Nog eventjes jaquote:
Ladi studeert ook alleen maar in Groningen. Ze woont momenteel nog bij haar moeder in Assen, maar wil misschien wel in Groningen of Rotterdam gaan wonen. Ik woon in Rotterdam en zij komt om het weekend overquote:Op dinsdag 23 december 2008 22:17 schreef SiestaGuru het volgende:
Zeg, maag ajf hoe zit het nu. Ladi studeerd in groningen maar jij bent er nooit geweest. Zo heeft gestudeerd in zwolle, en jij hebt gestudeerd in den haag... Waar zitten jullie ergens?
Dan heb ik ook nog een vraag: als jij een gescheiden vent ben en kinderen hebt van 8 jaar, maakt dit jou dan niet een soort pedo-achtig figuur?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:28 schreef ajf het volgende:
[..]
Ladi studeert ook alleen maar in Groningen. Ze woont momenteel nog bij haar moeder in Assen, maar wil misschien wel in Groningen of Rotterdam gaan wonen. Ik woon in Rotterdam en zij komt om het weekend over
Samen wonen dan?quote:Op dinsdag 23 december 2008 22:16 schreef Susi het volgende:
Ik studeer er officieel ook,
volgend jaar Utrecht
Wat hebben mijn kinderen hier mee te maken? Er zijn wel meer relaties waar het leeftijdsverschil groot is. En ik flikflooi niet en heb weinig zin om me verder to iemand te verantwoorden.quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:27 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Dan heb ik ook nog een vraag: als jij een gescheiden vent ben en kinderen hebt van 8 jaar, maakt dit jou dan niet een soort pedo-achtig figuur?
PS: dit is een serieuze vraag.
(heb zelf nl ook twee kinderen alleen veel jonger; kan me niet helemaal in de situatie verplaatsen, nl. rond te flikflooien met een studente)
Eindelijk ! Eeuwig 69quote:Op dinsdag 23 december 2008 23:27 schreef DuTank het volgende:
[..]
Samen wonen dan?
Ik wil namelijk in Utrecht wonen en dan Kunstmatige Intelligentie op de UvA doen.
jammer van de vijandige ondertoonquote:Op dinsdag 23 december 2008 23:52 schreef ajf het volgende:
[..]
Wat hebben mijn kinderen hier mee te maken? Er zijn wel meer relaties waar het leeftijdsverschil groot is. En ik flikflooi niet en heb weinig zin om me verder to iemand te verantwoorden.
Is toch gewoon zo? Je hoeft geen eufemismes te gaan gebruiken johquote:Op woensdag 24 december 2008 00:07 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
jammer van de vijandige ondertoon
edit : flikflooien is wsl geen handig gebruikte term door mij inderdaad
Vooruit dan, nog eenquote:Op woensdag 24 december 2008 00:59 schreef SiestaGuru het volgende:
Waar is iedereen eigenlijk heen? Tis me veels te stilletjes hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |