Nog eventjes jaquote:
Ladi studeert ook alleen maar in Groningen. Ze woont momenteel nog bij haar moeder in Assen, maar wil misschien wel in Groningen of Rotterdam gaan wonen. Ik woon in Rotterdam en zij komt om het weekend overquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:17 schreef SiestaGuru het volgende:
Zeg, maag ajf hoe zit het nu. Ladi studeerd in groningen maar jij bent er nooit geweest. Zo heeft gestudeerd in zwolle, en jij hebt gestudeerd in den haag... Waar zitten jullie ergens?
Dan heb ik ook nog een vraag: als jij een gescheiden vent ben en kinderen hebt van 8 jaar, maakt dit jou dan niet een soort pedo-achtig figuur?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:28 schreef ajf het volgende:
[..]
Ladi studeert ook alleen maar in Groningen. Ze woont momenteel nog bij haar moeder in Assen, maar wil misschien wel in Groningen of Rotterdam gaan wonen. Ik woon in Rotterdam en zij komt om het weekend over
Samen wonen dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:16 schreef Susi het volgende:
Ik studeer er officieel ook,
volgend jaar Utrecht
Wat hebben mijn kinderen hier mee te maken? Er zijn wel meer relaties waar het leeftijdsverschil groot is. En ik flikflooi niet en heb weinig zin om me verder to iemand te verantwoorden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:27 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog een vraag: als jij een gescheiden vent ben en kinderen hebt van 8 jaar, maakt dit jou dan niet een soort pedo-achtig figuur?
PS: dit is een serieuze vraag.
(heb zelf nl ook twee kinderen alleen veel jonger; kan me niet helemaal in de situatie verplaatsen, nl. rond te flikflooien met een studente)
Eindelijk ! Eeuwig 69quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Samen wonen dan?
Ik wil namelijk in Utrecht wonen en dan Kunstmatige Intelligentie op de UvA doen.
jammer van de vijandige ondertoonquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:52 schreef ajf het volgende:
[..]
Wat hebben mijn kinderen hier mee te maken? Er zijn wel meer relaties waar het leeftijdsverschil groot is. En ik flikflooi niet en heb weinig zin om me verder to iemand te verantwoorden.
Is toch gewoon zo? Je hoeft geen eufemismes te gaan gebruiken johquote:Op woensdag 24 december 2008 00:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
jammer van de vijandige ondertoon
edit : flikflooien is wsl geen handig gebruikte term door mij inderdaad
Vooruit dan, nog eenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:59 schreef SiestaGuru het volgende:
Waar is iedereen eigenlijk heen? Tis me veels te stilletjes hier
ik neem aan dat jij in de avond ging slapen?quote:
Half 10quote:Op woensdag 24 december 2008 04:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik neem aan dat jij in de avond ging slapen?
Altijd als ik vroeg naar bed wil gebeurt ditquote:Op woensdag 24 december 2008 04:44 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
zelfs leraren gaan later naar bed
http://nl.wikipedia.org/wiki/Schurft_(mens)quote:Op woensdag 24 december 2008 04:49 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Altijd als ik vroeg naar bed wil gebeurt dit
Zou die vijandige toon niet komen door het woord pedofilie mbt mijn relatie?quote:Op woensdag 24 december 2008 00:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
jammer van de vijandige ondertoon
edit : flikflooien is wsl geen handig gebruikte term door mij inderdaad
Schijnbaar. Mensen die het beweren moeten dat woord maar eens opzoeken.quote:Op woensdag 24 december 2008 07:07 schreef Harajuku. het volgende:
Ben je nu een pedofiel omdat je Ladida neukt?
Wat wil je precies weten dan?quote:Op woensdag 24 december 2008 04:18 schreef Syb-rund. het volgende:
Nu ben ik wel kats benieuwd hoe ajf dat regelt met zijn koters
Ladi is 21. Zij komt ook altijd naar mij, om het weekend. Het andere weekend zijn de kinderen bij me. Die hebben ook nergens last van. Ik begrijp de reactie van PP daarom niet en van Syb ook niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:03 schreef Harajuku. het volgende:
Ik snap er helemaal niets van. Ladi is wat, 20? 21?. Meende dat zij vaker naar jou gaat dan andersom dus waar hebben die kinderen last van?
Wat een onzin zeg.Mijn ex had ook een kind
![]()
Ik zou zeggen thats PP for ya, maar ik vind het werkelijk nergens op slaan. Ik ben erg van de foute grappen, maar pedofilie vind ik niet zo lolligquote:Op woensdag 24 december 2008 08:11 schreef ajf het volgende:
[..]
Ladi is 21. Zij komt ook altijd naar mij, om het weekend. Het andere weekend zijn de kinderen bij me. Die hebben ook nergens last van. Ik begrijp de reactie van PP daarom niet en van Syb ook niet.
Mijn idee. Ik heb best gevoel voor humor en kan een goede grap zeker waarderen, maar ik ben het helemaal met je eens. Vandaar mijn toon.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik zou zeggen thats PP for ya, maar ik vind het werkelijk nergens op slaan. Ik ben erg van de foute grappen, maar pedofilie vind ik niet zo lollig
quote:Op woensdag 24 december 2008 08:41 schreef lynda het volgende:
Wat een serieusheid zo op de vroege ochtend
Sladequote:
Succes.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:56 schreef lynda het volgende:
Nou allemaal duimen.. stomme vrouw met stomme vingerprikapparaat is er voor de 3e keer deze week
1,9quote:
Wees dan maar blij dat je geen suikerziekte hebt dan spuit je jezelf pas plat.quote:Op woensdag 24 december 2008 09:20 schreef lynda het volgende:
[..]
1,9![]()
* lynda propt een injectie clexane in dr been en legt de volgende 9 spuiten alvast klaar
Edit.. ik heb gewoon geen plek meer om te spuiten.. zit al onder de blauwe plekken![]()
En dat hoerenspul doet nog zeerder dan die hele spuit!
Maar dan is er toch iig voouitgangquote:Op woensdag 24 december 2008 09:20 schreef lynda het volgende:
[..]
1,9![]()
* lynda propt een injectie clexane in dr been en legt de volgende 9 spuiten alvast klaar
Edit.. ik heb gewoon geen plek meer om te spuiten.. zit al onder de blauwe plekken![]()
En dat hoerenspul doet nog zeerder dan die hele spuit!
Alleen spuit ik dus 2x per dag bloedverdunners in en slik ik gemiddeld 8mg bloedverdunners..quote:Op woensdag 24 december 2008 09:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wees dan maar blij dat je geen suikerziekte hebt dan spuit je jezelf pas plat.
Das wel minderquote:Op woensdag 24 december 2008 09:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Alleen spuit ik dus 2x per dag bloedverdunners in en slik ik gemiddeld 8mg bloedverdunners..
Elke keer dat ik mezelf prik krijg ik een grote blauwe harde plek.. Na 1,5 week heb je geen vrij plekje meer over wat niet pijn doet, blauw is, of hard is..
Volkomen terecht.quote:Op woensdag 24 december 2008 08:25 schreef ajf het volgende:
[..]
Mijn idee. Ik heb best gevoel voor humor en kan een goede grap zeker waarderen, maar ik ben het helemaal met je eens. Vandaar mijn toon.
Ik ben 21quote:
Ja het niet snappen maar wel antwoord op geven op mijn vraag he!quote:Op woensdag 24 december 2008 08:11 schreef ajf het volgende:
[..]
Ladi is 21. Zij komt ook altijd naar mij, om het weekend. Het andere weekend zijn de kinderen bij me. Die hebben ook nergens last van. Ik begrijp de reactie van PP daarom niet en van Syb ook niet.
dan spuit je toch de hele tijd op dezelfde plek?quote:Op woensdag 24 december 2008 09:55 schreef lynda het volgende:
[..]
Alleen spuit ik dus 2x per dag bloedverdunners in en slik ik gemiddeld 8mg bloedverdunners..
Elke keer dat ik mezelf prik krijg ik een grote blauwe harde plek.. Na 1,5 week heb je geen vrij plekje meer over wat niet pijn doet, blauw is, of hard is..
Graag gedaanquote:Op woensdag 24 december 2008 11:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Ja het niet snappen maar wel antwoord op geven op mijn vraag he!
Dat mag niet want dan krijg je een spuitplek en dan kan de vloeistof z'n werk niet goed doen.(ik weet dat want mijn zusje heeft suikerziekte)quote:Op woensdag 24 december 2008 11:23 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
dan spuit je toch de hele tijd op dezelfde plek?
Zou je even kunnen aanwijzen waar ik dat woord gebruik?quote:Op woensdag 24 december 2008 07:02 schreef ajf het volgende:
[..]
Zou die vijandige toon niet komen door het woord pedofilie mbt mijn relatie?
Hierquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:27 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog een vraag: als jij een gescheiden vent ben en kinderen hebt van 8 jaar, maakt dit jou dan niet een soort pedo-achtig figuur?
PS: dit is een serieuze vraag.
(heb zelf nl ook twee kinderen alleen veel jonger; kan me niet helemaal in de situatie verplaatsen, nl. rond te flikflooien met een studente)
Inderdaad. Kon het even niet anders omschrijven en gebruike met opzet dat andere woord niet.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:45 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Hier
Edit: Oh noes, het is natuurlijk pedo-achtig, compleet anders!
Ach, zij het met een omweg heb ik toch antwoord gekregenquote:Op woensdag 24 december 2008 11:53 schreef Harajuku. het volgende:
Je meent toch niet werkelijk dat je verbaasd bent?
Het is meer de manier waarop je je oprecht geintresseerde vraag brengt, ik zou zeggen maak er werk van.quote:Op woensdag 24 december 2008 11:50 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Inderdaad. Kon het even niet anders omschrijven en gebruike met opzet dat andere woord niet.
Had beter iets met groot leeftijdsverschil kunnen gebruiken.
Jammer alleen dat niemand ziet dat ik oprecht interesse heb/had in zijn gevoel in hun relatie mbt de 2 kinderen die hij ook heeft.
Tja, dat krijg je wsl. als je meestal niet zo serieus bent.
Snap ik ook wel.quote:Op woensdag 24 december 2008 12:03 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Het is meer de manier waarop je je oprecht geintresseerde vraag brengt, ik zou zeggen maak er werk van.
dat klopt idd!quote:Op woensdag 24 december 2008 12:06 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Snap ik ook wel.
Heb ik wel vaker last van![]()
Alhoewel, in een face to face gesprek zou ik dezelfde vraag gesteld hebben en zeker weten een ander antwoord hebben gekregen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
Goh, echt?quote:Op woensdag 24 december 2008 12:06 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Snap ik ook wel.
Heb ik wel vaker last van![]()
Alhoewel, in een face to face gesprek zou ik dezelfde vraag gesteld hebben en zeker weten een ander antwoord hebben gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |