quote:
Niet dan?quote:
Volgens mij heb ik zelfs al 1000 gedelete posts door modjesquote:Op dinsdag 23 december 2008 09:57 schreef Trevland het volgende:
Yippie ik heb 1000 POSTS![]()
![]()
![]()
dit wou ik met jullie gaan delen
dJvT zijn zoooo los livequote:Op dinsdag 23 december 2008 11:54 schreef -SG- het volgende:
Gister naar DJVT geweest. Was zeker wel vet.
1. Lekiamhquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:10 schreef tripack het volgende:
wordt hier weer mee begonnen ?
ik kan weer meespelen....
Nou, die problemen lossen zichzelf wel op.quote:
was het maar zo makkelijkquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:24 schreef DuTank het volgende:
[..]
1. Lekiamh
2. Sheepcidus
3. Silver_Shark
4. ajf
5. Ladidadida
6. Isdatzo
7. Susi
8. Lynda
9. Trevland
10 CLX
11. Hara
12. Syb-rund
13 Duimelot
14. Clesar03
15. PP
16. DuTank
17. -SG-
18. tripack
[..]
Nou, die problemen lossen zichzelf wel op.
ik denk dat de koste van het opsporen vrij duur is, dus we zouden ze eerst nog moeten laten werken(en daar krijgen ze niks voor) tot ze er bij neer vallen(doen ze vanzelf wel) en zo houden wij er nog wat aan over. Dat vergassen kost gas en verbranden kost hout(of een andere brandstof). Ze gewoon op afgelegen plekken dumpen in een werkkamp en dan als ze zo goed als dood zijn gewoon in de grond dumpen of zo.quote:Op dinsdag 23 december 2008 16:39 schreef DuTank het volgende:
Ik weet hoe we AIDS bestrijden.
- Alle HIV en AIDS-patiënten in getto's stoppen.
- Vervolgens zet je ze allemaal op de trein.
- Je stopt ze dan in concentratiekampen om ze vervolgens allemaal te vergassen en te verbranden.
Zo iets?
Behalve in Groningenquote:Op dinsdag 23 december 2008 16:43 schreef SiestaGuru het volgende:
De mensen die weten aids te hebben zorgen er meestal wel voor dat ze het niet verspreiden.. Het zijn juist die mensen die het niet weten die aids blijven verspreiden.
Doet me denken aan een verhaal van zo'n anderhalf jaar geleden.quote:
Alleen mannen, broek op de enkels? Weet je zeker dat timm niet op dit feest aanwezig was?quote:Op dinsdag 23 december 2008 17:19 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
Doet me denken aan een verhaal van zo'n anderhalf jaar geleden.
Ik zo op zo'n feest met allemaal onbekenden helemaal losgaan. Waren alleen maar mannen dus ik het op een zuipen gezet. Op een gegeven moment volkomen laveloos in slaap gevallen. Word ik 's morgens wakker met mijn broek op mijn enkels. Zal wel ergens in een hoekje hebben gepist ofzo. Sst niet verder vertellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |