Man ik heb het topic geopend, technisch was het vrouwvolk dus al lang hierquote:
Tact, een leven, een leuke vriendin, goede sex??quote:
Ja hou maar opquote:
Ja wrijf het ermaar in. nu ik net verteld gedumpt te zijn. scharrels zijn idd slechter in bed...quote:Op maandag 22 december 2008 13:59 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Tact, een leven, een leuke vriendin, goede sex??
Wij hebben heul geen stroomversnellingquote:Op maandag 22 december 2008 14:02 schreef Fha het volgende:
Ja hou maar opDit keer was er gelukkig niet eens ruimte om op mijn rug te zwemmen dus het viel mee
Ik ben wel bijna verzopen in de stroomversnelling
![]()
Had je nog een kater eigenlijk? Na de kerstborrel?
S maar goed ook, daar verzuip je toch alleen maar inquote:Op maandag 22 december 2008 14:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wij hebben heul geen stroomversnelling![]()
Geen kater trouwensik kom alleen om 21:00 al niks beters meer bedenken dan m'n bed in te gaan. Daardoor was ik vrijdag zowaar nog op tijd op kantoor ook
Ben je dit jaar (dus recentelijk eigenlijk) dan gedumpt?quote:Op maandag 22 december 2008 14:04 schreef Loire het volgende:
[..]
Ja wrijf het ermaar in. nu ik net verteld gedumpt te zijn. scharrels zijn idd slechter in bed...
ja nog geen week geledenquote:Op maandag 22 december 2008 14:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ben je dit jaar (dus recentelijk eigenlijk) dan gedumpt?wilde het niet inwrijven.. sorrie
Dan zal je later putjesschepper wordenquote:Op maandag 22 december 2008 14:24 schreef Fha het volgende:
Bleg ik moet eigenlijk leren maar ik heb geen zin.
Same herequote:Op maandag 22 december 2008 14:24 schreef Fha het volgende:
Bleg ik moet eigenlijk leren werken maar ik heb geen zin.
Arme jiijquote:
Of andere kwaliteiten gebruikenquote:Op maandag 22 december 2008 14:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zal je later putjesschepper worden
Nou zegquote:
quote:
Iedereen heeft meerdere kwaliteiten als het goed isquote:
Nou ik kan heel goed in lampen starenquote:
dat wil die niet horen.quote:Op maandag 22 december 2008 14:48 schreef Fha het volgende:
[..]
Nou ik kan heel goed in lampen staren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |