Ook gij Brutus wilt zeker ook gestenigd worden ??quote:Op maandag 22 december 2008 14:47 schreef marcodej het volgende:
Weer een rip van mijn kant:
Bekijk deze YouTube-video
sorry,quote:
Ze beschikt over een blijheid die Ekdom en Veenstra ook hebben.quote:Op maandag 22 december 2008 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Roos vind ik trouwens ook echt geweldig met die items die ze maakt
KOLOK FTWquote:Op maandag 22 december 2008 14:50 schreef Sersjee het volgende:
Korenslag... Dat heb ik zaterdag gezien, was geeneens zo'n slecht programma.
Moloko
Ik nomineer haar volgend jaar voor het Glazen Huisquote:Op maandag 22 december 2008 14:49 schreef TheVulture het volgende:
Roos vind ik trouwens ook echt geweldig met die items die ze maakt![]()
quote:Op maandag 22 december 2008 14:50 schreef muisje-eliza het volgende:
volgens mij is die neukpop van Giel gevonden![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)lijkzak__.html?p=3,1
Ja, om iets anders te doen wat eigenlijk gepland stond, maar misschien wel om naar Groningen te gaanquote:
Jörgen Rayman kan best wel leuk zijn . . .quote:Op maandag 22 december 2008 14:48 schreef Felixa het volgende:
Of Annemarie Jorritsma!![]()
![]()
Of Jörgen Rayman.![]()
Hij stopt over 2 jaar met school, z'n carriere faalt, en dan heeftb hij geen diplomaquote:
alles beter dan eric dikeb, als die nog langs komt gaat ie echt ff uitquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 14:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat je ook naar buiten kunt. En dat daar allemaal dingen gebeuren...
Dat dit "maar" digitaal is/ virtueel.
Ik ga eens proberen hoe dat is: Buiten.....
Als hij dan toch zoveel krijgt, dan kan die best wel wat doneren aan Serious Requestquote:Op maandag 22 december 2008 14:52 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Hij stopt over 2 jaar met school, z'n carriere faalt, en dan heeftb hij geen diploma
Spannendquote:Op maandag 22 december 2008 14:52 schreef Litton-Lane het volgende:
Ik heb me laten vertellen dat je ook naar buiten kunt. En dat daar allemaal dingen gebeuren...
Dat dit "maar" digitaal is/ virtueel.
Ik ga eens proberen hoe dat is: Buiten.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |