Oh. Nevermindquote:Op maandag 22 december 2008 14:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ik was erbij hoor
morpheus_at_work (15 posts, 5%)
WebHawkjuh (14 posts, 4.6%)
oefening baard kunstquote:
Petitie tekentquote:Op maandag 22 december 2008 14:40 schreef Dichterbijer het volgende:
Jordy... het verboden woord van 2008
Wha?quote:Op maandag 22 december 2008 14:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
oefening baard kunst
BTW mijn 3e 3FM topic zonder titel
Die was van mijquote:
Oefening snor kunst? Wtf.quote:Op maandag 22 december 2008 14:40 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
oefening baard kunst
BTW mijn 3e 3FM topic zonder titel
In kleine stukjes hakkenquote:Op maandag 22 december 2008 14:42 schreef ThunderChild het volgende:
Jordy in de OP![]()
![]()
TS moet gestenigd worden . . .
hé ?quote:
2008 duurt nog maar 10 dagen of zo . . .quote:
briggy !!!quote:
Oh jij was het, Briggy.quote:
En 2009.quote:Op maandag 22 december 2008 14:40 schreef Dichterbijer het volgende:
Jordy... het verboden woord van 2008
quote:
Braafquote:
Brandstapelquote:
Whoa ?quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 14:44 schreef broer het volgende:
"Wat heb je geleerd?"
"Hoe je moet vluchten."
Daar zullen die ouders blij mee zijn.
zker welquote:
14:20 kreeg ik de bevestiging dus 8 minuutjes geduurd.quote:Op maandag 22 december 2008 14:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en waneer heb je die verstuurd?
Tot vanavondquote:Op maandag 22 december 2008 14:44 schreef Miam het volgende:
mensen, ik ga ervandoor!
Kranten bezorgen en daarna een rondje visite.
Tot vanavond!![]()
quote:
quote:Topicreport van Dagoduck:
HELP!!11 ze stenigen me, verkrachten me en draaien me door de soep als mijn TT niet aangepast wordt!
Ik ben op de vlucht geslagen, wie red me?
oke ik heb er nu 1 verstuurdquote:Op maandag 22 december 2008 14:46 schreef Briggy het volgende:
[..]
14:20 kreeg is de bevestiging dus 8 minuutjes geduurd.
Gisteravond had ik om 22:45 ge-smst... die was om 02:30 op tv
Ja, doei !!quote:
Of Annemarie Jorritsma!quote:Op maandag 22 december 2008 14:46 schreef evert het volgende:
vrees overigens met die almere hint dat die verschrikkelijke ali b in de surprise truck zit
ik zal oplettenquote:Op maandag 22 december 2008 14:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke ik heb er nu 1 verstuurd
of die hoofddoek van Jörgenquote:Op maandag 22 december 2008 14:48 schreef Felixa het volgende:
[..]
Of Annemarie Jorritsma!![]()
![]()
Of Jörgen Rayman.
Vergeet de brandstapel nietquote:
Of Rob Stendersquote:Op maandag 22 december 2008 14:48 schreef Felixa het volgende:
[..]
![]()
Of Jörgen Rayman.
ik moet ffquote:
Dat riep Paul meteen al vanmorgen, maar dat werd meteen ontkend door Michiel.quote:Op maandag 22 december 2008 14:46 schreef evert het volgende:
vrees overigens met die almere hint dat die verschrikkelijke ali b in de surprise truck zit
Ook gij Brutus wilt zeker ook gestenigd worden ??quote:Op maandag 22 december 2008 14:47 schreef marcodej het volgende:
Weer een rip van mijn kant:
Bekijk deze YouTube-video
sorry,quote:
Ze beschikt over een blijheid die Ekdom en Veenstra ook hebben.quote:Op maandag 22 december 2008 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Roos vind ik trouwens ook echt geweldig met die items die ze maakt
KOLOK FTWquote:Op maandag 22 december 2008 14:50 schreef Sersjee het volgende:
Korenslag... Dat heb ik zaterdag gezien, was geeneens zo'n slecht programma.
Moloko
Ik nomineer haar volgend jaar voor het Glazen Huisquote:Op maandag 22 december 2008 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Roos vind ik trouwens ook echt geweldig met die items die ze maakt![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 14:50 schreef muisje-eliza het volgende:
volgens mij is die neukpop van Giel gevonden![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)lijkzak__.html?p=3,1
Ja, om iets anders te doen wat eigenlijk gepland stond, maar misschien wel om naar Groningen te gaanquote:
Jörgen Rayman kan best wel leuk zijn . . .quote:Op maandag 22 december 2008 14:48 schreef Felixa het volgende:
![]()
Of Jörgen Rayman.![]()
Hij stopt over 2 jaar met school, z'n carriere faalt, en dan heeftb hij geen diplomaquote:
alles beter dan eric dikeb, als die nog langs komt gaat ie echt ff uitquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 14:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat je ook naar buiten kunt. En dat daar allemaal dingen gebeuren...
Dat dit "maar" digitaal is/ virtueel.
Ik ga eens proberen hoe dat is: Buiten.....
Als hij dan toch zoveel krijgt, dan kan die best wel wat doneren aan Serious Requestquote:Op maandag 22 december 2008 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij stopt over 2 jaar met school, z'n carriere faalt, en dan heeftb hij geen diploma
Spannendquote:Op maandag 22 december 2008 14:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat je ook naar buiten kunt. En dat daar allemaal dingen gebeuren...
Dat dit "maar" digitaal is/ virtueel.
Ik ga eens proberen hoe dat is: Buiten.....
Al de tweede keer dat zij dat op die manier in de camera zei...en tsja, het klonk toch een beetje vreemd...quote:
Viel mij ook ook op. Misschien komt het nog en anders zal het vanavond wel op nederland 3 komen.quote:Op maandag 22 december 2008 14:54 schreef djkoelkast het volgende:
wel opvallend dat de Hakkuhnacht (wat het hoogtepunt van de week zou moeten zijn) niet in de update zit. Is echt de schuld van Giel
Uur of 10.quote:Op maandag 22 december 2008 14:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoelaat word de slaapgast bekend?
Toen sliep ik dusquote:Op maandag 22 december 2008 14:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uur of 10.
Vanmorgen dan.
Armin van Buuren.
Nee.quote:Op maandag 22 december 2008 14:56 schreef Noortje. het volgende:
Zullen we een regel maken dat degene die het nieuwe topic opent, hem ook op 3fmfan.nl zet?
oepiewiequote:Op maandag 22 december 2008 14:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
UP WIE?
idd, veel te veel werkquote:
Als Armin gaat draaien wordt het wel leuk hoor, eindelijk behoorlijke muziek!quote:Op maandag 22 december 2008 14:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Toen sliep ik dus
Wel een suffe slaapgast, doe eens iemand leuks zoalsIlse
zekersszzquote:Op maandag 22 december 2008 14:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als Armin gaat draaien wordt het wel leuk hoor, eindelijk behoorlijke muziek!
Iddquote:Op maandag 22 december 2008 14:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Precies, die nieuwjaarsuitzending met Veenstra vorig jaar was ook erg leuk, ook al heb ik die pas achteraf een beetje teruggeluisterdquote:Op maandag 22 december 2008 14:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze beschikt over een blijheid die Ekdom en Veenstra ook hebben.
ach voor het grote publiek is dit echt geen hoogtepunt. alleen voor die paar nerds die hier de hele nacht zitten en posten en allses volgen. ik heb in mijn omgeving er niemand over gehoord namelijkquote:Op maandag 22 december 2008 14:54 schreef djkoelkast het volgende:
wel opvallend dat de Hakkuhnacht (wat het hoogtepunt van de week zou moeten zijn) niet in de update zit. Is echt de schuld van Giel
zwart en goudquote:
sssstt...quote:Op maandag 22 december 2008 14:59 schreef evert het volgende:
[..]
ach voor het grote publiek is dit echt geen hoogtepunt. alleen voor die paar nerds die hier de hele nacht zitten en posten en allses volgen. ik heb in mijn omgeving er niemand over gehoord namelijk
't was anders goed tof (behalve de Giel Serious Verpest-passages dan)quote:Op maandag 22 december 2008 14:59 schreef evert het volgende:
[..]
ach voor het grote publiek is dit echt geen hoogtepunt. alleen voor die paar nerds die hier de hele nacht zitten en posten en allses volgen. ik heb in mijn omgeving er niemand over gehoord namelijk
streaming zeker...quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 14:59 schreef evert het volgende:
[..]
Dat zie ik dan wel. Ik ben niet zo'n fan van zijn djmuziekgedoe.quote:Op maandag 22 december 2008 14:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
quote:Deze user opende:
3FM
[SR @ 3FM #971] geen titel ?
[SR @ 3FM #980] wel een titel?
[SR @ 3FM #1007] weer geen titel van jordy
het vriendinnetje van Jan Smit ?quote:Op maandag 22 december 2008 14:55 schreef Ambrosius het volgende:
Ik denk trouwens het volgende over de surprise gast:
Morgen zijn ze in Almere, Michiel zei Onderweg naar Almere. Dat vertaal ik even naar Onderweg naar Morgen. Eén of andere acteur/actrice uit ONM dus.
En? Vertel dat thuis aan de eettafel, daar boeit het misschien nog iemand.quote:
Ga is snel kijken, teletubbies komen misschien ook nogquote:Op maandag 22 december 2008 15:03 schreef Dagoduck het volgende:
mijn grote vriend mickey mouse nu op ned3
Is er dit jaar al zicht op een 'anthem'?quote:
De jeugd van tegenwoordig...quote:Op maandag 22 december 2008 15:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor een jonkie als jij heb je barweinig fantasie
quote:inthewebnl (inthewebnl): @sr08: Waarom geen item van het hakkuh avondje in de SR headlines? #sr08
quote:sr08 (sr08): @inthewebnl ik gok dat het vanavond in Serious Request TV (19.30 Ned 3). Er zijn wel opnames gemaakt namelijk #sr08
ja, als ik snel een topic moet openenquote:Op maandag 22 december 2008 15:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Voor een jonkie als jij heb je barweinig fantasie
ER IS GEEN ANTHEM!quote:Op maandag 22 december 2008 15:05 schreef broer het volgende:
[..]
Is er dit jaar al zicht op een 'anthem'?
Of lopen we dan het risico dat het Jordy wordt en moeten we het er gewoon maar niet over hebben?
Sterker nog, het ís al Jordy...quote:Op maandag 22 december 2008 15:05 schreef broer het volgende:
Of lopen we dan het risico dat het Jordy wordt en moeten we het er gewoon maar niet over hebben?
Thanks for sharing!!!!1quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 15:06 schreef Dagoduck het volgende:
http://img.photobucket.co(...)static_kerst.gifhttp://img.photobucket.com/albums/v334/Yeahinho/static_kerst.gifhttp://img.photobucket.com/albums/v334/Yeahinho/static_kerst.gifhttp://img.photobucket.com/albums/v334/Yeahinho/static_kerst.gif
Nóg meer mainstream!?quote:Op maandag 22 december 2008 15:04 schreef djkoelkast het volgende:
Ik snap niet dat ze niet iets meer mainstream draaien tijdens een dergelijk evenement.
3FM is geen Q of 538.quote:Op maandag 22 december 2008 15:04 schreef djkoelkast het volgende:
Die muziek die ze nu draaien is ook absoluut geen losga muziek voor de mensen buiten. Ik snap niet dat ze niet iets meer mainstream draaien tijdens een dergelijk evenement. Paul doet dat wel.
Bij Coen hoor ik weer alleen maar alternatieve rommel
Hans!!!quote:
Nu je het zegt...quote:Op maandag 22 december 2008 14:54 schreef djkoelkast het volgende:
nee dan is 3FM een stuk beterquote:
Ik hoor anders alleen maar rommel...quote:Op maandag 22 december 2008 15:06 schreef broer het volgende:
[..]
Nóg meer mainstream!?
Mijn hemel! Ik snak nu al naar eindelijk een keer een echt goeie plaat.
dat ze s nachts buiten nauwelijks losgaan heeft alles te maken met het volume dat geloof ik na 23.00 uur terug gedraaid wordtquote:Op maandag 22 december 2008 15:04 schreef djkoelkast het volgende:
Die muziek die ze nu draaien is ook absoluut geen losga muziek voor de mensen buiten. Ik snap niet dat ze niet iets meer mainstream draaien tijdens een dergelijk evenement. Paul doet dat wel.
Bij Coen hoor ik weer alleen maar alternatieve rommel
quote:Op maandag 22 december 2008 15:08 schreef evert het volgende:
[..]
dat ze s nachts buiten nauwelijks losgaan heeft alles te maken met het volume dat geloof ik na 23.00 uur terug gedraaid wordt
quote:Op maandag 22 december 2008 15:08 schreef Dichterbijer het volgende:
De sfeer in dit topic gaat omlaag
quote:Op maandag 22 december 2008 15:07 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
Hans!!!
bij de truck staat een stand van coca-cola waar je die flesjes kan kopen, een vriendin van mij staat daarachter, je herkent haar aan de bos met blonde krullen, als je durft wil je dan de groetjes doen van mij? zal ze wel verbaasd zijn
emo.quote:Op maandag 22 december 2008 15:06 schreef broer het volgende:
[..]
Nóg meer mainstream!?
Nee maar dit evenement is wel gericht op zo veel mogelijk mensen, dan moet je je een beetje aanpassen en wellicht verlagen tot 538 niveau. Denk dat het zelfs leuker zou zijn als 538 dit zou doen, of SlamFMquote:
Ik zit ook op iets fatsoenlijks te wachten.quote:Op maandag 22 december 2008 15:06 schreef broer het volgende:
[..]
Nóg meer mainstream!?
Gisteren heb ik hem nog ff gezien bin Enschedequote:Op maandag 22 december 2008 15:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
En doe Michiel de groetjes van mij. Ik heb hem de laatste tijd niet gezien.
KUT nummer?quote:Op maandag 22 december 2008 15:09 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik blijf ontkennen dat dat kutnummer van die kleuter de Anthem is.
Dat zou wel leuk zijn, ja.quote:Op maandag 22 december 2008 15:08 schreef djkoelkast het volgende:
Een goeie plaat is wel welkom, een echte goeie dan, Smack my bitch up ofzo
Lijkt me logisch. Jordyquote:Op maandag 22 december 2008 15:09 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Ik blijf ontkennen dat dat kutnummer van die kleuter de Anthem is.
ja die jaquote:
0909-1336!quote:Op maandag 22 december 2008 15:10 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb al de hele dag dat ge-09091226 in mijn hoofd.
538 heeft lang niet zoveel keuze in muziek. Het is allemaal zo commercieel daar. Bij 3FM komen er ook regelmatig nog minder commerciële nummers tussendoor, waardoor het allemaal veel afwisselender wordt.quote:Op maandag 22 december 2008 15:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee maar dit evenement is wel gericht op zo veel mogelijk mensen, dan moet je je een beetje aanpassen en wellicht verlagen tot 538 niveau. Denk dat het zelfs leuker zou zijn als 538 dit zou doen, of SlamFMmaar die's niet zo groot he
![]()
Al weet ik niet of 538 leuke dj's heeft want ik luister nooit radio.
1336, eerder gaan slapen volgende keer, dit is slecht voor je hersens.quote:Op maandag 22 december 2008 15:10 schreef Noortje. het volgende:
Hoop niet dat je dat nummer belt want dan krijg je 3fm niet aan de lijnquote:Op maandag 22 december 2008 15:10 schreef Noortje. het volgende:
1336 mag ik hopenquote:Op maandag 22 december 2008 15:10 schreef Noortje. het volgende:
09091336quote:Op maandag 22 december 2008 15:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
1336, eerder gaan slapen volgende keer, dit is slecht voor je hersens.
Vorig jaar op het Plein was het probleem dat de gebouwen het geluid weerkaatsten. Daardoor kreeg je een gigantische echo en was er nog weinig te horen. Dit jaar misschien wel weer.quote:Op maandag 22 december 2008 15:08 schreef evert het volgende:
[..]
dat ze s nachts buiten nauwelijks losgaan heeft alles te maken met het volume dat geloof ik na 23.00 uur terug gedraaid wordt
quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 15:11 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Hoop niet dat je dat nummer belt want dan krijg je 3fm niet aan de lijn
1336
quote:Op maandag 22 december 2008 15:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
1336, eerder gaan slapen volgende keer, dit is slecht voor je hersens.
quote:
wel antwoorden:quote:Op maandag 22 december 2008 15:12 schreef marcodej het volgende:
Hehe, hoevee? Hoeveel? en dan niet antwoorden...
Hoe doe ik meerdere quotes?quote:
Ik vind dit wel een erg lekker nummer, vooral die muziek is een beetje James Bond-achtigquote:
quote:
zelfs ik snap dat dat niet werktquote:
Ctrl + F8quote:
Ik heb hem nog ff gesproken. En donderdag ook al. Was sarcastisch bedoeldquote:Op maandag 22 december 2008 15:09 schreef RHCPeter het volgende:
[..]
Gisteren heb ik hem nog ff gezien bin Enschede![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 15:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
zelfs ik snap dat dat niet werkt[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Bij mij wel, kijk maar. Misschien even opnieuw opstarten.quote:Op maandag 22 december 2008 15:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
zelfs ik snap dat dat niet werkt[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 december 2008 15:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
[..]
Bij mij wel, kijk maar. Misschien even opnieuw opstarten.
quote:Op maandag 22 december 2008 15:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
gebeurt nix [ afbeelding ][ afbeelding ]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Shift + Ctrl + F8 dan?quote:Op maandag 22 december 2008 15:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
format c: dan?quote:Op maandag 22 december 2008 15:16 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ook nietquote:
Even opnieuw opstarten dan.quote:Op maandag 22 december 2008 15:18 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ook niet [ afbeelding ][ afbeelding ]
Ben jij niet die ene mod met een iPhone?quote:
Moderator.quote:Op maandag 22 december 2008 15:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ] armin [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 december 2008 15:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Ben jij niet die ene mod met een iPhone?
Ik bel niet meer in ieder geval!quote:Op maandag 22 december 2008 15:21 schreef DeeBee het volgende:
0909 1336 op die melodie werkt eigenlijk best afschrikwekkend volgens mij...
Idd, ik hoor nu ook de hele tijd 09091336 09091336quote:Op maandag 22 december 2008 15:20 schreef JJH het volgende:
En het ergste dat dat deuntje blijft hangen
*spamspam oh oh....quote:
1-2-3quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
*spamspam oh oh....
Maar heb me pc al geformateerd etc. al 3 nieuwe gekocht maar lukt nog steeds niet.
Zo moeilijk is het toch niet hoor.quote:Op maandag 22 december 2008 15:22 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat ik dus wel heb gemist is de Maja de Bij gimmick, kan iemand me daar even over bijpraten.
je moet niets snel wat je bent 9 van de 10x geen lapo-erquote:Op maandag 22 december 2008 15:05 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
ja, als ik snel een topic moet openen
Dan heb je nog niet genoeg notes om daar toestemming voor te hebben denk ik.quote:Op maandag 22 december 2008 15:22 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
*spamspam oh oh....
Maar heb me pc al geformateerd etc. al 3 nieuwe gekocht maar lukt nog steeds niet.
quote:Op maandag 22 december 2008 15:23 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dan heb je nog niet genoeg notes om daar toestemming voor te hebben denk ik.
iPhone.quote:
Als we het over NL'se lied-anthems hebben is Frans Duijts wat mij betreft een veel beter anthem!quote:Op maandag 22 december 2008 15:21 schreef TheVulture het volgende:
Ja met 2/3 van de DJ's die het betere Nederlandse lied kunnen waarderen is dit ook eigenlijk wel weer een typisch anthem.... Jan Smeets kan in ieder geval zijn geld voor het boeken van de act met het anthem voor Pinkpop op zak houden
quote:
Ik had m zelf niet eens doorquote:
Frans is geen kind. En dat is wel een voorwaarde voor Gielquote:Op maandag 22 december 2008 15:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
Als we het over het NL'se lied hebben als Anthem is Frans Duijts wat mij betreft een veel beter anthem!
waar is dat?quote:Op maandag 22 december 2008 15:25 schreef bolivian het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kneiterveel lawaai vanwege allerlei korenshizzle,.
Eens.quote:Op maandag 22 december 2008 15:25 schreef Dagoduck het volgende:
ze moete mars weer is draaie [ afbeelding ][ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |