Al de tweede keer dat zij dat op die manier in de camera zei...en tsja, het klonk toch een beetje vreemd...quote:
Viel mij ook ook op. Misschien komt het nog en anders zal het vanavond wel op nederland 3 komen.quote:Op maandag 22 december 2008 14:54 schreef djkoelkast het volgende:
wel opvallend dat de Hakkuhnacht (wat het hoogtepunt van de week zou moeten zijn) niet in de update zit. Is echt de schuld van Giel
Uur of 10.quote:Op maandag 22 december 2008 14:55 schreef Paaskonijn het volgende:
Hoelaat word de slaapgast bekend?
Toen sliep ik dusquote:Op maandag 22 december 2008 14:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Uur of 10.
Vanmorgen dan.
Armin van Buuren.
Nee.quote:Op maandag 22 december 2008 14:56 schreef Noortje. het volgende:
Zullen we een regel maken dat degene die het nieuwe topic opent, hem ook op 3fmfan.nl zet?
oepiewiequote:Op maandag 22 december 2008 14:56 schreef WebHawkjuh het volgende:
UP WIE?
idd, veel te veel werkquote:
Als Armin gaat draaien wordt het wel leuk hoor, eindelijk behoorlijke muziek!quote:Op maandag 22 december 2008 14:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Toen sliep ik dus
Wel een suffe slaapgast, doe eens iemand leuks zoalsIlse
zekersszzquote:Op maandag 22 december 2008 14:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als Armin gaat draaien wordt het wel leuk hoor, eindelijk behoorlijke muziek!
Iddquote:Op maandag 22 december 2008 14:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als Armin gaat draaien wordt het wel leuk hoor, eindelijk behoorlijke muziek!
Precies, die nieuwjaarsuitzending met Veenstra vorig jaar was ook erg leuk, ook al heb ik die pas achteraf een beetje teruggeluisterdquote:Op maandag 22 december 2008 14:51 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ze beschikt over een blijheid die Ekdom en Veenstra ook hebben.
ach voor het grote publiek is dit echt geen hoogtepunt. alleen voor die paar nerds die hier de hele nacht zitten en posten en allses volgen. ik heb in mijn omgeving er niemand over gehoord namelijkquote:Op maandag 22 december 2008 14:54 schreef djkoelkast het volgende:
wel opvallend dat de Hakkuhnacht (wat het hoogtepunt van de week zou moeten zijn) niet in de update zit. Is echt de schuld van Giel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |