Ik ook nietquote:
Jezus bestaat nietquote:
flauwquote:Op maandag 22 december 2008 13:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Jezus bestaat niet
Ik heb geen kinderen namelijk
Dan ben je ruim op tijd voor kerst jaquote:Op maandag 22 december 2008 13:46 schreef indahnesia.com het volgende:
Kerstinkopen? Die ga ik de 28e pas doen als zuinige Hollander.
dat wilde ik maar zeggen.quote:Op maandag 22 december 2008 13:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan ben je ruim op tijd voor kerst ja
betijdsquote:Op maandag 22 december 2008 13:54 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Geboodschapt, nu koffietijd
Haay Flesquote:
Oehquote:Op maandag 22 december 2008 13:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Haay Fles
Ik moest nog aan je denken toen ik zaterdag ging zwemmen
Man ik heb het topic geopend, technisch was het vrouwvolk dus al lang hierquote:
Tact, een leven, een leuke vriendin, goede sex??quote:
Ja hou maar opquote:
Ja wrijf het ermaar in. nu ik net verteld gedumpt te zijn. scharrels zijn idd slechter in bed...quote:Op maandag 22 december 2008 13:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tact, een leven, een leuke vriendin, goede sex??
Wij hebben heul geen stroomversnellingquote:Op maandag 22 december 2008 14:02 schreef Fha het volgende:
Ja hou maar opDit keer was er gelukkig niet eens ruimte om op mijn rug te zwemmen dus het viel mee
Ik ben wel bijna verzopen in de stroomversnelling
![]()
Had je nog een kater eigenlijk? Na de kerstborrel?
S maar goed ook, daar verzuip je toch alleen maar inquote:Op maandag 22 december 2008 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij hebben heul geen stroomversnelling![]()
Geen kater trouwensik kom alleen om 21:00 al niks beters meer bedenken dan m'n bed in te gaan. Daardoor was ik vrijdag zowaar nog op tijd op kantoor ook
Ben je dit jaar (dus recentelijk eigenlijk) dan gedumpt?quote:Op maandag 22 december 2008 14:04 schreef Loire het volgende:
[..]
Ja wrijf het ermaar in. nu ik net verteld gedumpt te zijn. scharrels zijn idd slechter in bed...
ja nog geen week geledenquote:Op maandag 22 december 2008 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben je dit jaar (dus recentelijk eigenlijk) dan gedumpt?wilde het niet inwrijven.. sorrie
Dan zal je later putjesschepper wordenquote:Op maandag 22 december 2008 14:24 schreef Fha het volgende:
Bleg ik moet eigenlijk leren maar ik heb geen zin.
Same herequote:Op maandag 22 december 2008 14:24 schreef Fha het volgende:
Bleg ik moet eigenlijk leren werken maar ik heb geen zin.
Arme jiijquote:
Of andere kwaliteiten gebruikenquote:Op maandag 22 december 2008 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zal je later putjesschepper worden
Nou zegquote:
quote:
Iedereen heeft meerdere kwaliteiten als het goed isquote:
Nou ik kan heel goed in lampen starenquote:
dat wil die niet horen.quote:Op maandag 22 december 2008 14:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou ik kan heel goed in lampen staren
ik doelde op mijn afspraakjequote:Op maandag 22 december 2008 13:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Man ik heb het topic geopend, technisch was het vrouwvolk dus al lang hier
Oh, okeequote:Op maandag 22 december 2008 14:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou ik kan heel goed in lampen staren
"technisch" en "vrouwvolk" in 1 zinquote:Op maandag 22 december 2008 13:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Man ik heb het topic geopend, technisch was het vrouwvolk dus al lang hier
jah, wat doet die gast daar ook zo midden op het veld. Laat die mensen lekker spelen en ga aan de kant staan of zo.quote:Op maandag 22 december 2008 14:53 schreef JortK het volgende:
Scheidsrechter ernstig mishandeld in Delft
ik denk ik reageer daar maar niet op...quote:Op maandag 22 december 2008 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
"technisch" en "vrouwvolk" in 1 zin
Ik ben ook erg goed in antwoorden geven die ik zelf geschikt acht zonder rekening te houden met wat mensen eigenlijk willen horenquote:
Dat kan primaquote:Op maandag 22 december 2008 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jawel hoorquote:Op maandag 22 december 2008 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh, okee![]()
EN kun je daar een beetje van leven?
Heyquote:Op maandag 22 december 2008 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan prima
Er zijn tegenwoordig hele goede technische mogelijkheden om vrouwen goed te maken ipv dat wat we nu hebben
quote:Op maandag 22 december 2008 15:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat kan prima
Er zijn tegenwoordig hele goede technische mogelijkheden om vrouwen goed te maken ipv dat wat we nu hebben
Jij WILT gewoon door mij gestraft wordenquote:Op maandag 22 december 2008 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik reken mezelf ook tot de rijkenquote:
Jij KUNT mij niet eens straffenquote:Op maandag 22 december 2008 15:02 schreef Ladylike het volgende:
Jij WILT gewoon door mij gestraft worden
Geen idee. Ik hou zwembadverlichting ongeveer 2 uur volquote:Op maandag 22 december 2008 15:03 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Hoelang houdt je een witte spaarlamp van 18 Watt vol?
Hmm we shall seequote:Op maandag 22 december 2008 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij KUNT mij niet eens straffen
Ik vind ALLES wat je doet helemaal geweldig![]()
Dus
quote:Op maandag 22 december 2008 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
2 uur![]()
Ik trek even wat baantjes en ben er uiterlijk met een half uurtje wel weer uit hoor
kinderen maken je alleen maar armquote:Op maandag 22 december 2008 15:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik reken mezelf ook tot de rijken
alleen anders gezien
mn vent kost me meer dan mn kindquote:
woah.. 2 uur is echt minimaal.. Daarna heb ik hoofdpijn van het staren in de lampen en ga ik nog ruim 2 uur me ergens anders in het bad vermaken en verzuipen in de stroomversnelling enzoquote:Op maandag 22 december 2008 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
2 uur![]()
Ik trek even wat baantjes en ben er uiterlijk met een half uurtje wel weer uit hoor
Ja, niet moeilijk. 10 liter bier versus een liter warme melk. Joe doe de mefsquote:Op maandag 22 december 2008 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn vent kost me meer dan mn kind
En dat meen ik echt
En dan ben je gesloopt?quote:Op maandag 22 december 2008 15:09 schreef Dr_Flash het volgende:
2 uur![]()
Hebben we zn dure hobby's nog niet meegeteldquote:Op maandag 22 december 2008 15:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, niet moeilijk. 10 liter bier versus een liter warme melk. Joe doe de mefs
slechte ventquote:Op maandag 22 december 2008 15:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
mn vent kost me meer dan mn kind
En dat meen ik echt
Vertel ons.quote:Op maandag 22 december 2008 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hebben we zn dure hobby's nog niet meegeteld
Neequote:
Dat ben jij tochquote:Op maandag 22 december 2008 15:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hebben we zn dure hobby's nog niet meegeteld
- Radiografische auto's, boten en vliegtuigjes (zowel electrisch als op benzine/nitro)quote:
Mij neuken kost nietsquote:
Oh ja ik zou je nog die filmpjes sturen van die ex-collega van mequote:Op maandag 22 december 2008 15:20 schreef Ladylike het volgende:
- Radiografische auto's, boten en vliegtuigjes (zowel electrisch als op benzine/nitro)
Die heb ik ook nog gehad, op nitroquote:Op maandag 22 december 2008 15:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
- Radiografische auto's, boten en vliegtuigjes (zowel electrisch als op benzine/nitro)
Deze sla ik over hoor, ik blijf niet aan de gangquote:
ons wel dan?quote:Op maandag 22 december 2008 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mij neuken kost niets
(nja hem iig niet)
Tatoo's zijn duur jaquote:Op maandag 22 december 2008 15:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
- Tatoo's (ja ook het laten zetten kan een hobby zijn)
en dat zijn dus de 2 duurste
de rest zal me worst wezen
Dingen zijn wel gaafquote:
Ligt eraan hoe lelijk je bentquote:
Ze zijn mooi gewordenquote:
Maar matig lelijkquote:Op maandag 22 december 2008 15:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lelijk je bent![]()
[..]
Ze zijn mooi geworden
Vooral de naam van ons zoontje en zn gitaar
Nee, maar je zal ook kleding aanwillen, eten, drinken, etc etcquote:Op maandag 22 december 2008 15:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Mij neuken kost niets
(nja hem iig niet)
Dan zal het wel meevallenquote:
Betaal ik allemaal zelfquote:Op maandag 22 december 2008 15:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, maar je zal ook kleding aanwillen, eten, drinken, etc etc
En nou ben je ook nog "zielig" dus dan loont het wel denk ikquote:
Dus jij betaald hem om te neukenquote:Op maandag 22 december 2008 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Betaal ik allemaal zelf
Grootste gedeelte van zijn uitgaven gaat sowieso van mijn loon af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |