quote:Op maandag 22 december 2008 14:44 schreef broer het volgende:
"Wat heb je geleerd?"
"Hoe je moet vluchten."
Daar zullen die ouders blij mee zijn.
zker welquote:
14:20 kreeg ik de bevestiging dus 8 minuutjes geduurd.quote:Op maandag 22 december 2008 14:44 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
en waneer heb je die verstuurd?
Tot vanavondquote:Op maandag 22 december 2008 14:44 schreef Miam het volgende:
mensen, ik ga ervandoor!
Kranten bezorgen en daarna een rondje visite.
Tot vanavond!![]()
quote:
quote:Topicreport van Dagoduck:
HELP!!11 ze stenigen me, verkrachten me en draaien me door de soep als mijn TT niet aangepast wordt!
Ik ben op de vlucht geslagen, wie red me?
oke ik heb er nu 1 verstuurdquote:Op maandag 22 december 2008 14:46 schreef Briggy het volgende:
[..]
14:20 kreeg is de bevestiging dus 8 minuutjes geduurd.
Gisteravond had ik om 22:45 ge-smst... die was om 02:30 op tv
Ja, doei !!quote:
Of Annemarie Jorritsma!quote:Op maandag 22 december 2008 14:46 schreef evert het volgende:
vrees overigens met die almere hint dat die verschrikkelijke ali b in de surprise truck zit
ik zal oplettenquote:Op maandag 22 december 2008 14:47 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
oke ik heb er nu 1 verstuurd
of die hoofddoek van Jörgenquote:Op maandag 22 december 2008 14:48 schreef Felixa het volgende:
[..]
Of Annemarie Jorritsma!![]()
![]()
Of Jörgen Rayman.
Vergeet de brandstapel nietquote:
Of Rob Stendersquote:Op maandag 22 december 2008 14:48 schreef Felixa het volgende:
[..]
![]()
Of Jörgen Rayman.
ik moet ffquote:
Dat riep Paul meteen al vanmorgen, maar dat werd meteen ontkend door Michiel.quote:Op maandag 22 december 2008 14:46 schreef evert het volgende:
vrees overigens met die almere hint dat die verschrikkelijke ali b in de surprise truck zit
Ook gij Brutus wilt zeker ook gestenigd worden ??quote:Op maandag 22 december 2008 14:47 schreef marcodej het volgende:
Weer een rip van mijn kant:
Bekijk deze YouTube-video
sorry,quote:
Ze beschikt over een blijheid die Ekdom en Veenstra ook hebben.quote:Op maandag 22 december 2008 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Roos vind ik trouwens ook echt geweldig met die items die ze maakt
KOLOK FTWquote:Op maandag 22 december 2008 14:50 schreef Sersjee het volgende:
Korenslag... Dat heb ik zaterdag gezien, was geeneens zo'n slecht programma.
Moloko
Ik nomineer haar volgend jaar voor het Glazen Huisquote:Op maandag 22 december 2008 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Roos vind ik trouwens ook echt geweldig met die items die ze maakt![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 14:50 schreef muisje-eliza het volgende:
volgens mij is die neukpop van Giel gevonden![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)lijkzak__.html?p=3,1
Ja, om iets anders te doen wat eigenlijk gepland stond, maar misschien wel om naar Groningen te gaanquote:
Jörgen Rayman kan best wel leuk zijn . . .quote:Op maandag 22 december 2008 14:48 schreef Felixa het volgende:
![]()
Of Jörgen Rayman.![]()
Hij stopt over 2 jaar met school, z'n carriere faalt, en dan heeftb hij geen diplomaquote:
alles beter dan eric dikeb, als die nog langs komt gaat ie echt ff uitquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 14:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat je ook naar buiten kunt. En dat daar allemaal dingen gebeuren...
Dat dit "maar" digitaal is/ virtueel.
Ik ga eens proberen hoe dat is: Buiten.....
Als hij dan toch zoveel krijgt, dan kan die best wel wat doneren aan Serious Requestquote:Op maandag 22 december 2008 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij stopt over 2 jaar met school, z'n carriere faalt, en dan heeftb hij geen diploma
Spannendquote:Op maandag 22 december 2008 14:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat je ook naar buiten kunt. En dat daar allemaal dingen gebeuren...
Dat dit "maar" digitaal is/ virtueel.
Ik ga eens proberen hoe dat is: Buiten.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |