Ik ben tevreden hoor.quote:Op maandag 22 december 2008 18:45 schreef Harajuku. het volgende:
Dat ik geen echte tettenfoto ga doen, maar dat je hier een beetje ziet. Omdat Adelante zo nodig mijn posts moest naapassen, ik ben de kwaadste niet
quote:Op maandag 22 december 2008 18:46 schreef PrincePolly het volgende:
Effe serieus: volgens mij is die Hara echt wel een lekker wijf. Of zou ze memmen hebben omdat ze 100 kg+ is?
Geloof me, dat wil je nietquote:Op maandag 22 december 2008 18:48 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ik ben tevreden hoor.
Al leek het me eigenlijk leuker als je nog een liedje zou zingen en dat dan op youtube zou plaatsen ofzo.
En dat mag dan natuurlijk al toplessquote:Op maandag 22 december 2008 18:48 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ik ben tevreden hoor.
Al leek het me eigenlijk leuker als je nog een liedje zou zingen en dat dan op youtube zou plaatsen ofzo.
Graag gedaan schatquote:Op maandag 22 december 2008 18:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
![]()
[..]
Geloof me, dat wil je niet![]()
![]()
ajf
![]()
![]()
Heb je geld gegeven?quote:Op maandag 22 december 2008 18:53 schreef Lekiamh het volgende:
Een SHE is genoeg wat mij betreft.
Daarnaast, topless kan alleen maar tegenvallen nu.
quote:Op maandag 22 december 2008 18:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
[STEMTOPIC] DE TOFSTE FOK! KERST AVATAR
Deze?quote:
Hij zit me steeds uit te lachen dat ik maar 2 users hebquote:Op maandag 22 december 2008 19:00 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Jij doet echt alles voor die sloffen he? (nu ja adelante pesten dan)
Nee :") SHE welquote:Op maandag 22 december 2008 19:02 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Nee.
Zou je het doen voor geld dan?
Wil net zeggen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Siesta:
Bij hoeveel spelers gaan we starten? Misschien ook handig om na de kerstviering pas te beginnen.![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 19:08 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Wil net zeggen.
Naakt spreekt minder tot de verbeelding.
Erg origineel, ook...Kerst... duurt wel heel lang...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Siesta:
Bij hoeveel spelers gaan we starten? Misschien ook handig om na de kerstviering pas te beginnen.
Maar ik denk morgen toch wel, misschien nog even een paar die vorige ronde meededen nog een pm sturen ofzo, ik heb het met PS ook nog weinig over de setup gehad (lees: ze heeft het druk en is er niet)...
Ik ookquote:Op maandag 22 december 2008 19:16 schreef lynda het volgende:
die sloffen zijn trouwens wel ff vet cool!
Ho wacht.. ik ben over 3 weken jarig
Ja, er werd ergens in het vorige topic gesteld dat we te weinig spelers hadden... Waar ik het op zich wel mee eens ben.quote:Op maandag 22 december 2008 19:12 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Kerst... duurt wel heel lang...
Maar ik denk morgen toch wel, misschien nog even een paar die vorige ronde meededen nog een pm sturen ofzo, ik heb het met PS ook nog weinig over de setup gehad (lees: ze heeft het druk en is er niet)...
Had je je ook in moeten schrijven... En dan pics posten natuurlijk.quote:Op maandag 22 december 2008 19:16 schreef lynda het volgende:
die sloffen zijn trouwens wel ff vet cool!
Ho wacht.. ik ben over 3 weken jarig
Ik ga ze gewoon vindenquote:Op maandag 22 december 2008 19:19 schreef Lekiamh het volgende:
[..]
Ja, er werd ergens in het vorige topic gesteld dat we te weinig spelers hadden... Waar ik het op zich wel mee eens ben.
We zouden kunnen wachten tot na Kerst, genoeg tijd om mensen in te laten schrijven, nieuwe spelopzet ed.
Hopelijk wel weer de start bij 20~ spelers.![]()
[..]
Had je je ook in moeten schrijven... En dan pics posten natuurlijk.![]()
kashaquote:Op maandag 22 december 2008 19:58 schreef Isdatzo het volgende:
Booya!
Maar dat wil ik allemaal niet op Fokquote:Op maandag 22 december 2008 21:21 schreef Puntenslijpsel het volgende:
you're welcome Hara![]()
Ik moet zeggen, ben niet benieuwd naar je voorgevel, doch wel naar je uiterlijk algemeen...
*gniffel*quote:Op maandag 22 december 2008 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Maar dat wil ik allemaal niet op Fok![]()
Ze hebben net over me gepraat op fok radio
Kan me voorstellen... maar ben toch benieuwdquote:Op maandag 22 december 2008 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Humm ja ik toch ook wel, je krijgt toch altijd op de een of andere manier het beeld van de avatar mee. En wel, je snapt mijn probleem.quote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Kan me voorstellen... maar ben toch benieuwd
Welk beeld heb je bij mij?quote:Op maandag 22 december 2008 21:49 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Humm ja ik toch ook wel, je krijgt toch altijd op de een of andere manier het beeld van de avatar mee. En wel, je snapt mijn probleem.
quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Echt?
Nee jij hebt tenminste nog goede fotos in je foboAl lijk je heel anders op je circus fotos dan op die anderen...
Umm isdatzo jij hebt ook wel een foto in je fobo.. Maar om de een of andere reden blijft john cleese toch meer hangen
quote:Op maandag 22 december 2008 21:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik vorm altijd een tiet-image adhv usericons.![]()
't belangrijkstequote:Op maandag 22 december 2008 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie hebben nu toch n heel deelv an me gezien
jamaar... dat is circus. en verreweg t meest recentquote:Op maandag 22 december 2008 21:57 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Echt?
Nee jij hebt tenminste nog goede fotos in je foboAl lijk je heel anders op je circus fotos dan op die anderen...
Umm isdatzo jij hebt ook wel een foto in je fobo.. Maar om de een of andere reden blijft john cleese toch meer hangen
Hmmja... maar het is nou niet echt het stuk waaraan ik mensen zou herkennen...quote:Op maandag 22 december 2008 21:59 schreef Harajuku. het volgende:
Jullie hebben nu toch n heel deelv an me gezien
Zeg, ben jij nou een man of...?quote:Op maandag 22 december 2008 22:03 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Hmmja... maar het is nou niet echt het stuk waaraan ik mensen zou herkennen...
quote:Op maandag 22 december 2008 22:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zeg, ben jij nou een man of...?
HOMO!!!!!!!!!!!!
Ja, daar bij deze een klacht over. Dat is zó irritantquote:Op maandag 22 december 2008 22:09 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
![]()
Jij wil zeggen dat je aaan de vorm mensen kan herkennen? Dat zal wel gezellig praten met jou zijn als vrouw
quote:Op maandag 22 december 2008 22:04 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zeg, ben jij nou een man of...?
HOMO!!!!!!!!!!!!
Ik zie het nu pasquote:Op maandag 22 december 2008 22:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
jamaar... dat is circus. en verreweg t meest recent
Je dacht die heeft een enorm gezwel op dr hoofd opeensquote:Op maandag 22 december 2008 22:15 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ik zie het nu pasIk zat te kijken naar die cri cri van dichtbij foto, en het was me nooit opgevallen dat er nog een stuk van je arm zichtbaar was naast je gezicht
Nee nu zie ik de overeenkomst wel... Man wat heb ik me daar verschrikkelijk op verkeken.
Er blijft alleen een groot mysterie, is de pupil van je rechteroog verborgen achter je haar, of doe je een poging beide kanten tegelijk op te kijken?
Via pm's kun je ook nudie-pictures sturen. Ken niet met je msn hè.quote:Op maandag 22 december 2008 21:42 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nou ja gezwel... Door de hoek van je hoofd tenopzichte van de camera en die lok haar die de ronding van het stuk hoofd wat ik erbij heb verzonnen volgde leek het eigenlijk nog niet eens heel onnatuurlijk... Pas toen ik maar eens even goed ging kijken waarom je nu zoveel anders leek ging het ongeveer zo: "humm, haar gezicht lijkt wel ietsje breder, wat zeg ik? Veel breder! maar niks te zien aan de andere kant... WTF is dat?!?!? ieuw zelfs de kleur is iets anders... oh wacht eens even...."quote:Op maandag 22 december 2008 22:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Je dacht die heeft een enorm gezwel op dr hoofd opeens
Oh en die zit achter mn haarZo circustechnisch ben ik nog niet
Jij gaat dan ook over 2 minuutjes naar bed toe ofzoquote:
En ofquote:Op maandag 22 december 2008 22:09 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
![]()
Jij wil zeggen dat je aaan de vorm mensen kan herkennen? Dat zal wel gezellig praten met jou zijn als vrouw
Ik zou wel willen, maar ik heb zonder al hoofdpijnquote:
* Isdatzo nog een keer in puntenslijpsel-fobo kijkt.quote:Op maandag 22 december 2008 22:24 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Nou ja gezwel... Door de hoek van je hoofd tenopzichte van de camera en die lok haar die de ronding van het stuk hoofd wat ik erbij heb verzonnen volgde leek het eigenlijk nog niet eens heel onnatuurlijk... Pas toen ik maar eens even goed ging kijken waarom je nu zoveel anders leek ging het ongeveer zo: "humm, haar gezicht lijkt wel ietsje breder, wat zeg ik? Veel breder! maar niks te zien aan de andere kant... WTF is dat?!?!? ieuw zelfs de kleur is iets anders... oh wacht eens even...."
Jij moet andere dingen doenquote:Op maandag 22 december 2008 22:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En of.
[..]
Ik zou wel willen, maar ik heb zonder al hoofdpijn.
Ok, ga naar de tweede circus foto in haar fobo, klik op deze foto, zoom in en ga richting haar hoofd. Wel op het eerste gezicht lijkt dit allemaal prima, op het tweede gezicht denk je: "hey dat stuk van haar gezicht aan haar rechterkant (links voor jou dusquote:Op maandag 22 december 2008 22:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
* Isdatzo nog een keer in puntenslijpsel-fobo kijkt.
- Check.
Oké, ik snap geen kloot van wat je nou bedoelt.
Ga es bij CSI solliciteren ofzoquote:Op maandag 22 december 2008 22:35 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ok, ga naar de tweede circus foto in haar fobo, klik op deze foto, zoom in en ga richting haar hoofd. Wel op het eerste gezicht lijkt dit allemaal prima, op het tweede gezicht denk je: "hey dat stuk van haar gezicht aan haar rechterkant (links voor jou dus) is toch wel heel erg breed, licht het misschien aan de hoek? maar dan kijk je naar rechts (links voor PS) en zie je dat de hoek daar heel anders is. Pas op het derde gezicht zie je (nu ja, mijn derde gezicht dus) dat er nog een stukje arm zichtbaar is naast haar gezicht in bijna dezelfde kleur.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ga mijn hoofd maar niet zo uitrgebreid bekijken, oke?
Oh, ja, nu snap ik 't.. denk ik. Ik zie 't echter nog niet, ik blijf maar ergens anders op focussen.quote:Op maandag 22 december 2008 22:35 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ok, ga naar de tweede circus foto in haar fobo, klik op deze foto, zoom in en ga richting haar hoofd. Wel op het eerste gezicht lijkt dit allemaal prima, op het tweede gezicht denk je: "hey dat stuk van haar gezicht aan haar rechterkant (links voor jou dus) is toch wel heel erg breed, licht het misschien aan de hoek? maar dan kijk je naar rechts (links voor PS) en zie je dat de hoek daar heel anders is. Pas op het derde gezicht zie je (nu ja, mijn derde gezicht dus) dat er nog een stukje arm zichtbaar is naast haar gezicht in bijna dezelfde kleur.
Edit: Oh ja, sorry IDZ, het gezicht is dat ding wat zich een stukje boven de voorgevel bevindt, met ogen, neus, mond dat soort dingen.
Heey Harajuku.!! Jij hebt dé prijs van Fok! gewonnen. Je mag in dit topic foto's van je tieten posten!!quote:
Ze is vast niet zó dronken hèquote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heey Harajuku.!! Jij hebt dé prijs van Fok! gewonnen. Je mag in dit topic foto's van je tieten posten!!
Hoef je toch niet dronken voor te zijn. Als ze mooi zijn wil je ze juist showen.quote:
En anders heb je echt flutboobies en schaam je je ervoorquote:Op maandag 22 december 2008 22:40 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Hoef je toch niet dronken voor te zijn. Als ze mooi zijn wil je ze juist showen.
You'd think?quote:Op maandag 22 december 2008 22:40 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Hoef je toch niet dronken voor te zijn. Als ze mooi zijn wil je ze juist showen.
Neeeh daag hem niet uitquote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
You'd think?
Dus wanneer gaat bovenstaande mooiboy naaktfoto's posten?
Google eens wat beter.quote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
You'd think?
Zeg het maar, wat wil je zien?quote:Op maandag 22 december 2008 22:42 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
You'd think?
Doe maar wat, 't is jouw feestjequote:Op maandag 22 december 2008 22:44 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zeg het maar, wat wil je zien?
PS: niet mijn balzak, want heb ik vanmorgen aan het bloeden gemaakt ivm shaving-incapability
Behave!quote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Oh, ja, nu snap ik 't.. denk ik. Ik zie 't echter nog niet, ik blijf maar ergens anders op focussen.
Wacht maar tot je chick erop gaat zittenquote:Op maandag 22 december 2008 22:44 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zeg het maar, wat wil je zien?
PS: niet mijn balzak, want heb ik vanmorgen aan het bloeden gemaakt ivm shaving-incapability
quote:
Sure, maar in de tussentijd kunnen we wel kijken of PP can put the money where his mouth is.quote:Op maandag 22 december 2008 22:50 schreef SiestaGuru het volgende:
Hey isdatzo, begon jij me niet net voor homo uit te maken? Terug bij de les jij, we zijn geïnteresseerd in hara en PS niet PP...
quote:Op maandag 22 december 2008 22:51 schreef DuTank het volgende:
[ afbeelding ]
Ik denk, ik zeg het even.
hahaaaaaaa DuTank kijkt op sexwoordenboek.nl hahaaaaquote:[url=http://www.sexwoordenboek.nl/assets/active/69_c.jpg]a
Een hintquote:Op maandag 22 december 2008 22:52 schreef Puntenslijpsel het volgende:
en wat voegt dat precies toe dutank?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:54 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een hintEn jij wil zeker dat PP de mannelijke deelnemer is? Juist, dan is eht duidelijk..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:55 schreef Lekiamh het volgende:
Ik vond Siestas zoektocht naar onvolkomenheden in het gezicht van PS toch interessanter.QFTSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
Zeg het maar: welk onderdeel wil jij zien om uit te maken of jouw engelse term het waar kan maken?quote:Op maandag 22 december 2008 22:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Now where's the fun in that?
[..]
Sure, maar in de tussentijd kunnen we wel kijken of PP can put the money where his mouth is.
quote:Op maandag 22 december 2008 22:55 schreef Lekiamh het volgende:
Ik vond Siestas zoektocht naar onvolkomenheden in het gezicht van PS toch interessanter.Juistem, tot diep in de nacht staar ik naar haar fotos in de hoop onvolkomendheden te vinden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee. Susi houdt wel van 69 volgens mij. Dus doe mij haar maar dan.quote:Op maandag 22 december 2008 22:55 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
En jij wil zeker dat PP de mannelijke deelnemer is? Juist, dan is eht duidelijk..
Middelste teen, linker voet?quote:Op maandag 22 december 2008 22:57 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Zeg het maar: welk onderdeel wil jij zien om uit te maken of jouw engelse term het waar kan maken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |