maar het ging ook niet om die zinquote:Op maandag 22 december 2008 23:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Deze niet. Maar geeft niet trevvie
quote:Op maandag 22 december 2008 23:31 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ah nee dan is het goed, ik was al even bang dat je de arme lui lastig viel met vragen als:
"wat is de zin van het bestaan? "
"waarom zijn er mensen die met plezier naar gordon kijken? "
"waarom wil pp zijn tenen nu echt niet laten zien?"
"waarom eten we niet allemaal taart tijdens het ontbijt? "
quote:Op maandag 22 december 2008 23:31 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ah nee dan is het goed, ik was al even bang dat je de arme lui lastig viel met vragen als:
Ja, waarom zit je hier eigenlijk nog zo veel? Ga naar buiten, ga rondrollen in de sneeuw tot je ergens vanaf rolt, doe iets!quote:Op maandag 22 december 2008 23:34 schreef DuTank het volgende:
Ik ga slapen, moet morgen weer vroeg op om te snowboarden!
Wel, ik denk dat we allemaal de moeite kunnen waarderen, maar laat die foto maar even achterwegequote:Op maandag 22 december 2008 23:36 schreef PrincePolly het volgende:
- ik heb net nog een (vrouwen)string aangetrokken, zo'n kerstding met flurry stuff erop, en op de foto gezet...
Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijkquote:Op maandag 22 december 2008 23:38 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Wel, ik denk dat we allemaal de moeite kunnen waarderen, maar laat die foto maar even achterwege
Verlicht ons onwetende dwazen met uw wijsheid, o hoogverheven PS.quote:Op maandag 22 december 2008 23:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Sommige mensen hier zijn een beetje loco
Ik heb net nog ff gekeken. Mijn piemol hangt er aan de linkerkant nog ettelijke cm's uit. Die is eerder voor KPD dan voor MIS I guessquote:Op maandag 22 december 2008 23:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk
Hoezo gaat jouw aanwezigheids"lampje" trouwens steeds van rood naar blauw en vvquote:
Ja soms zie ik hem op rood staan (-) en dan weer (+), snappie.quote:Op dinsdag 23 december 2008 00:02 schreef Puntenslijpsel het volgende:
euh?
quote:Op maandag 22 december 2008 22:39 schreef DuTank het volgende:
[..]
Heey Harajuku.!! Jij hebt dé prijs van Fok! gewonnen. Je mag in dit topic foto's van je tieten posten!!
"waarom zijn er mensen die smorgens dit soort onzin gaat terug lezen?"quote:Op maandag 22 december 2008 23:31 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
caught !quote:Op maandag 22 december 2008 23:00 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nee. Susi houdt wel van 69 volgens mij. Dus doe mij haar maar dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |