Ik ben tevreden hoor.quote:Op maandag 22 december 2008 18:45 schreef Harajuku. het volgende:
Dat ik geen echte tettenfoto ga doen, maar dat je hier een beetje ziet. Omdat Adelante zo nodig mijn posts moest naapassen, ik ben de kwaadste niet
quote:Op maandag 22 december 2008 18:46 schreef PrincePolly het volgende:
Effe serieus: volgens mij is die Hara echt wel een lekker wijf. Of zou ze memmen hebben omdat ze 100 kg+ is?
Geloof me, dat wil je nietquote:Op maandag 22 december 2008 18:48 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ik ben tevreden hoor.
Al leek het me eigenlijk leuker als je nog een liedje zou zingen en dat dan op youtube zou plaatsen ofzo.
En dat mag dan natuurlijk al toplessquote:Op maandag 22 december 2008 18:48 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ik ben tevreden hoor.
Al leek het me eigenlijk leuker als je nog een liedje zou zingen en dat dan op youtube zou plaatsen ofzo.
Graag gedaan schatquote:Op maandag 22 december 2008 18:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
[..]
Geloof me, dat wil je niet![]()
![]()
ajf
![]()
![]()
Heb je geld gegeven?quote:Op maandag 22 december 2008 18:53 schreef Lekiamh het volgende:
Een SHE is genoeg wat mij betreft.
Daarnaast, topless kan alleen maar tegenvallen nu.
quote:Op maandag 22 december 2008 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
Deze?quote:
Hij zit me steeds uit te lachen dat ik maar 2 users hebquote:Op maandag 22 december 2008 19:00 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Jij doet echt alles voor die sloffen he? (nu ja adelante pesten dan)
Nee :") SHE welquote:Op maandag 22 december 2008 19:02 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Nee.
Zou je het doen voor geld dan?
Wil net zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Siesta:
Bij hoeveel spelers gaan we starten? Misschien ook handig om na de kerstviering pas te beginnen.![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 19:08 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Wil net zeggen.
Naakt spreekt minder tot de verbeelding.
Erg origineel, ook...Kerst... duurt wel heel lang...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Siesta:
Bij hoeveel spelers gaan we starten? Misschien ook handig om na de kerstviering pas te beginnen.
Maar ik denk morgen toch wel, misschien nog even een paar die vorige ronde meededen nog een pm sturen ofzo, ik heb het met PS ook nog weinig over de setup gehad (lees: ze heeft het druk en is er niet)...
Ik ookquote:Op maandag 22 december 2008 19:16 schreef lynda het volgende:
die sloffen zijn trouwens wel ff vet cool!
Ho wacht.. ik ben over 3 weken jarig
Ja, er werd ergens in het vorige topic gesteld dat we te weinig spelers hadden... Waar ik het op zich wel mee eens ben.quote:Op maandag 22 december 2008 19:12 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Kerst... duurt wel heel lang...
Maar ik denk morgen toch wel, misschien nog even een paar die vorige ronde meededen nog een pm sturen ofzo, ik heb het met PS ook nog weinig over de setup gehad (lees: ze heeft het druk en is er niet)...
Had je je ook in moeten schrijven... En dan pics posten natuurlijk.quote:Op maandag 22 december 2008 19:16 schreef lynda het volgende:
die sloffen zijn trouwens wel ff vet cool!
Ho wacht.. ik ben over 3 weken jarig
Ik ga ze gewoon vindenquote:Op maandag 22 december 2008 19:19 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ja, er werd ergens in het vorige topic gesteld dat we te weinig spelers hadden... Waar ik het op zich wel mee eens ben.
We zouden kunnen wachten tot na Kerst, genoeg tijd om mensen in te laten schrijven, nieuwe spelopzet ed.
Hopelijk wel weer de start bij 20~ spelers.![]()
[..]
Had je je ook in moeten schrijven... En dan pics posten natuurlijk.![]()
kashaquote:Op maandag 22 december 2008 19:58 schreef Isdatzo het volgende:
Booya!
Maar dat wil ik allemaal niet op Fokquote:Op maandag 22 december 2008 21:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
you're welcome Hara![]()
Ik moet zeggen, ben niet benieuwd naar je voorgevel, doch wel naar je uiterlijk algemeen...
*gniffel*quote:Op maandag 22 december 2008 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dat wil ik allemaal niet op Fok![]()
Ze hebben net over me gepraat op fok radio
Kan me voorstellen... maar ben toch benieuwdquote:Op maandag 22 december 2008 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Humm ja ik toch ook wel, je krijgt toch altijd op de een of andere manier het beeld van de avatar mee. En wel, je snapt mijn probleem.quote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kan me voorstellen... maar ben toch benieuwd
Welk beeld heb je bij mij?quote:Op maandag 22 december 2008 21:49 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Humm ja ik toch ook wel, je krijgt toch altijd op de een of andere manier het beeld van de avatar mee. En wel, je snapt mijn probleem.
quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Echt?
Nee jij hebt tenminste nog goede fotos in je foboAl lijk je heel anders op je circus fotos dan op die anderen...
Umm isdatzo jij hebt ook wel een foto in je fobo.. Maar om de een of andere reden blijft john cleese toch meer hangen
quote:Op maandag 22 december 2008 21:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vorm altijd een tiet-image adhv usericons.![]()
't belangrijkstequote:Op maandag 22 december 2008 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie hebben nu toch n heel deelv an me gezien
jamaar... dat is circus. en verreweg t meest recentquote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Echt?
Nee jij hebt tenminste nog goede fotos in je foboAl lijk je heel anders op je circus fotos dan op die anderen...
Umm isdatzo jij hebt ook wel een foto in je fobo.. Maar om de een of andere reden blijft john cleese toch meer hangen
Hmmja... maar het is nou niet echt het stuk waaraan ik mensen zou herkennen...quote:Op maandag 22 december 2008 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie hebben nu toch n heel deelv an me gezien
Zeg, ben jij nou een man of...?quote:Op maandag 22 december 2008 22:03 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Hmmja... maar het is nou niet echt het stuk waaraan ik mensen zou herkennen...
quote:Op maandag 22 december 2008 22:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zeg, ben jij nou een man of...?
HOMO!!!!!!!!!!!!
Ja, daar bij deze een klacht over. Dat is zó irritantquote:Op maandag 22 december 2008 22:09 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
![]()
Jij wil zeggen dat je aaan de vorm mensen kan herkennen? Dat zal wel gezellig praten met jou zijn als vrouw
quote:Op maandag 22 december 2008 22:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zeg, ben jij nou een man of...?
HOMO!!!!!!!!!!!!
Ik zie het nu pasquote:Op maandag 22 december 2008 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jamaar... dat is circus. en verreweg t meest recent
Je dacht die heeft een enorm gezwel op dr hoofd opeensquote:Op maandag 22 december 2008 22:15 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik zie het nu pasIk zat te kijken naar die cri cri van dichtbij foto, en het was me nooit opgevallen dat er nog een stuk van je arm zichtbaar was naast je gezicht
Nee nu zie ik de overeenkomst wel... Man wat heb ik me daar verschrikkelijk op verkeken.
Er blijft alleen een groot mysterie, is de pupil van je rechteroog verborgen achter je haar, of doe je een poging beide kanten tegelijk op te kijken?
Via pm's kun je ook nudie-pictures sturen. Ken niet met je msn hè.quote:Op maandag 22 december 2008 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja gezwel... Door de hoek van je hoofd tenopzichte van de camera en die lok haar die de ronding van het stuk hoofd wat ik erbij heb verzonnen volgde leek het eigenlijk nog niet eens heel onnatuurlijk... Pas toen ik maar eens even goed ging kijken waarom je nu zoveel anders leek ging het ongeveer zo: "humm, haar gezicht lijkt wel ietsje breder, wat zeg ik? Veel breder! maar niks te zien aan de andere kant... WTF is dat?!?!? ieuw zelfs de kleur is iets anders... oh wacht eens even...."quote:Op maandag 22 december 2008 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je dacht die heeft een enorm gezwel op dr hoofd opeens
Oh en die zit achter mn haarZo circustechnisch ben ik nog niet
Jij gaat dan ook over 2 minuutjes naar bed toe ofzoquote:
En ofquote:Op maandag 22 december 2008 22:09 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
![]()
Jij wil zeggen dat je aaan de vorm mensen kan herkennen? Dat zal wel gezellig praten met jou zijn als vrouw
Ik zou wel willen, maar ik heb zonder al hoofdpijnquote:
* Isdatzo nog een keer in puntenslijpsel-fobo kijkt.quote:Op maandag 22 december 2008 22:24 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Nou ja gezwel... Door de hoek van je hoofd tenopzichte van de camera en die lok haar die de ronding van het stuk hoofd wat ik erbij heb verzonnen volgde leek het eigenlijk nog niet eens heel onnatuurlijk... Pas toen ik maar eens even goed ging kijken waarom je nu zoveel anders leek ging het ongeveer zo: "humm, haar gezicht lijkt wel ietsje breder, wat zeg ik? Veel breder! maar niks te zien aan de andere kant... WTF is dat?!?!? ieuw zelfs de kleur is iets anders... oh wacht eens even...."
Jij moet andere dingen doenquote:Op maandag 22 december 2008 22:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En of.
[..]
Ik zou wel willen, maar ik heb zonder al hoofdpijn.
Ok, ga naar de tweede circus foto in haar fobo, klik op deze foto, zoom in en ga richting haar hoofd. Wel op het eerste gezicht lijkt dit allemaal prima, op het tweede gezicht denk je: "hey dat stuk van haar gezicht aan haar rechterkant (links voor jou dusquote:Op maandag 22 december 2008 22:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
* Isdatzo nog een keer in puntenslijpsel-fobo kijkt.
- Check.
Oké, ik snap geen kloot van wat je nou bedoelt.
Ga es bij CSI solliciteren ofzoquote:Op maandag 22 december 2008 22:35 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ok, ga naar de tweede circus foto in haar fobo, klik op deze foto, zoom in en ga richting haar hoofd. Wel op het eerste gezicht lijkt dit allemaal prima, op het tweede gezicht denk je: "hey dat stuk van haar gezicht aan haar rechterkant (links voor jou dus) is toch wel heel erg breed, licht het misschien aan de hoek? maar dan kijk je naar rechts (links voor PS) en zie je dat de hoek daar heel anders is. Pas op het derde gezicht zie je (nu ja, mijn derde gezicht dus) dat er nog een stukje arm zichtbaar is naast haar gezicht in bijna dezelfde kleur.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ga mijn hoofd maar niet zo uitrgebreid bekijken, oke?
Oh, ja, nu snap ik 't.. denk ik. Ik zie 't echter nog niet, ik blijf maar ergens anders op focussen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:35 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ok, ga naar de tweede circus foto in haar fobo, klik op deze foto, zoom in en ga richting haar hoofd. Wel op het eerste gezicht lijkt dit allemaal prima, op het tweede gezicht denk je: "hey dat stuk van haar gezicht aan haar rechterkant (links voor jou dus) is toch wel heel erg breed, licht het misschien aan de hoek? maar dan kijk je naar rechts (links voor PS) en zie je dat de hoek daar heel anders is. Pas op het derde gezicht zie je (nu ja, mijn derde gezicht dus) dat er nog een stukje arm zichtbaar is naast haar gezicht in bijna dezelfde kleur.
Edit: Oh ja, sorry IDZ, het gezicht is dat ding wat zich een stukje boven de voorgevel bevindt, met ogen, neus, mond dat soort dingen.
Heey Harajuku.!! Jij hebt dé prijs van Fok! gewonnen. Je mag in dit topic foto's van je tieten posten!!quote:
Ze is vast niet zó dronken hèquote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heey Harajuku.!! Jij hebt dé prijs van Fok! gewonnen. Je mag in dit topic foto's van je tieten posten!!
Hoef je toch niet dronken voor te zijn. Als ze mooi zijn wil je ze juist showen.quote:
En anders heb je echt flutboobies en schaam je je ervoorquote:Op maandag 22 december 2008 22:40 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Hoef je toch niet dronken voor te zijn. Als ze mooi zijn wil je ze juist showen.
You'd think?quote:Op maandag 22 december 2008 22:40 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Hoef je toch niet dronken voor te zijn. Als ze mooi zijn wil je ze juist showen.
Neeeh daag hem niet uitquote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
You'd think?
Dus wanneer gaat bovenstaande mooiboy naaktfoto's posten?
Google eens wat beter.quote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
You'd think?
Zeg het maar, wat wil je zien?quote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
You'd think?
Doe maar wat, 't is jouw feestjequote:Op maandag 22 december 2008 22:44 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zeg het maar, wat wil je zien?
PS: niet mijn balzak, want heb ik vanmorgen aan het bloeden gemaakt ivm shaving-incapability
Behave!quote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, ja, nu snap ik 't.. denk ik. Ik zie 't echter nog niet, ik blijf maar ergens anders op focussen.
Wacht maar tot je chick erop gaat zittenquote:Op maandag 22 december 2008 22:44 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zeg het maar, wat wil je zien?
PS: niet mijn balzak, want heb ik vanmorgen aan het bloeden gemaakt ivm shaving-incapability
quote:
Sure, maar in de tussentijd kunnen we wel kijken of PP can put the money where his mouth is.quote:Op maandag 22 december 2008 22:50 schreef SiestaGuru het volgende:
Hey isdatzo, begon jij me niet net voor homo uit te maken? Terug bij de les jij, we zijn geïnteresseerd in hara en PS niet PP...
quote:Op maandag 22 december 2008 22:51 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk, ik zeg het even.
hahaaaaaaa DuTank kijkt op sexwoordenboek.nl hahaaaaquote:[url=http://www.sexwoordenboek.nl/assets/active/69_c.jpg]a
Een hintquote:Op maandag 22 december 2008 22:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en wat voegt dat precies toe dutank?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een hintEn jij wil zeker dat PP de mannelijke deelnemer is? Juist, dan is eht duidelijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:55 schreef Lekiamh het volgende:
Ik vond Siestas zoektocht naar onvolkomenheden in het gezicht van PS toch interessanter.QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Zeg het maar: welk onderdeel wil jij zien om uit te maken of jouw engelse term het waar kan maken?quote:Op maandag 22 december 2008 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Now where's the fun in that?
[..]
Sure, maar in de tussentijd kunnen we wel kijken of PP can put the money where his mouth is.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:55 schreef Lekiamh het volgende:
Ik vond Siestas zoektocht naar onvolkomenheden in het gezicht van PS toch interessanter.Juistem, tot diep in de nacht staar ik naar haar fotos in de hoop onvolkomendheden te vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee. Susi houdt wel van 69 volgens mij. Dus doe mij haar maar dan.quote:Op maandag 22 december 2008 22:55 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
En jij wil zeker dat PP de mannelijke deelnemer is? Juist, dan is eht duidelijk..
Middelste teen, linker voet?quote:Op maandag 22 december 2008 22:57 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zeg het maar: welk onderdeel wil jij zien om uit te maken of jouw engelse term het waar kan maken?
Negative, dalijk gaan jullie denken dat dat de teen van Brad Pitt of Lincoln Burrows is.quote:
Verzin zelf maar wat dan.quote:Op maandag 22 december 2008 23:06 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Negative, dalijk gaan jullie denken dat dat de teen van Brad Pitt of Lincoln Burrows is.
Zo gaat dat al een paar uur langquote:Thank you for contacting The College Board. Your email has been received and you will receive a response from us within 2 business days.
Wat was de vraag? Misschien is dat kantoor compleetin chaos na jouw onverwachte veel te gecompliceerde vraag.quote:Op maandag 22 december 2008 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Verdeurie!
Ik heb al minstens 5 keer een meeltje met de zelfde informatie moeten sturen om antwoord op mijn vraag te krijgenMaar zonder dat antwoord kan ik een bepaalde uitslag niet krijgen
Irritante Amerikanen... De ondergetekende is ook steeds anders....
Oh joepie, daar komt as we speak weer een ontvangstbevestiging binnen!
[..]
Zo gaat dat al een paar uur lang
Niet als je de 301 = 11 pagina-ndeling gebruikt lulquote:Op maandag 22 december 2008 23:14 schreef SiestaGuru het volgende:
Tenen zijn topickillers.
ah we zijn al op devolgende pagina![]()
Vakanties hebben geen 'business days'.quote:Op maandag 22 december 2008 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Verdeurie!
Ik heb al minstens 5 keer een meeltje met de zelfde informatie moeten sturen om antwoord op mijn vraag te krijgenMaar zonder dat antwoord kan ik een bepaalde uitslag niet krijgen
Irritante Amerikanen... De ondergetekende is ook steeds anders....
Oh joepie, daar komt as we speak weer een ontvangstbevestiging binnen!
[..]
Zo gaat dat al een paar uur lang
301 = 11 ??quote:Op maandag 22 december 2008 23:15 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Niet als je de 301 = 11 pagina-ndeling gebruikt lul
Pagina 11 is de 301e postquote:
Dat is wel weinig posts per pagina zeg. Ik heb 100 posts per pagina, ideaal vind ik.quote:
vind jijquote:Op maandag 22 december 2008 23:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is wel weinig posts per pagina zeg. Ik heb 100 posts per pagina, ideaal vind ik.
Ik heb een bepaalde test gemaakt, maar was te laat om me officieel te registreren dus moest op een speciale lijst. Dat betekende dat ik geen registratie nummer heb, maar ik heb dat wel nodig om mijn score op te halen. Me dunkt dat er méér zijn met dat probleemquote:Op maandag 22 december 2008 23:15 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Wat was de vraag? Misschien is dat kantoor compleetin chaos na jouw onverwachte veel te gecompliceerde vraag.
Spellingpolitie PRESENTquote:Op maandag 22 december 2008 23:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat jij vindt moet je naar de POLITIE brengen!
Deze niet. Maar geeft niet trevviequote:Op maandag 22 december 2008 23:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die zin is fout loos hoor!(en ik heb het over de gewone niet de ... politie.)
Ah nee dan is het goed, ik was al even bang dat je de arme lui lastig viel met vragen als:quote:Op maandag 22 december 2008 23:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb een bepaalde test gemaakt, maar was te laat om me officieel te registreren dus moest op een speciale lijst. Dat betekende dat ik geen registratie nummer heb, maar ik heb dat wel nodig om mijn score op te halen. Me dunkt dat er méér zijn met dat probleem
maar het ging ook niet om die zinquote:Op maandag 22 december 2008 23:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Deze niet. Maar geeft niet trevvie
quote:Op maandag 22 december 2008 23:31 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ah nee dan is het goed, ik was al even bang dat je de arme lui lastig viel met vragen als:
"wat is de zin van het bestaan? "
"waarom zijn er mensen die met plezier naar gordon kijken? "
"waarom wil pp zijn tenen nu echt niet laten zien?"
"waarom eten we niet allemaal taart tijdens het ontbijt? "
quote:Op maandag 22 december 2008 23:31 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ah nee dan is het goed, ik was al even bang dat je de arme lui lastig viel met vragen als:
Ja, waarom zit je hier eigenlijk nog zo veel? Ga naar buiten, ga rondrollen in de sneeuw tot je ergens vanaf rolt, doe iets!quote:Op maandag 22 december 2008 23:34 schreef DuTank het volgende:
Ik ga slapen, moet morgen weer vroeg op om te snowboarden!
Wel, ik denk dat we allemaal de moeite kunnen waarderen, maar laat die foto maar even achterwegequote:Op maandag 22 december 2008 23:36 schreef PrincePolly het volgende:
- ik heb net nog een (vrouwen)string aangetrokken, zo'n kerstding met flurry stuff erop, en op de foto gezet...
Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijkquote:Op maandag 22 december 2008 23:38 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Wel, ik denk dat we allemaal de moeite kunnen waarderen, maar laat die foto maar even achterwege
Verlicht ons onwetende dwazen met uw wijsheid, o hoogverheven PS.quote:Op maandag 22 december 2008 23:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sommige mensen hier zijn een beetje loco
Ik heb net nog ff gekeken. Mijn piemol hangt er aan de linkerkant nog ettelijke cm's uit. Die is eerder voor KPD dan voor MIS I guessquote:Op maandag 22 december 2008 23:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk
Hoezo gaat jouw aanwezigheids"lampje" trouwens steeds van rood naar blauw en vvquote:
Ja soms zie ik hem op rood staan (-) en dan weer (+), snappie.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
euh?
quote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heey Harajuku.!! Jij hebt dé prijs van Fok! gewonnen. Je mag in dit topic foto's van je tieten posten!!
"waarom zijn er mensen die smorgens dit soort onzin gaat terug lezen?"quote:Op maandag 22 december 2008 23:31 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
caught !quote:Op maandag 22 december 2008 23:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee. Susi houdt wel van 69 volgens mij. Dus doe mij haar maar dan.
Beetje stomme vraag, maar kan je dat niet bereiken door middel van bepaalde dingen te eten of iets ?quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:19 schreef lynda het volgende:![]()
INR 1,7
![]()
Ik moet gvd minimaal 2.0 hebben! Hoef ik mezelf niet twee keer per dag te prikken en nog 3088945748 pillen te nemen per dag
Daar slik en spuit ik dus medicijnen voorquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:29 schreef Susi het volgende:
[..]
Beetje stomme vraag, maar kan je dat niet bereiken door middel van bepaalde dingen te eten of iets ?
Gatver, ik moet zo naar de tandarts
quote:Op dinsdag 23 december 2008 10:19 schreef lynda het volgende:![]()
INR 1,7
![]()
Ik moet gvd minimaal 2.0 hebben! Hoef ik mezelf niet twee keer per dag te prikken en nog 3088945748 pillen te nemen per dag
quote:Op dinsdag 23 december 2008 09:57 schreef Trevland het volgende:
Yippie ik heb 1000 POSTS![]()
![]()
![]()
dit wou ik met jullie gaan delen
En gisteren was je nog zo blij dat het goed wasquote:Op dinsdag 23 december 2008 10:19 schreef lynda het volgende:![]()
INR 1,7
![]()
*kuch* voor paint is ie nog best aardig hoorquote:
Watskerallemaalkeburt?quote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef -SG- het volgende:
Gister naar DJVT geweest. Was zeker wel vet.
Van Mischa Barton (zo heet ze toch ?) zeker.quote:Op dinsdag 23 december 2008 12:50 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Balen LynSucces er maar mee...
Mijn broertje ligt hier te genieten van The OCMoet ik me zorgen gaan maken?
![]()
quote:
Niet dan?quote:
Volgens mij heb ik zelfs al 1000 gedelete posts door modjesquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:57 schreef Trevland het volgende:
Yippie ik heb 1000 POSTS![]()
![]()
![]()
dit wou ik met jullie gaan delen
dJvT zijn zoooo los livequote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef -SG- het volgende:
Gister naar DJVT geweest. Was zeker wel vet.
1. Lekiamhquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:10 schreef tripack het volgende:
wordt hier weer mee begonnen ?
ik kan weer meespelen....
Nou, die problemen lossen zichzelf wel op.quote:
was het maar zo makkelijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
1. Lekiamh
2. Sheepcidus
3. Silver_Shark
4. ajf
5. Ladidadida
6. Isdatzo
7. Susi
8. Lynda
9. Trevland
10 CLX
11. Hara
12. Syb-rund
13 Duimelot
14. Clesar03
15. PP
16. DuTank
17. -SG-
18. tripack
[..]
Nou, die problemen lossen zichzelf wel op.
ik denk dat de koste van het opsporen vrij duur is, dus we zouden ze eerst nog moeten laten werken(en daar krijgen ze niks voor) tot ze er bij neer vallen(doen ze vanzelf wel) en zo houden wij er nog wat aan over. Dat vergassen kost gas en verbranden kost hout(of een andere brandstof). Ze gewoon op afgelegen plekken dumpen in een werkkamp en dan als ze zo goed als dood zijn gewoon in de grond dumpen of zo.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:39 schreef DuTank het volgende:
Ik weet hoe we AIDS bestrijden.
- Alle HIV en AIDS-patiënten in getto's stoppen.
- Vervolgens zet je ze allemaal op de trein.
- Je stopt ze dan in concentratiekampen om ze vervolgens allemaal te vergassen en te verbranden.
Zo iets?
Behalve in Groningenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:43 schreef SiestaGuru het volgende:
De mensen die weten aids te hebben zorgen er meestal wel voor dat ze het niet verspreiden.. Het zijn juist die mensen die het niet weten die aids blijven verspreiden.
Doet me denken aan een verhaal van zo'n anderhalf jaar geleden.quote:
Alleen mannen, broek op de enkels? Weet je zeker dat timm niet op dit feest aanwezig was?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:19 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Doet me denken aan een verhaal van zo'n anderhalf jaar geleden.
Ik zo op zo'n feest met allemaal onbekenden helemaal losgaan. Waren alleen maar mannen dus ik het op een zuipen gezet. Op een gegeven moment volkomen laveloos in slaap gevallen. Word ik 's morgens wakker met mijn broek op mijn enkels. Zal wel ergens in een hoekje hebben gepist ofzo. Sst niet verder vertellen
Nog eventjes jaquote:
Ladi studeert ook alleen maar in Groningen. Ze woont momenteel nog bij haar moeder in Assen, maar wil misschien wel in Groningen of Rotterdam gaan wonen. Ik woon in Rotterdam en zij komt om het weekend overquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:17 schreef SiestaGuru het volgende:
Zeg, maag ajf hoe zit het nu. Ladi studeerd in groningen maar jij bent er nooit geweest. Zo heeft gestudeerd in zwolle, en jij hebt gestudeerd in den haag... Waar zitten jullie ergens?
Dan heb ik ook nog een vraag: als jij een gescheiden vent ben en kinderen hebt van 8 jaar, maakt dit jou dan niet een soort pedo-achtig figuur?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:28 schreef ajf het volgende:
[..]
Ladi studeert ook alleen maar in Groningen. Ze woont momenteel nog bij haar moeder in Assen, maar wil misschien wel in Groningen of Rotterdam gaan wonen. Ik woon in Rotterdam en zij komt om het weekend over
Samen wonen dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:16 schreef Susi het volgende:
Ik studeer er officieel ook,
volgend jaar Utrecht
Wat hebben mijn kinderen hier mee te maken? Er zijn wel meer relaties waar het leeftijdsverschil groot is. En ik flikflooi niet en heb weinig zin om me verder to iemand te verantwoorden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:27 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog een vraag: als jij een gescheiden vent ben en kinderen hebt van 8 jaar, maakt dit jou dan niet een soort pedo-achtig figuur?
PS: dit is een serieuze vraag.
(heb zelf nl ook twee kinderen alleen veel jonger; kan me niet helemaal in de situatie verplaatsen, nl. rond te flikflooien met een studente)
Eindelijk ! Eeuwig 69quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Samen wonen dan?
Ik wil namelijk in Utrecht wonen en dan Kunstmatige Intelligentie op de UvA doen.
jammer van de vijandige ondertoonquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:52 schreef ajf het volgende:
[..]
Wat hebben mijn kinderen hier mee te maken? Er zijn wel meer relaties waar het leeftijdsverschil groot is. En ik flikflooi niet en heb weinig zin om me verder to iemand te verantwoorden.
Is toch gewoon zo? Je hoeft geen eufemismes te gaan gebruiken johquote:Op woensdag 24 december 2008 00:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
jammer van de vijandige ondertoon
edit : flikflooien is wsl geen handig gebruikte term door mij inderdaad
Vooruit dan, nog eenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:59 schreef SiestaGuru het volgende:
Waar is iedereen eigenlijk heen? Tis me veels te stilletjes hier
ik neem aan dat jij in de avond ging slapen?quote:
Half 10quote:Op woensdag 24 december 2008 04:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik neem aan dat jij in de avond ging slapen?
Altijd als ik vroeg naar bed wil gebeurt ditquote:Op woensdag 24 december 2008 04:44 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zelfs leraren gaan later naar bed
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schurft_(mens)quote:Op woensdag 24 december 2008 04:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Altijd als ik vroeg naar bed wil gebeurt dit
Zou die vijandige toon niet komen door het woord pedofilie mbt mijn relatie?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
jammer van de vijandige ondertoon
edit : flikflooien is wsl geen handig gebruikte term door mij inderdaad
Schijnbaar. Mensen die het beweren moeten dat woord maar eens opzoeken.quote:Op woensdag 24 december 2008 07:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ben je nu een pedofiel omdat je Ladida neukt?
Wat wil je precies weten dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 04:18 schreef Syb-rund. het volgende:
Nu ben ik wel kats benieuwd hoe ajf dat regelt met zijn koters
Ladi is 21. Zij komt ook altijd naar mij, om het weekend. Het andere weekend zijn de kinderen bij me. Die hebben ook nergens last van. Ik begrijp de reactie van PP daarom niet en van Syb ook niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap er helemaal niets van. Ladi is wat, 20? 21?. Meende dat zij vaker naar jou gaat dan andersom dus waar hebben die kinderen last van?
Wat een onzin zeg.Mijn ex had ook een kind
![]()
Ik zou zeggen thats PP for ya, maar ik vind het werkelijk nergens op slaan. Ik ben erg van de foute grappen, maar pedofilie vind ik niet zo lolligquote:Op woensdag 24 december 2008 08:11 schreef ajf het volgende:
[..]
Ladi is 21. Zij komt ook altijd naar mij, om het weekend. Het andere weekend zijn de kinderen bij me. Die hebben ook nergens last van. Ik begrijp de reactie van PP daarom niet en van Syb ook niet.
Mijn idee. Ik heb best gevoel voor humor en kan een goede grap zeker waarderen, maar ik ben het helemaal met je eens. Vandaar mijn toon.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou zeggen thats PP for ya, maar ik vind het werkelijk nergens op slaan. Ik ben erg van de foute grappen, maar pedofilie vind ik niet zo lollig
quote:Op woensdag 24 december 2008 08:41 schreef lynda het volgende:
Wat een serieusheid zo op de vroege ochtend
Sladequote:
Succes.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:56 schreef lynda het volgende:
Nou allemaal duimen.. stomme vrouw met stomme vingerprikapparaat is er voor de 3e keer deze week
1,9quote:
Wees dan maar blij dat je geen suikerziekte hebt dan spuit je jezelf pas plat.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:20 schreef lynda het volgende:
[..]
1,9![]()
* lynda propt een injectie clexane in dr been en legt de volgende 9 spuiten alvast klaar
Edit.. ik heb gewoon geen plek meer om te spuiten.. zit al onder de blauwe plekken![]()
En dat hoerenspul doet nog zeerder dan die hele spuit!
Maar dan is er toch iig voouitgangquote:Op woensdag 24 december 2008 09:20 schreef lynda het volgende:
[..]
1,9![]()
* lynda propt een injectie clexane in dr been en legt de volgende 9 spuiten alvast klaar
Edit.. ik heb gewoon geen plek meer om te spuiten.. zit al onder de blauwe plekken![]()
En dat hoerenspul doet nog zeerder dan die hele spuit!
Alleen spuit ik dus 2x per dag bloedverdunners in en slik ik gemiddeld 8mg bloedverdunners..quote:Op woensdag 24 december 2008 09:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wees dan maar blij dat je geen suikerziekte hebt dan spuit je jezelf pas plat.
Das wel minderquote:Op woensdag 24 december 2008 09:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Alleen spuit ik dus 2x per dag bloedverdunners in en slik ik gemiddeld 8mg bloedverdunners..
Elke keer dat ik mezelf prik krijg ik een grote blauwe harde plek.. Na 1,5 week heb je geen vrij plekje meer over wat niet pijn doet, blauw is, of hard is..
Volkomen terecht.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:25 schreef ajf het volgende:
[..]
Mijn idee. Ik heb best gevoel voor humor en kan een goede grap zeker waarderen, maar ik ben het helemaal met je eens. Vandaar mijn toon.
Ik ben 21quote:
Ja het niet snappen maar wel antwoord op geven op mijn vraag he!quote:Op woensdag 24 december 2008 08:11 schreef ajf het volgende:
[..]
Ladi is 21. Zij komt ook altijd naar mij, om het weekend. Het andere weekend zijn de kinderen bij me. Die hebben ook nergens last van. Ik begrijp de reactie van PP daarom niet en van Syb ook niet.
dan spuit je toch de hele tijd op dezelfde plek?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Alleen spuit ik dus 2x per dag bloedverdunners in en slik ik gemiddeld 8mg bloedverdunners..
Elke keer dat ik mezelf prik krijg ik een grote blauwe harde plek.. Na 1,5 week heb je geen vrij plekje meer over wat niet pijn doet, blauw is, of hard is..
Graag gedaanquote:Op woensdag 24 december 2008 11:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja het niet snappen maar wel antwoord op geven op mijn vraag he!
Dat mag niet want dan krijg je een spuitplek en dan kan de vloeistof z'n werk niet goed doen.(ik weet dat want mijn zusje heeft suikerziekte)quote:Op woensdag 24 december 2008 11:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dan spuit je toch de hele tijd op dezelfde plek?
Zou je even kunnen aanwijzen waar ik dat woord gebruik?quote:Op woensdag 24 december 2008 07:02 schreef ajf het volgende:
[..]
Zou die vijandige toon niet komen door het woord pedofilie mbt mijn relatie?
Hierquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:27 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog een vraag: als jij een gescheiden vent ben en kinderen hebt van 8 jaar, maakt dit jou dan niet een soort pedo-achtig figuur?
PS: dit is een serieuze vraag.
(heb zelf nl ook twee kinderen alleen veel jonger; kan me niet helemaal in de situatie verplaatsen, nl. rond te flikflooien met een studente)
Inderdaad. Kon het even niet anders omschrijven en gebruike met opzet dat andere woord niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hier
Edit: Oh noes, het is natuurlijk pedo-achtig, compleet anders!
Ach, zij het met een omweg heb ik toch antwoord gekregenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:53 schreef Harajuku. het volgende:
Je meent toch niet werkelijk dat je verbaasd bent?
Het is meer de manier waarop je je oprecht geintresseerde vraag brengt, ik zou zeggen maak er werk van.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:50 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Inderdaad. Kon het even niet anders omschrijven en gebruike met opzet dat andere woord niet.
Had beter iets met groot leeftijdsverschil kunnen gebruiken.
Jammer alleen dat niemand ziet dat ik oprecht interesse heb/had in zijn gevoel in hun relatie mbt de 2 kinderen die hij ook heeft.
Tja, dat krijg je wsl. als je meestal niet zo serieus bent.
Snap ik ook wel.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:03 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Het is meer de manier waarop je je oprecht geintresseerde vraag brengt, ik zou zeggen maak er werk van.
dat klopt idd!quote:Op woensdag 24 december 2008 12:06 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Snap ik ook wel.
Heb ik wel vaker last van![]()
Alhoewel, in een face to face gesprek zou ik dezelfde vraag gesteld hebben en zeker weten een ander antwoord hebben gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Goh, echt?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:06 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Snap ik ook wel.
Heb ik wel vaker last van![]()
Alhoewel, in een face to face gesprek zou ik dezelfde vraag gesteld hebben en zeker weten een ander antwoord hebben gekregen
quote:Op woensdag 24 december 2008 12:11 schreef ajf het volgende:
[..]
Goh, echt?Welk antwoord had je verwacht dan. En neem me vooral niet kwalijk dat ik de verkeerde conclusie trok, maar je andere post spreekt toch minder tot de verbeelding.
bijvoorbeeldquote:Beste PP,
bedankt voor de interesse in mijn relatie met een ander Fok!lid.
Ik denk dat je niet helemaal in de gaten hebt hoe onze relatie is. Het is namelijk geen
flikflooien wat wij doen, maar echte liefde.
Wij houden heel erg veel van elkaar, ondanks het grote leeftijdsverschil. Sterker nog,
wij hebben het gevoel dat dit het juist is en daar zijn wij heel erg blij mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |