Eigenlijk welquote:Op maandag 22 december 2008 15:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dus jij betaald hem om te neuken
ja zou je bijna zeggen hequote:Op maandag 22 december 2008 15:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
En nou ben je ook nog "zielig" dus dan loont het wel denk ik![]()
Ik was hard aan het sparen en toen werd de kat ziekquote:Op maandag 22 december 2008 15:24 schreef Ladylike het volgende:
Ze zijn mooi geworden
Vooral de naam van ons zoontje en zn gitaar
Ik heb 1 tattoo, wil er heeeel graag nog 1, maar die is erg groot en op een plek die het meeste pijn doet van je hele lichaam (zeggen de tattoo-artists) dus ik durf nietquote:Op maandag 22 december 2008 15:33 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik was hard aan het sparen en toen werd de kat ziekDus nu ben ik eigenlijk opnieuw hard aan het sparen alleen heb ik nu elke maand geen cent over om te sparen
quote:Op maandag 22 december 2008 15:38 schreef Frutsel het volgende:
FREEEEEEEEEEDOMmmmmmm
ohhhhhooohhho
let them know it's christmas time..
LALALLALAAAAAAA
Ik wil al jaren die ene waar ik voor "spaar" en ik wil nog een grotere op mn kuit. Mijn vriend heeft er 9 en elke keer als ik die zie dan gaat het steeds meer kriebelen hahaquote:Op maandag 22 december 2008 15:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb 1 tattoo, wil er heeeel graag nog 1, maar die is erg groot en op een plek die het meeste pijn doet van je hele lichaam (zeggen de tattoo-artists) dus ik durf niet
Je voet en je zij schijnen ook niet heel fijn te zijnquote:
quote:Op maandag 22 december 2008 15:45 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik wil al jaren die ene waar ik voor "spaar" en ik wil nog een grotere op mn kuit. Mijn vriend heeft er 9 en elke keer als ik die zie dan gaat het steeds meer kriebelen haha
Waar wil je hem dan? Op je zij ofzo?
Slettentattooquote:
Fijne plek jaquote:Op maandag 22 december 2008 15:51 schreef Ladylike het volgende:
[..]op mn ribben ja
Mijn vriend heeft er nu 7 maar het worden er zeker weten veeeeeel meer
quote:Op maandag 22 december 2008 15:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Anders ga jij gewoon werken ofzo, neemt de dochter van de baas wel vrij
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ken iemand met vogels op haar borstquote:
Meisje dat ik ken heeft een grasmaaier net boven haar poes, die zie je alleen als ze geschoren is! wel grappig..quote:Op maandag 22 december 2008 15:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ken iemand met vogels op haar borst
een vriend van mij heeft op zn rug een hele mooie grote draak.quote:Op maandag 22 december 2008 15:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ken iemand met vogels op haar borst
quote:
heb net kerstgeld van mn pa gehad, dus mijn vraag is dan: wat reken je?quote:
Oh myquote:Op maandag 22 december 2008 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een vriend van mij heeft op zn rug een hele mooie grote draak.
Wat heeft ie nou gedaan; heeft ie de oogjes laten opvullen met steentjes
Dus loopt nu met 2 rode "diamantjes" in zn tattoo
Het idee is leuk, ziet er alleen bij een vent zo gay uit
Hij heeft het afgekeken van een vriendin die dat bij een tattoo op haar borst heeft gedaanquote:Op maandag 22 december 2008 16:05 schreef Fha het volgende:
[..]
Oh mydat lijkt me inderdaad ook niet heel hip hahaha
In ieder geval volledige vergoeding van reiskosten plus 50 euro per uurquote:Op maandag 22 december 2008 16:04 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb net kerstgeld van mn pa gehad, dus mijn vraag is dan: wat reken je?
wat zijn je reiskosten?quote:Op maandag 22 december 2008 16:06 schreef DaMart het volgende:
[..]
In ieder geval volledige vergoeding van reiskosten plus 50 euro per uur.
wat bezielt sommige mensenquote:Op maandag 22 december 2008 16:01 schreef Ladylike het volgende:
[..]
een vriend van mij heeft op zn rug een hele mooie grote draak.
Wat heeft ie nou gedaan; heeft ie de oogjes laten opvullen met steentjes
Dus loopt nu met 2 rode "diamantjes" in zn tattoo
Het idee is leuk, ziet er alleen bij een vent zo gay uit
Retourtje met de trein kost ¤ 41,60, en dan zou ik er al 3 uur over doen (vooruit, daarvan breng ik een enkele reis in rekening), dus kom je voor het reizen uit op zo'n ¤ 191,70 plus nog ¤ 50,- maal het aantal uur dat ik bezig ben...quote:
Kom maar, heb nog voor 4 uurtjes daarna geld overquote:Op maandag 22 december 2008 16:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Retourtje met de trein kost ¤ 41,60, en dan zou ik er al 3 uur over doen (vooruit, daarvan breng ik een enkele reis in rekening), dus kom je voor het reizen uit op zo'n ¤ 191,70 plus nog 5 50,- maal het aantal uur dat ik bezig ben....
En vandaag en morgen gaat het niet lukken om die kant op te reizen.
Ik woon in het prachtige Maastrichtquote:
Dat vraag ik me ook soms afquote:
PEZUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUquote:
Wow, ik reed daar laatst heen voor een klant en WTF die snelweg gaat ineens gewoon met een hoek van 180 graden omlaag! (overdreven beeldtekeninng van de realiteit).quote:Op maandag 22 december 2008 16:12 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik woon in het prachtige Maastricht
[..]
Dat vraag ik me ook soms af
ja ik las je klacht en dacht: ooh ja kscquote:
Oplichter. Een DAGkaart is nog maar 25 euro.quote:Op maandag 22 december 2008 16:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Retourtje met de trein kost ¤ 41,60, en dan zou ik er al 3 uur over doen (vooruit, daarvan breng ik een enkele reis in rekening), dus kom je voor het reizen uit op zo'n ¤ 191,70 plus nog ¤ 50,- maal het aantal uur dat ik bezig ben....
En vandaag en morgen gaat het niet lukken om die kant op te reizen.
Ja, nou ja, als ik nu kom, dan moet ik meteen weer weg om nog thuis te komen. Moet morgenochtend vroeg even terug naar de huisarts namelijkquote:Op maandag 22 december 2008 16:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Kom maar, heb nog voor 4 uurtjes daarna geld over
Oh wacht.. pas na de kerst?
Laat maar dan
Is speciaal gedaan om jullie te verrassenquote:Op maandag 22 december 2008 16:13 schreef Loire het volgende:
[..]
Wow, ik reed daar laatst heen voor een klant en WTF die snelweg gaat ineens gewoon met een hoek van 180 graden omlaag! (overdreven beeldtekeninng van de realiteit).
Kom jij dan poetsen?quote:Op maandag 22 december 2008 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oplichter. Een DAGkaart is nog maar 25 euro.
Een Dagretour kost volgens de NS-site ¤ 41,60... en ik heb gene reductie naar ¤ 25,00quote:Op maandag 22 december 2008 16:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oplichter. Een DAGkaart is nog maar 25 euro.
Dat dacht ik al hahaquote:Op maandag 22 december 2008 16:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik las je klacht en dacht: ooh ja ksc
Maastricht, is voor mij gewoon buitenlandquote:Op maandag 22 december 2008 16:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Is speciaal gedaan om jullie te verrassen
Lief he
ja soms ben ik wel leivquote:
Tja, zo gastvrij enzo zijn ze idd niet in de rest van nederlandquote:Op maandag 22 december 2008 16:17 schreef Loire het volgende:
[..]
Maastricht, is voor mij gewoon buitenland
Hey Klonkquote:
was het maar feest, alhoewel ik wel het gevoel heb dat de bactierien een houseparty geven in mijn bijholtesquote:
Jummquote:Op maandag 22 december 2008 16:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
was het maar feest, alhoewel ik wel het gevoel heb dat de bactierien een houseparty geven in mijn bijholtes_!
Das niet het enige dat lekker isquote:Op maandag 22 december 2008 16:19 schreef Loire het volgende:
Kreeg wel lekkere koffie in maastrich hoor
sexyquote:Op maandag 22 december 2008 16:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
was het maar feest, alhoewel ik wel het gevoel heb dat de bactierien een houseparty geven in mijn bijholtes_!
ja echt heerlijkquote:
ja verdomde geil hoor een neus vol snotquote:
Dat heb ik dan weer met andere groentesquote:Op maandag 22 december 2008 17:31 schreef Fha het volgende:
Andijviestamppotdaar ga ik van kokhalzen
Alle andere groentes?quote:Op maandag 22 december 2008 18:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer met andere groentes.
wehehehequote:Op maandag 22 december 2008 18:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, niet alle... maar bijvoorbeeld met prei en sla.
Eet smakelijkquote:
nou zegquote:
Dankjequote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |