Ik ook nietquote:
Jezus bestaat nietquote:
flauwquote:Op maandag 22 december 2008 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jezus bestaat niet
Ik heb geen kinderen namelijk
Dan ben je ruim op tijd voor kerst jaquote:Op maandag 22 december 2008 13:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Kerstinkopen? Die ga ik de 28e pas doen als zuinige Hollander.
dat wilde ik maar zeggen.quote:Op maandag 22 december 2008 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ben je ruim op tijd voor kerst ja
betijdsquote:Op maandag 22 december 2008 13:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Geboodschapt, nu koffietijd
Haay Flesquote:
Oehquote:Op maandag 22 december 2008 13:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Haay Fles
Ik moest nog aan je denken toen ik zaterdag ging zwemmen
Man ik heb het topic geopend, technisch was het vrouwvolk dus al lang hierquote:
Tact, een leven, een leuke vriendin, goede sex??quote:
Ja hou maar opquote:
Ja wrijf het ermaar in. nu ik net verteld gedumpt te zijn. scharrels zijn idd slechter in bed...quote:Op maandag 22 december 2008 13:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tact, een leven, een leuke vriendin, goede sex??
Wij hebben heul geen stroomversnellingquote:Op maandag 22 december 2008 14:02 schreef Fha het volgende:
Ja hou maar opDit keer was er gelukkig niet eens ruimte om op mijn rug te zwemmen dus het viel mee
Ik ben wel bijna verzopen in de stroomversnelling
![]()
Had je nog een kater eigenlijk? Na de kerstborrel?
S maar goed ook, daar verzuip je toch alleen maar inquote:Op maandag 22 december 2008 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij hebben heul geen stroomversnelling![]()
Geen kater trouwensik kom alleen om 21:00 al niks beters meer bedenken dan m'n bed in te gaan. Daardoor was ik vrijdag zowaar nog op tijd op kantoor ook
Ben je dit jaar (dus recentelijk eigenlijk) dan gedumpt?quote:Op maandag 22 december 2008 14:04 schreef Loire het volgende:
[..]
Ja wrijf het ermaar in. nu ik net verteld gedumpt te zijn. scharrels zijn idd slechter in bed...
ja nog geen week geledenquote:Op maandag 22 december 2008 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben je dit jaar (dus recentelijk eigenlijk) dan gedumpt?wilde het niet inwrijven.. sorrie
Dan zal je later putjesschepper wordenquote:Op maandag 22 december 2008 14:24 schreef Fha het volgende:
Bleg ik moet eigenlijk leren maar ik heb geen zin.
Same herequote:Op maandag 22 december 2008 14:24 schreef Fha het volgende:
Bleg ik moet eigenlijk leren werken maar ik heb geen zin.
Arme jiijquote:
Of andere kwaliteiten gebruikenquote:Op maandag 22 december 2008 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zal je later putjesschepper worden
Nou zegquote:
quote:
Iedereen heeft meerdere kwaliteiten als het goed isquote:
Nou ik kan heel goed in lampen starenquote:
dat wil die niet horen.quote:Op maandag 22 december 2008 14:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou ik kan heel goed in lampen staren
ik doelde op mijn afspraakjequote:Op maandag 22 december 2008 13:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Man ik heb het topic geopend, technisch was het vrouwvolk dus al lang hier
Oh, okeequote:Op maandag 22 december 2008 14:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou ik kan heel goed in lampen staren
"technisch" en "vrouwvolk" in 1 zinquote:Op maandag 22 december 2008 13:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Man ik heb het topic geopend, technisch was het vrouwvolk dus al lang hier
jah, wat doet die gast daar ook zo midden op het veld. Laat die mensen lekker spelen en ga aan de kant staan of zo.quote:Op maandag 22 december 2008 14:53 schreef JortK het volgende:
Scheidsrechter ernstig mishandeld in Delft
ik denk ik reageer daar maar niet op...quote:Op maandag 22 december 2008 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"technisch" en "vrouwvolk" in 1 zin
Ik ben ook erg goed in antwoorden geven die ik zelf geschikt acht zonder rekening te houden met wat mensen eigenlijk willen horenquote:
Dat kan primaquote:Op maandag 22 december 2008 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel hoorquote:Op maandag 22 december 2008 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, okee![]()
EN kun je daar een beetje van leven?
Heyquote:Op maandag 22 december 2008 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan prima
Er zijn tegenwoordig hele goede technische mogelijkheden om vrouwen goed te maken ipv dat wat we nu hebben
quote:Op maandag 22 december 2008 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan prima
Er zijn tegenwoordig hele goede technische mogelijkheden om vrouwen goed te maken ipv dat wat we nu hebben
Jij WILT gewoon door mij gestraft wordenquote:Op maandag 22 december 2008 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik reken mezelf ook tot de rijkenquote:
Jij KUNT mij niet eens straffenquote:Op maandag 22 december 2008 15:02 schreef Ladylike het volgende:
Jij WILT gewoon door mij gestraft worden
Geen idee. Ik hou zwembadverlichting ongeveer 2 uur volquote:Op maandag 22 december 2008 15:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoelang houdt je een witte spaarlamp van 18 Watt vol?
Hmm we shall seequote:Op maandag 22 december 2008 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij KUNT mij niet eens straffen
Ik vind ALLES wat je doet helemaal geweldig![]()
Dus
quote:Op maandag 22 december 2008 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
2 uur![]()
Ik trek even wat baantjes en ben er uiterlijk met een half uurtje wel weer uit hoor
kinderen maken je alleen maar armquote:Op maandag 22 december 2008 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik reken mezelf ook tot de rijken
alleen anders gezien
mn vent kost me meer dan mn kindquote:
woah.. 2 uur is echt minimaal.. Daarna heb ik hoofdpijn van het staren in de lampen en ga ik nog ruim 2 uur me ergens anders in het bad vermaken en verzuipen in de stroomversnelling enzoquote:Op maandag 22 december 2008 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
2 uur![]()
Ik trek even wat baantjes en ben er uiterlijk met een half uurtje wel weer uit hoor
Ja, niet moeilijk. 10 liter bier versus een liter warme melk. Joe doe de mefsquote:Op maandag 22 december 2008 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn vent kost me meer dan mn kind
En dat meen ik echt
En dan ben je gesloopt?quote:Op maandag 22 december 2008 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
2 uur![]()
Hebben we zn dure hobby's nog niet meegeteldquote:Op maandag 22 december 2008 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, niet moeilijk. 10 liter bier versus een liter warme melk. Joe doe de mefs
slechte ventquote:Op maandag 22 december 2008 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn vent kost me meer dan mn kind
En dat meen ik echt
Vertel ons.quote:Op maandag 22 december 2008 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hebben we zn dure hobby's nog niet meegeteld
Neequote:
Dat ben jij tochquote:Op maandag 22 december 2008 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hebben we zn dure hobby's nog niet meegeteld
- Radiografische auto's, boten en vliegtuigjes (zowel electrisch als op benzine/nitro)quote:
Mij neuken kost nietsquote:
Oh ja ik zou je nog die filmpjes sturen van die ex-collega van mequote:Op maandag 22 december 2008 15:20 schreef Ladylike het volgende:
- Radiografische auto's, boten en vliegtuigjes (zowel electrisch als op benzine/nitro)
Die heb ik ook nog gehad, op nitroquote:Op maandag 22 december 2008 15:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
- Radiografische auto's, boten en vliegtuigjes (zowel electrisch als op benzine/nitro)
Deze sla ik over hoor, ik blijf niet aan de gangquote:
ons wel dan?quote:Op maandag 22 december 2008 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mij neuken kost niets
(nja hem iig niet)
Tatoo's zijn duur jaquote:Op maandag 22 december 2008 15:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
- Tatoo's (ja ook het laten zetten kan een hobby zijn)
en dat zijn dus de 2 duurste
de rest zal me worst wezen
Dingen zijn wel gaafquote:
Ligt eraan hoe lelijk je bentquote:
Ze zijn mooi gewordenquote:
Maar matig lelijkquote:Op maandag 22 december 2008 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lelijk je bent![]()
[..]
Ze zijn mooi geworden
Vooral de naam van ons zoontje en zn gitaar
Nee, maar je zal ook kleding aanwillen, eten, drinken, etc etcquote:Op maandag 22 december 2008 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mij neuken kost niets
(nja hem iig niet)
Dan zal het wel meevallenquote:
Betaal ik allemaal zelfquote:Op maandag 22 december 2008 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar je zal ook kleding aanwillen, eten, drinken, etc etc
En nou ben je ook nog "zielig" dus dan loont het wel denk ikquote:
Dus jij betaald hem om te neukenquote:Op maandag 22 december 2008 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Betaal ik allemaal zelf
Grootste gedeelte van zijn uitgaven gaat sowieso van mijn loon af
Eigenlijk welquote:Op maandag 22 december 2008 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus jij betaald hem om te neuken
ja zou je bijna zeggen hequote:Op maandag 22 december 2008 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En nou ben je ook nog "zielig" dus dan loont het wel denk ik![]()
Ik was hard aan het sparen en toen werd de kat ziekquote:Op maandag 22 december 2008 15:24 schreef Ladylike het volgende:
Ze zijn mooi geworden
Vooral de naam van ons zoontje en zn gitaar
Ik heb 1 tattoo, wil er heeeel graag nog 1, maar die is erg groot en op een plek die het meeste pijn doet van je hele lichaam (zeggen de tattoo-artists) dus ik durf nietquote:Op maandag 22 december 2008 15:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik was hard aan het sparen en toen werd de kat ziekDus nu ben ik eigenlijk opnieuw hard aan het sparen alleen heb ik nu elke maand geen cent over om te sparen
quote:Op maandag 22 december 2008 15:38 schreef Frutsel het volgende:
FREEEEEEEEEEDOMmmmmmm
ohhhhhooohhho
let them know it's christmas time..
LALALLALAAAAAAA
Ik wil al jaren die ene waar ik voor "spaar" en ik wil nog een grotere op mn kuit. Mijn vriend heeft er 9 en elke keer als ik die zie dan gaat het steeds meer kriebelen hahaquote:Op maandag 22 december 2008 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb 1 tattoo, wil er heeeel graag nog 1, maar die is erg groot en op een plek die het meeste pijn doet van je hele lichaam (zeggen de tattoo-artists) dus ik durf niet
Je voet en je zij schijnen ook niet heel fijn te zijnquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 15:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil al jaren die ene waar ik voor "spaar" en ik wil nog een grotere op mn kuit. Mijn vriend heeft er 9 en elke keer als ik die zie dan gaat het steeds meer kriebelen haha
Waar wil je hem dan? Op je zij ofzo?
Slettentattooquote:
Fijne plek jaquote:Op maandag 22 december 2008 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]op mn ribben ja
Mijn vriend heeft er nu 7 maar het worden er zeker weten veeeeeel meer
quote:Op maandag 22 december 2008 15:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders ga jij gewoon werken ofzo, neemt de dochter van de baas wel vrij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken iemand met vogels op haar borstquote:
Meisje dat ik ken heeft een grasmaaier net boven haar poes, die zie je alleen als ze geschoren is! wel grappig..quote:Op maandag 22 december 2008 15:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ken iemand met vogels op haar borst
een vriend van mij heeft op zn rug een hele mooie grote draak.quote:Op maandag 22 december 2008 15:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ken iemand met vogels op haar borst
quote:
heb net kerstgeld van mn pa gehad, dus mijn vraag is dan: wat reken je?quote:
Oh myquote:Op maandag 22 december 2008 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een vriend van mij heeft op zn rug een hele mooie grote draak.
Wat heeft ie nou gedaan; heeft ie de oogjes laten opvullen met steentjes
Dus loopt nu met 2 rode "diamantjes" in zn tattoo
Het idee is leuk, ziet er alleen bij een vent zo gay uit
Hij heeft het afgekeken van een vriendin die dat bij een tattoo op haar borst heeft gedaanquote:Op maandag 22 december 2008 16:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh mydat lijkt me inderdaad ook niet heel hip hahaha
In ieder geval volledige vergoeding van reiskosten plus 50 euro per uurquote:Op maandag 22 december 2008 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb net kerstgeld van mn pa gehad, dus mijn vraag is dan: wat reken je?
wat zijn je reiskosten?quote:Op maandag 22 december 2008 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
In ieder geval volledige vergoeding van reiskosten plus 50 euro per uur.
wat bezielt sommige mensenquote:Op maandag 22 december 2008 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een vriend van mij heeft op zn rug een hele mooie grote draak.
Wat heeft ie nou gedaan; heeft ie de oogjes laten opvullen met steentjes
Dus loopt nu met 2 rode "diamantjes" in zn tattoo
Het idee is leuk, ziet er alleen bij een vent zo gay uit
Retourtje met de trein kost ¤ 41,60, en dan zou ik er al 3 uur over doen (vooruit, daarvan breng ik een enkele reis in rekening), dus kom je voor het reizen uit op zo'n ¤ 191,70 plus nog ¤ 50,- maal het aantal uur dat ik bezig ben...quote:
Kom maar, heb nog voor 4 uurtjes daarna geld overquote:Op maandag 22 december 2008 16:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Retourtje met de trein kost ¤ 41,60, en dan zou ik er al 3 uur over doen (vooruit, daarvan breng ik een enkele reis in rekening), dus kom je voor het reizen uit op zo'n ¤ 191,70 plus nog 5 50,- maal het aantal uur dat ik bezig ben....
En vandaag en morgen gaat het niet lukken om die kant op te reizen.
Ik woon in het prachtige Maastrichtquote:
Dat vraag ik me ook soms afquote:
PEZUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Wow, ik reed daar laatst heen voor een klant en WTF die snelweg gaat ineens gewoon met een hoek van 180 graden omlaag! (overdreven beeldtekeninng van de realiteit).quote:Op maandag 22 december 2008 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik woon in het prachtige Maastricht
[..]
Dat vraag ik me ook soms af
ja ik las je klacht en dacht: ooh ja kscquote:
Oplichter. Een DAGkaart is nog maar 25 euro.quote:Op maandag 22 december 2008 16:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Retourtje met de trein kost ¤ 41,60, en dan zou ik er al 3 uur over doen (vooruit, daarvan breng ik een enkele reis in rekening), dus kom je voor het reizen uit op zo'n ¤ 191,70 plus nog ¤ 50,- maal het aantal uur dat ik bezig ben....
En vandaag en morgen gaat het niet lukken om die kant op te reizen.
Ja, nou ja, als ik nu kom, dan moet ik meteen weer weg om nog thuis te komen. Moet morgenochtend vroeg even terug naar de huisarts namelijkquote:Op maandag 22 december 2008 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kom maar, heb nog voor 4 uurtjes daarna geld over
Oh wacht.. pas na de kerst?
Laat maar dan
Is speciaal gedaan om jullie te verrassenquote:Op maandag 22 december 2008 16:13 schreef Loire het volgende:
[..]
Wow, ik reed daar laatst heen voor een klant en WTF die snelweg gaat ineens gewoon met een hoek van 180 graden omlaag! (overdreven beeldtekeninng van de realiteit).
Kom jij dan poetsen?quote:Op maandag 22 december 2008 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oplichter. Een DAGkaart is nog maar 25 euro.
Een Dagretour kost volgens de NS-site ¤ 41,60... en ik heb gene reductie naar ¤ 25,00quote:Op maandag 22 december 2008 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oplichter. Een DAGkaart is nog maar 25 euro.
Dat dacht ik al hahaquote:Op maandag 22 december 2008 16:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik las je klacht en dacht: ooh ja ksc
Maastricht, is voor mij gewoon buitenlandquote:Op maandag 22 december 2008 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is speciaal gedaan om jullie te verrassen
Lief he
ja soms ben ik wel leivquote:
Tja, zo gastvrij enzo zijn ze idd niet in de rest van nederlandquote:Op maandag 22 december 2008 16:17 schreef Loire het volgende:
[..]
Maastricht, is voor mij gewoon buitenland
Hey Klonkquote:
was het maar feest, alhoewel ik wel het gevoel heb dat de bactierien een houseparty geven in mijn bijholtesquote:
Jummquote:Op maandag 22 december 2008 16:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
was het maar feest, alhoewel ik wel het gevoel heb dat de bactierien een houseparty geven in mijn bijholtes_!
Das niet het enige dat lekker isquote:Op maandag 22 december 2008 16:19 schreef Loire het volgende:
Kreeg wel lekkere koffie in maastrich hoor
sexyquote:Op maandag 22 december 2008 16:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
was het maar feest, alhoewel ik wel het gevoel heb dat de bactierien een houseparty geven in mijn bijholtes_!
ja echt heerlijkquote:
ja verdomde geil hoor een neus vol snotquote:
Dat heb ik dan weer met andere groentesquote:Op maandag 22 december 2008 17:31 schreef Fha het volgende:
Andijviestamppotdaar ga ik van kokhalzen
Alle andere groentes?quote:Op maandag 22 december 2008 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer met andere groentes.
wehehehequote:Op maandag 22 december 2008 18:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, niet alle... maar bijvoorbeeld met prei en sla.
Eet smakelijkquote:
nou zegquote:
Dankjequote:
quote:
welkquote:
dat nr dien je dan ook bij de eerste noten gelijk af te zettenquote:
Ken het nietquote:
Ik hoorde het niet... de SC in klaagbaak heet zo en toen zat het meteen in mn hoofdquote:Op maandag 22 december 2008 19:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat nr dien je dan ook bij de eerste noten gelijk af te zetten
Dat wil je niet weten, en anders lees je maar terug. Hij komt er hier iig niet inquote:
eigen schuld dusquote:Op maandag 22 december 2008 19:28 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik hoorde het niet... de SC in klaagbaak heet zo en toen zat het meteen in mn hoofd
Nee schuld van de TSquote:Op maandag 22 december 2008 19:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
eigen schuld dus![]()
ik eet lekker zespri gold kiwi's
hier vangenquote:Op maandag 22 december 2008 19:36 schreef Fha het volgende:
[..]
Nee schuld van de TS
oeh yum. gimme one?
quote:
goldquote:
isse jummie hoorquote:
kiwi's zijn de bomquote:
Does vrolijk.quote:
Neequote:
nouwquote:
*doet voor Fha een dansje op de tafelquote:
Wooooquote:Op maandag 22 december 2008 19:59 schreef MPG het volgende:
[..]
*doet voor Fha een dansje op de tafel
Zo beter?
* PeZu stopt met dansenquote:Op maandag 22 december 2008 20:04 schreef Fha het volgende:
[..]
Woooo
Ik ga niet met geld naar je gooien hoor
Je mag je kiwi schilletje terug hebben?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik moet er ook idd niet zo over zaniken. Sorry :P
ooh ja super, dan kan ik hem bij de rest op kachel leggen, uit laten drogen en er een kek mutsje van naaienquote:Op maandag 22 december 2008 20:08 schreef Fha het volgende:
[..]
Je mag je kiwi schilletje terug hebben?
quote:Op maandag 22 december 2008 20:09 schreef Fha het volgende:
Mijn toekomstige waterpijp is moooooi
appeltjestabakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
*gooit schilletje*quote:Op maandag 22 december 2008 20:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh ja super, dan kan ik hem bij de rest op kachel leggen, uit laten drogen en er een kek mutsje van naaien![]()
[..]
appeltjestabak
Dan verbied je het toch gewoon?quote:Op maandag 22 december 2008 20:29 schreef Fha het volgende:
o godmijn vriend wil een nieuwe tattoo laten zetten maar ik vind dat ding zoooo lelijk
ik zie er nu al tegen op om er de hele tijd naar te moeten kijken
je vriendquote:Op maandag 22 december 2008 20:29 schreef Fha het volgende:
o godmijn vriend wil een nieuwe tattoo laten zetten maar ik vind dat ding zoooo lelijk
ik zie er nu al tegen op om er de hele tijd naar te moeten kijken
Het is zijn lijf... moet hij wetenquote:
Ja moest je maar niet verdwijnen hoor! Ik blijf niet eeuwig wachten...quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 20:34 schreef Fha het volgende:
[..]
Ja moest je maar niet verdwijnen hoor! Ik blijf niet eeuwig wachten...
Misschien gaat het nog wel fout.. dus...quote:
quote:Op maandag 22 december 2008 20:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien gaat het nog wel fout.. dus...
Nu nog even niet denk ik hoorquote:
ik ga wel weer even een tijdje wegquote:Op maandag 22 december 2008 20:40 schreef Fha het volgende:
[..]
Nu nog even niet denk ik hoorDus je moet wel geduld hebben
De eerste kans is natuurlijk slaande ruzie over die tattooquote:Op maandag 22 december 2008 20:40 schreef Fha het volgende:
Nu nog even niet denk ik hoorDus je moet wel geduld hebben
nouwquote:Op maandag 22 december 2008 20:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik ga wel weer even een tijdje weg_!
Hahaha nee... daar is hij veel te rustig voor.quote:Op maandag 22 december 2008 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De eerste kans is natuurlijk slaande ruzie over die tattoo
quote:
Een relatie die is gestoeld op puur vertrouwen!quote:Op maandag 22 december 2008 20:38 schreef Fha het volgende:
[..]
Misschien gaat het nog wel fout.. dus...
Zelfkennisquote:Op maandag 22 december 2008 20:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Een relatie die is gestoeld op puur vertrouwen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2008 20:46 schreef Fha het volgende:
[..]
Zelfkenniszwak excuusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 december 2008 20:46 schreef Fha het volgende:
[..]
ZelfkennisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op maandag 22 december 2008 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]*proest*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op woensdag 22 mei 2013 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op maandag 22 december 2008 20:49 schreef DaMart het volgende:
[..]goftedomme wat flauw zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
_!
ik doe lief voor jequote:
ik wil bolletje opzetbiscuitquote:
Als jij een WII voor mij wint op de FP dan krijg je van mij bolletje opzetbiscuitquote:
ik heb al een wii, nieuw in doos 1x gebruiktquote:Op maandag 22 december 2008 21:09 schreef Fha het volgende:
[..]
Als jij een WII voor mij wint op de FP dan krijg je van mij bolletje opzetbiscuit
Heb je daar ook bolletjes op gezet?quote:Op maandag 22 december 2008 21:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb al een wii, nieuw in doos 1x gebruikt_!
Ruilen tegen bolletje opzetbiscuit?quote:Op maandag 22 december 2008 21:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb al een wii, nieuw in doos 1x gebruikt_!
Ja daaromquote:Op maandag 22 december 2008 21:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
gevalletje nee heb je, ja kun je krijgen
kun je japans lezen?quote:
Nee dat dan weer nietquote:
dan zul je er weinig aan hebbenquote:
Daar gaan je koekkiesquote:
wat is de FP?quote:Op maandag 22 december 2008 21:21 schreef Fha het volgende:
[..]
Daar gaan je koekkies
Tenzij je er een gaat winnen voor me op de FP natuurlijk
de front page prijsvraag dingesquote:
Wiiquote:Op maandag 22 december 2008 21:11 schreef Klonk het volgende:
Wii is een leuk ding
hoe krijg je het voor elkaar
quote:Op maandag 22 december 2008 21:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
hehe thanks. van 08-19u is behoorlijk lang dagje
Daarom probeer ik iemand over te halen om hem voor mij te winnen op de FPquote:Op maandag 22 december 2008 21:25 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wii
Speel er momenteel helaas te weinig op, maar zo verslavend
in de Quest van deze maand staat een boeiend stukkie over de werkcultuur in Japaniestan, daar zijn dat soort tijden een korte werkdagquote:Op maandag 22 december 2008 21:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
hehe thanks. van 08-19u is behoorlijk lang dagje
crew mag helemaal niet meedoenquote:Op maandag 22 december 2008 21:25 schreef Fha het volgende:
[..]
Daarom probeer ik iemand over te halen om hem voor mij te winnen op de FPZo flauw dat je zelf maar 1x mee mag doen hahaha
Daarom moet je ook gewoon nooit crew wordenquote:
er zijn een heleboel redenen om dat wel te doen en die zijn allemaal leuker dan een Wii ooit kan zijnquote:Op maandag 22 december 2008 21:27 schreef Fha het volgende:
[..]
Daarom moet je ook gewoon nooit crew worden
Mjah dat geloof ik wel, maar tochquote:Op maandag 22 december 2008 21:28 schreef Klonk het volgende:
[..]
er zijn een heleboel redenen om dat wel te doen en die zijn allemaal leuker dan een Wii ooit kan zijn
iyeequote:
Moet je plassen? gewoon gaan dan hoorquote:
Sterrenmix?quote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef Fha het volgende:
Mijn thee is vies maar hij moet op en ik heb medelijden met mezelf
Ik heb ook medelijden met je theequote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef Fha het volgende:
Godsammequote:Op maandag 22 december 2008 21:47 schreef Fha het volgende:
Zie je welquote:
En Ohio sayonara Tamagotchi!quote:Op maandag 22 december 2008 21:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zie je wel
En vergeet sumo en banzai en bonsai niet
hai, wakarimasenquote:Op maandag 22 december 2008 21:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stuur maar door naar Fha, die drinkt het wel op, al is het niet lekker!
dozoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |