Verzin zelf maar wat dan.quote:Op maandag 22 december 2008 23:06 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Negative, dalijk gaan jullie denken dat dat de teen van Brad Pitt of Lincoln Burrows is.
Zo gaat dat al een paar uur langquote:Thank you for contacting The College Board. Your email has been received and you will receive a response from us within 2 business days.
Wat was de vraag? Misschien is dat kantoor compleetin chaos na jouw onverwachte veel te gecompliceerde vraag.quote:Op maandag 22 december 2008 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Verdeurie!
Ik heb al minstens 5 keer een meeltje met de zelfde informatie moeten sturen om antwoord op mijn vraag te krijgenMaar zonder dat antwoord kan ik een bepaalde uitslag niet krijgen
Irritante Amerikanen... De ondergetekende is ook steeds anders....
Oh joepie, daar komt as we speak weer een ontvangstbevestiging binnen!
[..]
Zo gaat dat al een paar uur lang
Niet als je de 301 = 11 pagina-ndeling gebruikt lulquote:Op maandag 22 december 2008 23:14 schreef SiestaGuru het volgende:
Tenen zijn topickillers.
ah we zijn al op devolgende pagina![]()
Vakanties hebben geen 'business days'.quote:Op maandag 22 december 2008 23:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Verdeurie!
Ik heb al minstens 5 keer een meeltje met de zelfde informatie moeten sturen om antwoord op mijn vraag te krijgenMaar zonder dat antwoord kan ik een bepaalde uitslag niet krijgen
Irritante Amerikanen... De ondergetekende is ook steeds anders....
Oh joepie, daar komt as we speak weer een ontvangstbevestiging binnen!
[..]
Zo gaat dat al een paar uur lang
301 = 11 ??quote:Op maandag 22 december 2008 23:15 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Niet als je de 301 = 11 pagina-ndeling gebruikt lul
Pagina 11 is de 301e postquote:
Dat is wel weinig posts per pagina zeg. Ik heb 100 posts per pagina, ideaal vind ik.quote:
vind jijquote:Op maandag 22 december 2008 23:20 schreef DuTank het volgende:
[..]
Dat is wel weinig posts per pagina zeg. Ik heb 100 posts per pagina, ideaal vind ik.
Ik heb een bepaalde test gemaakt, maar was te laat om me officieel te registreren dus moest op een speciale lijst. Dat betekende dat ik geen registratie nummer heb, maar ik heb dat wel nodig om mijn score op te halen. Me dunkt dat er méér zijn met dat probleemquote:Op maandag 22 december 2008 23:15 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Wat was de vraag? Misschien is dat kantoor compleetin chaos na jouw onverwachte veel te gecompliceerde vraag.
Spellingpolitie PRESENTquote:Op maandag 22 december 2008 23:26 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat jij vindt moet je naar de POLITIE brengen!
Deze niet. Maar geeft niet trevviequote:Op maandag 22 december 2008 23:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die zin is fout loos hoor!(en ik heb het over de gewone niet de ... politie.)
Ah nee dan is het goed, ik was al even bang dat je de arme lui lastig viel met vragen als:quote:Op maandag 22 december 2008 23:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb een bepaalde test gemaakt, maar was te laat om me officieel te registreren dus moest op een speciale lijst. Dat betekende dat ik geen registratie nummer heb, maar ik heb dat wel nodig om mijn score op te halen. Me dunkt dat er méér zijn met dat probleem
maar het ging ook niet om die zinquote:Op maandag 22 december 2008 23:30 schreef DuTank het volgende:
[..]
Deze niet. Maar geeft niet trevvie
quote:Op maandag 22 december 2008 23:31 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ah nee dan is het goed, ik was al even bang dat je de arme lui lastig viel met vragen als:
"wat is de zin van het bestaan? "
"waarom zijn er mensen die met plezier naar gordon kijken? "
"waarom wil pp zijn tenen nu echt niet laten zien?"
"waarom eten we niet allemaal taart tijdens het ontbijt? "
quote:Op maandag 22 december 2008 23:31 schreef SiestaGuru het volgende:
[..]
Ah nee dan is het goed, ik was al even bang dat je de arme lui lastig viel met vragen als:
"wat is de zin van het bestaan? "
"waarom zijn er mensen die met plezier naar gordon kijken? "
"waarom wil pp zijn tenen nu echt niet laten zien?"
"waarom eten we niet allemaal taart tijdens het ontbijt? "
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |