur is iets anders... oh wacht eens even...."
pi_64262357
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik ben nuchter
Jij gaat dan ook over 2 minuutjes naar bed toe ofzo
  maandag 22 december 2008 @ 22:27:22 #61
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64262426
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:09 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

En of .
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zil al vol drank
Ik zou wel willen, maar ik heb zonder al hoofdpijn .
Huilen dan.
  maandag 22 december 2008 @ 22:28:38 #62
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64262512
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:24 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Nou ja gezwel... Door de hoek van je hoofd tenopzichte van de camera en die lok haar die de ronding van het stuk hoofd wat ik erbij heb verzonnen volgde leek het eigenlijk nog niet eens heel onnatuurlijk... Pas toen ik maar eens even goed ging kijken waarom je nu zoveel anders leek ging het ongeveer zo: "humm, haar gezicht lijkt wel ietsje breder, wat zeg ik? Veel breder! maar niks te zien aan de andere kant... WTF is dat?!?!? ieuw zelfs de kleur is iets anders... oh wacht eens even...."
* Isdatzo nog een keer in puntenslijpsel-fobo kijkt.

- Check.

Oké, ik snap geen kloot van wat je nou bedoelt .
Huilen dan.
pi_64262582
Ik snap wel wat Sies bedoelt geloof ik Maar het is wel erg scheef gekeken
Live from Chicago
pi_64262701
Ach er gebeurt tenminste weer iets
  maandag 22 december 2008 @ 22:32:24 #66
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64262767
Komkommertijd.
Huilen dan.
  maandag 22 december 2008 @ 22:35:55 #67
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64262944
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

En of .
[..]

Ik zou wel willen, maar ik heb zonder al hoofdpijn .
Jij moet andere dingen doen
pi_64262945
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

* Isdatzo nog een keer in puntenslijpsel-fobo kijkt.

- Check.

Oké, ik snap geen kloot van wat je nou bedoelt .
Ok, ga naar de tweede circus foto in haar fobo, klik op deze foto, zoom in en ga richting haar hoofd. Wel op het eerste gezicht lijkt dit allemaal prima, op het tweede gezicht denk je: "hey dat stuk van haar gezicht aan haar rechterkant (links voor jou dus ) is toch wel heel erg breed, licht het misschien aan de hoek? maar dan kijk je naar rechts (links voor PS) en zie je dat de hoek daar heel anders is. Pas op het derde gezicht zie je (nu ja, mijn derde gezicht dus) dat er nog een stukje arm zichtbaar is naast haar gezicht in bijna dezelfde kleur.

Edit: Oh ja, sorry IDZ, het gezicht is dat ding wat zich een stukje boven de voorgevel bevindt, met ogen, neus, mond dat soort dingen.
pi_64263029
Ga mijn hoofd maar niet zo uitrgebreid bekijken, oke?
Live from Chicago
pi_64263044
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:35 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Ok, ga naar de tweede circus foto in haar fobo, klik op deze foto, zoom in en ga richting haar hoofd. Wel op het eerste gezicht lijkt dit allemaal prima, op het tweede gezicht denk je: "hey dat stuk van haar gezicht aan haar rechterkant (links voor jou dus ) is toch wel heel erg breed, licht het misschien aan de hoek? maar dan kijk je naar rechts (links voor PS) en zie je dat de hoek daar heel anders is. Pas op het derde gezicht zie je (nu ja, mijn derde gezicht dus) dat er nog een stukje arm zichtbaar is naast haar gezicht in bijna dezelfde kleur.
Ga es bij CSI solliciteren ofzo
pi_64263114
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ga mijn hoofd maar niet zo uitrgebreid bekijken, oke?
  maandag 22 december 2008 @ 22:39:02 #73
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64263149
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:35 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Edit: Oh ja, sorry IDZ, het gezicht is dat ding wat zich een stukje boven de voorgevel bevindt, met ogen, neus, mond dat soort dingen.
Oh, ja, nu snap ik 't.. denk ik. Ik zie 't echter nog niet, ik blijf maar ergens anders op focussen.
Huilen dan.
pi_64263172
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:23 schreef Harajuku. het volgende:
Ik zil al vol drank
Heey Harajuku.!! Jij hebt dé prijs van Fok! gewonnen. Je mag in dit topic foto's van je tieten posten!!
  maandag 22 december 2008 @ 22:40:03 #75
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64263195
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef DuTank het volgende:

[..]

Heey Harajuku.!! Jij hebt dé prijs van Fok! gewonnen. Je mag in dit topic foto's van je tieten posten!!
Ze is vast niet zó dronken hè .
Huilen dan.
pi_64263247
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:40 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ze is vast niet zó dronken hè .
Hoef je toch niet dronken voor te zijn. Als ze mooi zijn wil je ze juist showen.
pi_64263306
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:40 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Hoef je toch niet dronken voor te zijn. Als ze mooi zijn wil je ze juist showen.
En anders heb je echt flutboobies en schaam je je ervoor
  maandag 22 december 2008 @ 22:42:06 #78
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64263335
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:40 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

You'd think?

Dus wanneer gaat bovenstaande mooiboy naaktfoto's posten?
Huilen dan.
pi_64263432
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

You'd think?

Neeeh daag hem niet uit Als hij zijn eigen foto niet plaatst, dan krijgen we waarschijnlijk wel een andere
pi_64263453
quote:

[..]

You'd think?

Google eens wat beter.
pi_64263458
quote:

[..]

You'd think?

Zeg het maar, wat wil je zien?

PS: niet mijn balzak, want heb ik vanmorgen aan het bloeden gemaakt ivm shaving-incapability
  maandag 22 december 2008 @ 22:47:38 #82
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64263684
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:44 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

PS: niet mijn balzak, want heb ik vanmorgen aan het bloeden gemaakt ivm shaving-incapability
Doe maar wat, 't is jouw feestje .

En je balzak? Nee, die hoef ik niet te zien.. sorry. Die kunnen flink door bloeden trouwens .
Huilen dan.
pi_64263859
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Oh, ja, nu snap ik 't.. denk ik. Ik zie 't echter nog niet, ik blijf maar ergens anders op focussen.
Behave!

En PP, ik voel me nog altijd aangesproken door PS... Dat was in dit geval een beetje apart
Live from Chicago
pi_64263866
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:44 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Wacht maar tot je chick erop gaat zitten
pi_64263883
Hey isdatzo, begon jij me niet net voor homo uit te maken? Terug bij de les jij, we zijn geïnteresseerd in hara en PS niet PP...
pi_64263947

Ik denk, ik zeg het even.
pi_64264012
en wat voegt dat precies toe dutank?
Live from Chicago
  maandag 22 december 2008 @ 22:52:54 #90
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64264013
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Behave!

Now where's the fun in that?
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:50 schreef SiestaGuru het volgende:
Hey isdatzo, begon jij me niet net voor homo uit te maken? Terug bij de les jij, we zijn geïnteresseerd in hara en PS niet PP...
Sure, maar in de tussentijd kunnen we wel kijken of PP can put the money where his mouth is.
Huilen dan.
  maandag 22 december 2008 @ 22:53:57 #91
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64264081
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:51 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk, ik zeg het even.
quote:
[url=http://www.sexwoordenboek.nl/assets/active/69_c.jpg]a
hahaaaaaaa DuTank kijkt op sexwoordenboek.nl hahaaaa

Huilen dan.
pi_64264093
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en wat voegt dat precies toe dutank?
Een hint
SPOILER
pi_64264176
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:54 schreef DuTank het volgende:

[..]

Een hint
SPOILER
En jij wil zeker dat PP de mannelijke deelnemer is? Juist, dan is eht duidelijk..
pi_64264192
Ik vond Siestas zoektocht naar onvolkomenheden in het gezicht van PS toch interessanter.
SPOILER
  maandag 22 december 2008 @ 22:56:00 #95
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64264217
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:55 schreef Lekiamh het volgende:
Ik vond Siestas zoektocht naar onvolkomenheden in het gezicht van PS toch interessanter.
SPOILER
QFT
Huilen dan.
pi_64264330
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:52 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Now where's the fun in that?
[..]

Sure, maar in de tussentijd kunnen we wel kijken of PP can put the money where his mouth is.
Zeg het maar: welk onderdeel wil jij zien om uit te maken of jouw engelse term het waar kan maken?
pi_64264397
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:55 schreef Lekiamh het volgende:
SPOILER
Juistem, tot diep in de nacht staar ik naar haar fotos in de hoop onvolkomendheden te vinden.
pi_64264454
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:55 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

En jij wil zeker dat PP de mannelijke deelnemer is? Juist, dan is eht duidelijk..
Nee. Susi houdt wel van 69 volgens mij. Dus doe mij haar maar dan.
  maandag 22 december 2008 @ 23:04:20 #99
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64264701
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:57 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Zeg het maar: welk onderdeel wil jij zien om uit te maken of jouw engelse term het waar kan maken?
Middelste teen, linker voet?

!
Huilen dan.
pi_64264784
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:04 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Middelste teen, linker voet?

!
Negative, dalijk gaan jullie denken dat dat de teen van Brad Pitt of Lincoln Burrows is.
pi_64265195
Fipo volgende pagina
  maandag 22 december 2008 @ 23:12:58 #102
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64265212
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:06 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Negative, dalijk gaan jullie denken dat dat de teen van Brad Pitt of Lincoln Burrows is.
Verzin zelf maar wat dan.
Huilen dan.
  maandag 22 december 2008 @ 23:13:26 #103
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_64265236
Verdeurie!
Ik heb al minstens 5 keer een meeltje met de zelfde informatie moeten sturen om antwoord op mijn vraag te krijgen Maar zonder dat antwoord kan ik een bepaalde uitslag niet krijgen
Irritante Amerikanen... De ondergetekende is ook steeds anders....
Oh joepie, daar komt as we speak weer een ontvangstbevestiging binnen!
quote:
Thank you for contacting The College Board. Your email has been received and you will receive a response from us within 2 business days.
Zo gaat dat al een paar uur lang
Live from Chicago
pi_64265274
Tenen zijn topickillers.

ah we zijn al op devolgende pagina
pi_64265349
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Verdeurie!
Ik heb al minstens 5 keer een meeltje met de zelfde informatie moeten sturen om antwoord op mijn vraag te krijgen Maar zonder dat antwoord kan ik een bepaalde uitslag niet krijgen
[..]

Wat was de vraag? Misschien is dat kantoor compleetin chaos na jouw onverwachte veel te gecompliceerde vraag.
pi_64265360
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:14 schreef SiestaGuru het volgende:
Tenen zijn topickillers.

ah we zijn al op devolgende pagina
Niet als je de 301 = 11 pagina-ndeling gebruikt lul
pi_64265524
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Verdeurie!
[..]

Vakanties hebben geen 'business days'.
pi_64265547
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:15 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Niet als je de 301 = 11 pagina-ndeling gebruikt lul
301 = 11 ??
pi_64265598
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:18 schreef DuTank het volgende:

[..]

301 = 11 ??
Pagina 11 is de 301e post
pi_64265657
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:19 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Pagina 11 is de 301e post
Dat is wel weinig posts per pagina zeg. Ik heb 100 posts per pagina, ideaal vind ik.
pi_64265768
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:20 schreef DuTank het volgende:

[..]

Dat is wel weinig posts per pagina zeg. Ik heb 100 posts per pagina, ideaal vind ik.
vind jij
  maandag 22 december 2008 @ 23:23:54 #112
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64265829
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:22 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

vind jij
Vindt hij.
Huilen dan.
pi_64265858
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:23 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Vindt hij.
Vind ik.
pi_64265877
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:22 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

vind jij
Dat zeg ik toch ook. Lees.
  maandag 22 december 2008 @ 23:25:37 #115
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_64265925
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:15 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Wat was de vraag? Misschien is dat kantoor compleetin chaos na jouw onverwachte veel te gecompliceerde vraag.
Ik heb een bepaalde test gemaakt, maar was te laat om me officieel te registreren dus moest op een speciale lijst. Dat betekende dat ik geen registratie nummer heb, maar ik heb dat wel nodig om mijn score op te halen. Me dunkt dat er méér zijn met dat probleem
Live from Chicago
  maandag 22 december 2008 @ 23:26:13 #116
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_64265962
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:24 schreef DuTank het volgende:

[..]

Vind ik.
Wat jij vindt moet je naar de POLITIE brengen!
  maandag 22 december 2008 @ 23:27:03 #117
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64266021
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:26 schreef Trevland het volgende:

[..]

Wat jij vindt moet je naar de POLITIE brengen!
Spellingpolitie PRESENT
Huilen dan.
  maandag 22 december 2008 @ 23:28:21 #118
216584 Trevland
pi_64266088
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:27 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Spellingpolitie PRESENT
Die zin is fout loos hoor! (en ik heb het over de gewone niet de ... politie.)
pi_64266186
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:28 schreef Trevland het volgende:

[..]

Die zin is fout loos hoor! (en ik heb het over de gewone niet de ... politie.)
Deze niet. Maar geeft niet trevvie
pi_64266260
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:

[..]

Ik heb een bepaalde test gemaakt, maar was te laat om me officieel te registreren dus moest op een speciale lijst. Dat betekende dat ik geen registratie nummer heb, maar ik heb dat wel nodig om mijn score op te halen. Me dunkt dat er méér zijn met dat probleem
Ah nee dan is het goed, ik was al even bang dat je de arme lui lastig viel met vragen als:

"wat is de zin van het bestaan? "

"waarom zijn er mensen die met plezier naar gordon kijken? "

"waarom wil pp zijn tenen nu echt niet laten zien?"

"waarom eten we niet allemaal taart tijdens het ontbijt? "
  maandag 22 december 2008 @ 23:32:54 #121
216584 Trevland
pi_64266315
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:30 schreef DuTank het volgende:

[..]

Deze niet. Maar geeft niet trevvie
maar het ging ook niet om die zin
  maandag 22 december 2008 @ 23:32:59 #122
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64266318
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:31 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Ah nee dan is het goed, ik was al even bang dat je de arme lui lastig viel met vragen als:

Huilen dan.
  maandag 22 december 2008 @ 23:33:31 #123
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_64266353
quote:

[..]

Live from Chicago
pi_64266398
Ik ga slapen, moet morgen weer vroeg op om te snowboarden!
pi_64266409
[lijst]
16. DuTank
pi_64266488
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:34 schreef DuTank het volgende:
Ik ga slapen, moet morgen weer vroeg op om te snowboarden!
Ja, waarom zit je hier eigenlijk nog zo veel? Ga naar buiten, ga rondrollen in de sneeuw tot je ergens vanaf rolt, doe iets!
pi_64266494
- ik heb net nog een (vrouwen)string aangetrokken, zo'n kerstding met flurry stuff erop, en op de foto gezet...
pi_64266592
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:36 schreef PrincePolly het volgende:
- ik heb net nog een (vrouwen)string aangetrokken, zo'n kerstding met flurry stuff erop, en op de foto gezet...
Wel, ik denk dat we allemaal de moeite kunnen waarderen, maar laat die foto maar even achterwege
  maandag 22 december 2008 @ 23:43:19 #129
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_64266818
Sommige mensen hier zijn een beetje loco
Live from Chicago
  maandag 22 december 2008 @ 23:44:08 #130
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64266862
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:38 schreef SiestaGuru het volgende:

[..]

Wel, ik denk dat we allemaal de moeite kunnen waarderen, maar laat die foto maar even achterwege
Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk
Huilen dan.
pi_64266955
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sommige mensen hier zijn een beetje loco
Verlicht ons onwetende dwazen met uw wijsheid, o hoogverheven PS.
  maandag 22 december 2008 @ 23:48:27 #132
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_64267046
gewoon, dutank en pp enzo
Live from Chicago
pi_64267361
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk
Ik heb net nog ff gekeken. Mijn piemol hangt er aan de linkerkant nog ettelijke cm's uit. Die is eerder voor KPD dan voor MIS I guess
pi_64267384
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoezo gaat jouw aanwezigheids"lampje" trouwens steeds van rood naar blauw en vv
  dinsdag 23 december 2008 @ 00:02:01 #135
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_64267629
euh?
Live from Chicago
pi_64267825
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 00:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
euh?
Ja soms zie ik hem op rood staan (-) en dan weer (+), snappie.
  dinsdag 23 december 2008 @ 00:09:39 #137
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_64267974
oooh heb je nog baggerlayout ofzo?
Maar ik was er gewoon de hele tijd

Doch nu ga ik weg
Live from Chicago
pi_64268096
Slaap ze..

Als je nu eens vlak voor het slapengaan intensief nadenkt over de kerstman en maffialeden, misschien droom je dan wat geweldige rollen bij elkaar
  dinsdag 23 december 2008 @ 00:20:56 #139
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_64268416
quote:
Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef DuTank het volgende:

[..]

opgelost, slotje
fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
pi_64268449
OMG, Mijn fantasie, wat doe je!!
  dinsdag 23 december 2008 @ 00:28:57 #141
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_64268880
Hij begint nu redelijk aan te komen, die fles Bacardi, maar er is niemand om het mee te vieren...
pi_64269014
Je kan altijd in die string van je naar buiten rennen om vervolgens te roepen: "ik ben geen taxichauffeur!! ik ben GEEN taxichauffeur!!!". Je zal gegarandeerd vrienden maken.
pi_64269255
Omfg ik zie die foto van Siebje weer. pmfg
pi_64271364
Wel... ik ga ook maar weer eens pitten.. Droom zacht allemaal
  dinsdag 23 december 2008 @ 06:18:24 #146
163094 Ladidadida
pi_64273259
Jullie hebben je weer vermaakt vannacht?
  dinsdag 23 december 2008 @ 09:05:40 #147
238120 Duimelot
Ssssssssimsssssssalabimbambom
pi_64274037
quote:

[..]

"waarom zijn er mensen die smorgens dit soort onzin gaat terug lezen?"
  dinsdag 23 december 2008 @ 09:17:23 #148
216584 Trevland
pi_64274224
Morge
  dinsdag 23 december 2008 @ 09:17:51 #149
202348 Susi
Temple of Love
pi_64274233
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:00 schreef DuTank het volgende:

[..]

Nee. Susi houdt wel van 69 volgens mij. Dus doe mij haar maar dan.
caught !

Ook goedemorgen overigens.
  dinsdag 23 december 2008 @ 09:18:32 #150
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64274246
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 00:20 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

opgelost, slotje
Heb ik schurft of zo
  dinsdag 23 december 2008 @ 09:57:13 #151
216584 Trevland
pi_64274969
Yippie ik heb 1000 POSTS
dit wou ik met jullie gaan delen
  dinsdag 23 december 2008 @ 09:59:30 #152
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64275030
Huilen dan.
  dinsdag 23 december 2008 @ 09:59:50 #153
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64275039
quote:
aantal posts: 21599
Huilen dan.
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:13:29 #154
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64275300
Volgens mij sta ik met beide accs in de top 500 of zo

Nou, gefeliciteerd Trev, ons n00bje.
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:15:42 #155
202348 Susi
Temple of Love
pi_64275354
TREVLAND

Op naar de 2000
pi_64275425

INR 1,7

Ik moet gvd minimaal 2.0 hebben! Hoef ik mezelf niet twee keer per dag te prikken en nog 3088945748 pillen te nemen per dag
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:26:56 #157
216584 Trevland
pi_64275603
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 10:15 schreef Susi het volgende:
TREVLAND

Op naar de 2000
eens kijken of de volgende 1000 sneller gaan dan de eerste
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:29:32 #158
202348 Susi
Temple of Love
pi_64275681
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 10:19 schreef lynda het volgende:

INR 1,7

Ik moet gvd minimaal 2.0 hebben! Hoef ik mezelf niet twee keer per dag te prikken en nog 3088945748 pillen te nemen per dag
Beetje stomme vraag, maar kan je dat niet bereiken door middel van bepaalde dingen te eten of iets ?

Gatver, ik moet zo naar de tandarts
pi_64275849
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 10:29 schreef Susi het volgende:

[..]

Beetje stomme vraag, maar kan je dat niet bereiken door middel van bepaalde dingen te eten of iets ?

Gatver, ik moet zo naar de tandarts
Daar slik en spuit ik dus medicijnen voor
Zolang bloedwaarde niet stabiel tussen de 2.0 en 3.0 is: 2x per dag prikken met bloedverdunners en een hoeveelheid pillen die berekend worden aan de hand van bloedwaarde (gister bijv 2.6 INR en mocht ik 7mg slikken, vanavond denk ik 9 mg.. hoor ik na 3 uur)
Straks bloedwaarde stabiel: 1 keer per week (!!) prikken en de pillen.
pi_64276001
quote:

INR 1,7

dinsdag 23 december 2008 @ 10:41:28 #161
202348 Susi
Temple of Love
pi_64276023
Jesses Lyn, hopelijk wordt het beter
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:43:55 #162
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64276098
Erg vervelend, had gehoopt dat je van die naalden af zou zijn, op die ene per week na dan
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:54:17 #163
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_64276363
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 09:57 schreef Trevland het volgende:
Yippie ik heb 1000 POSTS
  dinsdag 23 december 2008 @ 10:54:47 #164
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_64276376
quote:

INR 1,7

En gisteren was je nog zo blij dat het goed was
pi_64276610
Mja ik vind het ook heel raar dat het gisterochtend nog 2,6 was en nu opeens weer 1,7..
Nouwja morgenochtend weer prikken anders na kerst pas weer
pi_64276632
hik.

stiekem wat cement erbij eten zal ook wel helpen
  dinsdag 23 december 2008 @ 11:49:31 #167
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_64278028
Waar is het lijstje?
  dinsdag 23 december 2008 @ 11:50:11 #168
216584 Trevland
pi_64278056
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 11:49 schreef -SG- het volgende:
Waar is het lijstje?
dacht op de vorige pagina
  dinsdag 23 december 2008 @ 11:54:57 #169
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_64278239
Gister naar DJVT geweest. Was zeker wel vet .
  dinsdag 23 december 2008 @ 12:15:42 #170
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_64278966
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 09:18 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Heb ik schurft of zo
*kuch* voor paint is ie nog best aardig hoor
  dinsdag 23 december 2008 @ 12:16:57 #171
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_64279014
1. Lekiamh
2. Sheepcidus
3. Silver_Shark
4. ajf
5. Ladidadida
6. Isdatzo
7. Susi
8. Lynda
9. Trevland
10 CLX
11. Hara
12. Syb-rund
13 Duimelot
14. Clesar03
15. PP
16. DuTank
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef -SG- het volgende:
Watskerallemaalkeburt?
  dinsdag 23 december 2008 @ 12:33:09 #172
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_64279564
1. Lekiamh
2. Sheepcidus
3. Silver_Shark
4. ajf
5. Ladidadida
6. Isdatzo
7. Susi
8. Lynda
9. Trevland
10 CLX
11. Hara
12. Syb-rund
13 Duimelot
14. Clesar03
15. PP
16. DuTank
17. -SG-
  dinsdag 23 december 2008 @ 12:50:32 #173
186522 Puntenslijpsel
Let's waste time
pi_64280101
Balen Lyn Succes er maar mee...

Mijn broertje ligt hier te genieten van The OC Moet ik me zorgen gaan maken?
Live from Chicago
  dinsdag 23 december 2008 @ 13:45:39 #174
202348 Susi
Temple of Love
pi_64282315
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 12:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Balen Lyn Succes er maar mee...

Mijn broertje ligt hier te genieten van The OC Moet ik me zorgen gaan maken?
Van Mischa Barton (zo heet ze toch ?) zeker.

Ach, genieten met mate he, dan is het goed
pi_64283405
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
pi_64283799
  dinsdag 23 december 2008 @ 14:25:31 #177
202348 Susi
Temple of Love
pi_64283893
Zeg SG, doe eens gezellig

pi_64284236
  dinsdag 23 december 2008 @ 15:13:48 #179
216584 Trevland
pi_64285808
  dinsdag 23 december 2008 @ 15:14:54 #180
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_64285848
pi_64287157
quote:
Op maandag 22 december 2008 23:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 09:17 schreef Susi het volgende:

[..]

caught !

Ook goedemorgen overigens.
Niet dan?
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 09:57 schreef Trevland het volgende:
Yippie ik heb 1000 POSTS
Volgens mij heb ik zelfs al 1000 gedelete posts door modjes
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef -SG- het volgende:
dJvT zijn zoooo los live . Op HipHop in Duketown waren ze vet
pi_64287173
Zo, om even wat extra gespreksstof op te wekken.
  dinsdag 23 december 2008 @ 15:53:33 #183
163094 Ladidadida
pi_64287298
Laten we wereldproblemen oplossen
pi_64287341
neuj
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:06:01 #185
216584 Trevland
pi_64287799
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 15:54 schreef DuTank het volgende:
neuj
waarom nie?
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:10:26 #186
114477 tripack
Om nom nom nom
pi_64287943
wordt hier weer mee begonnen ?
ik kan weer meespelen....
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
pi_64288438
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:10 schreef tripack het volgende:
wordt hier weer mee begonnen ?
ik kan weer meespelen....
1. Lekiamh
2. Sheepcidus
3. Silver_Shark
4. ajf
5. Ladidadida
6. Isdatzo
7. Susi
8. Lynda
9. Trevland
10 CLX
11. Hara
12. Syb-rund
13 Duimelot
14. Clesar03
15. PP
16. DuTank
17. -SG-
18. tripack
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:06 schreef Trevland het volgende:

[..]

waarom nie?
Nou, die problemen lossen zichzelf wel op.
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:26:40 #188
216584 Trevland
pi_64288530
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:24 schreef DuTank het volgende:

[..]

1. Lekiamh
2. Sheepcidus
3. Silver_Shark
4. ajf
5. Ladidadida
6. Isdatzo
7. Susi
8. Lynda
9. Trevland
10 CLX
11. Hara
12. Syb-rund
13 Duimelot
14. Clesar03
15. PP
16. DuTank
17. -SG-
18. tripack
[..]

Nou, die problemen lossen zichzelf wel op.
was het maar zo makkelijk
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:39:21 #189
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_64289117
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:26 schreef Trevland het volgende:

[..]

was het maar zo makkelijk
Inderdaad.

Doe er dus iets aan, ipv hier achte rde pc te zitten lanterfanten
!
pi_64289137
Ik weet hoe we AIDS bestrijden.

Edit: - Alle HIV en AIDS-patiënten laten registreren en verplichte AIDS-identificatie op hun borst.
- Alle HIV en AIDS-patiënten in getto's stoppen.
- Vervolgens zet je ze allemaal op de trein.
- Je stopt ze dan in concentratiekampen om ze vervolgens allemaal te vergassen en te verbranden.

Zo iets?
pi_64289299
De mensen die weten aids te hebben zorgen er meestal wel voor dat ze het niet verspreiden.. Het zijn juist die mensen die het niet weten die aids blijven verspreiden.
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:43:48 #192
216584 Trevland
pi_64289313
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:39 schreef DuTank het volgende:
Ik weet hoe we AIDS bestrijden.

- Alle HIV en AIDS-patiënten in getto's stoppen.
- Vervolgens zet je ze allemaal op de trein.
- Je stopt ze dan in concentratiekampen om ze vervolgens allemaal te vergassen en te verbranden.

Zo iets?
ik denk dat de koste van het opsporen vrij duur is, dus we zouden ze eerst nog moeten laten werken(en daar krijgen ze niks voor) tot ze er bij neer vallen(doen ze vanzelf wel) en zo houden wij er nog wat aan over. Dat vergassen kost gas en verbranden kost hout(of een andere brandstof). Ze gewoon op afgelegen plekken dumpen in een werkkamp en dan als ze zo goed als dood zijn gewoon in de grond dumpen of zo.

ik word bang van me zelf
  dinsdag 23 december 2008 @ 16:47:16 #193
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64289450
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:43 schreef SiestaGuru het volgende:
De mensen die weten aids te hebben zorgen er meestal wel voor dat ze het niet verspreiden.. Het zijn juist die mensen die het niet weten die aids blijven verspreiden.
Behalve in Groningen
pi_64289528
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 16:47 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Behalve in Groningen
  dinsdag 23 december 2008 @ 17:02:29 #195
163938 Lekiamh
Dietslander
pi_64290633
quote:

[..]

Behalve in Groningen
Doet me denken aan een verhaal van zo'n anderhalf jaar geleden.

Ik zo op zo'n feest met allemaal onbekenden helemaal losgaan. Waren alleen maar mannen dus ik het op een zuipen gezet. Op een gegeven moment volkomen laveloos in slaap gevallen. Word ik 's morgens wakker met mijn broek op mijn enkels . Zal wel ergens in een hoekje hebben gepist ofzo. Sst niet verder vertellen
pi_64290957
pi_64291004
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 17:19 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Doet me denken aan een verhaal van zo'n anderhalf jaar geleden.

Ik zo op zo'n feest met allemaal onbekenden helemaal losgaan. Waren alleen maar mannen dus ik het op een zuipen gezet. Op een gegeven moment volkomen laveloos in slaap gevallen. Word ik 's morgens wakker met mijn broek op mijn enkels . Zal wel ergens in een hoekje hebben gepist ofzo. Sst niet verder vertellen
Alleen mannen, broek op de enkels? Weet je zeker dat timm niet op dit feest aanwezig was?
pi_64291898
Wordt het trouwens niet eens tijd om te beginnen zo met 18 vrouw?
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:10:48 #200
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64292311
quote:

[..]

Behalve in Groningen
Groningen

Kutstad
Huilen dan.
  dinsdag 23 december 2008 @ 18:35:59 #201
163094 Ladidadida
pi_64293225
Ik studeer in Grunn
pi_64295064
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 18:35 schreef Ladidadida het volgende:
Ik studeer in Grunn
Nog eventjes ja
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:44:23 #203
202348 Susi
Temple of Love
pi_64297840
Groningen is geweldig !
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:51:44 #204
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_64298160
Ik ben er nog nooit geweest
  dinsdag 23 december 2008 @ 20:55:08 #205
216584 Trevland
pi_64298320
Ikke wel mijn zus heeft er gestudeert(ikke zelf nie)
  dinsdag 23 december 2008 @ 21:28:13 #206
163094 Ladidadida
pi_64299991
Groningen is een hele mooie stad Alleen te druk
  dinsdag 23 december 2008 @ 21:46:57 #207
192856 -SG-
PSV Eindhoven!
pi_64301351
Eindhoven de gekste!!!!!!!~!
pi_64302539
Zwollluh!!
  dinsdag 23 december 2008 @ 22:09:35 #209
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_64302805
Ja
  dinsdag 23 december 2008 @ 22:16:37 #210
202348 Susi
Temple of Love
pi_64303204
Ik studeer er officieel ook,

volgend jaar Utrecht
pi_64303249
Zeg, maag ajf hoe zit het nu. Ladi studeerd in groningen maar jij bent er nooit geweest. Zo heeft gestudeerd in zwolle, en jij hebt gestudeerd in den haag... Waar zitten jullie ergens?
  dinsdag 23 december 2008 @ 22:28:01 #212
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_64303834
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 22:17 schreef SiestaGuru het volgende:
Zeg, maag ajf hoe zit het nu. Ladi studeerd in groningen maar jij bent er nooit geweest. Zo heeft gestudeerd in zwolle, en jij hebt gestudeerd in den haag... Waar zitten jullie ergens?
Ladi studeert ook alleen maar in Groningen. Ze woont momenteel nog bij haar moeder in Assen, maar wil misschien wel in Groningen of Rotterdam gaan wonen. Ik woon in Rotterdam en zij komt om het weekend over
pi_64307008
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 22:28 schreef ajf het volgende:

[..]

Ladi studeert ook alleen maar in Groningen. Ze woont momenteel nog bij haar moeder in Assen, maar wil misschien wel in Groningen of Rotterdam gaan wonen. Ik woon in Rotterdam en zij komt om het weekend over
Dan heb ik ook nog een vraag: als jij een gescheiden vent ben en kinderen hebt van 8 jaar, maakt dit jou dan niet een soort pedo-achtig figuur?

PS: dit is een serieuze vraag.

(heb zelf nl ook twee kinderen alleen veel jonger; kan me niet helemaal in de situatie verplaatsen, nl. rond te flikflooien met een studente)
pi_64307020
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 22:16 schreef Susi het volgende:
Ik studeer er officieel ook,

volgend jaar Utrecht
Samen wonen dan?
Ik wil namelijk in Utrecht wonen en dan Kunstmatige Intelligentie op de UvA doen.
  dinsdag 23 december 2008 @ 23:52:25 #215
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_64308264
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 23:27 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Dan heb ik ook nog een vraag: als jij een gescheiden vent ben en kinderen hebt van 8 jaar, maakt dit jou dan niet een soort pedo-achtig figuur?

(heb zelf nl ook twee kinderen alleen veel jonger; kan me niet helemaal in de situatie verplaatsen, nl. rond te flikflooien met een studente)
Wat hebben mijn kinderen hier mee te maken? Er zijn wel meer relaties waar het leeftijdsverschil groot is. En ik flikflooi niet en heb weinig zin om me verder to iemand te verantwoorden.
  woensdag 24 december 2008 @ 00:00:12 #216
202348 Susi
Temple of Love
pi_64308671
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 23:27 schreef DuTank het volgende:

[..]

Samen wonen dan?
Ik wil namelijk in Utrecht wonen en dan Kunstmatige Intelligentie op de UvA doen.
Eindelijk ! Eeuwig 69
pi_64309005
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 23:52 schreef ajf het volgende:

[..]

Wat hebben mijn kinderen hier mee te maken? Er zijn wel meer relaties waar het leeftijdsverschil groot is. En ik flikflooi niet en heb weinig zin om me verder to iemand te verantwoorden.
jammer van de vijandige ondertoon

edit : flikflooien is wsl geen handig gebruikte term door mij inderdaad
pi_64309548
quote:
Op woensdag 24 december 2008 00:00 schreef Susi het volgende:

[..]

Eindelijk ! Eeuwig 69
I feel left out.
  woensdag 24 december 2008 @ 00:35:18 #219
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64310069
quote:
Op woensdag 24 december 2008 00:07 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Is toch gewoon zo? Je hoeft geen eufemismes te gaan gebruiken joh

Zo ken ik je niet PP
Huilen dan.
pi_64310907
Waar is iedereen eigenlijk heen? Tis me veels te stilletjes hier
  woensdag 24 december 2008 @ 01:49:23 #221
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64312432
quote:
Op woensdag 24 december 2008 00:59 schreef SiestaGuru het volgende:
Waar is iedereen eigenlijk heen? Tis me veels te stilletjes hier
Vooruit dan, nog een post, omdat het anders zo stil is
Laffe huichelaar
  woensdag 24 december 2008 @ 01:50:02 #222
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64312450
dus
Laffe huichelaar
pi_64312821
  woensdag 24 december 2008 @ 02:08:17 #224
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_64312906
En nu ga ik slapen
Laffe huichelaar
  woensdag 24 december 2008 @ 02:15:56 #225
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_64313051
dus.
Huilen dan.
pi_64313143
Ga er ook maar weer eens vandoor
  woensdag 24 december 2008 @ 04:18:23 #227
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_64314370
Nu ben ik wel kats benieuwd hoe ajf dat regelt met zijn koters
  woensdag 24 december 2008 @ 04:22:53 #228
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64314385
kats
  woensdag 24 december 2008 @ 04:23:05 #229
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64314387
4:22
  woensdag 24 december 2008 @ 04:32:30 #230
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_64314412
harhar, ik ben 'net wakker geworden

4:22
  woensdag 24 december 2008 @ 04:34:32 #231
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64314417
Ik werd om half 2 al wakker
  woensdag 24 december 2008 @ 04:34:37 #232
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_64314419
ohja: CWI en Tempo-team 17
  woensdag 24 december 2008 @ 04:36:19 #233
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_64314425
quote:
Op woensdag 24 december 2008 04:34 schreef Harajuku. het volgende:
Ik werd om half 2 al wakker
ik neem aan dat jij in de avond ging slapen?
  woensdag 24 december 2008 @ 04:42:25 #234
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64314446
quote:
Op woensdag 24 december 2008 04:36 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

ik neem aan dat jij in de avond ging slapen?
Half 10
  woensdag 24 december 2008 @ 04:44:39 #235
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_64314455
quote:
Op woensdag 24 december 2008 04:42 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Half 10
zelfs leraren gaan later naar bed
  woensdag 24 december 2008 @ 04:49:41 #236
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64314468
quote:
Op woensdag 24 december 2008 04:44 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

zelfs leraren gaan later naar bed
Altijd als ik vroeg naar bed wil gebeurt dit
  woensdag 24 december 2008 @ 04:57:29 #237
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_64314487
quote:
Op woensdag 24 december 2008 04:49 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Altijd als ik vroeg naar bed wil gebeurt dit
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schurft_(mens)

Diagnose

Schurft is (moeilijk) te herkennen aan een huiduitslag met vooral rode bultjes. Op en bij deze bultjes zijn de gangen van de mijten soms zichtbaar als witte streepjes van enkele millimeters lang. Tussen de vingers, rond de tepels en rond de navel zijn plaatsen waar ze vrij geregeld zijn aan te treffen. Het is echter zeker niet ongebruikelijk bij iemand die al weken overal jeuk heeft ook bij goed zoeken geen enkele gang aan te kunnen treffen. Door de allergische reactie van het lichaam gaan de plekken hevig jeuken, waarna de patiënt gaat krabben. Schurft komt vooral voor op (tegen krabben) beschutte plekken van de huid, zoals de strekzijde van ellebogen, liezen, tepels, penis en scrotum. Al dit gekrab kan als vermoeiend ervaren worden, en personen die aan deze ziekte zijn blootgesteld gaan, zullen gemiddeld eerder de lakens opzoeken dan mensen die niet aan de ziekte lijden.
  woensdag 24 december 2008 @ 05:04:28 #238
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64314507
Deze minder dan 0,5 mm grote mijt graaft gangen in de huid. Daar vindt bevruchting plaats, waarna de nakomelingen de gangenstelsels verder uitbouwen

woensdag 24 december 2008 @ 05:06:15 #239
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64314512
Dude

woensdag 24 december 2008 @ 05:31:47 #240
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_64314564
, al had ik liever tettenfoto's van je willen zien
  woensdag 24 december 2008 @ 05:36:39 #241
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64314575
Nee, die geef jij schurft
  woensdag 24 december 2008 @ 05:38:10 #242
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64314578
Duimelot

De rest niet die terug heeft gelezen: [STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR #2 Stem Hara

Ik lig bijna uit de top 5
  woensdag 24 december 2008 @ 07:02:53 #243
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_64314700
quote:
Op woensdag 24 december 2008 00:07 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Zou die vijandige toon niet komen door het woord pedofilie mbt mijn relatie?
  woensdag 24 december 2008 @ 07:07:51 #244
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64314707
Ben je nu een pedofiel omdat je Ladida neukt?

woensdag 24 december 2008 @ 07:46:43 #245
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_64314825
quote:
Op woensdag 24 december 2008 07:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ben je nu een pedofiel omdat je Ladida neukt?

Schijnbaar. Mensen die het beweren moeten dat woord maar eens opzoeken.
  woensdag 24 december 2008 @ 07:50:53 #246
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_64314850
quote:
Op woensdag 24 december 2008 04:18 schreef Syb-rund. het volgende:
Nu ben ik wel kats benieuwd hoe ajf dat regelt met zijn koters
Wat wil je precies weten dan?
  woensdag 24 december 2008 @ 08:03:06 #247
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64314937
Ik snap er helemaal niets van. Ladi is wat, 20? 21?. Meende dat zij vaker naar jou gaat dan andersom dus waar hebben die kinderen last van?

Wat een onzin zeg.

Mijn ex had ook een kind
  woensdag 24 december 2008 @ 08:11:58 #248
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_64315000
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap er helemaal niets van. Ladi is wat, 20? 21?. Meende dat zij vaker naar jou gaat dan andersom dus waar hebben die kinderen last van?

Wat een onzin zeg.

Mijn ex had ook een kind
Ladi is 21. Zij komt ook altijd naar mij, om het weekend. Het andere weekend zijn de kinderen bij me. Die hebben ook nergens last van. Ik begrijp de reactie van PP daarom niet en van Syb ook niet.
  woensdag 24 december 2008 @ 08:13:38 #249
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64315021
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:11 schreef ajf het volgende:

[..]

Ladi is 21. Zij komt ook altijd naar mij, om het weekend. Het andere weekend zijn de kinderen bij me. Die hebben ook nergens last van. Ik begrijp de reactie van PP daarom niet en van Syb ook niet.
Ik zou zeggen thats PP for ya, maar ik vind het werkelijk nergens op slaan. Ik ben erg van de foute grappen, maar pedofilie vind ik niet zo lollig
  woensdag 24 december 2008 @ 08:25:02 #250
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_64315124
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:13 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Ik zou zeggen thats PP for ya, maar ik vind het werkelijk nergens op slaan. Ik ben erg van de foute grappen, maar pedofilie vind ik niet zo lollig
Mijn idee. Ik heb best gevoel voor humor en kan een goede grap zeker waarderen, maar ik ben het helemaal met je eens. Vandaar mijn toon.
pi_64315304
Wat een serieusheid zo op de vroege ochtend
  woensdag 24 december 2008 @ 08:44:52 #252
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_64315347
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:41 schreef lynda het volgende:
Wat een serieusheid zo op de vroege ochtend
Sorry
  woensdag 24 december 2008 @ 08:45:22 #253
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64315353
Ja, laten we weer op Hara gaan stemmen
  woensdag 24 december 2008 @ 08:47:59 #254
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64315389
Sheeeeeeeeep
  woensdag 24 december 2008 @ 08:48:05 #255
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64315393
Goeiemorgen.
Radio Soulwax!
  woensdag 24 december 2008 @ 08:48:40 #256
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64315401
  woensdag 24 december 2008 @ 08:52:11 #257
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64315441
Radio Soulwax!
  woensdag 24 december 2008 @ 08:53:56 #258
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_64315466
quote:
Slade
  woensdag 24 december 2008 @ 08:54:54 #259
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64315478
pi_64315509
Nou allemaal duimen.. stomme vrouw met stomme vingerprikapparaat is er voor de 3e keer deze week
  woensdag 24 december 2008 @ 08:57:36 #261
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64315528
Je hebt 2,5!
  woensdag 24 december 2008 @ 09:02:39 #262
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_64315604
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:56 schreef lynda het volgende:
Nou allemaal duimen.. stomme vrouw met stomme vingerprikapparaat is er voor de 3e keer deze week
Succes.

Ik ga nu een kalkoen halen.
Radio Soulwax!
pi_64315894
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:57 schreef Harajuku. het volgende:
Je hebt 2,5!
1,9
* lynda propt een injectie clexane in dr been en legt de volgende 9 spuiten alvast klaar

Edit.. ik heb gewoon geen plek meer om te spuiten.. zit al onder de blauwe plekken
En dat hoerenspul doet nog zeerder dan die hele spuit!
  woensdag 24 december 2008 @ 09:23:13 #264
202348 Susi
Temple of Love
pi_64315933
Je bent er bíjna !

Komt allemaal goed !
  woensdag 24 december 2008 @ 09:24:17 #265
202348 Susi
Temple of Love
pi_64315949
Oh en aan die schurftfoto ! Daar heb ik een schurfthekel aan
  woensdag 24 december 2008 @ 09:27:12 #266
216584 Trevland
pi_64315993
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:20 schreef lynda het volgende:

[..]

1,9
* lynda propt een injectie clexane in dr been en legt de volgende 9 spuiten alvast klaar

Edit.. ik heb gewoon geen plek meer om te spuiten.. zit al onder de blauwe plekken
Wees dan maar blij dat je geen suikerziekte hebt dan spuit je jezelf pas plat.
  woensdag 24 december 2008 @ 09:42:12 #267
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64316235
Susi

Ik word er bijna sentimenteel van
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:20 schreef lynda het volgende:

[..]

1,9

Maar dan is er toch iig voouitgang
  woensdag 24 december 2008 @ 09:48:37 #268
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_64316347
Hoe vaak mag je eigenlijk stemmen, Hara?
  woensdag 24 december 2008 @ 09:51:08 #269
202348 Susi
Temple of Love
pi_64316407
Ik neem aan van één keer
pi_64316517
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:27 schreef Trevland het volgende:

[..]

Wees dan maar blij dat je geen suikerziekte hebt dan spuit je jezelf pas plat.
Alleen spuit ik dus 2x per dag bloedverdunners in en slik ik gemiddeld 8mg bloedverdunners..
Elke keer dat ik mezelf prik krijg ik een grote blauwe harde plek.. Na 1,5 week heb je geen vrij plekje meer over wat niet pijn doet, blauw is, of hard is..
  woensdag 24 december 2008 @ 09:56:58 #271
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64316532
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:51 schreef Susi het volgende:
Ik neem aan van één keer
Ja,
  woensdag 24 december 2008 @ 09:59:48 #272
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_64316577
Bummer
  woensdag 24 december 2008 @ 10:03:14 #273
216584 Trevland
pi_64316634
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:55 schreef lynda het volgende:

[..]

Alleen spuit ik dus 2x per dag bloedverdunners in en slik ik gemiddeld 8mg bloedverdunners..
Elke keer dat ik mezelf prik krijg ik een grote blauwe harde plek.. Na 1,5 week heb je geen vrij plekje meer over wat niet pijn doet, blauw is, of hard is..
Das wel minder
  woensdag 24 december 2008 @ 10:12:43 #274
163094 Ladidadida
pi_64316815
Goedemorgen
  woensdag 24 december 2008 @ 10:13:55 #275
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64316839
Morning jail bait
pi_64316865
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:25 schreef ajf het volgende:

[..]

Mijn idee. Ik heb best gevoel voor humor en kan een goede grap zeker waarderen, maar ik ben het helemaal met je eens. Vandaar mijn toon.
Volkomen terecht.
  woensdag 24 december 2008 @ 10:16:22 #277
163094 Ladidadida
pi_64316892
Edit: dat was niet lief
  woensdag 24 december 2008 @ 10:20:18 #278
163094 Ladidadida
pi_64316975
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:13 schreef Harajuku. het volgende:
Morning jail bait
Ik ben 21
  woensdag 24 december 2008 @ 10:58:09 #279
216584 Trevland
pi_64318046
quote:
Op woensdag 24 december 2008 10:20 schreef Ladidadida het volgende:

[..]

Ik ben 21
Why the sad face? Chear up a bit
pi_64318239
quote:
Op woensdag 24 december 2008 00:00 schreef Susi het volgende:

[..]

Eindelijk ! Eeuwig 69
  woensdag 24 december 2008 @ 11:21:55 #281
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_64318723
quote:
Op woensdag 24 december 2008 08:11 schreef ajf het volgende:

[..]

Ja het niet snappen maar wel antwoord op geven op mijn vraag he!
  woensdag 24 december 2008 @ 11:23:43 #282
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_64318765
quote:
Op woensdag 24 december 2008 09:55 schreef lynda het volgende:

[..]

dan spuit je toch de hele tijd op dezelfde plek?
  woensdag 24 december 2008 @ 11:28:36 #283
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_64318898
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:21 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

Ja het niet snappen maar wel antwoord op geven op mijn vraag he!
Graag gedaan
  woensdag 24 december 2008 @ 11:37:06 #284
216584 Trevland
pi_64319154
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:23 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

dan spuit je toch de hele tijd op dezelfde plek?
Dat mag niet want dan krijg je een spuitplek en dan kan de vloeistof z'n werk niet goed doen.(ik weet dat want mijn zusje heeft suikerziekte)
pi_64319181
Live from Chicago
pi_64319204
Wat heb je dan Lynda
Live from Chicago
pi_64319267
quote:
Op woensdag 24 december 2008 07:02 schreef ajf het volgende:

[..]

Zou die vijandige toon niet komen door het woord pedofilie mbt mijn relatie?
Zou je even kunnen aanwijzen waar ik dat woord gebruik?

Je zou ook kunnen antwoorden met:

Beste PP,

bedankt voor de interesse in mijn relatie met een ander Fok!lid.
Ik denk dat je niet helemaal in de gaten hebt hoe onze relatie is. Het is namelijk geen
flikflooien wat wij doen, maar echte liefde.

Wij houden heel erg veel van elkaar, ondanks het grote leeftijdsverschil. Sterker nog,
wij hebben het gevoel dat dit het juist is en daar zijn wij heel erg blij mee.

Het feit dat Ladidid d'r leeftijd dichter bij de leeftijd van mijn kinderen zit dan die van
mij doet niet ter zake.
pi_64319427
Wat loop je weer te stangen PP, word je daar nou zó blij van? Hou ff een rustige kerststemming, wil je
Live from Chicago
  woensdag 24 december 2008 @ 11:45:56 #289
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64319435
quote:
Op dinsdag 23 december 2008 23:27 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Hier

Edit: Oh noes, het is natuurlijk pedo-achtig, compleet anders!
pi_64319600
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:45 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Hier

Edit: Oh noes, het is natuurlijk pedo-achtig, compleet anders!
Inderdaad. Kon het even niet anders omschrijven en gebruike met opzet dat andere woord niet.
Had beter iets met groot leeftijdsverschil kunnen gebruiken.

Jammer alleen dat niemand ziet dat ik oprecht interesse heb/had in zijn gevoel in hun relatie mbt de 2 kinderen die hij ook heeft.

Tja, dat krijg je wsl. als je meestal niet zo serieus bent.
  woensdag 24 december 2008 @ 11:53:22 #291
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64319734
Je meent toch niet werkelijk dat je verbaasd bent?
pi_64319881
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:53 schreef Harajuku. het volgende:
Je meent toch niet werkelijk dat je verbaasd bent?
Ach, zij het met een omweg heb ik toch antwoord gekregen
pi_64319884
Waarschijnlijk is hij er zelf in gaan geloven
Live from Chicago
pi_64319957
PP
pi_64320004
Ik hou ook van jullie allemaal
  woensdag 24 december 2008 @ 12:02:55 #296
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_64320070
  woensdag 24 december 2008 @ 12:03:38 #297
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_64320087
quote:
Op woensdag 24 december 2008 11:50 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Inderdaad. Kon het even niet anders omschrijven en gebruike met opzet dat andere woord niet.
Had beter iets met groot leeftijdsverschil kunnen gebruiken.

Jammer alleen dat niemand ziet dat ik oprecht interesse heb/had in zijn gevoel in hun relatie mbt de 2 kinderen die hij ook heeft.

Tja, dat krijg je wsl. als je meestal niet zo serieus bent.
Het is meer de manier waarop je je oprecht geintresseerde vraag brengt, ik zou zeggen maak er werk van.
pi_64320175
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:03 schreef Syb-rund. het volgende:

[..]

Het is meer de manier waarop je je oprecht geintresseerde vraag brengt, ik zou zeggen maak er werk van.
Snap ik ook wel.
Heb ik wel vaker last van

Alhoewel, in een face to face gesprek zou ik dezelfde vraag gesteld hebben en zeker weten een ander antwoord hebben gekregen
  woensdag 24 december 2008 @ 12:09:29 #299
169377 Syb-rund.
Music connects us all
pi_64320276
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:06 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Snap ik ook wel.

Alhoewel, in een face to face gesprek zou ik dezelfde vraag gesteld hebben en zeker weten een ander antwoord hebben gekregen
dat klopt idd!
SPOILER
  woensdag 24 december 2008 @ 12:11:08 #300
166508 ajf
Ik vind van niet
pi_64320320
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:06 schreef PrincePolly het volgende:

[..]

Snap ik ook wel.

Goh, echt? Welk antwoord had je verwacht dan. En neem me vooral niet kwalijk dat ik de verkeerde conclusie trok, maar je andere post spreekt toch minder tot de verbeelding.
pi_64320661
quote:
Op woensdag 24 december 2008 12:11 schreef ajf het volgende:

[..]

Goh, echt? Welk antwoord had je verwacht dan. En neem me vooral niet kwalijk dat ik de verkeerde conclusie trok, maar je andere post spreekt toch minder tot de verbeelding.
quote:
Beste PP,

bedankt voor de interesse in mijn relatie met een ander Fok!lid.
Ik denk dat je niet helemaal in de gaten hebt hoe onze relatie is. Het is namelijk geen
flikflooien wat wij doen, maar echte liefde.

Wij houden heel erg veel van elkaar, ondanks het grote leeftijdsverschil. Sterker nog,
wij hebben het gevoel dat dit het juist is en daar zijn wij heel erg blij mee.
bijvoorbeeld

edit: prachtige en niet toevallig laatste posting om de kerstavond in te gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')